a TripAdvisor company

foto's van Hemelse Modder in Amsterdam - 1 foto's van Hemelse Modder in Amsterdam - 2 foto's van Hemelse Modder in Amsterdam - 3 foto's van Hemelse Modder in Amsterdam - 4 foto's van Hemelse Modder in Amsterdam - 5 foto's van Hemelse Modder in Amsterdam - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 624 32 03

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

m.walter6

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij Hemelse modder. De voor-, hoofd- en nagerechten waren allemaal goed verzorgd en lekker. Er werd ook goed rekening gehouden met iemand met gluten intolerantie.

Gegeten op 18 mei 2016

mmater

Via online reservering

Op deze drukke zaterdagavond voor Pinksteren aten wij met drie Amerikaanse gasten bij restaurant Hemelse Modder. Men liet ons al voor openingstijd binnen. De vriendelijke ontvangst en bediening herinnerden wij ons nog goed van de vorige keer, de inrichting niet: die heeft inmiddels een facelift gekregen. Het ziet er goed uit, frisse lichte wanden, een mooie diepbruine vloer. Goed gedaan. We kregen een vijfje aan het raam, leuk voor onze gasten die genoten van het bijzondere uitzicht over de stad.
En wij genoten van het gebodene, zoals tomatentartaar met knoflookcrème en een gepocheerd eitje, ingelegde heilbot met haringkuit en dillemayonaise, hartige specerijencake met Beemsterkaas en rode uiencompote, en heekfilet met garnalen, kokkels en granola. Stuk voor stuk mooi opgebouwde – en ogende – gerechtjes, goed uitgevoerd en uitgebalanceerd van smaak. En geen gek grote porties.
Je moét hier gewoon je maaltijd afsluiten met Hemelse Modder: de machtige bruine en witte chocolademousse met vanilleroom en een sierlijk chocolade-ornament. Ook weer voortreffelijk.
Wij kregen dus een vijfje, maar we geven een negen! Tot spoedig.

Gegeten op 14 mei 2016

MariekeBax

Via online reservering

Ik vind Hemelse Modder een toprestaurant in de combinatie van 1) heel lekker eten, maar ook niet-alledaagse gerechten, 2) supervriendelijke en kundige bediening (ook inzake wijn!!) en 3) de inrichting/ambiance van het restaurant (met zalig terras achter het restaurant in een soort cul-de-sac). Wij zaten eerst buiten, maar de bediening meldde dat ze een tafel binnen vrij hielden voor het geval wij het koud zouden krijgen.

Gegeten op 13 mei 2016

ubuchmeiser

Via online reservering

Erg gezellige sfeer. Heel goed eten. Dessert was zeer lekker maar niet mooi om te zien (lemon curd...). Service aardig en attent, zonder lange wachttijden - zou beter bij de styl van het restaurant passen, als het personeel en beetje leuker gekleed was.

Gegeten op 6 mei 2016

Vosje57

Via online reservering

Zeer verrassend en gezellig gegeten in de achtertuin tussen de bewoners van de achterliggende woningen. Leuke gerechtjes met zorg bereid. We kimen zeker terug.

Gegeten op 8 mei 2016

laura1985

Via online reservering

Gister met 2 vriendinnen hier gegeten. Welkom onthaal. Gezellig tafeltje vlak bij het open raam. Lekker met het mooie weer! We vonden het lastig om te kiezen van de menukaart omdat er zoveel lekkere dingen op stonden. We kozen voor de kroketjes van geit, rillette van gans en de tomatentartaar. Heel lekker en mooi opgemaakt. Als hoofd had ik de special van zeebaars, Hollandse asperges en hollandaise. En mijn tafelgenoten de heekfilet en de combinatie van lam. We waren allen erg tevreden, de extra frietjes waren goed! Vervolgens de kaasjes, mooi rijp. En daarna (natuurlijk) de Hemelse Modder en het rabarber dessert. Beiden begeleid door een lekker glaasje dessertwijn. De dames van de bediening waren erg lief en attent. Komen zeker terug!

Gegeten op 6 mei 2016

bellise

Via online reservering

Leuke service en heerlijk eten! Niet goedkoop, maar het zeker waard. Voor iedereen stond wel iets op de kaart en bij de toetjes konden wij moeilijk kiezen.

Gegeten op 5 mei 2016

jacqueline228

De bediening is heel erg vriendelijk en attent. Het eten is heerlijk, lekker vers, puur maar toch met eigen karakter en lekkere sausjes. Waar de groente en in mijn geval de vis niet in verdronken gelukkig, dat zie je wel eens. Het was echt heel goed, topkwaliteit en niet eens zo duur. Rabarber toetje ook een aanrader. De inrichting is lekker licht en simpel.

Gegeten op 4 mei 2016

wiko

Via online reservering

Het was helemaal perfect: de verbouwde locatie, het heerlijke eten en niet op de laatste plaats de zeer vriendelijke en toegewijde bediening. Wat erg attent was dat er slechts twee gangen berekend werden ( 3 gangen is teveel voor ons), terwijl de keuze 3, 4 of 5 gangen was!! Bij andere zaken rekenen ze gewoon 3 gangen, ook als je er maar twee op kunt. Chapeau!!

Gegeten op 2 mei 2016

moniquebth

Via online reservering

We hadden ons verheugd want iets te vieren. Na 7 jaar weer eens terug hier. 3-gangen diner + wijnarrangement. De service was ronduit goed. Het voorgerecht van een tomatentartaar was lekker en het Franse kaasplankje ook. Het hoofdgerecht viel tegen. Was special van de dag. Kabeljauw met drie harde , minder dan 'al dente', asperges, zeekraal en een onbestemd sausje. De saus had iets moeten doen voor de vis, maar had nauwelijks smaak noch raffinement. Het hoofdgerecht: 1+1 werd geen 3. Het restaurant was vol en druk met veel toeristen. Mogelijk een goede band met het naastgelegen Amrath hotel? Kortom: bediening prima, heel attent, maar voor t eten komen we niet terug.

Gegeten op 29 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Hemelse Modder in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Hemelse Modder. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.