a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 625 08 56

patrick1987

Een gezellig en altijd druk eetcafe. De prijs kwaliteit van het eten is super! Verwacht er niet al te veel van, maar het zijn voornamelijk eenvoudige gerechten tegen een zeer scherpe prijs. Bediening altijd erg vriendelijk en snel.

Gegeten op 19 juni 2015

nick85

T. Pakhuis is altijd top. Wil je voor een leuk prijsje een hapje eten dan zit je bij t' pakhuis goed. Goed eten, goede service en erg klantvriendelijk. Echt een aanrader voor ieder!

Gegeten op 5 juni 2015

AV62

Ouderwets gezellig eetcafe in het hartje van Amsterdam. Je stapt weer terug in de tijd en dat is helemaal niet onprettig! Was vrij rustig, maar wel met gezellige hoekjes.
Leuke eenvoudige kaart: o.a. biefstuk, entrecote met verschillende sausjes en kipsate. Ook de vegetarische groentewrap is heerlijk. Garnering bestaat uit een frisse koolsalade en veel knapperige friet. Dessertkaart is evenals de dagschotels onweerstaanbaar! En dat alles voor een gemiddelde prijs van €32,- p.p. inclusief 2 drankjes.
Personeel is vriendelijk en werkt efficiënt. Kom er zeker nog eens terug!

Gegeten op 7 juni 2015

LP1990

Voor mij één van de leukste plekken om te eten in Amsterdam. Ook deze keer was alles weer voortreffelijk! De saté smaakte prima, vlotte en leuke bediening en niet al te duur. Genoeg redenen voor mij om hier nog heel vaak te komen!

Gegeten op 26 september 2014

JamboRafiki

Het pakhuis Ongelooflijk Altijd vol Een van de beste eetcafés van Amsterdam ( in t centrum ) Deze keer menu van de week genomen geitenkaas vooraf Varkenshaaspuntjes met champions en ui ( hoofdgerecht ) Mooie porties ( als je meer friet wil kan je dat gewoon krijgen ) Vlotte gezellige bediening En een zeer keurige gastheer die je verwelkomt en je een tafel wijst Je kunt hier voor weinig geld super eten in een leuk eetcafe midden in t centrum van Amsterdam

Gegeten op 21 februari 2015

Thomas11

Dit is gewoon altijd goed. Biefstuk en patat, super lekker en goedkoop. Doorgaans veel studenten en grote groepen gezelligheid. Service snel en lekker vrolijk!

Gegeten op 3 februari 2015

Classic

Wat verborgen achter de Kalverstraat zit eetcafe het Pakhuis. Een leuk eettentje met een overzichtelijke en eenvoudige kaart. Ik heb er de kipsatespies gegeten. Het vlees was prima. Daarbij kreeg ik een berg friet en wat rouwkost. Het is er altijd vrij druk dus we hebben even moeten wachten totdat er een tafel vrij kwam. We werden door het personeel naar de bar gebracht en later opgehaald toen er een tafel vrij was. Het is er een beetje gehorig omdat het zo druk is. De prijzen zijn prima (niet duur) en ik kreeg een beetje het gevoel dat het publiek grotendeels bestond uit studenten. Al met al, een leuke plek om na het shoppen even een hapje te eten, verwacht geen hoogstaand diner.

Gegeten op 7 januari 2015

Rafael2013

Weggepakt in het centrum van Amsterdam, tussen de Kalverstraat en Nieuwzijds Voorburgwal. Eetcafe zoals het ooit bedoeld is, met een eenvoudige overzichtelijke kaart met gerechten die niet te duur zijn. Wij hebben de daghap gegeten, die was ruim voldoende.

Bediening is aardig en attent, al hebben de jongere vrouwelijke bediening moeite om overzicht te houden en zitten naast of in de buurt van de verzamelplaats voor de afwas is geen aanbeveling. Bij een aantal van de serveersters zou je bijna denken dat ze verplicht aan het werk waren, zo hard kwakte ze de afwas op het aanrecht.

Zorg dat je tegen vieren binnenwandelt want dan kun je zo gaan zitten, loop je tegen zes uur binnen dan is wachten heel normaal. Lang geleden dat ik mensen in de rij heb zien staan wachten om ergens te kunnen eten; hier schijnbaar heel normaal.

Wij waren met 2 personen inclusief nagerecht 35 Euro kwijt inclusief de biertjes. Kan niet anders zeggen, een verademing in hartje Amsterdam

Gegeten op 25 oktober 2014

RS29

Ik kom hier regelmatig en de locatie is perfect, heel erg vriendelijk personeel en de prijs/kwaliteit verhouding van het eten is toppie. Altijd snelle bediening, goed terras (incl. warmtelampen) en lekker menu. Aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2014

ivanderheide

Als wij in Amsterdam zijn is 't Pakhuis, ideaal gelegen in het centrum, toch wel ons favoriete restaurantje. Dit keer aten we spareribs en die waren voortreffelijk. De sfeer is altijd gezellig en gemoedelijk. Je moet er op tijd zijn anders is het wachten aan de bar. Een aanrader is het nagerecht van een chocoladecake met vanille ijs en slagroom. Smullen!

Gegeten op 22 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé 't Pakhuis in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé 't Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.