Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Schilderij

Het Schilderij

1. Toon telefoonnummer 0313 413 772

Hopmanm

Aangetrokken door de goede recensies voor dit eetcafe aten we hier soep en een hoofdgerecht. De ambiance is heel leuk, het eetcafé is opgetrokken in de plaatselijke bouwstijl met veranda's. Binnen is het de stijl van een gezellig bruin café met een grote toog en daaromheen eenvoudige houten tafeltjes. De bediening is zeer adequaat en de keuken levert snel. Het geheel is duidelijk goed georganiseerd.
De tomatensoep en de wildbouillon waren een veelbelovende start. De smaak was goed en er waren een paar stukjes stokbrood bij. Als hoofdgerecht namen we rundersaté en zalmfilet. Zowel de vlees als de vis waren smakeloos en te droog. De groene salade was helaas verdronken in een smakeloze dressing. De veel geloofde stukjes appel in een soort vanillesaus paste totaal niet bij de gerechten en smaakte niet friszuur zoals je zou hopen van appels met een dressing. Heel jammer, want het idee is goed. De puntzak met patat staat leuk, maar de patat smaakte helaas wat melig. De prijs-kwaliteit verhouding is alles overziende voldoende tot redelijk en voor verbetering vatbaar.

Gegeten op 10 oktober 2014

margrietq

De bediening is erg vriendelijk en correct.
Ons viel een warm ontvangst ten deel.
Geen moeite is te veel.
Onze hond werd vertroeteld als een goede klant.
Het eten was verrukkellijk.
Wij hadden heerlijke sate en vooral de bijgerechten, waaronder appeltjes met een soort vanilliesaus waren overheerlijk.
Gezellige sfeer, alsof je een Engelse pub binnenstapt.
Ik ga hier graag nog eens eten.

Gegeten op 3 september 2014

joell

Goed eten,vlotte vriendelijke bediening.
gezellige sfeer door oa de inrichting. Het is later op de avond een gezellige kroeg, waar ook regelmatig kleinschalig leuke artiesten optreden.

bergen10

Leuk eetcafe, prima prijs/kwaliteit verhouding.
Menu kaart varieert niet veel.
Vriendelijk personeel.
Spareribs zijn uitstekend

Gegeten op 11 april 2014

ppt

Leuk eetcafé. Verwacht niet te veel van het eten (behalve de appeltjes met vanille yoghurt, jum!) en je zult niet teleurgesteld zijn. Je krijgt ruime porties en de kwaliteit is goed genoeg. Prima prijs/kwaliteitsverhouding!

Anneten

• Goed

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Eenvoudig en lekker eten, supervriendelijke bediening. Een prettig eetcafe!

Proever46411

• Goed

Als we in Dieren schaken gaan we altijd een keertje hier met wat schaakvrienden eten. Prima eten voor een redelijke prijs. En als de weersomstandigheden een beetje meezitten is het op het terras heerlijk toeven. We hopen in juli weer te genieten van een heerlijk ongecompliceerd etentje.

Proever46411

Proever37330

• Uitstekend

• Uitstekend

Goed eetcafé. Leuke kaart en vooral eigen identiteit. Je krijgt altijd genoeg en is het niet genoeg dan mag je nog (gratis) frites, salade, groente of aardappeltjes (ja dat krijg je er nl allemaal bij in) bijbestellen.
De saté is hier uitzonderlijk goed, mede dankzij een aparte zoete satésaus. Echt een aanrader voor wie eens in de buurt van Dieren komt!

Schrijf zelf een recensie over Het Schilderij in Dieren

Schrijf hieronder je recensie over Het Schilderij. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.