a TripAdvisor company

foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 1 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 2 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 3 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 4 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 5 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 6 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 7 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 8

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 463 06 20

Toveren met de mooiste producten

Dit voormalige koffiehuis staat er al sinds 1901 en vormt het betoverende decor van dit geliefde restaurant. De kaart heeft een internationaal tintje en biedt echt voor ieder wat wils. De chef werkt het liefst met seizoensgebonden- en duurzame producten. Je proeft het meteen: hier wordt met zorg en kennis gekookt.

Erikeet

Lekker gegeten in een leuk gebouwtje, dat wel opvalt in de omgeving. De bediening was erg vriendelijk, eigenlijk niks op aan te merken. Het voorgerecht met asperges was mooi klaargemaakt, met goede saus en lekkere artisjok erbij en bij de vleesversie mosselen en (ietwat veel) ham. Hoofdgerecht was erg lekker met verse groentes en verschillende smaken, gevolgd door een zeer goed kaasplankje. Het nagerecht van gebakken aardbeien met yoghurt honingijs en amandelen was wat te zoet. Alles bij elkaar zeker een goede ervaring.

Gegeten op 29 mei 2015

kater21

Vorige week weer hier gegeten. Er is 1 menu en dat was heel divers samengesteld. Verfijnde smaken. Heerlijk gegeten in een sfeervolle entourage waar het rustig is zonder muziek. Vriendelijke bediening. Kom graag weer.

Gegeten op 23 mei 2015

JeroenvdB

Een hele fijne plek om te eten is gare de l'est. Ze werken met een vast dagmenu en dat is van goede kwaliteit, voorgerecht (aspergers) en hoofdgerecht ( kabeljauw) waren van erg goede kwaliteit en heb met name van het hoofdgerecht echt genoten. Nagerecht was een beetje vreemde mix van smaken (aan de ene kant rabarber & yoghurtijs en aan de andere kant chocolade mouse) dus dat viel me wat tegen. Prima wijnen en vriendelijke bediening, uitstekende prijs kwaliteit verhouding ook.

Gegeten op 13 mei 2015

sl1970

Goed ontvangen, gezellige plek en prima eten. De asperges vielen wat tegen doordat de saus er niet zo bij paste (al was die op zichzelf wel goed). De kabeljauw was echt perfect. De kaas lekker en goed op temperatuur. Hoe dan ook een goeie prijs-kwaliteitverhouding. Geen plek meer voor het nagerecht en daarom koffie van het huis. Je moet dus wel trek hebben voor 4 gangen.

Gegeten op 9 mei 2015

esther51

Via online reservering

We hebben genoten. Het eten was lekker. Asperges waren goed geschild en beetje knapperig, wat voor mij weer eens wat nieuws was. Niet te grote porties. Ambiance klopte. Bediening was lief en charmant. Ga hier zeker terug komen en raad iedereen eens aan er te gaan eten.

Gegeten op 10 mei 2015

HansF

Via online reservering

Een gezellig restaurant waar je ook goed met groepen kunt eten. De bediening en het decor zijn heel prettig en de prijzen redelijk. Maar het is jammer dat de kwaliteit van het eten achterblijft. Het voorgerecht was harde asperges in heel veel saus. Het hoofdgerecht was kabeljauw met garnalen in weer heel (kreeft)saus. Daarna een goed maar wel heel klein kaasplankje en yoghurtijs met rabarber, een wat mij betreft wel erg zure combinatie.

Gegeten op 10 mei 2015

elspetit

Via online reservering

Een mooi oud stationnetje in een omgeving die duidelijk is verandert sinds het een station was. Werkt vervreemdend, maar niet minder leuk. Het was 'eten wat de pot schaft' met 4 heerlijke gerechten en goede relaxte service. Het eten was goed maar niet super speciaal, het mango ijs bij het nagerecht sprong eruit. Een heel ontspannen donderdagavond diner gehad! (kritiekpuntje voor personeel; in de pauze in het zicht van de gasten buiten roken, voor je eigen ingang is niet zo chique, vooral als de rook naar binnen drijft omdat de deuren open staan ivm erg lekker weer..)

Gegeten op 7 mei 2015

myriamemmen

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Alleen de service liet te wensen over, al hebben ze daar hun excuses voor aangeboden en gingen ze erg goed met onze feedback om. Toen we aankwamen zat er een ander groepje op de door ons bestelde plaats, die hebben ze verplaatst, toen hebben we 15 minuten gewacht om iemand aan tafel kwam om iets te drinken op te nemen. Nadat we het eten hadden besteld hebben we 1,5 uur gewacht, we zaten pas om 21.30u ons hoofdgerecht te eten terwijl mensen om ons heen die later waren gekomen al eten hadden. De kinderen hadden erg veel honger en mij was het te laat geworden helaas. Het eten was bijzonder goed, dat wel en het personeel is wel heel vriendelijk. Er was er een jarig bij ons en dat was doorgegeven maar daar hebben ze niets mee gedaan(is niet verplicht hoor maar ik ben het anders gewend)Ik heb ook gewoon fooi gegeven maar ook gezegd dat ik het zo niet meer wil.

Gegeten op 8 mei 2015

MurielvanMaanen

Via online reservering

Het restaurant heeft een leuke authentieke uitstraling. Het personeel is ontzettend vriendelijk en het eten was heerlijk. 4 Gangen van dat niveau voor € 25,-, waar krijg je dat nog?

Gegeten op 3 mei 2015

sandy15

Via online reservering

Heerlijk gegeten, goede kwaliteit. Ook glutenvrij was geen probleem. Dessert was geweldig aangepast. Aanrader! Soms wat lang wachten op de volgende gang.

Gegeten op 2 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Gare de l'Est in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gare de l'Est. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.