Fat Alice & Moody Cracker

• 7.6

• 7.7

Dickvo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke spareribs! Hier komen we graag voor terug. Bijzonder leuke bediening, heel geïnteresseerd en namen de tijd voor ons. Jammer dat het plein zo kaal is, zoals in de winter die ijsbaan daar staat, zouden ze iedere week iets moeten neerzetten. Het gaf een gevoel van een lekker avondje uit in ieder geval.

Gegeten op 9 januari 2014

S123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant Fat Alice is altijd heel erg gezellig en lekker om te eten, je krijgt waar voor je geld! De stokbrood vooraf met kruidenboter is heerlijk elke keer weer als wij daar komen nemen we het gerecht.
De bediening loopt goed door en zijn erg oplettend.
De sfeer in Fat Alice is altijd gezellig!
Wij zullen nog vaak bij Fat Alice uit eten gaan!

Gegeten op 7 augustus 2013

markieparkie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met een man of tien gegeten waaronder vier kinderen. Eten zoals je in een steakhouse verwacht niets meer en niets minder! Kids vonden de spare-ribs en frikandellen prima natuurlijk. Wij als volwassenen hadden vooral moeite met de enorme porties. Dus voor, hoofd, na is hier bijna niet te doen.

Gegeten op 25 augustus 2012

HilverProever

• Redelijk

Prettig en betaalbaar restaurantje met vriendelijke en snelle bediening. Okay spare ribs maar geen sausjes er bij en een goedkoop afbakbroodje met niet heel veel kruidenboter maakten de ervaring prima maar wel 'redelijk'.

ednickev

• Redelijk

Het eten is redelijk, alleen niet alles even warm.
Bediening tevens aangeraden mensen met u aan te spreken. Ben geen zeur en vind het zelf geen enkel probleem aangesproken te worden met je en jou, maar weet uit ervaring dat niet iedereen dit op prijs stelt.
Verder gezellig restaurant aan het plein.

Proever69085

• Slecht

waardeloos, bord overvol met eten en totaal niet mijn smaak. Tot overmaat van ramp zit het personeel lekker te buurten aan een tafel en vergeten ze hun gasten. Jammer.

Proever59584

• Matig

Ongeveer 2 weken geleden weer eens lekker spareribs met honing besteld bij fat alice, tot mijn spijt. De frites en het sausje zijn zoals altijd heerlijk maar de spareribs vielen echt zwaar tegen. Het was vroeger van kwaliteit en smaakte ook echt als vlees, maar deze keer had het een chemische/vieze smaak, en zo zag het er ook uit. Helaas was de honing ook ver te zoeken. Zal wel weer even duren voordat ik daar weer ga eten.

Roelof P

• Redelijk

Vriendelijke bediening kwaliteit van vegetarisch eten is goed, alleen zijn de porties veel te klein. Ik betaal graag wat meer voor een volledige maaltijd.

Proever12715

• Redelijk

Het eten is er lekker, goede bediening. Maar het is er geen van alle avonden druk, je mist de gezelligheid zo als het ook in de rest van de zeewoldense restauranten is.

Proever12715

• Redelijk

Het eten is redelijk maar kan beter. Bediening is aardig. Maar als je op een donderdag met z\'n vieren in het restaurant zit, is dat op zijn zachts gezegt niet echt gezellig.

Schrijf zelf een recensie over Fat Alice & Moody Cracker in Zeewolde

Schrijf hieronder je recensie over Fat Alice & Moody Cracker. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!