Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Sardegna

1. Italiaans

La Sardegna

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 0570 643 205

Boy_Brantjes

Eerst naar de markt, dan wat winkelen en dan een fijne afsluiting van de dag bij La sardegna. Een heerlijk en betaalbaar mediterraan restaurantje in het centrum. Prima bediening, snel en van goede kwaliteit. Wel even reserveren want het is er altijd druk.

Gegeten op 8 maart 2014

Chica

De echte Italiaan met de lekkerste pizza's in Deventer.... Daar moesten wij dus ook een keer heen.
We gingen er heen op een zaterdag zonder te reserveren; dat was riskant bleek achteraf. Er was nog net plek voor twee. Daarna kwamen veel mensen tevergeefs binnen die hoopten op een vrije tafel.

We namen gemengde antipasti vooraf en daarna een pizza calzone en een gewone pizza. De antipasti waren heerlijk. De pizza's waren ook erg lekker. Wat een prijs-kwaliteitverhouding! Echt knap dat ze voor die prijzen zulk goed eten weten te serveren. Dat verklaart ook de enorme aanloop van jongeren hier.

Het enige minpunt is dat het lijkt alsof het personeel de drukte niet aan kan. Het duurt lang voordat je de kaart krijgt, daarna lang voordat je drinken kunt bestellen, het duurt lang voordat je je broodjes en antipasti krijgt, et cetera. Het personeel is vriendelijk en doet zichtbaar zijn/haar best.
Je moet hier niet heen gaan als je haast hebt. Wel als je de tijd hebt en zin in lekker Italiaans eten.

De inrichting kan frisser en de tafels staan ook behoorlijk dicht op elkaar. Daar zou La Sardegna wat aan kunnen doen om het totaalplaatje nog beter te maken.

Gegeten op 3 mei 2014

liesbeth41

Goedkoopste pizzeria van Deventer en daardoor altijd druk. De bediening is vriendelijk maar vaak ongelooflijk traag en doorgaans vragen we zelf naar een poosje maar eens of we misschien de kaart mogen zien/een cola mogen/alsjeblieft mogen bestellen. Als je daar op voorbereid bent en de humor er van inziet kun je voor heel weinig geld prima eten!

Gegeten op 7 februari 2014

moxy

Prima restaurant om een pizza of pasta te eten, zeker voor de prijs (6 euro voor alle pizza's). Dat verklaart waarschijnlijk ook waarom het ongelofelijk druk is op de zaterdagavond; het is een komen en gaan van vooral jonge mensen.
De bediening is ongedwongen en vriendelijk.
Qua inrichting is het de laatste jaren enorm opgefrist maar mooi en gezellig kan het nog steeds niet genoemd worden.
Punt van aandacht is de hygiene op het toilet: we waren een van de eerste gasten die avond (18.00 uur) en toen ik het toilet bezocht zag ik op meerdere plekken poep aan de binnenkant van de pot. Dit onsmakelijk tafereel bedierf mijn eetlust eerlijk gezegd.

Gegeten op 26 oktober 2013

NancyV

Wij hebben hier gister met z'n tweetjes gegeten.
We werden vriendelijk ontvangen, erg vriendelijke bediening.
We namen een tomaten soep en italiaanse groente soep vooraf.
Ze smaakten erg goed, en ook kreeg je bij die groente soep veel groente wat ik zelf erg lekker vind.
Als hoofd gerecht hadden we de pizza quattro stagioni, en pasta nerone met garnalen.
Allebei ook erg lekker, de pasta vooral aan te raden voor pasta en seafood liefhebbers.
Je krijgt genoeg, en gaat met een volle buik weg voor een erg betaalbare prijs.
Wij komen zeker terug !

Gegeten op 29 oktober 2013

Sannep90

Vreselijke service. We hadden om 6 uur gereserveerd en konden pas om half 7 aan een tafel zitten. Vervolgens hebben we nog eens anderhalf uur gewacht op ons eten. Toen we om 8 uur dan eindelijk ons eten kregen voorgeschoven, was de bodem van de pizza niet gaar. Terwijl deze nog verder werd gegaard in de oven, werd het eten van mijn vriendin niet warm gehouden. Ook op de drankjes moesten we vreselijk lang wachten, we moesten er een paar keer opnieuw naar vragen. Het vreemde was dat een tafel achter ons later ging zitten maar eerder hun eten kreeg. Toen we om de dessertkaart vroegen moesten we opnieuw wachten, dus besloten we geen dessert te nemen en te betalen. Toen ik vroeg om enige compensatie werd ons verteld dat het brood niet was opgeschreven. We hebben nooit brood gehad, vervolgens kon er niets worden gecompenseerd. Zeer teleurstellend.

Gegeten op 28 september 2013

Markelo1980

Hier eten we vaak snel even een pasta. Heerlijk en verbereid. Vriendelijke italiaanse gastheren/dames. en niet duur voor het gebodene.

RenRuitDeventer

Prima en zeer goedkoop eten in een vrij gedateerde en ietwat smoezelige setting met een redelijke service. Kortom, absoluut waar voor je geld, maar meer iets voor een snelle hap of voor een kleine beurs, dan voor een uitgebreide avond uit eten.

diana3

• Goed

• Goed

Het eten is prima en voor weinig geld eet je je helemaal vol!
Wij waren met een groep, het was erg gezellig! Wij moesten alleen een uur wachten op ons eten.... vonden wij best lang! Het was het wachten wel waard!

Griffoen

• Uitstekend

• Uitstekend

Hallo allemaal wij komen heel vaak in deze pizzeria altijd ontzettend druk goed eten leuk personeel, altijd vriendelijk ondanks de grote werkdruk. Ik snap echt niet waar al het gezeur op internet vandaan komt over personeel, over ranja, over lang wachten, wat willen mensen hier in Nederland eigenlijk? Zoveel mogelijk,het moet lekker zijn,we moeten goed behandeld worden en het mag vooral niet teveel kosten. Toch!!!! Ik snap het echt niet niet je kan hier goed eten voor weinig geld vriendelijk personeel, soms duurt het wat langer maar dan nog????

Schrijf zelf een recensie over La Sardegna in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over La Sardegna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.