a TripAdvisor company

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Titia73

In de herfstvakantie met ons gezinnetje gegeten bij De Lange Muur. We hadden zin in Chinees en dit restaurant was een aangename verrassing: fris en modern ingericht, vlotte jonge bediening, lekker eten. En zoals het hoort bij de Chinees: meer dan genoeg eten! Onze jongste hield het bij patat met frikandel (hij moet nog wat leren) en de oudste deed zich tegoed aan het orientaals kwartet: perfecte mogelijkheid om verschillende smaken te proeven. De pekingeend was heerlijk (zacht smakelijk vlees, velletje had net iets knapperiger gemogen) en ook de teppan joek viel in de smaak. Voor de kinderen waren er kleurtjes en een kwartetspel om zich mee te vermaken. Bij de koffie voor ons en de ijsjes voor de kinderen kwam spontaan een bordje met stukjes fruit en vier vorkjes.

Gegeten op 22 oktober 2015

pghensen

• Uitstekend

prima restaurant (net gerenoveerd)
en ook de afhaal is uitstekend: goede smaak en warm!
kortom een aanrader
afhaal vr+zat+zon kan druk zijn dus bel even va nte voren om wachten te voorkomen

Proever46392

• Uitstekend

Afgelopen zaterdag heb ik hier met 5 personen gegeten. Tot mijn grote verrassing is het een prachtig restaurant met lekkere banken en mooie verlichting. Laat je niet op het verkeerde been zetten door de gevel, want dan verwacht je een traditioneel chinees (in Nederland dan) restaurant aan te treffen.
Het was erg druk bij het afhalen, binnen was het heel stil.
We bestelden een indonesische rijsttafel voor 3 personen (op advies van de serveerster) en dat was meer dan genoeg. Het eten was heerlijk, en het fruit na afloop (van het huis) was een leuke verrassing.
Al met al een leuke ervaring die ik meer mensen toe wens!

Schrijf zelf een recensie over De Lange Muur in Scherpenzeel

Schrijf hieronder je recensie over De Lange Muur. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.