Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 237 73 93

LoesK

Het restaurant zit in een prachtig pand, wat sfeervol is aangekleed. Doordat het een hoge, grote ruimte is, is de akoestiek minder geschikt voor een romantisch diner voor twee.
Gastvrouw deed haar best en was erg vriendelijk. Het duurde soms erg lang voordat de lege borden werden afgehaald en er werd ook niet gevraagd of men nog iets wilde drinken bij het ophalen van de lege glazen.
Het eten (met een socialdeal) was lekker. Kleine porties, maar voldoende. Er werd prima rekening gehouden met de wensen (bijv. geen vis, geen vlees, saus apart). Als voorgerecht drie soorten vis op verschillende wijzen geserveerd. Hoofdgerecht 4 mooie stukjes beef met stevige groente, verse frietjes en saus. Nagerecht 3 kleine zoetigheden.
Voor ons een fijn avondje uit met lekker, speciaal eten en een prima service.

Gegeten op 8 november 2014

TM17

Via socialdeal een menu geboekt voor 10 personen. Porties erg weinig, zeker niet de €33 waard (oorspronkelijke prijs). Zeer lange wachttijden tussen gangen. Akoestiek in ruimte hinderlijk, onmogelijk om met meerderen te praten aan tafel.
Er zijn betere restaurants dan Boon, zeker voor deze prijs.

Gegeten op 8 november 2014

Henrique1973

Heerlijk gegeten bij Boon. Vriendelijk en gastvrij en dat begon al bij het maken van de reservering. We werden direct gewezen op de te verwachten parkeerdrukte in verband met het voetbal. Op de avond zelf heerlijk gegeten en echt genoten. Prijs/kwaliteit is dik in orde. Echt een aanrader.

Gegeten op 23 oktober 2014

Sunanne

Via online reservering

Tijdens een weekendje weg met de Iens diner dagen bij Boon gegeten. Het eten was heerlijk en de inrichting van het restaurant is sfeervol! Alleen waren porties wat aan de grote kant en was de vegetarische variant van de gerechten niet van hetzelfde niveau als de vlees/visvarianten. De wijnen waren lekker, maar pasten niet altijd perfect bij de gerechten en de bediening kon niet veel erover vertellen. Als ze dit verbeteren wordt het restaurant een topper.
Als ik in de buurt van Eindhoven zou wonen, zou ik zeker terug komen!

Gegeten op 4 oktober 2014

hessel5

Via online reservering

Heerlijk gegeten van het Iens restaurantweek menu. Prima bediening met wat kleine foutjes die snel gecorrigeerd werden. Akoestiek in de zaal blijft vervelend. Erg lawaaiig ondanks ruime afstand tussen de tafeltjes.

Gegeten op 4 oktober 2014

waareten

Via online reservering

Tijdens Iens restaurantdagen het 3-gangenverrassingsmenu gekozen bij Boon. Gezellig druk in smal en diep oud pand in Eindhovens centrum. Wij zaten in achterste deel/serre met betonvloer en stenen muren,waardoor harde akoestiek. Vanaf onze bestelling duurde het 1 drankje en 40 minuten totdat ons voorgerecht op tafel stond. Tijdens drukte heb ik alle begrip voor langere wachttijd,maar geef dit even aan/en/of een mandje brood! Ook bij het voorgerecht kwam geen voorstel daartoe. Dit aangegeven bij een van de 2 dames van de bediening (pas tijdens het uithalen want men vraagt hier tussendoor niet of alles naar wens is) was haar reactie: had dat dan gevraagd mevrouw,wilt u het nù alsnog? (nee dus) Het voorgerecht was lekker; 3 soorten vis waaronder een stukje kabeljauw gemarineerd in biet; de structuur van kabeljauw was herkenbaar, maar ik proefde jammergenoeg alleen biet. Die biet kwam terug (na weer 40 minuten wachten) als prima groente-onderdeel tijdens het hoofdgerecht met roodbaars, echt heerlijk. En lekker veel groente van het seizoen, prima structuur. Tijdens het inschenken van het tweede glas rode huiswijn vertelde de bediening niet meer dan dat dit de meest geschonken wijn in huis was, ze draaide het etiket niet in mijn richting, ik kreeg geen naam of land te horen! Weer een gemiste kans.
Het nagerecht (geen lange wachttijd) was gewoon lekker, maar had ik thuis ook kunnen maken, bolletje vanilleroomijs, chocolademousse en brownie/fudge met viervruchtencoulis, ook prima maar weinig verrassend. Mijn conclusie; lekker gegeten maar niets bijzonders, en had attentere bediening verwacht. Voel me een beetje teleurgesteld.

Gegeten op 3 oktober 2014

stefanie18

Via online reservering

De toppers van de avond waren: kreeftenbisque, kalfswang en de chocoladefudge. We moesten erg lang wachten op het dessert omdat de keuken achter liep. Nadat we dit hadden aangegeven werden er excuses aangeboden.

Gegeten op 3 oktober 2014

Ine65

Via online reservering

Voor de 1e keer gegeten bij Boon. Een verrassingsdiner van 3 gangen. Mijn vriendin koos voor vleesgerechten en zelf ben ik een visliefhebber, dus ik koos voor vis. Het eten was super, de borden zagen eruit als plaatjes. En zo smaakte het ook. De bediening heel vriendelijk en we kregen bij elke gang uitleg over wat er op de borden lag. Er werd een goede huiswijn geschonken. Het enige minpuntje was dat er wel erg veel tijd verstreek tussen de gangen. Een gebrek aan personeel, misschien?

Gegeten op 2 oktober 2014

Hifivoice

Net zoals vorige week komen we vaker bij Boon, we nemen er iedere keer het verassing menu. Er wordt gekookt met verse producten, met fantasievolle combinaties die erg mooi gedecoreerd op het bord worden uitgestald; zoals laatst bier, radijs, wortel, groene asperge, ui en champignons met rundvlees en gereduceerde rode port saus. Maar het is vooral lekker! De bediening is altijd vrolijk en behulpzaam. Wij komen er nog vaak terug!

Gegeten op 18 september 2014

ger16

Vorige week met 4 personen wezen eten en het verrassingmenu gekozen. Het hoofdgerecht was flauwe kabeljouw en bij 3 van de 4 man zat de vis vol graat. In een kinderkookprogramma zou je hier voor naar huis gestuurd worden. Schandalig

Gegeten op 5 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Boon in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Boon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.