a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 072 507 00 09

Frans-mediterraan in landelijke sferen

Creightons is een ontmoetingsplek in huiselijke sferen. De knusse huiskamersfeer zorgt ervoor dat iedereen zich thuis voelt. De kaart richt zich vooral op de West Europese keuken met Engelse roots, een keuken in een toprestaurant van Richard Creighton en Lara Valkering. Terwijl Richard’s kookkunsten vanuit het restaurant zijn te bewonderen zorgt Lara en haar team dat het de gasten aan niets ontbreekt. Geniet van de fijne sfeer, de internationale gerechten en de natuurrijke omgeving en eet smakelijk!

margo31

Afgelopen weekend voor het eerst een wijn-spijs avond meegemaakt bij Creightons, wat zeker een aanrader is! De wijn werd verzorgd door Margret Weijers uit Limmen.
Bij iedere gang, die je als een prachtig schilderijtje op je bord kreeg en bovendien overheerlijk was, kreeg je 2 wijnen die heel mooi paste bij het gerechtje.
De sfeer was heel gemoedelijk en gezellig en Margret kon heel leuk en interessant over de wijnen vertellen.

Gegeten op 12 februari 2016

laura112

Via online reservering

De ontvangst was erg vriendelijk leuke dames die er werken ze geven je alle tijd om te genieten van je drankje en het eten, Ze vragen waner ze het volgende gerecht kunnen brengen. Het eten was uitstekend vooral de ierse sukadestuk was echt van het woweffect. Prijs en kwaliteit zijn goed op elkaar afgestemd. We komen zeker nog een keer terug.
Laura van Balen

Gegeten op 30 januari 2016

ellij49

Via online reservering

voor gerecht zeer klein hapje en erg flauw, hoofd gerecht door gekookt vlees sucade,op een bedje van bijna rouwe groenten slechte combinatie , toetje te koude crembrulee

de sfeer en aan kleding was gezellig allen niet erg toegankelijk voor rolstoelers

Gegeten op 30 januari 2016

SylvieVerwaal

Hier gegeten op 15/01/16 via de AH actie. We werden vriendelijk ontvangen door de bediening. Na een tijdje wachten kwam het voorgerecht. Dit betrof een seizoensproeverij. Deze was weliswaar lekker, echter wij vonden het wel een simpel voorgerecht. Het hoofdgerecht, de sukade en de gamba's waren goed van smaak. Het nagerecht, de crème brûlée was weinig en echt nog koud. Persoonlijk vind ik het lekkerder als deze op kamertemperatuur is.

De bediening was de hele avond zeer vriendelijk. Ook zaten we lekker op de zachte stoelen. Wel vonden we dat er te veel tijd zat tussen de gangen. Zeker gezien het feit dat de gerechten niet heel speciaal waren en het tevens niet super druk was in het restaurant.

Gegeten op 15 januari 2016

Anoif

Via online reservering

Rustige avond op woensdag. Vriendelijke bediening. Water bij wijn gevraagd, direct een kan erbij. AH menu. Heerlijk voorgerecht van wildproeverij. Risotto met gamba's. Crème brulee toe.
Prima van smaak, goed gedoseerd opgediend. Komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 januari 2016

w.jonkers73

Via online reservering

Er was een lekker menu samengesteld.Het hoofdgerecht ( sukadelapje enz )was smakelijk klaargemaakt.Wij werden in een rustige sfeer bediend en vonden de inrichting erg gezellig.Kortom een adres om aan anderen aan te bevelen!

Gegeten op 14 januari 2016

gerard186

Via online reservering

Er heerst een rustige, gezellige, familie achtige sfeer. De ontvangst is hartelijk. De bediening uitstekend. De kok kan goed koken. We hebben een prima avond gehad. Dus kunnen het rustig aan iedereen aanbevelen. Weliswaar was het AH menu van tevoren vastgesteld, dus keuze was er (bijna) niet, toch hebben we er heerlijk gegeten met een goed voorgerecht, prima hoofdgerecht en heerlijk na gerecht.

Gegeten op 9 januari 2016

WHB-Bartelds

Via online reservering

We maakten gebruik van de AH actie: 1 voorgerecht, keuze uit 2 hoofdgerechten en een dessert. Dat smaakte alles prima. Gezellige ontvangst, makkelijk parkeren, wel een ietswat eenvoudige aankleding. Dat kan wat gezelliger. We hebben naar ons gevoel iets te lang tussen de gerechten moeten wachten, maar de bediening was netjes. Prijs kwaliteit verhouding was prima in orde.

Gegeten op 8 januari 2016

angeel

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij Creighton's. Echt alles was lekker en mooi opgemaakt op het bord. Ook de wijn was heerlijk. En de bediening vonden we heel aardig en goed! Door de AH actie hier gekomen, maar we komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 7 januari 2016

bourgondiers3

Via online reservering

Voor ons een bekend restaurant. AH menu meer dan goed. Wildproeverij lekker en verrassend, hoofdgerecht stoofvlees of garnalenspies, prima, groente mag iets gaarder. Nagerecht een mix van wat creme brulee, ijs en taart, heerlijk. Mooie wijnen, eigenaars vriendelijk, behulpzaam en professioneel.

Gegeten op 7 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Creightons in Egmond aan den Hoef

Schrijf hieronder je recensie over Creightons. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.