Creightons

• 8.0

• 7.6

Ijsvogels
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jammer dat het zo stil was. Hierdoor hadden we wel een persoonlijke bediening.
Het eten was zonder meer goed te noemen. De salade met garnalen was rijk gevuld en fris en smakelijk. Het hoofdgerecht, zeebaars was goed bereidt. De bij passende groenten waren beetgaar een de frites was van uitstekende kwaliteit.

Gegeten op 15 januari 2014

Saelens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben met het gezin voortreffelijk gegeten. Mooie gerechten smaakvol bereid gecombineerd met een zeer attente gastvrouw in een uitermate gezellige ambiance en dat alles voor een schappelijk prijs. Ook de kinderen hebben zich vermaakt en konden zelfs in de keuken helpen om hun eigen dessert te bereiden. Zo kan het dus ook! Hulde.

Gegeten op 11 januari 2014

Ed_Facebook
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de familie gedineerd.
Voorgerecht was een proeverij van diverse hapjes, mooi opgemaakt met oog voor detail en uitstekend van smaak.
Hoofdgerechten zeebaars, parelhoen en ossehaas. De zeebaars en de parelhoen smaakten eveneens zeer goed. Van mijn tafelgenoten hoorde ik soortgelijke geluiden over de ossehaas.
Nagerecht ook weer diverse hapjes, wederom mooi opgemaakt en eveneens zeer smakelijk, voor een enkeling iets te veel chocolade, maar dan wel van een goede kwaliteit.
Ook over de ontvangst en de bediening waren we zeer tevreden.
Eerder hebben we hier al een lunchgerecht getest en goed bevonden.
We gaan hier zeker weer eens eten, ook al moeten we er een eind voor omrijden.

Gegeten op 8 september 2013

Vandermark
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten was lekker, niet exceptioneel.
Bediening goed: vriendelijk en attent
Decor: een beetje verlopen, vooral buiten
Kaart een beetje beperkt als je niet van vis/ schaaldieren houdt

Gegeten op 16 augustus 2013

Michelle05
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten. Ossehaas besteld als verrassing zat er extra stoofvlees bij heerlijke combi. Goede vriendelijke attente bediening. Absolute aanrader

Gegeten op 30 juni 2013

Groningers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met de gift for 2 bon zijn we heerlijk verwend. Uitstekende bediening en oog voor detail (voor de romantiek weer een nieuw kaarsje aangestoken). Hoofdgerechten waren heerlijk en een lust voor oog en mond waren het kaas"bordje" en het chocolade dessert. Mede ook door de livemuziek, waarvan wij erg hebben genoten. Er kon n.l. gewoon worden gepraat. Prima gedaan meiden!
Al met al een ambiance om naar terug te gaan. Bedankt.

Gegeten op 1 september 2012

AMyst
  • Recensies in de laatste twee jaar

leuke gelegenheid; zeer mooi aangekleed van binnen, vriendelijk personeel, leuke kaart voor een lunch; big sandwicht gehad; met wel wat veel bacon..maar smaken verschillen en hhij was verder erg goed op smaak

Plemmers

• Uitstekend

Wij hebben op Witte Donderdag een Pickwick high tea genoten. Wij zijn heel wat gewend wat betreft high tea's maar dit was een topper. Lekkere thee en een super assortiment versgemaakte hartige en zoete lekkernijen. Hier wordt op de details gelet. Smullen! Tel daarbij de gezellige locatie en vriendelijke bediening op en je hebt een echte aanrader om heen te gaan! Dus, op naar Egmond aan den Hoef (gratis parkeren voor de deur)!

Roland1970

• Uitstekend

Het is duidelijk te merken dat er een frisse wind waait bij Creightons (nieuwe eigenaren). Ook wij hadden nog een High-tea Hema bon over, die snel moest worden ingeruild. Net op tijd! Waar we enkele maanden geleden nog lauwtjes werden ontvangen, kregen we nu te maken met een vrolijke bediening en niet te vergeten super choco taartjes en ander lekkers. Ben nu benieuwd geworden naar de rest van de kaart.

DanielleLeclercq

• Uitstekend

Met de Hema bon gisteren een fantastische high-tea gehad bij Creightons. Wat een heerlijke hapjes! De zelfgemaakte scones en de citroentaart waren echt een culinair hoogtepunt. Buiten gezeten op een zonnig terras met geweldig uitzicht, enthousiaste bediening en goed gezelschap. Wij komen graag nog eens terug!

Schrijf zelf een recensie over Creightons in Egmond aan den Hoef

Schrijf hieronder je recensie over Creightons. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!