Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Beuk

2. ?

3. ?

WilB

• Goed

Gewoon goed! Dus gewoon en goed. Een "doe maar normaal" restaurant (annex café, zalencentrum) waar je voor een normale prijs goed eet. Wij kwamen toevallig op donderdag en konden gebruik maken van het 10 voor 10 aanbod. Dat wil zeggen; kiezen uit tien gerechten die ieder € 10,00 kosten. Wij gingen voor de biefstuk en de schitzeltjes. De schnitzeltjes waren er twee van mediumformaat. Ruim voldoende en goed, geserveerd als plateservice met gebakken aardappelen met spekjes en groente. Ook de nagerechten (dame blanche en Tsjechische notentaart) waren erg goed. Als afsluiter koffie met eigen gemaakte arretjescake (wie kent het nog?) Twee plakken arretjescake met een bolletje slagroom voor € 1,00, waar kom je nog zulke prijzen tegen? Totale rekening met drankjes van zo'n € 45,00. Dat is een goede prijs/kwaliteit verhouding.

johan de kort

• Uitstekend

• Uitstekend

Dinsdag voor het eerst geweest. Was zeer goed. Donderdag weer geweest was misschien nog wel beter. Gezellige bediening en restaurant.
Prijs-kwaliteits verhouding zeer goed.
Dit is zeker een aanrader.

Proever8972

• Goed

Leuke service, ze doen hier wel erg hun best om het je naar je zin te maken. Het eten smaakt ook erg goed. Helaas werd het wel erg warm (buiten was het dan ook 30 graden) dus een airco zou lekker zijn dan is het iets beter vol te houden. Er hingen wel ventilatoren aan het plafond wat een beetje voor afkoeling hielp. Het eten was prima!

Schrijf zelf een recensie over De Beuk in Den Ham

Schrijf hieronder je recensie over De Beuk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.