a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0541 351 976

kwashof

Helemaal buitenaf in de natuur, en je kunt er leuk zitten. De spies onwies is erg lekker net zoals de spare ribs die goed gemarineerd waren. Het grand dessert was een aangename verrassing. We hebben ons goed vermaakt.

Gegeten op 2 april 2016

harryschoot

Een leuk restaurant in het 'Twentsche landschap'. De culinaire tocht is lekker, en het grand dessert als nagerecht was ook lekker maar toen kwam een mindere ervaring. Toen we een opmerking maakten dat we de de culinaire van €35 nogal prijzig vonden in verhouding tot prijs en hoeveelheid/kwaliteit was de sfeer ineens heel anders.

Gegeten op 10 maart 2016

harrywendell

Ziet er allemaal netjes uit op het eerste gezicht. Maar we vonden de zaak erg donker.
Bediening nogal stijfjes en het eten vonden we te weinig. Mooi opgemaakte borden maar ik heb liever dat ze meer aandacht besteden aan het eten dan hoe het bord eruit ziet. Het vlees was droog en niet zoals het hoort. Tegenvaller.

Gegeten op 3 maart 2016

CulinairOegstgeest

Smakelijk gegeten in een tot restaurant omgebouwde boerderij tussen de weilanden. Snelle, vriendelijke bediening. Wij hadden beperkte tijd, waardoor de snelheid erg gewenst was. Als je het wat rustiger aan wilt doen, zit er een iets te hoog tempo in. Vooraf de pre/mosterdsoep was erg lekker. De kipsaté en gebakken aardappels bij het hoofdgerecht waren eveneens zeer smakelijk.

Gegeten op 27 februari 2016

Christiaan32

Leuke tent, vriendelijke bediening en uitstekend eten.
Kaart variabel, voor elk wat wils. Wijnkeuze ook prima. Wij komen zeker weer.

Gegeten op 3 september 2015

albertje

Vorige week uitstekend bij Bistro de Zoeke gegeten. Lekker stokbroodje met smeersels. Daarna een heerlijke carpaccio en ook de hoofd gerechten waren uitstekend. We kwamen via Iens, en hadden ons verheugd op een 3-gangen menu van € 27,50, maar dat kostte nu € 35,00. Een aanzienlijk verschil en we hebben dit gemeld aan de ober. Deze verzekerde ons dat er iemand was aangenomen om dit bij te werken. Echter nu een week later is de prijs op iens nog steeds niet aangepast. Daarom de 4 op service/ marketing.

Gegeten op 11 juni 2015

hans476

Uitstekende ontvangst, aperatief bij open haard. De proeverij als voorgerecht, top, de spies als hoofdgerecht mooi gepresenteerd en heerlijk gegrild, zalm perfect, met mooie garnituur. Dessert French Coffee met fijne bonbons. Goede wijnen. Binnen tikkeltje donker, buiten prachtig terras onder de bomen, aanrader dus, wij komen terug.

Gegeten op 26 april 2015

rianne

Gisteren hier gegeten met een bon van het kruidvat voor een hoofdgerecht voor twee. We dachten dat het hoofdgerecht iets klein zou zijn, kon ook haast niet voor die prijs, maar tot onze grote verrassing bleek het een heel verfijnd gerecht te zijn. Een trio van kalfssucade, varkensmedaillon en een biefstukje met een truffeljus. Hierbij warme groente en een ruawkostsalade, frietjes en gebakken aardappeltjes in de schil.
Vooraf hebben we een tapasschotel besteld voor twee personen, ook dit gerecht overtrof onze verwachting. Een etagiaire met daarop verschillende tapas, onderop de warme gerechtjes oa een glaasje tomatensoep, een in bierbeslag gefrituurde champignon, en een plakje lauw warme entrecote gevuld met shitakepaddestoelen en pijnboompitjes. Op het tweede plateau lag een zalmtartaartje, carpaccio en vitello tonato, dungesneden kalfslende met tonijnmayonaise en bovenop een huisgemaakt broodje met olijfjes en spekjes met kruidenboter. Men geeft op het visitekaartje aan dat de Zoeke "een belevenis" is en dat is dan zacht uitgedrukt. Het was heerlijk. Een fles witte huiswijn en een karaf water maakte het compleet. Vooraf kregen we gemarineerde olijfjes en stokbrood met knoflooksaus en een kerriesaus. Ook de bediening was heel prettig en we hebben heel tevreden het restaurant verlaten. Een aanrader!

Gegeten op 26 oktober 2014

bngbng

Heerlijke gerechten, vriendelijke bediening, zeer mooi buitenterras. Enthousiast team!
We zijn al drie keer geweest. De laatste keer speciaal vanuit Apeldoorn gekomen, met name voor het aspergemenu. Een echte aanrader met een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Eet smakelijk...

Gegeten op 18 mei 2014

Jots

Na een dag fietsen aangelegd bij de Zoeke in Denekamp. Het was nog vroeg in de avond desondanks was de bediening present en attent.
We kozen voor het hoofdgerecht en daarna maar kijken of er nog plek was voor het nagerecht.

De twee hoofdgerechten voor ons waren:
- varkenshaas met brie, met saus van shiitake afgeblust met cognac.
- ossenhaas burger met truffel saus.
De varkenshaas was heerlijk rosé en mals, de saus heerlijk en niet vet. De ossenhaas burger was mals en rood, zoals gevraagd. De truffelsaus goed op smaak en opnieuw niet vet.
Bij beide gerechten waren mooi opgemaakt en voorzien van voldoende gebakken krieltjes en frietjes, met daarbij verse groente.
We besloten toch voor het nagerecht te gaan, crème brûlée en cheese cake. Allebei mooi opgemaakt en lekker. Grappig was dat de crème brûlée aan tafel "afgemaakt" werd met de nodige flair. Iets wat je niet vaak ziet!

Samenvattend: zeker een plek waar we nog eens terug gaan komen!

Gegeten op 25 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Bistro/Restaurant de Zoeke in Denekamp

Schrijf hieronder je recensie over Bistro/Restaurant de Zoeke. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.