Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Da Nello

2. Italiaans
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 040 213 57 57

040eten

Groupon actie 4 gangen voor 55 euro. Da Nello heeft/had een goede naam, maar dit menu was smakeloos! Gang 1: inktvisreepjes met wat kool en wortels op toast. Smaakte nergens naar, toast was taai, en bord zag er ook niet mooi uit. Gang 2: pasta met tonijn en zwaardvis snippers. Veel te zout en pasta was te hard. Gang 3: 2 dunne kalfslendes in een papperig (behanglijm) sausje, garnering was ook niet veel soeps. Gang 4: panna cotta met bosvruchten uit de jampot.
Maw: een enorme tegenvaller, een glas wijn kost 7 euro dus uiteindelijk nog veel geld kwijt.
Decor: erg warm binnen, buiten maar 8 couverts, een haperende CD op de achtergrond.
Restaurant was ook bijna leeg. En dat op een vrijdagavond! In de stad zaten de restaurants wel helemaal vol. Voor mij dus nooit meer da Nello!

Gegeten op 1 augustus 2014

Frans040

6-gangen Geoupon deal: bar en boos. Als je hier naartoe gaat kun je beter eerst een cursus Italiaans doen. Voorgerecht is uiterst minimaal, de penne had te lang in de oven gestaan waardoor de bovenkant hard en chewey was. Uiteindelijk telden we maar 5 gangen vermits het uitgedroogde broodbolletje met olie als een gang telt... Erg slecht alles bij elkaar. Hier zien ze me nooit meer.
De Groupon coupon vermeld een waarde van normaal 139,- euro, tel daarbij de wijntjes en de koffie op en je zit zo tgen de 200,- euro (!!!!!).
Als ik 200 euro uitgeef aan een avondje uit eten ga ik wel naar een ander restaurant voor kwaliteit, nederlands sprekende bediening en gezelligheid in plaats van naar Da Nello, een beige geverfd sfeerloos hok met chagarijnige obers die geen moeite doen om je het gevoel te geven dat je er te gast bent, om over de kwaliteit van de gerechten nog maar te zwijgen. Nooit meer!

Gegeten op 29 mei 2014

Proever_20121983

Ook wij maakten gisteravond gebruik van de Groupon 6 gangen actie van Da Nello.

Wij hadden zelf nooit eerder bij Da Nello gegeten omdat wij van anderen begrepen dat de prijs/kwaliteit verhouding een beetje zoek is.

Deze avond en actie is echt een aanfluiting (waarom doen restaurants dit??) wij hadden graag iets meer betaald voor wat simpele, eerlijke gerechten maar hier wordt echt helemaal niemand blij van.

Het eten:

Minuscule voorgerechtjes (sepia en ham), beide gegarneerd met dezelfde olie doordrenkte sla.

Een tussengerecht van pasta met vierkazen en het hoofdgerecht van kabeljauw. Beide bordjes met zeer vlakke smaken, slecht uitgevoerd!

Het desert pannacotta met bosvruchten, veel te zoet door de huis tuin en keuken jam die ze hebben gebruikt!

€135 de normale prijs was dit zeker niet waard!

Bediening sprak geen Nederlands, maar probeerde toch vriendelijk te zijn. Prima!

Door deze ervaring zou ik nooit meer terugkomen bij Da Nello en dit restaurant alleen maar negatief aanbevelen bij anderen. Waarom doen sommige restaurants op deze manier in godsnaam mee aan Groupon. Ik snap er niks van!

Uiteindelijk zijn wij naar een ander restaurant gegaan voor koffie en friandises, dit heeft onze avond helemaal goed gemaakt :-)

Gegeten op 28 mei 2014

lindsey1

Met 2 personen zijn wij gaan eten. We hadden een Groupon, ik was dus erg benieuwd naar het 6 gangen diner gezien ik eerder a la carte ontzettend goed gegeten had!
Helaas viel het ontzettend tegen! De eerste carpaccio waren 3 minuscule plakjes, de vitello idem en met dezelfde garnering als de carpaccio. De pompoensoep met Parmezaan was zeer smaakvol maar de penne met tomatensaus en mozzarella viel ontzettend tegen! Mijn hoofdgerecht; kabeljauw was veel te droog gebakken en mijn vriend had kalfsvlees maar dit waren 2 flinterdunne kleine plakjes. Het dessert panna cotta met bosvruchten compote was lekker maar qua presentatie was het niks! Dan zie je alle a la carte gerechten voorbij komen die er prachtig uitzien en dan vraag ik me af waarom doet dit restaurant met deze actie niet meer zijn best? Zelf ben ik werkzaam in de horeca, in een restaurant dat ook weleens aan dergelijke acties meedoet maar hier krijg je exact hetzelfde als de gast die de volle mep betaald! Helaas Da Nello ondanks de eerdere goede ervaring zullen wij niet meer terugkomen! Zonde want met dit soort acties kun je juist nieuwe gasten aantrekken wanneer ze een geweldige ervaring hebben gehad! €135 de normale prijs was dit zeker niet waard!

