De Sjampetter

• 7.9

• 8.3

robertozeki
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een schaatsavontuurtje bij de Scheg wilde ik dit goed afsluiten met een winterse erwtensoep bij de Sjampetter.....je weet niet wat je daar meemaakt op de dinsdagavond.....hele zaak vol en heel gezellig.....leuk welkom,aandacht voor de gast,humor.....ik ben nog steeds enthousiast,het was een geweldige avond en het werd ook meer dan alleen erwtensoep en daar heb ik zeker geen spijt van....heerlijke mals biefstuk met een (op verzoek) heerlijk pepersausje.....dit is begrijpen wat gastvrijheid is

Gegeten op 18 februari 2014

Horee-K
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk café en dat is wat ze prima doen. Het eten vind ik iets minder. Zo kreeg ik bij een portie saté met satésaus o.a. wortel julienne met bernaissesaus geserveerd. Niet echt een combi qua sausen. Maar wel een gezellig oud bruin interieur met vriendelijke bediening en goed toeven.

Gegeten op 19 december 2013

Izzie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Samen met mijn vriendin heb ik weer heerlijk gegeten in de Sjampetter. Misschien het enige puntje van kritiek is dat de porties zo groot zijn dat wij het nooit allemaal op kunnen krijgen. Ik verheug mij altijd op het nagerecht want die zijn echt grandioos vooral het chocolade dessert (dat krijg ik wel altijd helemaal op:). De cappuccino is de beste van Deventer, echt zulk lekker melkschuim, het lijkt wel slagroom (ook een beetje een toetje dus!) Verder is de bediening altijd even vriendelijk, vlot en attent en de sfeer in de zaak is lekker relaxed! Ga zo door Sjampetter!

Gegeten op 5 februari 2014

mijntje2013
  • Recensies in de laatste twee jaar

op 12 oktober met 3 personen een hapje wezen eten bij Sjampetter. Ik had geen tafel gereserveerd. De zaak was eigenlijk vol maar en is een tafeltje voor ons verschoven waardoor we toch een hapje konden eten. De zaak was gezellig vol en door de aankleding een fijne plek om een hapje te eten. Mijn gasten hadden een klein hondje bij zich, deze mocht mee en heeft zich heel rustig gehouden. Halverwege de avond mochten we evt verhuizen naar een ruimere tafel. We zaten prima dus dit vriendelijke aanbod hebben we afgeslagen.
Het personeel bij Sjampetter is eigenlijk altijd vriendelijk en vrolijk. De gastheer van vanavond vertelde uitgebreid over de dagschotel en andere gerechten op de kaart. De hoofdgerechten die we hebben besteld waren prima en stonden snel op tafel. 1 maal vis van de dag, 1 maal de plate sate en 1 carpaccio. Prima eetcafe gerchten. Goede sate en bijgerechten! De carpaccio is ruim en wordt geserveerd met lekkere kaas.
Na hebben we een chocolade dessert besteld. het duurde meer dan 30 minuten voordat het werd gebracht, de brownie was helaas droog en de portie mouse en arretjescake kleine kant. Ik heb het gerecht bij Sjampetter afgelopen zomer beter gegeten.
Ik kom zeker terug en zal als ik het chocolade dessert na bestel even checken of hij weer "de oude" is.

Gegeten op 12 oktober 2013

robertozeki
  • Recensies in de laatste twee jaar

We liepen over de mooie Brink in Deventer die nu vol stond met de Zomerkermis en waren op zoek naar een leuk restaurant.De Sjampetter viel op door een druk bezet terras met etende en drinkende mensen en we besloten om daar te gaan eten.We zaten nog geen minuut en er kwam al een vrolijk meisje dat ons vroeg wat we wilden drinken en misschien iets wilden eten.Onze drankjes waren er binnen 5 minuten samen met de menukaart en die gaf ons genoeg keus.Ik koos de Deventer mosterdsoep en mijn vriend de gamba''s als voorgerecht en het was heerlijk en geserveerd met een vriendelijke glimlach.Als hoofdgerecht hadden we de sate van varkenshaas en de de kogelbiefstuk.Kleurrijke opmaak,mooi bord...het was een feest om te zien...en de smaak...perfect!We hadden als rode wijn de Masseria gekozen...heerlijk.Fantastisch gegeten,goede service.We zagen hele mooie nagerechten voorbij komen maar ons buikje zat vol dus we hebben een heerlijk kopje koffie genomen en ik had een cappuccino met echt,stevig melkschuim.Dit bezoek aan Deventer zal ons nog lang bijblijven door de Sjampetter en zijn aardige eigenaar die met iedereen een praatje komt maken.Dat is kwaliteit en gastvrijheid die je nog maar weinig tegenkomt.

Gegeten op 6 juni 2013

axcel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren zijn we bij eetcafe de Sjampetter binnen gelopen waar we heel gastvrij ben ontvangen.
We hebben daar met z'n tweeën heerlijk gegeten en ondanks dat het heel erg druk was ging alles heel snel .
De ossenhaas puntjes en de lamscurry waren verrukkelijk mooie op maak van de borden warme groeten en salade,
Als nagerecht een heerlijke cappuccino met een melk schuim erop verrukkelijk als of het met de hand gemaakt was.

Top kom zeker een keer weer

Gegeten op 23 mei 2013

Gorrit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgezet tegen de pittige prijs een krappe voldoende voor de kaasfondue. Ondanks de lege glazen werd er niet gevraagd of we een tweede drankje wilden, verder wel voorkomend en beleefd.

Leuke ambiance voor een snelle maar pittig geprijsde hap

Gegeten op 21 april 2013

dutch1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Veel mensen uit Deventer ons dit geadviseerd maar zelden zó slecht gegeten en we hebben het echt meerdere malen geprobeerd en over een periode van een jaar of vijf maar er nu drie keer geweest en drie keer drama! Bediening volstaat, kaart is redelijk uitgebreid maar de sateh, de biefstuk....het was allemaal even matig en de sateh zelfs gewoon vies! Eigenaar bood ter compensatie een koffie aan die zelfs niet te drinken was!

Izzie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meteen toen wij binnenkwamen werden wij vriendelijk ontvangen door een hele leuke jongeman. Als voorgerecht hadden wij loempiaatjes gevuld met geitenkaas - duidelijk handgemaakt en erg lekker. Daarna spareribs - ook Mmmm en als klapstuk een chocolade dessert (krijg je, twee vrouwen samen op stap:). Wij waren super tevreden!

Gegeten op 5 maart 2013

fonwim
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi gezellig etablissement waar vriendelijk personeel nog aandacht voor de gast heeft. Goed eten met verrassende verse groeten. Een heerlijke plek voor een biertje en goed eten na een dag wandelen. Een echte aanrader! Aardige eigenaar die ook nog lesgaf aan een hogeschool. Zo'n docent wens je iedere student toe!

Gegeten op 3 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over De Sjampetter in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over De Sjampetter. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!