Carpe Diem

• 8.6

• 8.1

Proever62676

• Uitstekend

Weer een heerlijke avond bij Carpe Diem gehad.
Wat een verwennerij!
Carpe Diem heeft ons nog nooit teleurgesteld!

Proever78296

• Uitstekend

altijd een zeer smakelijke maaltijd, altijd een een fijne bediening en ook de rest is perfect. Te goed om waar te zijn

ton

• Uitstekend

Een hele korte recensie: PERFECT!!!!!! Dat was echt genieten!

Proever48744

• Uitstekend

En toen hadden we opeens een reden om iets te vieren. Gezocht, en Carpe Diem gevonden.
In een uitstekende sfeer, verrassend lekker gegeten. Kok Peter gebruikte zijn Belgische fantasie, en liet ons meegenieten.
De bediening is zeer voorkomend, goede adviezen, plezierig gepresenteerd. Aan te bevelen, wij komen zeker terug. Smaakt naar meer. Niet om goedkoop een hapje te halen, het is veel meer.

Proever49387

• Uitstekend

Ja, dit is een echte aanrader. Hier gaan we dikwijls eten. De kwaliteit en presentatie van de gerechten is geweldig te noemen. De wijnkaart is uitgebreid en voor ieder wat wils. Peter en Anita, ga zo door.

Proever40899

• Uitstekend

Uitmuntend gegeten in een gezellige ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Proever38669

• Goed

Op zondag met z\'n vieren de 6 gangen proeverij genomen. Erg lekker gegeten, maar jammer dat de eerste 4 gangen vis waren, dit wordt wat eentonig. Ook jammer dat veel gerechten (deels of geheel) op de kaart terug te vinden waren. Kwalitatief is er echter niets mis met het eten en ook de bijpassende wijn was erg goed. Mooie moderne bar voor je de trap op gaat naar het restaurant. Jammer van de gebruikte kleuren, die ons niet allemaal aanspraken. Als geheel voor Cuijk en omgeving zeker 1 van de betere restaurants, maar in Nijmegen betere prijs / kwaliteit te vinden.

ton

• Uitstekend

Dit is mijn favoriete restaurant. Komt hier nu ongeveer 3 jaar vrijwel elke 14 dagen en kies dan voor het verrassingsmenu. Nog nooit is dat tegengevallen. Peter zorgt met zijn keukenbrigade voor telkens nieuwe gerechten die de smaakpapillen strelen. Hier wordt nog echt lekker vanaf de basis gekookt, en niet zoals in menig restaurant met allerlei kant en klaar componenten een maaltijd in elkaar gedraaid. Anita zorgt met haar medewerkers voor een heel fijne en gezellige sfeer. Kortom: een geweldige aanrader!!!!!!

Proever6126

• Goed

Erg leuk restaurant. Je kunt er \'s zomers lekker op het dakterras zitten met uitzicht op de kerk. Goed eten en leuke bediening. Het is ook leuk aangekleed. Beter en vlotter dan vele andere restaurants in deze categorie.

Schrijf zelf een recensie over Carpe Diem in Cuijk

Schrijf hieronder je recensie over Carpe Diem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!