Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Potdeksel

1. Hollands

De Potdeksel

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0493 313 260

F-D

Gemiddeld eetcafé. Volle bak op zaterdagavond, dus moeten een kwartiertje wachten aan de bar voor een tafeltje
Als voorgerecht de Carpaccio, de redelijk is, minpuntje is wel de natte sla die erop ligt en daardoor ook de rest nat maakt
Als hoofdgerecht heb ik de Brioche van varken omwikkeld met spek, goed maar niets spannends, Mijn buurman heeft het stoofvleespotje die erg in de smaak valt

Bediening vergeet tot twee keer het mandje brood, laten we het maar aan de drukte wijten, want verder houden ze alles goed in de gaten.

al met al prima voor een makkelijk hapje op de zaterdagavond

joedy

De Potdeksel is een cafe/restaurant met een eerlijke keuken. Ik eet hier altijd lekker. Laatst een keer een stamppot met sucadelapjes die werkelijk perfect van smaak waren. Ook de saté is altijd goed. Kortom een aanrader!

Gegeten op 25 augustus 2013

VrolijkeEter

Vanavond hier gezellig met de familie (4 volwassenen) gaan eten. Onze ervaring was zeer positief. De hertenbiefstuk met paddestoelen in een lekkere saus werd geserveerd met verschillende bijgerechten (spruitjes, aardappelpuree uit de oven, rode kool, etc.), die het tot een heerlijke wintermaaltijd maakten. Zeker een aanrader! De bediening was vriendelijk en snel, de sfeer in de gezellige, kleine winterserre prima. Het nagerecht werd gekozen van een nieuwe dessertkaart: bananenpannenkoekjes. Alhoewel 'bananenpoffertjes' misschien een betere benaming was geweest, was de combinatie van banaan in pannenkoekdeeg en pisang ambon goed gekozen. De standaard toef slagroom bij zowel de pannenkoekjes als de tiramisu was niet per s? noodzakelijk geweest, maar dat deed aan de avond zeker niks af. De prijzen neigen wat meer naar restaurant en de sfeer meer naar eetcaf?, maar dat laatste is hier eerder een pluspunt.
Enige verbeterpunt was naar ons idee de ongelijkheid tussen de gerechten: de hertenbiefstuk was rijkelijk aangekleed, bij de tournedos had misschien wat warme groente in plaats van louter salade geserveerd kunnen worden. Wellicht is een scheiding op de kaart tussen de eetcaf?gerechten en de restaurantgerechten op zijn plaats.

Gegeten op 4 november 2012

Jeane

wij eten als we in Deurne zijn altijd hier, gewoon gemoedelijk.
Vooral de sate is niet te versmaden, prijs/kwaliteit is erg goed!

verwendjong

• Matig

• Matig

Meer een cafe dat eten serveert dan een restaurant. Wel restaurantprijzen!

Schrijf zelf een recensie over De Potdeksel in Deurne

Schrijf hieronder je recensie over De Potdeksel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.