Antonio's

Antonio's

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 040 244 65 47

Erikder

Een restaurant waar de sfeer net zo belangrijk is als het eten. Personeel en met name de eigenaar zijn behoorlijk aanwezig en zijn heel druk italiaans aan het doen. Leuk als je er van houdt maar een beetje too much kan het ook zijn. Zeer uitgebreide kaart wat je niet vaak ziet bij (goede) italaanse restaurants. Eten was prima maar zeker niet bijzonder. De sfeer en ambiance maken aardig wat goed maar het zou goed zijn er ook iets meer italaanse sfeer in het eten komt. Kortom goed maar niet bijzonder.

Gegeten op 7 oktober 2014

wiebel-90

Vandaag, 16-08-2014 om 18.00 uur, gaan eten bij Antonio's in Eindhoven. Ik was er al 15 jaar niet meer geweest. Ik vond het vroeger al een van de weinige restaurants, die heerlijke dingen serveren.
Ik wou mijn vrouw en kinderen eens verrassen, na een vakantie in Marokko, waar je helemaal niets
lekkers kreeg, buiten de dingen die mijn vrouw en haar ouders klaar maakten. Nou, het was een echte feestmaaltijd met een service, die ik al lang niet meer gehad heb. Vooraf een vissoep die geweldig smaakte en ook magnifiek uitzag. Gevuld met mosselen, inktvis, garnalen en schelpen.
Heerlijk !!! Ik had drie grote garnalen in een saus van kleine tomaatjes. Ook super !!!
Het hoofdgerecht was voor de kinderen gegrilde lamscoteletten met frietjes en sla en voor mijn vrouw en ik, lamskroon met balsamicum-honingsaus en groentenmix en gebakken aardappelen. Te gek voor woorden !!! Zo lekker. Als nagerecht een Latte Maciato en de kids een ijstaartje met caramelsaus, vanilleijs op schokolade en slagroom. Prima, prima. Ga zo door !!! Het interieur is gezellig klein, knus en huiselijk.Zoals het moet. Het bier van Dommels smaakte hier ook voortreffelijk. Een echte aanrader dus. Hij is er in al die jaren alleen maar beter geworden en de mensen die er misschien een slechtere ervaring hebben gehad, kan ik alleen maar zeggen, eenieder heeft wel eens een slechte dag en als het het eten betreft, had U moeten reclameren, want ik weet dat ze er alles aan doen om het voortreffelijk te brengen.
Antonio! ook je personeel: Chapeau claque !!! een dikke tien(10) Hans Weijgertse-Sittard.

Gegeten op 16 augustus 2014

Madelief87

Vandaag voor de eerste keer bij antonio's gegeten. Om 19:00 kwamen wij het restaurant binnen, we hadden niet gereserveerd maar er was nog een tafel voor 2 vrij, dus we konden meteen gaan zitten. De zaak is heel erg klein en de tafels staan erg dicht op elkaar, waardoor ook de bediening niet goed tussen de tafels door kan wat erg storend is wanneer ze steeds tegen je tafel aan stoten. Na 15 minuten kwam er eindelijk iemand naar onze tafel met de menukaart en konden we iets te drinken bestellen. Nadat we het eten hadden besteld, gewoon een simpele pizza en pasta hebben we ruim een uur op ons eten moeten wachten, echt heel erg lang voor een pizza en een pasta. Onze drankjes waren natuurlijk op toen het eten op tafel kwam, maar er werd niet gevraagd of we nog iets wilde drinken. Ook tijdens het eten is ons niet gevraagd of alles smaakte en of we nog iets wilde drinken. De service krijgt dan ook een dikke onvoldoende. Lang wachten op het eten (het was niet druk), geen drinken, gewoon geen service. Het eten was ook onvoldoende. De pizza was met gedroogde ossenhaas, rucola en parmezaan. De pizza was heel erg flauw er zat bijna geen smaak aan, er zat erg weinig parmezaan op, ook de bodem was taai en niet krokant. De pizza was ook niet warm genoeg, meer koud dan lauw zelfs. De pasta carbonara was ook erg flauw en heel erg vet, de pasta lag gewoon in de olijfolie te drijven. Op alle punten krijgt Antonio's dus een onvoldoende. Ook hangt er een vreemde sfeer in de zaak, alsof je er niet welkom bent als je de baas/ het personeel niet kent, heel erg vreemd.

