De Meerpaal

• 8.1

• 7.9

johan85
  • Recensies in de laatste twee jaar

Giserenavond,31-01-2014 met (schoon)familie mijn verjaardagsmenu gegeten.
Grandioos,geniet nu nog na!!!
Grootmoeders stoofpotje en vissoep,zo goed dat ik niet weet hoe ik dit omschrijven moet.
Thanks mensen van de Meerpaal,en een goede verdiende vakantie toegewenst.

Gegeten op 31 januari 2014

dennis2005
  • Recensies in de laatste twee jaar

wat een fantastisch visrestaurant en er zomaar langs gelopen.het restaurant ziet er ook aan de buitenkant aantrekkelijk uit, dus lekker naar binnen gegaan. ik heb genoten van een heerlijke verse vissoep en een mooi stukje zalm met witte wijn en mosterd.de bediening is gastvrij en hartelijk. zeker een aanrader

Gegeten op 27 november 2013

sea13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastisch gezellig visrestaurant met een zeer persoonlijke bediening. tafel was versierd vanwege onze verjaardag. Heerlijk gegeten alweer voor de tweede keer. Inrichting huiselijk en gezellig. De gastheer en bediening deden er alles aan om onze avond onvergetelijk te maken en dat is prima gelukt. Een aanrader, alles is heerlijk!

Gegeten op 10 november 2013

Joaniev
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier weer kunnen eten (gelukkig) vanwege een feestje. Zoals altijd érg goed: van de - no-nonsense en vriendelijke - bediening en sfeer, tot en met het zalige eten. Hapjes (gambastaartjes in soort tempurabeslag; verse inktvisringen; haring); vooraf (garnalenkroketjes) en de persoonlijke favoriet: kabeljauw met spinazie en kaas uit de oven. Orgasmisch!

Gegeten op 31 augustus 2013

proever_han

• Uitstekend

Lekker eten in gezellig/knus Hollands restaurant.

RutgerdeBoer

• Uitstekend

Heerlijke avond gehad , we hadden een jarige in ons midden zij hebben heel lief de tafel versierd , uitstekende bediening . Het eten was perfect

maxfactor

• Uitstekend

Heerlijke visgerechten voor een goede prijs en een uitstekende bediening!

marcel_o

• Goed

Aardige bediening in dit 'ouderwets gezellige' visrestaurant. De st. Jacobsschelpen gratin waren lekker, de goed gevulde vissoep ook en grootmoeders vispotje had wel wat meer kruiden kunnen gebruiken. De gebakken hele schol was groot en krokant. Minpunt vond ik de grote stukken kuit in de schol. Geen smakelijk gezicht en ook niet goed voor de scholstand.

laafman

• Uitstekend

Heerlijke, eerlijke vis gerechten. Zeer prettige sfeer. De bediening is erg vriendelijk en vakkundig.

ake kroon

• Uitstekend

Voortreffelijke coquilles op een schelp met heerlijke puree. De scampi's zijn erg lekker, mogen iets minder zout en de kabeljauw in een overheerlijke kaassaus. IJs met aardbeien en slagroom na. Dit was een heerlijke avond en komen zeker terug.

Schrijf zelf een recensie over De Meerpaal in Zandvoort

Schrijf hieronder je recensie over De Meerpaal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!