Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paniny

Paniny

1. Toon telefoonnummer 0318 616 578

Thamarr

Zag er gezellig uit aan de buitenkant en dan loop je sneller naar binnen! Binnen verrassend modern wit/room maar niet kil. Gezellig inrichting. Een kaart met veel keuze van tosti's tot luxe broodje of een avondmaaltijd. Men zegt dat de koffie de lekkerste koffie schenkt en dat zou best eens kunnen! Prima koffie! Keurige bediening. Niets op aan te merken! Wij namen een tosti maar dan een supergrote voor slechts E 1,00 meer dubbele portie! Smaakte prima! Bij de koffie, amaretto met slagroom en koekje. Prima!

Gegeten op 7 oktober 2014

Hkmbo

Paniny heeft een nieuwe eigenaar. Het interieur is helemaal veranderd. Het is heel strak en modern. Ik vind het mooi, een lange strakke bank waar ik heerlijk op kan hangen. De kaart is ook vernieuwd, staan luxere dingen op, zoals huisgemaakte panini's en bruchetta's. Vet lekker! En ik vind de koffie echt de beste van heel Ede! Ik kom daar elke week voor terug. De bediening is erg vriendelijk en nemen de tijd voor je.

cyn1302

Ik kom hier regelmatig lunchen en af en toe (vrijdag) een hapje in de avond eten en ik ben erg enthousiast. Waarom? Het personeel is zeer vriendelijk en meelevend. Het eten is van verse producten en lekker. Verwacht geen culinaire moeilijke hoogstandjes, maar wel goed bereide gerechten. Het decor is knus, in de oude stijl. Leuk detail: Zelfs de hond kreeg een lekker (gratis!) bakkie water. Werd door het personeel zelf aangeboden!

Ipadje

• Uitstekend

We waren even naar de Mediamarkt geweest in ede en toen zagen we dit leuke restaurantje. Even naar binnen bij paniny voor een lekker broodje. Zalm met ei. beetje vreemd maar het was heel erg lekker. Ze gebruiken idd alleen maar verse spullen volgens mij. Super gegeten.

proevertje1302

• Uitstekend

Ik vind het hier altijd heerlijk eten. Er wordt volgens mij altijd gebruik gemaakt van verse spullen en dat proef je. Het personeel is erg vriendelijk en denkt met je mee. De prijs is lekker goedkoop en je kunt er voor 10 euro een uitgebreid broodje en 2x drinken nuttigen. De zaak heeft ook veel vaste klanten, volgens mij.
Gezellig en ziet er bovendien ook leuk en knus uit met al die oude spulletjes!

Schrijf zelf een recensie over Paniny in Ede

Schrijf hieronder je recensie over Paniny. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.