Chen Tong Kong

• 6.6

• 6.9

Pehendrix
  • Recensies in de laatste twee jaar

Terwijl op de kaart staat dat je ten allen tijde in overleg met de chef een vegetarische maaltijd kunt samenstellen, bleek dat niet mogelijk te zijn.
Mijn verzoek was om een vegetarische nasi zonder paddenstoelen te maken.
Volgens de eigenaar was dat niet mogelijk, omdat het daarvoor te druk was.
In de nasi, die ik uiteindelijk kreeg, bleek een stukje vlees te zitten.
Toen wij dit meldden werd het voor kennisgeving aangenomen.
Een schandalig slecht restaurant.

Gegeten op 12 mei 2013

baco2000
  • Recensies in de laatste twee jaar

Werkelijk zonde dat mensen zonder passie voor horeca en eten beginnen aan het runnen van een restaurant. Uiteindelijk zaten we met een man of 8 als enige in het restaurant, was het zeer jonge personeel het buffet aan het plunderen, de eigenaren lekker naar huis waren en de stinkende stofzuiger achter ons klaar stond voor gebruik! En het eten, laten we het daar maar niet over hebben. Slechtste eet ervaring ooit!

Gegeten op 3 augustus 2012

• Slecht

Gisteren bij Chen Tong Kong met zijn vieren. Het eten was niet vies maar op een schaal van 1 tot 10 ook niet meer dan een 5. Het restaurant wat vroeger goed stond aangeschreven komt nu niet verder dan een zeer matige afhaalchinees. Het vervelendst was nog wel dat we direct na het eten het enorm zwaar op de maag lag en dit leidde tot een slechte nachtrust.

Jammer, maar deze kun je nu gerust overslaan.

Schrijf zelf een recensie over Chen Tong Kong in Santpoort

Schrijf hieronder je recensie over Chen Tong Kong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!