a TripAdvisor company

foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 1 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 2 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 3 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 4 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 5 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 6 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 7 foto's van Gare de l'Est in Amsterdam - 8

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 020 463 06 20

1. 8,4 10 1 106

2. 8,5

3. 8,4

Toveren met de mooiste producten

Dit voormalige koffiehuis staat er al sinds 1901 en vormt het betoverende decor van dit geliefde restaurant. De kaart heeft een internationaal tintje en biedt echt voor ieder wat wils. De chef werkt het liefst met seizoensgebonden- en duurzame producten. Je proeft het meteen: hier wordt met zorg en kennis gekookt.

broekmaa

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Ons eerste bezoek aan dit warm ingerichte restaurant met goede akoestiek. Er wordt één menu geserveerd: vooraf skreifilet, mosselen in een kreeftensaus, daarna hertenbiefstuk, -worstje, met zuurkool en bietje in morille saus, kaasplankje en tenslotte pistache-ijs en chocolade mouse. Partner die geen chocola eet, kreeg aangepast dessert. Goede open wijnen, zowel wit als rood. Een echte aanrader en zeker een omweg waard.

Gegeten op 13 februari 2016

Frank1900

Via online reservering

Standaard menu was goed gebalanceerd. Je moet er wel op beducht zijn dat standaard menu het enige is wat je kan bestellen (met enige mogelijkheden zoals vegetarisch tot aanpassen). Prijs / kwaliteit dik in orde. Vreemd dat het op 'n donderdag avond zo rustig was. Heerlijk gegeten.

Gegeten op 11 februari 2016

Lia-Dirk

Via online reservering

Voortreffelijk eten voor een zeer schappelijke prijs.
Vast 4-gangen menu voor 33 euro per persoon, goede wijn, prima sfeer.

Gegeten op 6 februari 2016

HeleenT

Via online reservering

Het eten was heel smakelijk en zag er goed verzorgd uit. Misschien iets te zout. Wij hebben heerlijk kunnen bijpraten in een rustige, gezellige omgeving. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 23 januari 2016

Proever946

Via online reservering

Al jaren kom ik bij Gare de l'est. Het eten is gewoon goed. De prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Voor 33€ een 4-gangen menu. De porties zijn aan de kleine kant. Maar voor ons gezelschap was het allemaal voldoende. Er is een vast menu maar de bediening speelde goed in op specifieke wensen.

Gegeten op 22 januari 2016

vlakjetser

Via online reservering

Uitstekend gegeten, supergoede service. Fijn dat je bij het eten een grote karaf water kunt krijgen (geen scharrig gedoe zoals in sommige andere restaurants). De enige verbetersuggestie die ik kan bedenken is dat er iets meer groente geserveerd mag worden bij het hoofdgerecht. Verder geen kritiek. Een absolute aanrader!

Gegeten op 17 januari 2016

Purmul

Via online reservering

Dit is de tweede keer dat ik bij Gare de L'Est heb gegeten en het was wederom een feestje.
Het is er gezellig, de bediening is vriendelijk en correct en het menu is heerlijk. De prijs/kwaliteitsverhouding is perfect. Ik kom graag weer terug.

Gegeten op 14 januari 2016

augustm

Via online reservering

Een aparte locatie in het voormalig oostelijk havengebied en een karakteristiek decor in een voormalig veemarkt-café. De kok componeert een prima diner en de bediening is plezierig. Leuk adres om vrienden mee naar toe te nemen.

Gegeten op 10 januari 2016

ArriflexOost

Via online reservering

altijd weer een verrassing een vaste gangenmenu, maar ook nu weer super lekker.
dit blijft toch echt Amsterdams hidden gem

in alles echt superieur

Gegeten op 11 januari 2016

marga.akkerman

Via online reservering

Wij zijn geoefende eters, al zeven jaar vaste klant van dit restaurant en altijd super tevreden. De formule spreekt ons aan. Heel goed niveau en de prijs meer dan waard. Meerdere malen een zondagslunch gegeven voor 30 man, met een wijnproeverij en/of een ludieke spreker. Men denkt met je mee. Onze gasten zijn ook altijd erg tevreden en komen terug. Met voedselintoleranties wordt creatief omgegaan. De wijnkaart is gevarieerd en prettig geprijsd. Ook prima wijn per glas te bestellen. Gisteravond genoten van een 100% shiraz uit Australië (ook de oude Wereld staat op de kaart). Verrukkelijk bij het hert met morille saus! Het bordje kaas is ook altijd een schot in de roos.

Gegeten op 3 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Gare de l'Est in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Gare de l'Est. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.