a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 507 00 09

Frans-mediterraan in landelijke sferen

Creightons is een ontmoetingsplek in landelijke sferen. De boerderij-achtige inrichting is supergezellig en zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. De kaart richt zich vooral op de Frans-mediterrane keuken. Een toprestaurant in Egmond aan den Hoef.

berttvuijsje

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Als altijd bij Creighton's: eten smakelijk, wijn behoorlijk, ontvangst hartelijk.
Een genoegen om er te komen, niet voor het eerst en zeker niet voor het laatst.

Gegeten op 30 juli 2015

Jruiten

Via online reservering

Mooi uitzicht op de duinen. Gerechten waren heerlijk. Zeer vriendelijk personeel. Wij hebben er genoten. Daarom raden wij dit restaurant aan.

Gegeten op 22 juli 2015

femmex

Vorige week zondag geluncht samen met mijn partner. we hadden allebei een verschillend broodje maar totaal niet bijzonder.Mijn partner had de melted tuna waarbij de tonijn echt te zoeken was. Geraspte oude kaas erop en wat stukjes tomaat. Ik had een warme beenham waarbij de beenham koud was. Daarnaast een honing mosterddressing dat een hoog zoet/zuurgehalte had. Biologische wijn niet bijzonder.
Door de goede recensies met hoge verwachtingen heen gegaan maar het viel tegen!
Wij gaan vaak uit eten en ik schrijf al jaren recensies voor een culinair tijdschrift maar helaas kan ik dit restaurant niet aanbevelen. Een 5 lijkt mij het passende cijfer voor dit restaurant.

Gegeten op 24 mei 2015

Danielle1508

Via online reservering

Heerlijk met mijn man gegeten bij Creightons. Het eten was heerlijk! De hoeveelheid, opmaak en smaak waren allemaal goed. Vooraf at mijn man de eendenborst carpaccio en ik de garnalen met zalm salade. Heerlijk alle twee! Als hoofdgerecht aten we lamsrump met asperges op een prachtig opgemaakt bord. En het smaakte ook nog heerlijk. Mijn man vond de patat die erbij werd geserveerd te zout, ik houd daar juist van. Mijn man dronk de abdijbier van de tap die goed smaakte. Mijn jus werd vers geperst.
Het meisje dat ons bediende was heel vriendelijk en deskundig. We konden haar helaas soms niet goed verstaan, omdat ze slecht articuleerde.

Gegeten op 27 maart 2015

arthur15

Heerlijk gegeten met de kerst. 4 gangen menu was weer top geregeld. Altijd iets leuks voor de kinderen. Gezellige en knusse sfeer met top bediening.

Gegeten op 25 december 2014

marianne136

Via online reservering

Met de restaurantactie van Albert Heyn een 3 gangendiner gegeten, we begonnen met een eendenborstcarpaccio met warme meloen erg lekker en daarna medaillon van rund ( volgens mij ossehaas was erg lekker ) en een heerlijk stukje stoofvlees en wat groenten ( had van mij wel iets meer mogen zijn ) het schaaltje patat met klein bakje mayonaise smaakte ons ook prima.... en tot slot een ontzettend lekkere warme appelcrumble met slagroom en een klein bolletje vanille ijs.... wij hebben heerlijke gegeten zeker voor herhaling vatbaar om daar nog eens te gaan eten!!

Gegeten op 14 december 2014

JTde

Via online reservering

Het eten was prima van smaak.Wij aten met 2 personen en kregen bij de patat 1 klein medicijnenbekertje met wat mayonaise.Dit deed erg armoedig aan.Erg jammer want de borden waren zo netjes opgemaakt.

Gegeten op 10 december 2014

RuudenJoke

Via online reservering

Het was ons eerste bezoek en de keuze was bepaald oor de AH-zegels. De sfeer was goed en lijkt een beetje op een gezellige huiskamer. De bediening was prima en vriendelijk. Er was een speciaal AH-menu, waardoor de keuze beperkt was. We konden kiezen uit 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten (vlees of vis) en 1 nagerecht. Voor ons was dat voldoende en het was erg lekker. Alles bij elkaar een aanrader, ook zonder de AH-zegels.

Gegeten op 7 december 2014

Manoni

Via online reservering

Wat een aangename verrassing! Een knusse plek om te dineren en zeer vriendelijke bediening. Het menu (we aten er met de aanbieding van ah) was eenvoudig maar erg lekker. Heerlijke groenten, niet aan gort gekookt maar licht gestoomd. Nog knapperig en zeer smaakvol. Wij gaan hier zeker nog een keer naar toe zonder de ah aanbieding.

Gegeten op 7 december 2014

ThomasSimon

Via online reservering

Prima restaurant: leuk menu, goed bereid, een dikke 8. Bediening zeer hartelijk en voorkomend, sympathiek. Inrichting en geluid: aangenaam. Zeker aan te bevelen. Geen pretentieuze toestanden, maar eerlijke kwaliteit.

Gegeten op 6 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Creightons in Egmond aan den Hoef

Schrijf hieronder je recensie over Creightons. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.