Coffee & Jazz

• 6.8

• 7.5

eben1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zo´n uniek tentje ontdekt. We wilden eigenlijk niet buiten de deur eten, maar werden zo aangetrokken door de sfeer die dit tentje uitstraalde. Coffee en Jazz. Altijd voorbij gelopen. Op aanraden van de uitbater, René, begonnen we met kipsaté. Uitmuntend! Daarna bestelden we de Oedang belado en de wat minder hete Ayam ketjap met de sajor lodeh. Voortreffelijk! Nog nooit hebben we ons zo op ons gemak gevoeld in een restaurant. Met de heerlijke jazzmuziek erbj. Daarna een stukje spekkoek van het huis om het geheel af te maken. Wij komen terug.

Nog een pluspunt. René vertelde ons, dat Coffee en Jazz nu ook op zaterdag open is. Voor ons een uitkomst, want eigenlijk is zaterdag ons uitdag.
Marja en Peer

Gegeten op 15 oktober 2013

11Kokkies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Best lekker gegeten, maar de bediening was surrealistisch slecht. Na binnenkomst een kwartier gewacht voordat de vraag gesteld werd of we iets wilden drinken. Toen na 10 minuten de drankjes werden gebracht, heb ik maar geopperd dat we ook wat wilden eten. Vervolgens een HALF UUR gewacht op een paar sateetjes, die weliswaar vers bereid werden en goed smaakten, maar inmiddels waren we dus al een uur verder. De vervolgbestelling werd voor de helft vergeten. Na twee uur hadden we geen zin meer om nog verder te wachten en zijn we onvoldaan weggegaan. Andere gasten werden het wachten op de sate beu en zijn gewoon weggegaan na drie kwartier zonder iets te eten. Nog nooit zo'n slechte bediening meegemaakt.

Gegeten op 7 september 2013

evelinekoning
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten in Coffee & Jazz wordt omschreven als echt een ervaring, maar vind dat Amsterdam nog wel wat anders goeds te bieden heeft. Ten eerste de ontvangst was niet helemaal wat ik vind vriendelijk. Onze bediending deed en zei precies waar hij zin in had en trok zich nergens iets van aan. Voor ons dus niet zo'n goede start. Het eten daarentegen was prima, ik las iets over opgewarmde sate, maar in ons geval was het goed van smaak. Maar mijn tafelgenoot vroeg voor een aanpassing van wat op de menukaart stond maar dat werd niet gewaardeerd. Al met al prima gegeten en goede sfeer maar voor ons niet voor herhaling vatbaar. Prijs/kwaliteit staan niet in verhouding met elkaar.

Gegeten op 7 maart 2013

haay
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een tent die neigt naar oplichting. Zonder anderen tekort te doen, ben ik bang dat toeristen of kennissen van de baas recensies achterlaten. Met te luide jazz op de achtergrond, verplicht bij binnenkomst de nogal opdringerige eigenaar je -zonder vragen- de sate te nemen (die zichtbaar en hoorbaar wordt opgewarmd in de magnetron!). De vraag naar de wijn -nadat t verzoek naar bier lacherig wordt afgewimpeld- wordt als een belediging opgevat, want er is maar 1 wijn voor 4,5 per glas en die is volgens hem lekker. Voor 17,5 krijg je vervolgens een klein bakje rundvlees en mag je t bakje rijst delen. Eventueel mogen groente worden besteld voor 7,5. Wees wijs en ga naar een andere indo, want daar krijg je gewoon een vol bord met heerlijk eten of een prachtige rijsttafel voor de helft van het geld.

Gegeten op 13 maart 2013

MarianneenFrank
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker en authentiek Indonesisch gegeten. De lekkerste saté van de stad. Zaak is er na de verbouwing qua comfort erg op vooruit gegaan.

bartkoch
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds een jaar of drie weer hier gegeten. Nieuwe ambiance en decor maar de eigenaar wist ons nog steeds het vertrouwde gevoel te geven. Heerlijk ontspannen in dit kleine restaurant dat de sfeer van een jazzclub uitstraalt. Fijn dat je niet hoeft na te denken over wat je gaat eten want de suggesties zijn goed. Heerlijke saté van kip met een lichte saus met sambal. Daarna fijne pittige garnalen en milde groenten. De openhartigheid en charme van de eigenaar zijn hartverwarmend. Dit restaurant is een aanrader en een blijver. We komen terug!

Gegeten op 19 februari 2013

Bart1967
  • Recensies in de laatste twee jaar

Superavond met lekkere sate, goede muziek en ontspannen sfeer... Coffee & Jazz is een unieke plek. Heerlijke manier om het weekend te beginnen!

Gegeten op 15 februari 2013

Remk0
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een klein krap restaurantje. Vanaf binnenkomst liep het niet zo lekker vanwege de irritante bediening met nogal vrijpostige opmerkingen en dwingende wijze waarop "aanbevelingen" werden gegeven. Als deze bediening niet zo vervelend was geweest hadden wij vast beter kunnen genieten van het eten, dat best lekker was, maar niet echt wilde smaken door het aanhoudende gepraat en bemoeizucht van de zeer irritante bediening.
Prijzen liggen veel hoger dan je zou verwachten, want het ziet er uit als een eenvoudig budget zaak met goedkope inrichting.
Hier komen wij niet meer terug.

Gegeten op 24 november 2012

iris15
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij zijn laatst hier wezen eten en zijn eigenlijk gewoon belazerd! Voor twee personen 120 euro betaald voor eten wat eigenlijk heel simpel is maar dan wat pittiger.. De eigenaar deed zichzelf voor als een lolbroek maar ondertussen wel 9 euro vragen voor een fles water die gewoon al op tafel stond.. nee geen topper..

Gegeten op 1 december 2012

mdekoster
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hebben hier afgelopen week weer heerlijk gegeten. De saté bij Coffee & Jazz is de beste van Amsterdam!
Het is er gezellig en ongecompliceerd.

Schrijf zelf een recensie over Coffee & Jazz in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Coffee & Jazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!