Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Taj Mahal

1. Indiaas

Taj Mahal

1. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 040 211 94 40

clark1975

Gisteravond bij Taj Mahal in Eindhoven gegeten. Lekker eten, vriendelijke bediening, goede service. Voor wie van een gerecht houdt met een wat zoetere smaak met cocos ipv pittig of gekruid kan ik de Chicken Korma aanbevelen. Overigens kan er als je dit aangeeft rekening gehouden worden met je voorkeur, extra pittig, minder pittig etc.. Voor mij een teken dat de klant hier centraal staat. We zullen hier zeker nog terugkomen.

Gegeten op 1 februari 2014

Johaneindhoven

Vandaag gegeten met social deal, dit is een super slechte deal!!! Het zou 50% korting moeten zijn maar op de kaart staat hetzelfde menu voor dezelfde prijs (16,5 pp). Echter met socialdeal krijg je het zonder mintsaus, naambrood, en papadums. Toen we hierna vroegen zeiden ze dat het toch lekker was??Daarnaast zijn de porties aan de krappe kant...

ellenw

Met Social Deal gegeten bij Tai Mahal met een Indier in ons gezelschap, die het eten als goed kwalificeert. Het eten vonden we allen lekker, al was het aan de krappe kant. De service was vriendelijk en welwillend. Bij het eten naanbrood apart besteld en een wijntje besteld, en dit gebeurt kennelijk minder vaak.

Gegeten op 5 december 2013

ingrid37

We hebben hier vanavond heerlijk gegeten. De service is prima. Je wordt snel geholpen met alle rust en vriendelijkheid. We wilden graag een menu voor 2 pers. met specifieke wensen en dat was geen probleem . Het eten was heerlijk! De tandoori heerlijk kruidig en de korma onmiskenbaar lekker. De sfeer in het restaurant is rustig en gemoedelijk. Buikje rond!

Gegeten op 26 oktober 2013

Maikhel

Gezellig met familie wezen eten in dit Indiaas restaurant. Goede ontvangst van de bediening. Het eten was heerlijk bereid en met name de lams en kip gerechten smaakte verrukkelijk. We waren met 7 personen waardoor op verzoek het eten in diverse schaaltjes werd uit geserveerd. Hierdoor kon iedereen van elk gerechtje wat proeven. Dit maakte het uit eten gaan weer een stuk gezelliger. Kortom het eten was zeer goed op smaak gebracht door de heerlijke kruiden en specerijen. Kom hier graag terug.

Gegeten op 21 september 2013

veldenjp

geen voorstander van "buitenlands" wel van culinair, toch maar getracht en aardig verrast, smaken die je nooit eerder hebt geproefd en de klei-oven gerechten zijn werkelijk verrukkelijk, al met al een lekker gezellig avondje uiteten met de kids. was een recensie waard in ieder geval, groetjes J. Caelen

Gegeten op 4 mei 2013

lotje_angel_21

Erg lekker eten en hele goede smaken, leek allemaal erg vers en bereid op het moment dat je er om vroeg. Wij hadden een kipgerecht gekozen die niet op de kaart stond (butter chicken), deze was erg lekker. De aankleding van het restaurant was kleurrijk, past wel bij de Indiase sfeer. De gastheer was erg vriendelijk en kwam tussendoor vragen of alles naar wens was. Een nadeel was wel: je krijgt erg kleine porties voor de prijs die je betaald. Wij vonden de prijzen erg aan de hoge kant. Verder prima restaurant. Door de prijzen en hoeveelheden zal ik er niet snel weer heen gaan, maar voor een keer lekker Indiaas eten is het prima! We hebben in ieder geval genoten!

proever68

• Uitstekend

• Uitstekend

Hier afgelopen week snel een hapje gedaan, was geweldig. Geen 2e in Eindhoven zo goed binnen deze keuken. Super lekker verse kip gerechten, en de kip was dus echt lekker zoals je hem niet vaak proeft.

RickP

• Goed

Heel smakelijk, niet te spicy. Wij hadden vooraf onion bijee [een gefrituurd mengsel van uien en aardappel] en als hoofdgerecht tandoori garnalen. Vriendelijke bediening.

Wim1970

• Goed

Over dit restaurant kan je kort maar krachtig zijn. Eten is goed, service is goed. Gezellige sfeer, straalt ook stukje autenticiteit uit. Wij laten ook regelmatig eten bezorgen en ook hier voor geldt hetzelfde, goed eten en snel bezorgd. Bovendien kun je hier je bestelling via internet plaatsen en op gewenst tijdtip laten bezorgen.

Schrijf zelf een recensie over Taj Mahal in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Taj Mahal. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.