Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eetcafé 't Pakhuis

1. Eetcafé
  2. Internationaal

Eetcafé 't Pakhuis

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 625 08 56

fijnproever222

We komen vaker bij t Pakhuis eten is niet duur en lekker!
Dagschotels zijn aanraders vooral de pepersteak met lekker veel friet en heerlijke salade.
Service laatste keer dat we gingen kan iets beter we hadden 30 min gewacht tot onze bestelling werd opgenomen en nog eens 30 min voordat het eten kwam! Normaal gesproken gaat dit gelukkig wel redelijk snel.

Gegeten op 25 november 2014

roy48

Wij eten hier regelmatig en de locatie is perfect, super aardig personeel en de prijs en kwaliteit verhouding van het eten is geweldig. Wekelijks ook gerechten buiten de kaart zodat je voldoende afwisseling hebt. Buiten lekker zitten onder verwarmd terras. Aanrader!

Gegeten op 18 oktober 2014

RickH3

Ouderwets gezellig. Goed eten, voor een goede prijs. Vooral de burger is een aanrader. Je kan hier goed eten met een man of 4-6. Ga je met meer dan hebben ze wat moeite om het eten tegelijk op tafel te krijgen. Op dat kleine puntje kritiek na een goede zaak! Vooral een aanrader voor de lunch.

Gegeten op 26 november 2014

Han2Go

Shoppen, drukke Kalverstraat, en avondeten in Eetcafé ’t Pakhuis aan de Voetboogstraat. Bruin look-a-like jaren dertig-veertig café, en brasserie-eetzaaltjes in gedempt licht. Gonst van studenten, wel of niet met rugzak, toeristen en gesettelde burgers, die op kleine, of uitgebreide gerechten afkomen. Je kunt het menu zo budget mogelijk samenstellen. Luide gesprekken in competitiesfeer. Vooraf de Bugaloe (€ 5,75), een knapperige twister op snippergehakt, in rode pittige saus, en yoghurt-mayo dressing, in een komvormig schaalbord opgediend. Daarna de hier favoriete pepersteak (€ 8,95), rare gebakken zoals gevraagd, super mals, en royale portie knapperige frites, en koolsalade op frisse sla erbij. Fles Franse rosé (€ 18,-) in koelhouder. Bestekwisseling tussen de gerechten. Amsterdams avondje uit in een eetcafé, waar face-to-face babbelen de boventoon voert. Alerte bediening.

Gegeten op 20 november 2014

broer1

Wij hebben hier gegeten met 3 personen. Vanwege het mooie weer hebben wij gekozen om buiten op het terras te eten. Wat een sfeervolle zaak. De eigenaar is qua uiterlijk nog een ouderwetse waard hij weet wat gastvrijheid is en bezit gelukkig nog een flinke dosis humor. Zou bijna vergeten om het eten te beoordelen.
De prijs kwaliteit verhouding is perfect proef vooral de heerlijke sate. De portie's zijn groot dus na een 3 gangen diner zit je echt vol.Ook de koffie was heerlijk. Dit is een echte aanrader

Gegeten op 27 september 2014

guitartiger

Gezellig eetcafé in het centrum van A'dam, met betaalbare prijzen; zeker voor de dagmenu's. De zalmfilet was echt lekker, een ruime portie friet. De salade viel wat tegen.
Het loopt flink door - wij moesten met 4 pers. 5 min. wachten op een tafeltje, maar dat werd allemaal goed geregeld.

Gegeten op 2 juli 2014

AdrianMcNeill

Burger van de week genomen, goed gebaklken, alleen wat flauw qua smaak.
De beloofde ketchup kwam nooit aan.

De service is van de meeste meiden helemaal top, helaas dat vanavond er een zeeeer sacherijnig meisje ons bediende. De borden werden bijna op de tafel neergegooid. Een glimlach kon er niet van af, gemiste kans.
Het zal een tijd duren voor wij weer naar het Pakhuis gaan.

Gegeten op 20 mei 2014

TimmyF

Dit is een prima tent wanneer je geen bakken met geld wilt uitgeven, ook geen torenhoge verwachtingen hebt, en vaak spontaan eff wat gaat eten, biertje erbij et cetera.

Het eten, patat, beetje sla, en vlees. Peper steak, Varkenshaas, spareribs, kip sate, etc. Allemaal prima. De dagschotel, 8,95 uit mijn hoofd, dat is natuurlijk geen geld. Ik heb het eten een 7 gegeven want het is gewoon minder dan andere 8'jes die ik heb gegeven, maar prijs/kwaliteit is het een dikke 8.

Bediening is vriendelijk en vlot. Ligt er volgens mij aan waar je zit, en hoelaat, of je op je wenken wordt bedient qua drankjes. Met dit soort prijzen en de ongedwongen sfeer is het natuurlijk logisch dat die toko altijd vol zit, dus ze zijn wel altijd druk. Desondanks ook een zeven voor de bediening, en de setting eveneens.

Pakhuis, prima tent dus voor een 'bite'.

Gegeten op 1 mei 2014

Florisslijngaard

Super leuk cafe in het hartje van Amsterdam. Met het gezin waren wij opzoek naar een cafeetje waar we de kampioenswedstrijd van Ajax konden kijken. De eigenaar die op het terras zat stelde mijn ouders en jongere broertje van 9 gerust. 'Dit is een normaal cafe meneer, hier kunnen jullie gerust een potje voetbal kijken'. Perfect als toerist in Amsterdam weet je namelijk niet precies waar je moet zijn.

Op de menukaart stonden gerechten die je verwacht bij een gezellige kroeg. De prijzen waren laag, waardoor de verwachtingen niet hoog waren. Maar de sate en hamburgen waren perfect. Heel simpel, voldoende en goed! Kortom boven verwachting.

Het enige dat jammer was was dat het personeel niet allert genoeg was met opnemen van bestellingen. Oogcontact werd dan soms ook vermeden.

Een leuk eetcafe waar ik nog zeker een keer naartoe ga als ik in Amsterdam ben!

Gegeten op 27 april 2014

Han2Go

Borrel bij vertrouwd café Hoppe in Amsterdam, prima bieren van de tap als La Chouffe, daarna Eetcafé 't Pakhuis, sinds jaar en dag een levendige brasserie, geliefd bij studenten, met vooraf de Bugaloe, ringen gefrituurde aardappel, knapperig, in beetje gesmoorde cheddar en tomaat, tikje gehakt en yoghurtdressing, in een half bol bord opgediend, daarna de onvolprezen pepersteak, saignant gebakken, dus rood, met een bolletje salade van kool, en een royale portie knisperige frites, en erbij een pichet Spaanse wijn, bijna droge rosé, voor euro 40,90 twee personen, vlotte bediening, achtergrondmuziek oldies uit de jaren tachtig/negentig; een Amsterdams avondje uit.

Gegeten op 2 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé 't Pakhuis in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé 't Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.