Gegeten op 3 augustus 2014

gyseend

Op aanraden van een kennis hier gaan eten. Ben er 3 avonden op rij terug gekomen. Heerlijke pizza's (vooral die met ossehaas carpaccio) en pasta's. En dat voor ongeveer € 14,00 dus zeer redelijk geprijsd.

Gegeten op 14 juli 2014

proever911

Ontzettend lekker gegeten. Voorgerecht rode sla met warme gorgonzola is absolute aanrader en ossenhaas met truffel is streling op je tong! De service is zoals het hoort in een itliaans restaurant, de heerlijke italiaanse flair. Onvoorstelbaar hoe vol dit restaurant altijd zit, dat ligt zeker niet aan de entourage of aankleding. Die is denk ik al tientallen jaren ongewijzigd maar vormt ook weer passend decor in het geheel. Kortom, als je meer voor het lekkere eten en de bediening gaat ipv de looks van het restaurant dan moet je zeker gaan maar reserveer wel vantevoren!

Gegeten op 5 juni 2014

Marion1959

Gisteren gegeten bij antonio's: pizza was koud, lasagna was lekker. We werden om 20.00 uur verzocht om ons tafeltje te verlaten omdat ze een tweede ronde hadden gereserveerd.... dit is ons nog nooit eerder voorgevallen. We zijn de zaak uitgekeken. De baas/ eigenaar maakte luidkeels ruzie met zijn personeel. Tafels staan heel dicht op elkaar. Hier gaan we nooit meer eten.

Tomvegan

Gegeten op 10 maart 2014

cvanderijt

Recent, zaterdag gegeten bij Anonios maar ook de laatste keer. Het ons kent ons sfeertje hoeft voor mij niet. en ondanks dat wij alleen maar lasagna gegeten hadden, die wel lekker was, kregen we het idee van..die mensen besteden hier te weinig. De juffrouw die het pinnen regelden bij de rekening, was niet vriendelijk en kortaf. Ik vind de bediening en de prijzen een aanfluiting. Tafeltjes staan ook dicht op elkaar. Het is geen prettige italiaan. Ook nieuwe gasten moet je zien te houden maar ik kom niet meer.

Gegeten op 8 februari 2014

Lyran

Met een grote groep (25 personen) hier gegeten. Als voorgerecht kregen we een volle schaal met allerlei Italiaanse voorgerechten. Daarna de keuze uit verschillende hoofdgerechten. Mijn truffeltortellini was erg lekker, goed op smaak, maar een beetje eentonig als hoofdgerecht. Het nagerecht maakte dat helemaal goed: tiramisu met limoncello-ijs en vers fruit. En natuurlijk werd er na de koffie ook een glaasje limoncello geserveerd. De bediening was attend, snel & vriendelijk. Het restaurant is vrij klein, maar gezellig en druk bezocht. De rekening is wat aan de hoge kant. Als je op zoek bent naar echte Italiaanse sfeer, moet je hier zeker een keer gaan eten.

Gegeten op 14 januari 2014

Marianneke85

Het eten is wat je minimaal kunt verwachten van een Italiaan, niets bezonders in ieder geval. We hadden maar 1 drankje op, niet omdat we niet meer wilde drinken, maar gewoon omdat er niet na gevraagd werd en ze ons gewoon zagen als we wilde bestellen. We hebben dit op een gegeven moment gewoon opgegeven. De tafels zijn vrij dicht bij elkaar, maar de uitstraling zelf is wel oke. Nogmaals, het eten is niets bezonders, dus wij zullen hier zeker niet meer komen.

Gegeten op 30 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Antonio's in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Antonio's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.