Gegeten op 26 mei 2014

Wolf-vandijk

Een paar jaar geleden hier al eens gegeten, dit was ons erg goed bevallen. Toen we de aanbieding via groupon zagen, hebben we die direct gekocht. Onze zoon en schoondochter hadden hem ook gekocht. Zij zijn begin mei geweest. Niets anders dan lof. Toen wij eind mei gingen hadden wij dus ook een goed diner verwacht. Het tussengerecht was een gebakken ei met kaas en truffel. Van te voren 2 x carpaccio. We hadden genoeg gegeten. Het eten was goed, maar zeker geen 135,00 euro zoals de Grouponbon aangaf. Wij hadden hele andere gerechten dan onze zoon en schoondochter. Als je een grouponactie doet verwacht ik dat je dit doet om ervoor te zorgen dat de gasten nog eens terug komen. Met dit menu zal dit zeker niet gaan lukken.

Gegeten op 22 mei 2014

Tenna4

Gebruik makend van een groupon omdat de reguliere tarieven iets te gortig zijn naar onze smaak, reserveerden we om te eten op de dag van ons tweejarig samenzijn. Ik heb er zelf in het wat verdere verleden wel eens a la carte gegeten en dat is me nimmer tegengevallen. Ik moet zeggen..nu ook niet. Ik heb de groupon recencies gelezen en ben het er niet mee eens. Natuurlijk krijg je geen a la carte menu voor dit geld. En natuurlijk zijn de porties kleiner omdat je zes gangen hebt...wij vonden het precies genoeg en heerlijk uitgebalanceerd. Zelfs mijn vriend die normaal niet van de kleine porties is. Enig minpuntje was dat de eerste drie gerechten wat op elkaar leken. De zwaardvis in het eerste gerecht had iets meer seizoning mogen krijgen. Het hoofdgerecht van kalfsfilet was heerlijk in een witte wijnsaus. De bediening was zeer attent en vulde ons brood bij toen zij zagen dat het op was. Romantisch restaurant met mooie open keuken. Ik heb heerlijk en precies genoeg gegeten. Ik weet wat een groupon aanbieding betekent.. en qua prijs kwaliteitverhouding was dit etentje goed...ik zeg gemiddeld een 7 a 8. Ik laat het je weten als ik door de grouponaanbiedingen een keer van"mijn voetjes wordt geveegd" maar ik maak mezelf geen illusies. Dit was eerlijk lekker eten tegen een schappelijke prijs...no complaints!

Gegeten op 24 mei 2014

JV040

Met Groupon een 6-gangen diner gegeten. De porties waren klein, geen amuses vooraf en de bediening probeert met drankverkoop de rekening op te krikken. De vergelijking met wat andere tafels geserveerd krijgen die à la carte eten is triest. Ook krijgen zij wel amuses. Eigenlijk ben ik van mening dat je van een restaurant als Da Nello meer mag verwachten en bied dan geen Groupon aan. Wat we kregen was redelijk van smaak, maar ook niet meer dan dat. Bij de twee voorgerechten, carpaccio van zwaardvis en vitello tonato wordt dezelfde sla met kappertjes geserveerd. Bij het hoofdgerecht van kabeljauw worden 4 stukjes aardappel geserveerd. Het nagerecht is het meest smaakvol: een panna cotta met rood fruit. Kortom een kennismaking die niet leidt tot een vervolgbezoek.

Gegeten op 17 mei 2014

joopvginkel

Gegeten op 15 mei 2014

rafdegroot

Super Italiaan, mooie opgemaakt borden en leuke bediening die je ook iets meer weten te vertellen over de gerechten. Zoals het hoort.

Gegeten op 22 maart 2014

MR75

Romantisch restaurant, erg rustig toen wij er waren. Lekkere Italiaanse moderne muziek op de achtergrond. Wij namen 4 gangen verrassingsmenu, waarbij keuze uit vis/vlees of van allebei wat. Voorgerecht van langoustine, gegratineerde oester en coquille eruit sprong! Zeer smakelijk. De wildstoof van wild zwijn met tagliatelle en een ravioli gevuld met ricotta in een boter-salie saus was om je vingers bij af te likken! De oudere Italiaanse ober was erg ervaren en had alle tijd en aandacht voor ons. Het restaurant is aangekleed met zwart-wit foto's van vroegere tijden! Na afloop kregen we een klein cadeautje voor ons 10-jarig jubileum (we hadden verteld wat we te vieren hadden)! Erg attent! Wij komen terug.

Gegeten op 2 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Da Nello in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Da Nello. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.