Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Sjampetter

1. Eetcafé
  2. Internationaal

De Sjampetter

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0570 617 155

wim149

Lekkere open huis wijnen, je kunt kiezen tussen een Shiraz of een Tempranillo. Het eten was goed hazenpeper goede smaak en niet te veel bindmiddel. Tijgergarnalen ook goed bereid heel fijne smaak, de waardering had ook een 8 kunnen zijn ware het niet dat de garnering op het bord al duidelijk een tijdje ergens droog had gelegen wat het aanzien minder feestelijk maakt. Totale indruk goed we gaan er zeker weer naar toe. Trouwens we lunchen hier regelmatig en zijn tot en met vandaag altijd tevreden.

Gegeten op 8 december 2014

Daan1986

Vorige week heerlijk buiten gezeten bij de Sjampetter. Ik kom hier al jaren en het is altijd goed. Leuke, vlotte mensen in de bediening, lekker eten en gezelligheid! Dit keer was ik voor een salade met gamba's gegaan, was heerlijk en kon erna zo naar huis rollen! De Sjampetter is tijdloos met zijn bruine interieur en levendige sfeer en ook daarom groot favoriet bij mij. Ik kan de Sjampetter aan iedereen aanraden!

Gegeten op 8 augustus 2014

maarten146

Gegeten op 9 augustus 2014

bartja

Bijzonder vriendelijke mensen, uitzicht natuurlijk perfect. Het entrecote was tamelijk taai, groenten zeer matig, frietjes, mwa. Ga volgende keer ergens anders naartoe

Gegeten op 24 juli 2014

4Haantjes

Restaurant op een mooie plek aan de brink gevestigd. Hier heerlijk op het terras gezeten. Wij hadden een sate en een soort paddestoel gerecht besteld. Het duurde lang voordat het eten er was. De kipsate bestond uit 2 kleine stokjes sate met lekkere pindasaus. De bij de gerechten geleverde gebakken aardappeltjes en salade waren erg standaard, weinig smaakvol en zeker niet beter als dat je het thuismaakt. Gezien de prijs had ik er echt meer van verwacht.

Gegeten op 5 augustus 2014

floorD

Rond het grote plein (Brink) zijn ongeveer 25 á 30 restaurants en ik ging zitten aan een tafeltje op het terras van De Sjampetter (de veldwachter vertelde het meisje). Hoewel het overal redelijk bezet was, ook hier, werd ik heel snel door de bediening welkom geheten en van een drankje voorzien. De kaart werd direct al meegenomen en er werd vertelt over het dagmenu.
Ik was verbaast over het heerlijke voorgerecht, het vispasteitje. Hoewel ik een pasteitje verwachte met een vulling van ragout met wat vis, bleek het een pasteibakje met veel verse vis in een heerlijke saus te zijn. Met het lekkere brood erbij kon ik ook het laatste beetje nuttigen. Het bord kon bijna weer schoon in de kast.
Als hoofdgerecht koos ik de dagschotel. Een flinke portie lamskoteletjes met honing/tijmjus, met een garnituur van een worteltje met peultjes en wat frisse salade. Daarbij heerlijke gebakken aardappel met tijm en rozemarijn. Een feestmaal voor een redelijk bedrag.
Wellicht is het aan te raden een kussen in de kuipstoeltjes te leggen. Je zit net iets te diep om gemakkelijk te eten.

Gegeten op 26 juni 2014

Doreendesi

Aardige bediening, heerlijk eten.. Aanrader voor mensen die gezellig iets willen eten in een eetcafe.... Gamba's, sateetje, heerlijk!

Gegeten op 2 mei 2014

robertozeki

Na een schaatsavontuurtje bij de Scheg wilde ik dit goed afsluiten met een winterse erwtensoep bij de Sjampetter.....je weet niet wat je daar meemaakt op de dinsdagavond.....hele zaak vol en heel gezellig.....leuk welkom,aandacht voor de gast,humor.....ik ben nog steeds enthousiast,het was een geweldige avond en het werd ook meer dan alleen erwtensoep en daar heb ik zeker geen spijt van....heerlijke mals biefstuk met een (op verzoek) heerlijk pepersausje.....dit is begrijpen wat gastvrijheid is

Gegeten op 18 februari 2014

Horee-K

Leuk café en dat is wat ze prima doen. Het eten vind ik iets minder. Zo kreeg ik bij een portie saté met satésaus o.a. wortel julienne met bernaissesaus geserveerd. Niet echt een combi qua sausen. Maar wel een gezellig oud bruin interieur met vriendelijke bediening en goed toeven.

Gegeten op 19 december 2013

Izzie

Samen met mijn vriendin heb ik weer heerlijk gegeten in de Sjampetter. Misschien het enige puntje van kritiek is dat de porties zo groot zijn dat wij het nooit allemaal op kunnen krijgen. Ik verheug mij altijd op het nagerecht want die zijn echt grandioos vooral het chocolade dessert (dat krijg ik wel altijd helemaal op:). De cappuccino is de beste van Deventer, echt zulk lekker melkschuim, het lijkt wel slagroom (ook een beetje een toetje dus!) Verder is de bediening altijd even vriendelijk, vlot en attent en de sfeer in de zaak is lekker relaxed! Ga zo door Sjampetter!

Gegeten op 5 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Sjampetter in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over De Sjampetter. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.