Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wapen van Egmond

1. Hollands

Wapen van Egmond

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 072 506 48 35

Amsterdammer1968

Een restaurant dat staat als een huis, alles is keurig maar eerlijkheidshalve wel een beetje saai!

We misten een stukje spontaniteit in de bediening... net dat kleine beetje extra aandacht!

Gegeten op 30 november 2014

FrankN

Kijk, dat is nou leuk!
In het centrum van Egmond aan Zee, met duizenden toeristen weet dit druk bezochte restaurant de kwaliteit op hoog niveau te houden. Feitelijk zijn er 3 delen: het deels verwarmde buitenterras (voor toeristen en dagjesmensen), het restaurant waar Duits de meest gesproken taal is, en... de gezellige bar met tafels op hoogte, waar je je ook culinair kan laten verrassen. Hier zitten we het liefst, alhoewel we voor het kerstdiner in het restaurant waren. Aardige uitbater en personeel. Vakmensen, ook in de keuken.
Prima kwaliteit/prijs verhouding. We eten veel buiten de deur, maar 't Wapen is absoluut onze favoriet.

Gegeten op 10 oktober 2014

wivason

We hebben hier onlangs weer op het terras daar geluncht en blijven daar terugkomen als we aan zee zijn
Ik ben fan van hun Filet Americaine (die ik bijna nergens eet) en de makreel tonijnsalade bevalt mijn echtgenote erg goed. We genoten zelfs van de heerlijk uitziende broodjes (been?)ham bij onze ook enthousiaste, buren.
Ook binnen een mooie verzorgde zaak met in de bediening vlotte vriendelijke dames

Gegeten op 31 juli 2014

lvbh

Afgelopen zondag weer heerlijk geluncht bij dit restaurant.
De geitensalade en de kipsalade waren voortreffelijk. Opgediend met heerlijke patat.
De bediening is attent ook op een drukke dag.
De chardonnay huiswijn is aan te bevelen waardoor een lunch in de huidige prijs/kwaliteitverhouding aan te raden is!

Gegeten op 27 juli 2014

chretienne

Dit restaurant is in de afgelopen 15 jaar echt onze thuisbasis geworden. Het eten is altijd van een goede kwaliteit, de menukaart wordt regelmatig vernieuwd evenals de gerechten buiten de kaart om. Bediening is netjes en vriendelijk en we hebben nooit lang op onze bestelling moeten wachten. Wil je lekker en gezellig eten, ook in de winter, dan is dit echt een aanrader!

Gegeten op 19 augustus 2013

ivanos

elke keer weer als we met de hond naar het strand van egmond gaan, altijd even op het terras of binnen een hapje en drankje doen. Goed glas wijn en een bittergarnituurtje.
Ook de dinerkaart is prima en voor elk wat wils. De bijgerechtjes afgestemd op het seizoen en vers gemaakt. de laatste keer hier heerlijke rabarbercompote bij het hoofdgerecht.
bediening altijd goede zin, geen enkel probleem.

Gegeten op 10 mei 2013

Richard en Ria

We hebben in dit gezellig ingerichte grand cafe in de nabijheid van het strand heerlijke asperges gegeten. Er was wat misgegaan in de communicatie met de keuken want het duurde wat lang, maar de bediening loste dit keurig op door ons hiervan op de hoogte te brengen en wat te drinken van het huis aan te bieden. Je kunt hier ook prima buiten dineren, er is verwarming, dus ook bij wat kouder weer is het prima toeven. We komen hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 juni 2013

Rob76

Heerlijk gegeten op 29 december. Het zat vol, maar daar was niets van te merken, want vlotte en attentie bediening. Ook het eten was voortreffelijk. Het restaurant is ook leuk voor kinderen, uitgebreide kindermenu's en de kinderen kregen een mooie kleurplaat. Echt genieten! Complimenten aan het team van Het Wapen van Egmond! Wij komen graag een keer terug.

Gegeten op 29 december 2012

vxdh93

Gegeten op 12 december 2012

upper

Hier word je als gast behandeld. Personeel heeft er zin in. Komt o.a. door de leiding die hen inspireert, coached, boven marktconform betaalt. Coaching is intensief en dat betaalt zich terug in de service.
Het begint met enthousiasme. Vervolgens staan er een paar in de keuken die er echt zin in hebben. Ook grotere groep wordt goed, gelijktijdig en warm uitgeserveerd.
Aandacht voor u als gast.
Heerlijk om zoiets weer eens mee te maken.
N.B. Tienen geef ik niet. Zou perfectie betekenen. Nobody is perfect, maar altijd ruimte om nog meer te verbeteren, alhoewel dat hier niet mee zal vallen.

Gegeten op 1 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Wapen van Egmond in Egmond Aan Zee

Schrijf hieronder je recensie over Wapen van Egmond. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.