• foto's van Pasta e Basta in Amsterdam - 1

• 7.6 10 43

• 8.3

• 8.1

Pasta e Basta over zichzelf

Restaurant Pasta e Basta is echt een belevenis: De plek om iets te vieren, iemand te verrassen of gewoon zelf te genieten"

Een traditionele Italiaanse avond: fantastische gerechten, heerlijke wijnen en de onvergetelijke optredens van de gepassioneerde bediening die je in de watten legt en tussen de gerechten door de sterren van de hemel zingt….. La dolce vita in ottima forma

petrabackbier
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wilde hier al heel lang naar toe maar wat een teleurstelling.
Kwamen zeker voor de muziek,zijn denk ik op de hele avond vanaf 21:15 u 8 liedjes gezongen.
Heel jammer had heel veel verwacht hiervan daarom betaal je ook meer voor het eten.
Voorgerechten waren prima.
Eten was niet heel slecht,pasta vongole was heel droog en smaakloos behalve de fregola pasta met kalfssukade en de risotto die waren redelijk lekker.
De rekening vonden wij zeker niet in verhouding prijs kwaliteit,muziek een teleurstelling.
Zeker niet slecht hoor maar veel te weinig gezongen en entertainment.
Jammer was voor mijn verjaardag en hadden ook een hotelletje geboekt hiervoor.
Doen we zeker nog een keer maar niet meer naar pasta e basta.

Gegeten op 25 maart 2014

Leonard1986
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb de leukste avond van mijn leven gehad bij Pasta e Basta! Super lekker gegeten, en de service was top! Het concept van dineren en entertainment komt hier goed tot zijn recht! Binnen mijn gezelschap was iemand jarig, en hier werd zeer attent aandacht aan geschonken door de staff, helemaal super!! Dit restaurant klopt van a tot z.
Wij komen zeker terug!

Gegeten op 24 maart 2014

LindaH1985
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk sfeervol restaurant, knus en levendig tegelijk. Op het eten is werkelijk niets aan te merken. Antipasti allemaal lekker en erg divers, veel keuze, voor ieder wat wils. Het hoofdgerecht bestond uit penne met vlees en een overheerlijke kruidenmix. Ook de desserts waren erg goed, en ze serveren een ontzettend lekkere champagne. De live muziek is erg goed, de zangers en zangeressen hebben een erg mooie stem. Ik kom zeker nog eens terug!

Tooske1965
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een leuk restaurant! Super vriendelijke bediening en lekkere pasta's. Het toetje was een heerlijke tiramisu, bijna net zo lekker als thuis!

Gegeten op 26 februari 2014

corrie17
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op mijn verjaardag hier gegeten. Het eten was heerlijk en de bediening enthousiast. De antipasta was ruim voldoende en werd steeds bijgevuld zodat niemand mis greep. Ook het hoofdgerecht was heerlijk en perfecte porties. Er werd omdat ik jarig was persoonlijk voor mij gezongen, super leuk. De muziek was goed afwisselend met muziek van nu maar ook italiaanse opera. Over de zangkwaliteiten ook niks te klagen. Erg proffesioneel. Echt een heerlijke avond
gehad en we komen zeker nog eens terug!

Gegeten op 4 januari 2014

Pogey
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op uitnodiging hier gegeten met 8 personen, dus ook de antipasta's werden aan tafel geserveerd, evenals 3 verschillende pasta's. De macaroni met garnalen vond ik tegenvallen qua smaak, de andere twee pasta's zeer smakelijk, m.n. de pasta con vongole. De wijn was goed. De bediening uitstekend.De zang van hoge kwaliteit, maar helaas weinig populaire opera melodieën, geen meezingers. Al met al goed voor een gezellige avond, zeker voor een wat groter gezelschap.

Gegeten op 1 februari 2014

RuudMusman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een geweldige sfeer in een volle 'bak' met een uitermate prettige bediening. Dat alle serveersters(ders) vol enthousiasme hun zangkunsten ten toon spreiden was zeker een bijdrage aan het gehele concept, maar dat we aan tafel daarover met hen ook nog open hebben communiceren, betekende voor ons oprecht contact. De menu's met macaroni met garnalen, spaghetti a la vongole en de ravioli waren daarnaast voortreffelijk, hoewel we de totaalprijs nogal aan de hoge kant vonden.

Gegeten op 2 februari 2014

sia1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van de week hier gegeten erg lekker, leuk en gezellig alleen jammer dat wij de hoofdmaaltijd voor 2 personen hebben gekregen terwijl wij met zijn 4 waren. Nahet eten kwamen ze vragen of het voldoende was, ze hadden een vergissing gemaakt. Jammer dat ze ons geen kopje koffie hebben aangeboden.

Gegeten op 23 december 2013

marc65
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisterenavond bij Pasta e Basta gegeten. Zowel het voorgerecht (de antipasti) en het hoofdgerecht waren overheerlijk. Het dessert was goed, maar niet bijzonder. Wat dit restaurant bijzonder maakt, is de zingende bediening. De dames kunnen echt goed zingen.
Wij hadden toch twee grote tegenvallers. Wij hadden een tafel vlakbij de deur, en regelmatig zaten wij in de kou.
Tevens moesten wij ontzettend lang wachten op het hoofdgerecht. Omdat er in shifts gegeten wordt (wij hadden de shift van 6 tot 9 uur) moesten wij gehaast de koffie op drinken.
Wij komen nog zeker een keertje terug, maar dan wel op een avond zonder shifts en met het verzoek vooraf om een tafel achterin het restaurant.

Gegeten op 21 december 2013

Lotte1986
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van het weekend hier gegeten. Wat een ontzettend leuke tent is dit. De bediening is passievol en ze zingen zelfs voor je. Romantisch hoor. De service is perfect. Ik heb penne met lamsworst gegeten, lekker smeuïg en smaakvol. Mijn honger was gelijk gestild. Toprestaurant, ik kom hier zeker een keer terug.

Gegeten op 14 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Pasta e Basta in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pasta e Basta. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!