a TripAdvisor company

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 237 73 93

Pure gerechten in een industriele setting

Industrieel design meets klassieke huiskamersfeer. Het gat tussen eetcafés en toprestaurants is definitief gedicht: topkoks zorgen voor een internationaal karakter, maar staan ook garant voor enkele oer-Hollandse gerechten.

k.krijger

Via online reservering

Prima eten, mooi en verzorgd klaar gemaakt, correcte bediening, Mooi interieur, ademt nog gezellige ouderwetse stijl als je binnenkomt, terwijl het binnen modern en ruimtelijk is.

Gegeten op 18 april 2016

sander.vanderhoek

Restaurant Boon is ons favoriete restaurant in Eindhoven. Wij hebben hier ook onze bruiloft gevierd. De eigenaresse en de bediening is erg vriendelijk en professioneel. De keuken weet ons altijd weer te verassen met lekkere gerechten en mooi opgemaakte borden. Wat ons betreft zeker een aanrader!

Gegeten op 8 april 2016

runa

In het kader van de restaurantweek aten we bij Boon het verrassingsmenu van vier gangen. Afwisselend, verrassend en erg lekker. Ieder gerecht kwam met een uitgebreide uitleg en ook verder was de bediening erg aardig en attent. We hadden er een prima fles huiswijn bij en toen we om water vroegen, werd meteen gevraagd of we een fles mineraalwater of liever een karaf kraanwater wilden.
Het enige minpuntje was misschien dat Boon, zoals veel restaurants tegenwoordig, is ingericht met veel harde materialen. Het oogt prachtig allemaal, maar naarmate de ruimte voller werd (het was uitverkocht) zorgde dat er wel voor dat het geluidsniveau uiteindelijk erg hoog werd en je behoorlijk dus hard moest praten. Dat pluche van vroeger had zijn redenen... Maar, zoals gezegd, Boon staat niet alleen met dat probleem.

Gegeten op 2 april 2016

majhendrix

Afgelopen donderdag heerlijk gegeten bij Boon, zowel voorgerecht makreel als hoofdgerecht hertenbiefstuk top, rustig zitten in een gezellige sfeer en inrichting en een aardige gastvrouw,dus een aanrader wat mij betreft.

Gegeten op 17 maart 2016

wildemanlinda

De avond was werkelijk een feestje! Samen met mijn zusje heerlijk gegeten van de mooie seizoensgerechten. Lekkere smaken die voor ons helemaal klopten, tevens werden hier mooie wijnen bij geserveerd. Een groot compliment zowel aan de kok als aan de bediening, want ook die verstaan hun vak!!

Gegeten op 13 februari 2016

Sasniels

We hebben hier met drie man gegeten. Het zesgangen menu was goed geproportioneerd en lekker. De wijnen van het wijnarrangement waren er ook goed op afgesteld. Over het algemeen was het een goede prijs/kwaliteitsverhouding. Het personeel was tevens zeer vriendelijk en ze namen de tijd tussen de gangen.

Gegeten op 19 februari 2016

VIPie

Via online reservering

Wij hebben genoten van een heerlijk 4 gangen kerstdiner. Het was eenvoudig maar toch erg smaakvol. Het was fijn geweest als we vooraf een amuse kregen in plaats van een minibakje olijven en augurken.
De aanbevolen wijn smaakte prima bij het diner.
We zouden vrienden zeker dit restaurant aanraden.

Gegeten op 25 december 2015

ArnoBr

Via online reservering

De bediening was uitstekend, vriendelijk en voortvarend.
Het eten - een keuze'kerst'menu - was erg goed.
De ruimte heeft wat 'galm'.

Gegeten op 25 december 2015

margriet67

Via online reservering

Eten bediening en sfeer allemaal ok. Het was alleen drukker dan "normaal" en grote groepen. Pokke Herrie dus. Daar werd overigens wel op geanticipeerd (we kregen zodra het mogelijk was een iets rustigere plek, maar het hielp niet veel.
Ik zou graag een advies uitbrengen om de akoestiek te verbeteren!

Gegeten op 17 december 2015

irene163

Op zaterdagavond heerlijk gegeten bij Boon. Ondanks de acht dingen die ik niet mag eten heerlijke, volwaardige gerechten gekregen. Ze houden hier echt rekening met wat je niet mag en het is ook helemaal geen probleem om iets speciaals te maken en dat is superfijn.
De bediening is heel aardig en het restaurant is mooi ingericht.

Gegeten op 21 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Boon in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Boon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.