Coffee & Jazz

1. Toon telefoonnummer 020 624 58 51

JanToby

Gegeten op 21 november 2014

Dianakok

Heerlijk gegeten, fantastische sate en andere gerechten, werd er enorm blij van,
Bijzondere inrichting en intieme sfeer.
Een echte aanrader!!

Gegeten op 21 februari 2015

Joost_SB

Woensdagavond bij Coffee & Jazz gegeten. En wat een genot! Naast dat het bijzonder lekker was, was het erg gezellig. De eigenaar schenkt bijzondere wijnen bij originele (!) authentieke indonesische gerechten. Wij kozen voor Empal Pedis en hierbij dronken wij een mooie Viognier uit de Rhone. Het is een uitermate sfeervol restaurantje. Jazz-iconen kleuren de wanden en hun muziek klinkt zachtjes, maar net voldoende op de achtergrond. Heerlijk. Wij zijn echt verwend en daarom deze recensie. Coffee & Jazz, jullie krijgen een 10 van ons. Try before you die!!

Gegeten op 18 maart 2015

StephanLouise

Super saté gegeten! De zelfgemaakte sambal is goddelijk. Relaxte vibe en de eigenaar is een super grappige Amsterdammer. Aanrader!!!

Gegeten op 19 maart 2015

Keesmokum

Hier gegeten, komt over als een simpel eetcafe, echter met prijzen van een sterrenzaak. Ietwat opdringerige bediening die nadrukkelijk zijn ideeën heeft over wat er gegeten moet worden.

Eten wordt allemaal in de magnetron opgewarmd, je hoort de gezellig zoemende magnetrons op de achtergrond en bekende 'Pling!' Als je maaltijd klaar is.. Dus niks zelf vers bereid of wat ik hier lees dat alles lang moet kruiden/ reeds bereid is, zo uit de vriezer de magnetron in zag ik.

Je verwacht een rekening voor 2 personen van 50-60 euro. Met een fles wijn wellicht een keer 75 euro. Echter bedroeg de rekening ruim 120 euro!! Totaal van de gekke zulke bedragen. Pinnen is niet mogelijk, dus je schraapt al je geld bij elkaar om totaal in shock de rekening te voldoen.

Je voelt (en bent) je bedrogen met zulke prijzen!

Gegeten op 7 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Jammer dat je ons zo laag beoordeeld. Onze uitstraling is anders dan de meeste Indonesische restaurants, maar onze prijzen liggen beslist niet hoger.

Indonesisch eten kan nooit op het moment klaar gemaakt worden. Daarvoor is de bereidingstijd te lang. Vandaar alleen het opwarmen in de magnetron.

Omdat wij zonder kaart werken, leggen we uit wat de mogelijke combinaties zijn en het ligt aan jou wat je kiest. Je hebt het over € 120, dan moeten er 2 flessen wijn besteld zijn. Kijk je bon nog na.

TTony

Super eten. Geef vooral aan dat je van pittig houdt. Krijg je pittig en niet hollands!
Vriendelijke mensen die alles ter plekke voor je maken.
Lekker dichtbij Carré, dus ook nog een praktische start van de avond. Meer tijd is wel leuker, daar het later drukker wordt.

Gegeten op 1 februari 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor je leuke recensie. Wij hopen jou snel terug te zien.
Peggy

skippy100

Al 20 jaar langs gelopen maar nooit opgemerkt. De saté die buiten op de Bbq lag rook zo goed.
Wij naar binnen. Het interieur is warm en donker. Ze hebben geen kaart en geen bier. Buiten hangt wel een kaart/prijslijst. Kijk hier wel naar voor je besteld. De eigenaar heet Rene en is zeer vriendelijk, maar ook zeer eigenzinnig. We hebben de saté geproefd en het is idd de lekkerste die wij ooit hebben gegeten. Ook de rest was echt goed! Zijn vrouw staat in de keuken. De witte wijn was lekker en paste goed bij het eten. Ga hier heen zonder verwachtingen en laat je verrassen. Wij hadden een geweldige avond en gaan as woensdag weer eens langs.

Gegeten op 23 januari 2015

brechtjelandkroon

Als je op zoek bent om in huiskamersfeer te eten en je van Indonesisch eten houdt en een jazz liefhebber bent, is Coffee&Jazz in de Utrechtsestraat the place to be.
Verrassend, eigenzinnig, gezellig en super lekker eten.
Wat ons betreft, een aanrader!!!
Pieter en Brechtje

Gegeten op 11 december 2014

Joop&Iris

René en zijn vrouw runnen al vele jaren dit kleine restaurant in de Utrechtsestraat. Lekker eigenwijs, geen uitgebreide kaart maar rechtdoorzee Indonesisch en dat van een perfecte kwaliteit. De lekkerste saté van Amsterdam en meer. Met een uitstekende witte huiswijn (Rene: 'We doen niet aan bier.'), die uitstekend bij scherpe gerechten past. Heerlijke rendang en verrukkelijke garnalen. Ooit was Tempo Doeloe een begrip in de Utrechtsestraat, sinds vele jaren is voor ons Coffee & Jazz een van de fijnste Indonesische restaurants van Amsterdam. Voorwaarde: je moet wel van jazz houden en geen moeite hebben met de onconventionele manier waarop René met zijn klanten omgaat. Kortom, een aanrader voor iedereen die van lekker en apart houdt.

Gegeten op 10 september 2014

robert131

Na lang weer eens bij Coffee & Jazz gegeten. Dit restaurant moet je een beetje begrijpen - Hollands azijn pissen over de prijs en keurigheid van de bediening is hier niet op z'n plek. Maar als je van fantastisch Indisch eten houd, in een intieme setting, en het niet erg vind je te laten verassen door een eigenzinnige maar aardige eigenaar - dan is dit 'hands down' een van de beste spots in Amsterdam.

Gegeten op 28 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Coffee & Jazz in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Coffee & Jazz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.