Boon

Boon doet mee!

Reserveer nu!

heather3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit keep zijn we bij Boon gaan teen met Social Deal.

Voorgerecht rundvlees tartaar was lekker. Hoofdgerecht echt teleurstellend; kalfsentrecote. Zeer matige kwaliteit en diep trieste friet (iets wat sowieso al twijfelachtig in dergelijk restaurant). Nagrecht was lekker maar niet origineel.

Met Social Deal kun je relatief goedkoop restaurants uitproberen en hebben de restaurants de hoop dat mensen nog een keer terug komen. Dit is mislukt. Wij gaan niet terug naar Boon

Gegeten op 18 april 2014

sasssen
  • Recensies in de laatste twee jaar

voor de tweede keer daar , eerste keer geweldig.
nu tartaartje rauw vlees als voorgerecht.
hoofdgerecht witte vis zonder iets erbij
vlees leek van de kiloslager met n schaal frites.
nagerecht prima.

Gegeten op 12 april 2014

barbara35
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een collega en ik moesten op dinsdagavond, de laatste avond van Carnaval, nog wat werk verzetten. We besloten om dit keer eens geen pizza te laten komen, maar het nuttige met het aangename te verenigen en de stad in te gaan om een 'hapje te eten'. Via wat omzwervingen, want alle restaurants waren of gesloten vanwege Carnaval of volledig bezeten van Carnaval, kwamen we uit bij Boon. Wat een buitengewoon aangename verrassing! De voorkant doet niet vermoeden dat het om een enorme zaak gaat, waar het eten uitstekend is, de bediening professioneel en plezierig en je ook nog eens tussen de gangen door goed kunt werken. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu, maar dan zonder vlees. Heerlijk was het!

Gegeten op 4 maart 2014

sharon32
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden een driegangen verrassingsmenu van de chef uitgeprobeerd. Wauw! Wat een waar voor je geld. Ontzettend goede, originele en smaakvolle gerechten. De goede service, locatie en het interieur van het restaurant maken het helemaal af. Graag nog eens!

Gegeten op 6 februari 2014

sanne212
  • Recensies in de laatste twee jaar

Warm onthaal door eigenares. We kozen voor een drie gangen verrassingsmenu en dat viel 100% mee. Heerlijk flesje wijn erbij gedronken voor €20. Heel sympathieke bediening

Gegeten op 3 december 2013

jacqvb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ten eerste dient vermeld te worden dat de service perfect is: Ik had tijdens de telefonische reservering kort vermeld dat mijn moeder jarig was , en op het dessertbord werd zij gefeliciteerd in letters van chocoladesaus, heel attent! Wij hadden gekozen voor het verassingsmenu, en dit smaakte heerlijk, een aanrader: Om niet teveel weg te geven zal ik alleen vermelden dat zowel de vis als het vlees bereid was zoals het hoort (vis niet vet of droog, vlees mals). Bovendien was ook hier de service perfect, er werd goed rekening gehouden met onze wensen (bijv. geen noten in 1 van de voorgerechten) en er werd ook een menuaanpassing gedaan die niet doorberekend werd in de rekening. Het menu was 33,50 pp. en dat is naar mijn mening een zeer schappelijke prijs voor de geboden kwaliteit. Een aanrader.

Gegeten op 7 november 2013

ManonSpermon
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten en leuk personeel. We hadden het verrassingsmenu en kregen leuke afwisselende kleine gerechtjes met een bijpassend wijnarrangement.

Gegeten op 4 oktober 2013

nick nick
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier afgelopen zaterdag gegeten in het kader van de restaurant iens week. Het was ons tweede bezoek aan deze gelegenheid. Wat als eerste opvalt is dat je veel verschillende mensen aan je tafeltje krijgt maar dat ze stuk voor stuk zeer klantvriendelijk, behulpzaam en met plezier hun werk doen. De entourage doet erg prettig aan, een combinatie van een oud pand met moderne richting. Helaas, het is al eerder gezegd, het is erg gehorig, wat betekent dat het voeren van een gesprek soms extra energie kost. En dan natuurlijk het eten, dit was prima in orde. Het voorgerecht was een vegetarische timbaal van tomaat, biet en diverse soorten kaas. Erg lekker maar soms net iets te zout! Als hoofdgerecht hadden we een supermalse biefstuk met heerlijke verse groenten en goede frieten. En het nagerecht was subliem. Vanille ijs met fruit en een stukje zelfgemaakte cheesecake. Plak het er maar aan! Maar zo lekker! Kortom heerlijk genieten. Als er aan de akoestiek iets gedaan zou kunnen worden dan zou het helemaal perfect zijn.

Gegeten op 5 oktober 2013

Barista23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een vrijdagavond een bezoek gebracht aan Boon in het kader van de IENS DinnerDagen. Het restaurant ligt in een mooi pand en is fraai aangekleed van binnen. Door de hoge plafonds is het echter wel wat lawaaierig. Het eten smaakte prima en is zeker voor herhaling vatbaar. Nog een puntje van kritiek. Drie uur voor het uitserveren van vier gangen is wat aan de lange kant.

Gegeten op 27 september 2013

dekkerpatricia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was mooi weer, dus we hebben lekker in de tuin kunnen zitten (uit de wind!). Binnen was alles netjes opgedekt, maar buiten was het allemaal net wat eenvoudiger. Iets meer tafel aankleding was leuk geweest.

Vooraf bestelde we een prosecco. Deze bleek totaal geen bubbels (meer) te hebben, dat was jammer zeker omdat een glas €6 is.

Voorgerecht van de pancake met gerookte zalm en aardappel, was meer een hoog taartje van aardappelpurree met daartussen een zeer dun laagje gerookte zalm en dan alleen het grijze van de gerookte zalm. De carpaccio was lekker, maar erg veel truffel mayonaise en kaas.

Het hoofdgerecht was echt genieten! Heerlijke witvis en kabeljauw besteld. Perfect gegaard en een heerlijke saus erbij (wel veel saus).

Tenslotte het toetje: kaas en witte chocolade dessert. Beide erg lekker hoewel niet alle kaasjes bekend waren bij de bediening.

Bediening bestond uit 1 persoon die erg haar best deed. De bediening was wel erg informeel (soms beetje te).

Al met al een leuk restaurant, maar qua prijs kwaliteitsverhouding vind ik restaurant Boon aan de dure kant.

Gegeten op 9 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Boon in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Boon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!