a TripAdvisor company

1. 8,3 10 1 5

2. 8,3

3. 8,3

Kees Hordijk

Twee haar geleden (we maken een tochtje met onze boot) aten we hier. Eernewoude biedt niet echt veel keus in restaurants. Toen met een matig gevoel en nu dezelfde menu's gewoon goed. De wrap en schnitzel, aangevoeld met aardappelen en groentes smaakten prima en alles keurig verzorgd. Bediening plezierig.

Gegeten op 26 maart 2016

wiebdeboer

Zondagavond 16-8-2015. Afsluiting van onze vakantie met een etentje bij Jan Wester en echtgenote. Ook deze keer was het eten top geregeld. De gamba's en het zalmtaartje als voorgerechten waren weer prima. De witte wijn was goed koud. Jammer dat er maar één witte wijn is! De snoekbaars is perfect op de huid gebakken en je krijgt echt een forse snoekbaarsfilet. Echt heerlijk! De bediening is prima, gastvrij en hartelijk. Er wordt alles aan gedaan om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ijs met advocaat staat niet op de kaart maar wordt op verzoek altijd gemaakt en niet krenterig met de advocaat. De bonbon bij de uitstekende cappuccino maakt ons goeie gevoel compleet! Complimenten aan de fam Wester en collega's. Het was helemaal af!!

Westra

Wij zijn best kritische eters maar wij hebben de laatste tijden nog nooit zo fijn gegeten. Goede bediening en het eten was kwalitatief erg goed. Alles erop en eraan. Het eten werd mooi op tijd gereserveerd. Ikzelf had als hoofdmaaltijd Kogelbiefstuk met champignons. Er werd gevraagd hoe ik de biefstuk wilde en het vlees was goed mals. Erbij kregen wij: gebakken krieltjes, bloemkool, salade en rabarbercompote. Niets was doorgekookt of fluffy. Wij gaan hier zeker nog een keer heen. misschien één aanmerkingspuntje: speelgoed voor een peuter aanschaffen.

Gegeten op 7 juni 2015

karin97

Goede prijs-kwaliteit verhouding en bijbestellen van bv de gebakken aardappeltjes geen probleem. Vlotte vriendelijke bediening. De Franse uiensoep vond ik persoonlijk erg lekker.

Gegeten op 2 augustus 2014

Proever83244

Op een maandagavond lekker bij Wester gegeten; ondanks de bouwvak en lekker weer was het niet druk. Leuke zaak, net en modern. Vlotte bediening. We hebben runderstoofpot en pangasiusfilet gegeten, vooral de garnituur is onderscheidend.

Gegeten op 28 juli 2014

Kees Hordijk

Vriendelijke bediening, vriendelijke prijzen en prima gegeten. De vegetarische wrap is heerlijk en heeft een heel nette prijs. Je ziet wel eens anders voor vegetarisch geknutsel. De schnitzel lekker dun en bordvullend. Gemengde salade, sperzieboontje, zelfgemaakte rabarber en gebakken aardappelen maakten er een goed geheel van. Ik weet niet wanner de zaak verbouwd is, maar vergeleken met vroeger ziet alles er keurig uit. Aanrader!!

Gegeten op 2 juli 2014

DannyG119

Tijdens ons weekendje Friesland zijn we hier 2x gaan eten. De dagmenu's zijn goed en lekker. De kinderen hebben hier ook lekker gegeten. Er was meer dan genoeg eten.
De bediening was zeer vriendelijk en we kregen ons eten op tijd.
Vooral de prijs/ kwaliteit vond ik zeer goed.

Gegeten op 18 oktober 2013

Kristas_tassen

Niet hier gegeten maar wel een overheerlijk dessert gehad! Verse aardbeien en softijs en de ijskoffie was ook erg goed van smaak. Alleen het kinderijsje viel wat tegen, één bolletje ijs en verder niks, zat wel leuk in een vogel verpakt. En volgens mij heetten ze nu Westersail...

Gegeten op 17 juli 2013

Hoogervorst

Heerlijk gegeten de dag na hemelvaart en hadden met z'n zessen de dagschotel besteld (Victoriabaars met geb. aardappelen en groente). Was absoluut heel lekker, daar wij dit niet hadden verwacht voor deze prijs. Zeker voor herhaling vatbaar. Bediening was ook goed, kunnen echter wel iets vaker langs de tafel lopen om te kijken of de glazen al leeg zijn. Mooie trendy inrichting.

Gegeten op 10 mei 2013

WillemHilda

Ik ben elk jaar met vakantie in eernewoude.
Diverse malen gegeten bij Wester en niet ene keer tegengevallen
prima restaurant en een zeer goede kwaliteit/prijsverhouding.
Bediening erg vriendelijk .
Dit jaar ook een weekend in leeuwarden geweest in een hotel maar ben toch weer even langs Wester gereden.
Het was het dik waard.
31 augustus ben ik weer in ernewoude voor 1 dag maar ga toch weer langs bij Wester.

Gegeten op 15 juni 2012

Schrijf zelf een recensie over Wester in Eernewoude

Schrijf hieronder je recensie over Wester. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.