a TripAdvisor company

1. Eetcafé
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 020 625 08 56

Han2Go

Borrel in de binnenstad, en afzakken bij ’t Pakhuis in de Voetboogstraat, nou, zeg maar steeg bij het Spui in Amsterdam, voor een maaltijd. Een café waar je binnenstapt, en kunt eten aan bartafels, met restaurants daarachter, en in de zijruimtes. Losse sfeer, studenten, toeristen en Amsterdammers, die weten, dat je hier budget kunt eten. Aanwinst is een flat screen in vergulde baroklijst, passend in het bruine café. Carpaccio van rund vooraf, flinterdun, plukje sla, gedroogde tomaat, pijnboompitten, schilfers oude kaas, zwarte pitloze olijven. Niets op aan te merken (€ 7,95). En klassieker vervolgens, een pepersteak (€ 8,95), rosé gebakken, mals, met pepersaus en frites, krokant tot de laatste patat op het bord, maar een salade, een bolletje, waarin wat wortel is verwerkt, maar dat meer fantasie behoeft. Karaf droge rosé wijn (€ 11,85). Bij elkaar een goede maaltijd, in de amicale sfeer van een favoriet eetcafé. Prettig en attent bedienend personeel. Je krijgt bij elk gerecht weer nieuw bestek.

Gegeten op 22 juni 2016

romy47

Het eten was te doen heb alleen de kipspiesjes opgegeten omdat ik de rest niet lekker vond.

We zijn een groep studenten dus het is logisch dat je apart wilt betalen. Er werd letterlijk tegen ons geschreeuwd dat ze hier geen tijd voor had en we werden echt heel boos behandeld. Ik was bijna weggelopen zonder te betalen.

Het restaurant is wel gezellig aangekleed

Gegeten op 27 mei 2016

Bregjee

Een heerlijke goedgevulde uiensoep gegeten, deze werd geserveerd met een paar sneetjes brood met kruidenboter. De serveerster was lekker uitgesproken en maakte graag een praatje. Het eten kwam snel en alles had een vriendelijk prijsje. Het enige minpuntje is dat het cafe erg donker (bruinig) is van binnen.

Gegeten op 7 april 2016

pyotr64

Eetcafé 't Pakhuis is wel erg bruin, wat mij betreft te bruin, van binnen. Voor een lunch kan het echter wel. Op de kaart staan veelal standaardgerechten voor een zeer schappelijke prijs. Ik had de uiensoep en de boerenomelet met groenten. De soep was lekker en werd geserveerd met stokbrood en kruidenboter. Ook de kwistig groenten bevattende omelet smaakte prima. De dame in de bediening was een beetje norsig maar toch ook attent.

Gegeten op 24 februari 2016

marieke1981

Kom hier inmiddels al 15 jaar om een kipsateetje te eten. Kwaliteit is continu evenals de smaak...de frietjes en mayo heerlijk. Het uitserveren gaat snel en accuraat. Aanrader als je even snel wat wil eten en niet de hoofdprijs wil betalen ;)

Gegeten op 18 februari 2016

onbekend91

Geen boeiende gerechten prijs-kwaliteit was prima. Alles was gewoon voldoende maar als je echt een avondje gezellig en goed uiteten wil gaan raad ik je een ander restaurant aan

Gegeten op 14 februari 2016

gertina

Ik zag dat je tot 10 kon honoreren MAAR zou graag een 10+ willen geven ,
Wij gingen Nasr binnen even snel voor een Broodje !!! Dat werd ( naast een Heerlijke bak Koffie ).
Een Stokbroodje Ham met Mosterd Honingsaus en wat een Schilderijtje, wat daar op tafel kwam , Groot Bordje met lekker frisse salade ,dik belegd Broodje Ham , Service Top , en de Verassing ??? 2 Heerlijke broodjes. 2 Bakjes Koffie !! 11,30. ,!! Zo is even snel een broodje toch nog een feestje geworden

Gegeten op 9 februari 2016

Briddy

Geitenkaasje uit de oven als voorgerecht is lekker. Ze geven er ook brood bij. Sate smaakt wonderbaarlijk goed voor 9.95. En de scoppino als digistiefje is heerlijk. Voor dat geld eten in het centrum van Amsterdam is gewoon top. Huiselijk gevoel met Lennart de kater op de verwarming.

Gegeten op 4 januari 2016

Jeroen1611

Meerdere keren bij het Pakhuis geweest. Het blijft gewoon een goede tent om even gezellig wat te eten voor een goede prijs. Het heeft de sfeer van een gezellig eetcafe. De sate, snitzel & spareribs zijn altijd goed. Kortom ik kom binnenkort weer!

Gegeten op 10 september 2015

Jusu

Veel grote groepen en erg rumoerig. Enorm lang moeten wachten: 2.5 uur gezeten voor een hoofd- en nagerecht. Spareribs waren zo verbrand dat ze de keuken nooit hadden mogen verlaten. Andere gerechten waren van gemengde kwaliteit.

Misschien is het in Amsterdam bijzonder om tussen de toeristenrommel en echt prijzige restaurants een eetcafe met normale prijzen te vinden, maar ik werd er zelf niet echt warm van.

Gegeten op 12 september 2015

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé 't Pakhuis in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé 't Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.