Eetcafé 't Pakhuis

• 7.4

• 7.2

Han2Go
  • Recensies in de laatste twee jaar

Borrel bij vertrouwd café Hoppe in Amsterdam, prima bieren van de tap als La Chouffe, daarna Eetcafé 't Pakhuis, sinds jaar en dag een levendige brasserie, geliefd bij studenten, met vooraf de Bugaloe, ringen gefrituurde aardappel, knapperig, in beetje gesmoorde cheddar en tomaat, tikje gehakt en yoghurtdressing, in een half bol bord opgediend, daarna de onvolprezen pepersteak, saignant gebakken, dus rood, met een bolletje salade van kool, en een royale portie knisperige frites, en erbij een pichet Spaanse wijn, bijna droge rosé, voor euro 40,90 twee personen, vlotte bediening, achtergrondmuziek oldies uit de jaren tachtig/negentig; een Amsterdams avondje uit.

Gegeten op 2 april 2014

EsthertjeL
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een gezellige tent wat aandoet als een sfeervol bruin café waar je gewoon prima kunt eten.
De zaak is best groot maar is onderverdeeld in verschillende ruimtes waardoor het toch lekker knus lijkt. Eten was goed, zelf had ik spareribs en deze waren echt super!!! Varkenshaas werd ook gewaardeerd hoewel mijn mede tafelgenoten toch wat jaloers naar de heerlijk malse spareribs zaten te gluren, ik zou deze dan ook écht aanraden.
Lekkere puntzak patat erbij en frisse coleslaw, heerlijk!
Klein minpuntje waren wel de toiletten, deze zijn alleen bereikbaar middels een ietwat steile trap. Voor mij geen probleem maar voor mensen die slecht ter been zijn zou dit niet erg handig zijn...

Service was oké, niets aan op te merken maar ook niet iets waarin ze uitblinkten, gewoon prima!

Gegeten op 2 februari 2014

kimberley14
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier nu al vanaf 2001. Ben een wekelijkse vaste gast geweest die altijd hetzelfde bestelde: Biefstuk Champignonroomsaus (rood gebakken). Enige minpuntje is dat het vlees nog wel eens verschilt van kwaliteit. Meestal heel mals maar soms echt taai.

In tegenstelling tot vele anderen vind ik de koolsla juist kenmerkend voor het pakhuis en werkelijk heerlijk!

De chocoladetaart was altijd zeer orgastisch! Jumm!

Je gaat er nooit met een lege maag weg en bevalt iets je niet? Geef het door en ze regelen iets anders voor je. Ik ben een zeer tevreden klant.

jadep
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is een eetcafé, dus dan heb je niet al te hoge verwachtingen. De frietjes waren goed gebakken en lekker, vlees was redelijk en porties groot (misschien iets te groot). Vond vooral de 'salade' die erbij geserveerd was onder de maat. Weinig variatie aan groenten (het leek alleen kool) en aangemaakt met iets dat leek op mayonaise of yoghurtdressing. Voor het gezonde aspect van de maaltijd was het dus niet echt de moeite waard.
Service was prima maar een beetje langzaam. Decor wel leuk, gezellig eetcafé.

harry1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij toeval hier na 20 jaar weer eens binnen gelopen. Vroeger kwam ik hier regelmatig. Toen was het een altijd druk eetcafé waar je voor weinig geld goed kon eten. Veel studenten en jong publiek. Dit is nog steeds zo. Er is weinig veranderd. Het bruine interieur is nog hetzelfde en er wordt voor weinig geld een goede hap neergezet. Een peper steak voor € 8.95 met veel friet, mayo en salade is een koopje. Ondanks dat de het vlees mals geslagen is en de saus uit pak komt is het smakelijk. De bediening is vriendelijk en efficiënt. De prijs kwaliteit verhouding is goed. Wil je in een studentikoze atmosfeer voor weinig geld een smakelijke hap eten dan zit je hier prima.

Gegeten op 15 november 2013

Yasmin24
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is nou echt een gezellig eetcafé, gezellige sfeer en vooral goed eten voor een leuke prijs. De spare ribs zijn vooral een aanrader en als nagerecht de home made lava cake.

Gegeten op 18 oktober 2013

RobertoW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een studentikoos eetcafé dat z'n naam eer aan doet. Het is er druk en je zit dicht op elkaar. De bediening wordt gedaan door studenten die snel en zeker niet onvriendelijk zijn.

Op de kaart staan gerechten die je in een eetcafé kan verwachten. Schnitzel, biefstuk, tournedos, saté, spare-ribs, en visgerechten als zalm. Met veel friet er bij. Aan de muur hangen nog bordjes met daggerechten.

Wie na het winkelen of voor het uitgaan nog even lekker wil eten, kan hier prima terecht. Je krijgt hier veel voor weinig. Als je echt wil, kun je eten voor 10 euro. Waar kan dat tegenwoordig nog?

Gegeten op 15 mei 2013

Irene1955
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eetcafé 't Pakhuis is een bruin café in het centrum. Er komen voornamelijk Amsterdammers. Het is er altijd druk. Wij gingen voor het dagmenu van 8,95. Pepersteak met pepersaus, frites en salade. Mayonaise wordt zonder meerprijs erbij gedaan. De pepersaus kon zonder probleem worden vervangen door roquefortsaus. Snelle bediening en de biefstuk kwam precies zoals we het besteld hadden. Prima prijs- kwaliteitsverhouding.

Gegeten op 17 mei 2013

reukensmaak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is precies wat ze beloven: lekker en zeker genoeg. De saté vind ik heel goed, net als de geitenkaas als voorgerecht. Het decor is bruin en eigenlijk niet zo belangrijk. Het is gezellig en de ruimte is multifunctioneel. De service is uitstekend, zeker bij Carel's. Ze houden alles goed in de gaten, komen op het juiste moment en zijn echt vriendelijk. Ik kom hier zeker weer met een groep mensen.

Gegeten op 4 mei 2013

teders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt eetcafé waar ik een paar jaar geleden enthousiast 'bekeerd' ben voor spare-ribs. Ze waren toen heerlijk; goed gemarineerd, mooi geroosterd en mals-gaar. Maar zoals een meneer eerder ook al meldde; helaas, dat is niet meer. :-( Ze waren gaar, niet geroosterd, het vlees op zich was niet zo lekker, en ik had nu echt de sausjes nodig om er nog wat van te maken. Heel erg jammer. Gelukkig zat er ruim goeie patat bij...

Gegeten op 25 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé 't Pakhuis in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé 't Pakhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!