Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Bistro- Restauarant Zoeke

1. Frans

De Bistro- Restauarant Zoeke

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0541 351 976

bngbng

Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, zeer mooi buitenterras. Enthousiast team!
We zijn al drie keer geweest. De laatste keer speciaal vanuit Apeldoorn gekomen, met name voor het aspergemenu. Een echte aanrader met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Eet smakelijk...

Gegeten op 18 mei 2014

Jots

Na een dag fietsen aangelegd bij de Zoeke in Denekamp. Het was nog vroeg in de avond desondanks was de bediening present en attent.
We kozen voor het hoofdgerecht en daarna maar kijken of er nog plek was voor het nagerecht.

De twee hoofdgerechten voor ons waren:
- varkenshaas met brie, met saus van shiitake afgeblust met cognac.
- ossenhaas burger met truffel saus.
De varkenshaas was heerlijk rosé en mals, de saus heerlijk en niet vet. De ossenhaas burger was mals en rood, zoals gevraagd. De truffelsaus goed op smaak en opnieuw niet vet.
Bij beide gerechten waren mooi opgemaakt en voorzien van voldoende gebakken krieltjes en frietjes, met daarbij verse groente.
We besloten toch voor het nagerecht te gaan, crème brûlée en cheese cake. Allebei mooi opgemaakt en lekker. Grappig was dat de crème brûlée aan tafel "afgemaakt" werd met de nodige flair. Iets wat je niet vaak ziet!

Samenvattend: zeker een plek waar we nog eens terug gaan komen!

Gegeten op 25 mei 2014

A_M

Mooi afgelegen omgebouwde schuur met een prachtig interieur. Hoge wow-factor. Grappig dat het verleden van het gebouw terug te herleiden is in de kunst etc. Zeer goede service. We voelden ons echt welkom. Het idee om foto's te maken van de gasten (met toestemming) is erg origineel.
Alle gangen zagen er chique en verzorgd uit. We hebben genoten van de gekozen gerechten. Al met al een restaurant om aan te raden!

Gegeten op 25 augustus 2012

kjalving

• Goed

Heerlijk gegeten! De uiensoep had een heerlijke, rijke smaak. De Beef Wellington was voorbeeldig, met een heerlijke tournedos. Fantastische frietjes. De rest van de garnituur was een beetje suffig en de gebakken aardappeltjes heb ik wel eens lekkerder gehad, maar dat is geknies in de marge. Ook de overkant zat te genieten van een gebalanceerde salade met serranoham en een klassieke tongfilet. Ook uitstekende, originele wijnen voor een prima prijs.
Het decor is heel sfeervol, en het restaurant ligt op een mooie, ietwat afgelegen plek buiten Denekamp. De service is keurig en vriendelijk, precies goed. Een leuk idee, om klassiek bistro-eten zo met aandacht voor detail en liefde voor het vak te serveren.

henk1973

• Uitstekend

We waren op zondag 24 okt 2010 bij Bistro/Restaurant de Zoeke wezen eten met vrienden van ons, een zeer goede ervaring mee gehad. een sfeervol/luxe ingericht restaurant met zeker de puntjes op de i.
we werden ondanks de drukte heel leuk ontvangen door een zeer vriendelijke gastheer wat echt z'n vak uitstekend kent.
Wij hadden een avondvullend progamma in onze gedachten, en die is helemaal naar wens verlopen.
voorgerecht: Tapas de lacasa, een echte aanrader! een mooie volle etagere met allerlei kleine voorgerechtjes. voor de prijs wat ze ervoor vroegen kun je daar niks van zeggen! Hoofdgerecht: 2 keer kalfsentrecote met gamba's, 1 spies onwies van 500 gram! wat ook zeker 500 gram was. en mijn vrouw had een triologie van zalmfilet, tongfilet, tonijnbiefstuk en een gamba. in een woord fantastisch!
Zeer luxe bistro voor een aangename prijs.
Absoluut een aanrader! en we komen zeker weer.

felfra

• Uitstekend

Wij hebben hier voor het eerst gegeten met een Gift4Two bon, een dag van te voren gereserveerd, deden niet moeilijk, bij andere restaurants moet je minimaal 2 dagen van te voren met zo'n bon reserveren.
Wij zijn uitstekend ontvangen, ondanks dat wij een half uur te laat waren. Denekamp was helaas moeilijk te bereiken.
In dit chique bistro/restaurant kregen wij een verrassingsdiner en we hebben nog nooit zo heerlijk en voldaan gegeten. Wij zijn ook erg tevreden over de bediening / bedrijfsleider, hij was praktisch alleen, ondanks een achttal bezette tafels. Hij was vriendelijk, snel en zijn nette uitleg over de verschillende verfijnde gerechten op ons bord, maakte ons enthousiast dat wij, ondanks de bon, zo lekker mogen eten.
Vanaf het voorgerecht tot en met het nagerecht hebben wij heerlijk genoten. Echt een aanrader!!!!

Pieter H.

• Redelijk

• Redelijk

Jammer, er zijn slechts twee tafels bezet in dit grote, boerderij-achtige restaurant. Maar de aardige serveester vertelt dat het nog wat vroeg is in het seizoen. Helaas gaat het met de wijn een paar keer mis. De witte wijn is ouder dan op de kaart vermeld staat en heeft een lichte oxidatie. Maar dit wordt goed opgelost. De soep met roquefort is een aanrader. Ook de gebakken champignons zijn heerlijk van smaak. De sateh van kip heeft weinig smaak, maar de tery yaki van kip is wel prima. De huisgemarineerde spare ribs zijn niet gaar genoeg en smaken laf. Wel een zeer sfeervolle uitspanning om toch nog eens een kans te geven.

kateker

• Goed

Prettige ontvangst en goed eten tegen een redelijke prijs.

haike

• Uitstekend

Een zeer goed restaurant, gezellig ingericht, het eten is echt lekker, het personeel heel vriendelijk, echt een aanrader. Al verschillende keren geweest.

Schrijf zelf een recensie over De Bistro- Restauarant Zoeke in Denekamp

Schrijf hieronder je recensie over De Bistro- Restauarant Zoeke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.