Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 040 237 73 93

ger16

Vorige week met 4 personen wezen eten en het verrassingmenu gekozen. Het hoofdgerecht was flauwe kabeljouw en bij 3 van de 4 man zat de vis vol graat. In een kinderkookprogramma zou je hier voor naar huis gestuurd worden. Schandalig

Gegeten op 5 augustus 2014

joroozen

Nu voor de derde keer bij Boon gegeten alles en alle gerechten zijn mooi in balans en iedere keer weer een genot om te mogen eten daar.
de eerste keer viel ik bijna van mijn stoel af met de overheerlijke chocolade fudge een culinair orgasme

Gegeten op 15 augustus 2014

Sandra1981

We hebben erg lekker gegeten bij Boon. Er was die avond maar 1 ober en iets te veel tafeltjes. Hoewel hij erg zijn best deed hebben we daardoor zeker op het toetje wat langer moeten wachten. Brood moesten we bestellen, werd niet gevraagd en stond ook op de rekening.
Het was een erg leuke avond, lekker gegeten in een mooi restaurant. Wat meer oog voor detail kan het nog meer verbeteren.

Gegeten op 15 mei 2014

babsinkleur

Vanavond bij restaurant Boon in Eindhoven gegeten, een feest. Als start: zwaardvis carpaccio met kerriemayonaise was heerlijk. We hadden een extra tussengerecht gekozen: garnalen met asperge-risotto & tomaat coulis: subliem. Hoofdgerecht: Dorade met boontjes, sugar snaps en asperge. Nagerecht: Ananas parfait, mokkamousse, aardbei & witte chocolade druppels: lekker fris. Gewoon heerlijk gegeten en de bediening is top! Aanrader!

Gegeten op 14 mei 2014

ClaraEindhoven

We zijn nu al een aantal keren bij Boon gaan eten en het blijft voor ons het lekkerste en leukste restaurant van Eindhoven!De service is uitstekend en staat altijd open voor een praatje terwijl de kok heerlijke en bijzondere gerechten tovert!Wij hebben zelfs met social deal of everrassingsmenu altijd bijzondere combinaties qua eten gehad. Boon is echt een aanrader!De sfeer is gezellig met meer dan 10 jaar oude planten/bomen die zij nog van een bloemist hebben overgenomen toen zij openden. De kok (2verschillende) kwam ook iedere keer langs op het einde van de avond om te vragen of alles naar wens was...en dat was het zeker!

GWeijtens

Alweer heerlijk gegeten bij restaurant Boon. Nu met een Social deal. Weer fantastisch zoals altijd. Eem fijne entourage en zeer vriendelijk personeel. Een goede afstemming op het dieet van mijn moeder.

Gegeten op 27 maart 2014

heather3

Dit keep zijn we bij Boon gaan teen met Social Deal.

Voorgerecht rundvlees tartaar was lekker. Hoofdgerecht echt teleurstellend; kalfsentrecote. Zeer matige kwaliteit en diep trieste friet (iets wat sowieso al twijfelachtig in dergelijk restaurant). Nagrecht was lekker maar niet origineel.

Met Social Deal kun je relatief goedkoop restaurants uitproberen en hebben de restaurants de hoop dat mensen nog een keer terug komen. Dit is mislukt. Wij gaan niet terug naar Boon

Gegeten op 18 april 2014

sasssen

voor de tweede keer daar , eerste keer geweldig.
nu tartaartje rauw vlees als voorgerecht.
hoofdgerecht witte vis zonder iets erbij
vlees leek van de kiloslager met n schaal frites.
nagerecht prima.

Gegeten op 12 april 2014

barbara35

Een collega en ik moesten op dinsdagavond, de laatste avond van Carnaval, nog wat werk verzetten. We besloten om dit keer eens geen pizza te laten komen, maar het nuttige met het aangename te verenigen en de stad in te gaan om een 'hapje te eten'. Via wat omzwervingen, want alle restaurants waren of gesloten vanwege Carnaval of volledig bezeten van Carnaval, kwamen we uit bij Boon. Wat een buitengewoon aangename verrassing! De voorkant doet niet vermoeden dat het om een enorme zaak gaat, waar het eten uitstekend is, de bediening professioneel en plezierig en je ook nog eens tussen de gangen door goed kunt werken. We hadden gekozen voor het verrassingsmenu, maar dan zonder vlees. Heerlijk was het!

Gegeten op 4 maart 2014

sharon32

Wij hadden een driegangen verrassingsmenu van de chef uitgeprobeerd. Wauw! Wat een waar voor je geld. Ontzettend goede, originele en smaakvolle gerechten. De goede service, locatie en het interieur van het restaurant maken het helemaal af. Graag nog eens!

Gegeten op 6 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Boon in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Boon. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.