Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Pasta e Basta in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 422 22 22

lieke32

Wat een heerlijke avond. Lekker zingen en eten! Asento de barman is een ware entertainer, en leuk om mee te praten! Onze reservering was niet doorgekomen, maar dit heeft de manager goed opgelost en we hebben heerlijk gegeten.

zeker aan te bevelen!

Gegeten op 20 december 2014

Bozakoza

De ambiance is uitnodigend.
Er word op de achtergrons gezongen tijdens het eten door het personeel.
Kwaliteit is goed.
Vandaag gegeten tijdens kerst en kregen een mooi menu.

Gegeten op 26 december 2014

Anwi

Via online reservering

Heel lang geleden een recensie gelezen over dit restaurant en altijd in m'n achterhoofd gehouden daar eens heen te gaan. Het was gedurende de hele avond één groot "feest", wat een gezelligheid!!!!
De zingende bediening werkt zeer vlot en efficiënt en uiterst vriendelijk, terwijl ze om de beurt ook nog eens een geweldig lied ten gehore brengen onder begeleiding van een pianiste.
Ook het eten was erg lekker en goed.
We hebben genoten en gaan heel erg graag nog eens 120 km. rijden om van dit restaurant te genieten, maar dan nemen we vrienden mee.

Gegeten op 30 november 2014

leo56

Wij hebben de verjaardag van Margareth van den Ende op zaterdag 25 oktober eerste setting gevierd en genoten van het eten , de bediening was vriendelijk en gezellig is jullie restaurant ingericht. Wij zullen deze avond niet snel vergeten en onze vrienden ook niet . Het was TOPPIE TOPPIE en zullen het bij onze vrienden aanbevelen .

groetjes Margareth en Leo

Gegeten op 25 oktober 2014

Injo

Door de vele goede berichten die we hadden gehoord over dit restaurant, ons bedrijfsuitje hier georganiseerd. Bij binnenkomst kregen we een ronde tafel aangewezen, wat we erg fijn vonden. Ambiance en styling waren zeer uitnodigend. Gezien de grote groep hadden we voor een menu gekozen. De voorgerechten (anti pasti) werden op 4 grote schalen gepresenteerd. De hoeveelheid was prima, de variatie en de smaak minder. Als hoofdgerecht waren er diverse pastas: jammer dat deze qua smaak te wensen overlieten. De nagerechten waren overigens wel toereikend in diversiteit en smaak. Al met al hadden we er meer van verwacht. Waarschijnlijk is entertainment van de zang belangrijker als het eten.

Gegeten op 25 september 2014

MinkH

Afgelopen vrijdag heb ik met een groep vrienden een top avond gehad bij Pasta e Basta! Het eten was lekker, heerlijke anti pasti uit de piano en daarna een proeverij met verschillende pasta's en als afsluiter de heerlijke tiramisu. De bediening erg goed en de combinatie van dineren met live muziek is echt top! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 5 september 2014

john138

Dicht bij Hotel Keizershof ligt dit gezellige restaurant waar je in een bijzondere sfeer lekker kunt eten.De bediening is heel bijzonder want tijdens het serveren wordt er gezongen door goed geschoolde zangers en zangeressen.Heel romantisch allemaal.
Ik kom er ook voor de risotto en de uitgebreide saladebar.
Iedereen die je hiermee naar toe neemt heeft een geweldige avond.
Echt een aanrader om nooit meer te vergeten.

Gegeten op 6 september 2014

JosephineM

Bij binnenkomst word je verrast door hoe knus het restaurant is, maar helaas teveel tafeltjes staan er waardoor je heel dicht bij elkaar zit en bijna niet je tafel kan verlaten zonder je buurman aan te raken. Dat maakt het te commercieel en te vol wat echt jammer is.
Het voorgerecht is een buffet en dat is erg smakelijk, zuiver en bijpassende pianomuziek zorgt voor een hele relaxte sfeer.
Het hoofdgerecht bestaat uit 3 soorten pasta en dat viel wat tegen. Heel smakelijk, maar niet bijzonder.
De wijnprijzen zijn extreem hoog, zou voor het gewone publiek best wat beter betaalbaar aangeboden kunnen worden.
De bediening is zeer vriendelijk, geen enkel negatief punt. Goede uitleg, rustig, neemt alle tijd.
Chocoladenagerecht was helaas een stukje taart (geen brownie zoals werd verteld) wat enorm droog was en niet lekker. Daar heb ik een opmerking over gemaakt en als dank kregen wij heerlijke koffie gratis.
Netjes opgelost.
Enorm leuk restaurant voor een avondje vermaak met smakelijk eten.

Gegeten op 1 augustus 2014

sisko

Naar Pasta e Basta ga je meer voor de beleving dan voor het eten, hoewel de gerechten op zich prima van smaak zijn. Als je met een groep van 4 of meer bent, dan worden de antipasti aan tafel geserveerd, en dat is wel prettiger dan opscheppen van het buffet. De antipasti is erg lekker, met kalkoen in tonijnmayo, diverse ham en mozzerella en aubergine. Dan kies je van de kaart 3 pasta-gerechten uit acht, die voor de hele groep wordt opgediend. Aanrader is de ravioli met kaas, van onze keus het beste. De lasagne bevat teveel tomatensaus en de pasta met zalm is flauw. De verhouding tussen prijs en kwaliteit is ver te zoeken: 37 euro is gewoon te veel, al denk ik maar dat we ook betalen voor de leuke zang van de bediening. Wel jammer dat er weinig opera wordt gezongen, dat is toch wel het oorsponkelijke succes van deze zaak en biedt veel mensen de kans hier laagdrempelig kennis mee te maken. De populaire liedjes trekt ongetwijfeld veel publiek, maar maakt de hele ervaring toch net iets minder dan wat het had kunnen zijn. De rest moet je dan qua gezelligheid met je eigen gasten invullen.

Gegeten op 9 augustus 2014

l_v

Wat een ontzettend leuk restaurant! We hadden via Social Deal gereserveerd: €22,50 in plaats van €45,00 voor een drie gangen menu. Het voorgerechtenbuffet werd geserveerd uit de piano, leuk aspect. Het hoofdgerecht was ook goed, alleen hadden we de risotto genomen die vol kaas zat (dat stond niet op de kaart). Mijn partner en ik houden niet van kaas, dus we kregen een vervangend hoofdgerecht, de lamsworstjes: heerlijk! De bediening was erg goed, af en toe een beetje traag maar dat kwam ook omdat ze vaak met z'n allen aan het optreden waren. Als nagerecht hadden we de sgroppino, erg lekker. Sfeer is uitstekend, zang is goed en je ziet dat de bediening het erg goed met elkaar kan vinden. Altijd goed, een aanrader voor ieder persoon die echt een avondje uit wil.. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 1 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Pasta e Basta in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Pasta e Basta. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.