a TripAdvisor company

Chen Tong Kong

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 023 537 05 50

Royaal

Vorige week erg lekker gegeten bij Chen Tong Kong.
Het restaurant is ingericht als een typisch Chinees restaurant met toepasselijke Chinese muziek, tafelkleden en decoratie.
De een kan dit wat saai vinden, wij vonden dit juist wel leuk.
Bij binnenkomst een schaaltje kroepoek samen met de drankjes. Deze zelfgemaakte suiker kroepoek was een verslavend lekkere snack tijdens het kiezen van een gerecht.
Bij de keuze voor een rijsttafel, waarbij vooraf een soep zat, wilden wij liever mini loempia's voor in de plaats. Dit was geen enkel probleem en werd netjes gedaan.
Het was door Bevrijdingsdag wat te druk voor het personeelslid, wat in haar eentje veel verschillende dingen tegelijk moest doen in zowel het restaurant als bij de afhaal. Hierdoor moesten wij en de andere aanwezige tafels wat lang wachten.
Begrijpelijk, en voor ons geen probleem. De tafel achter ons had hier wel moeite mee, te horen aan het commentaar, wat voor ons te horen was ondanks de geplaatste schotten tussen de tafels en achtergrondmuziek.
De rijsttafel was erg lekker en zelfs iets te veel, waardoor we een aantal dingen hebben moeten laten staan. Jammer, aangezien het allemaal goed smaakte.
Als nagerecht een stuk spekkoek, wat iets tegen viel. Waarschijnlijk was deze niet helemaal vers, wat te merken was aan de smaak.

Samenvattend een redelijk klein, klassiek Chinees restaurant met erg lekker eten voor een schappelijke prijs. Vriendelijke jonge bediening.
Door de drukte wat lang moeten wachten maar het eten en de erg lekkere zelf gemaakte zoete kroepoek maakte dit goed.

Gegeten op 5 mei 2015

Wendywester

Erg slecht gegeten, werkelijk alles bij de nasi rames smaakte erg laf... en hoe kom je erbij om er vruchtjes (uit blik?) en een melige gehaktbal (volgens ons ook uit blik) bij te serveren. Saus op de vleesgerechtjes was uitgedroogd. De babipangang was ook erg flauw, het ei was koud en de nasi was gewoon rijst.

We moesten ontzettend lang wachten, ook de mensen naast ons en achter ons zaten ca. al een uur te wachten. Op een gegeven moment maar om een schaaltje kroepoek gevraagd...

Wij hebben het idee dat ze het niet kunnen runnen met de afhaal er naast.

Er wordt een cijfer voor het decor gevraagd... tsja.. de batterij waxinelichtjes en de bierviltjes met nummer er op geplakt naast de tafel werken niet echt mee aan een gezellig interieur.. Maar goed eten zou dit kunnen compenseren. Voor ons geen bezoek meer aan dit restaurant

Gegeten op 10 mei 2015

Hendriks-Finke

Wat een lekker eten
Heb in geen tijden zo heerlijk chinees gegeten
De bediening was zeer professioneel en aardig
Bij het afhaalgedeelte moet je soms even wachten maar dat is meer dan de moeite waard!
Het is er altijd druk

Gegeten op 29 juni 2014

Pehendrix

Terwijl op de kaart staat dat je ten allen tijde in overleg met de chef een vegetarische maaltijd kunt samenstellen, bleek dat niet mogelijk te zijn.
Mijn verzoek was om een vegetarische nasi zonder paddenstoelen te maken.
Volgens de eigenaar was dat niet mogelijk, omdat het daarvoor te druk was.
In de nasi, die ik uiteindelijk kreeg, bleek een stukje vlees te zitten.
Toen wij dit meldden werd het voor kennisgeving aangenomen.
Een schandalig slecht restaurant.

Gegeten op 12 mei 2013

baco2000

Werkelijk zonde dat mensen zonder passie voor horeca en eten beginnen aan het runnen van een restaurant. Uiteindelijk zaten we met een man of 8 als enige in het restaurant, was het zeer jonge personeel het buffet aan het plunderen, de eigenaren lekker naar huis waren en de stinkende stofzuiger achter ons klaar stond voor gebruik! En het eten, laten we het daar maar niet over hebben. Slechtste eet ervaring ooit!

Gegeten op 3 augustus 2012

• Slecht

• Slecht

Gisteren bij Chen Tong Kong met zijn vieren. Het eten was niet vies maar op een schaal van 1 tot 10 ook niet meer dan een 5. Het restaurant wat vroeger goed stond aangeschreven komt nu niet verder dan een zeer matige afhaalchinees. Het vervelendst was nog wel dat we direct na het eten het enorm zwaar op de maag lag en dit leidde tot een slechte nachtrust.

Jammer, maar deze kun je nu gerust overslaan.

Schrijf zelf een recensie over Chen Tong Kong in Santpoort

Schrijf hieronder je recensie over Chen Tong Kong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.