Wester

• 8.0

• 7.8

DannyG119
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens ons weekendje Friesland zijn we hier 2x gaan eten. De dagmenu's zijn goed en lekker. De kinderen hebben hier ook lekker gegeten. Er was meer dan genoeg eten.
De bediening was zeer vriendelijk en we kregen ons eten op tijd.
Vooral de prijs/ kwaliteit vond ik zeer goed.

Gegeten op 18 oktober 2013

Kristas_tassen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet hier gegeten maar wel een overheerlijk dessert gehad! Verse aardbeien en softijs en de ijskoffie was ook erg goed van smaak. Alleen het kinderijsje viel wat tegen, één bolletje ijs en verder niks, zat wel leuk in een vogel verpakt. En volgens mij heetten ze nu Westersail...

Gegeten op 17 juli 2013

Hoogervorst
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten de dag na hemelvaart en hadden met z'n zessen de dagschotel besteld (Victoriabaars met geb. aardappelen en groente). Was absoluut heel lekker, daar wij dit niet hadden verwacht voor deze prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Bediening was ook goed, kunnen echter wel iets vaker langs de tafel lopen om te kijken of de glazen al leeg zijn. Mooie trendy inrichting.

Gegeten op 10 mei 2013

WillemHilda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben elk jaar met vakantie in eernewoude.
Diverse malen gegeten bij Wester en niet ene keer tegengevallen
prima restaurant en een zeer goede kwaliteit/prijsverhouding.
Bediening erg vriendelijk .
Dit jaar ook een weekend in leeuwarden geweest in een hotel maar ben toch weer even langs Wester gereden.
Het was het dik waard.
31 augustus ben ik weer in ernewoude voor 1 dag maar ga toch weer langs bij Wester.

Gegeten op 15 juni 2012

Henkrenkum
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 2 kinderen hier gegeten. Eten was echt niet bijzonder. Eerder veredelde friettent. Een extra salade bestellen kon niet. Kinderijsje voor 3,50 euro zo'n plastic bakje met wat ijs. Teleurstellend geheel, zeker voor 80 euro!

annette notenboom

• Goed

Dit is een prima restaurant met een uitgebreide kaart. Veel klassieke gerechten en een 4 gangen Fries menu. Prima bijgerechten waaronder de heerlijke rabarber. Altijd vriendelijke en snelle bediening. Leuk terras buiten maar niet aan het water. Binnen modern houten tafels. Het kan wat warm worden en er is geen airco. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Informele sfeer.

Schrijf zelf een recensie over Wester in Eernewoude

Schrijf hieronder je recensie over Wester. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!