a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Belgisch
  1. Toon telefoonnummer 0485 318 890

Proever66957

Heerlijk gegeten bij Carpe Diem! We hebben hier een 5 gangen suprise menu genoten. Een aantal gerechten kwamen we ook op de ala carte kaart tegen. De keuze van gerechten zou ik klassiek noemen. Subliem bereid van voor- tot na-gerecht met focus op het hoofdbestanddeel en niet extreem op exotische versieringen. De gerechten zien er overigens artistiek uit en smaken vooral heerlijk! Een huiskamer achtige sfeer met vriendelijke en voorkomende bediening die steeds nieuw water neerzette. Heerlijke witte huiswijn. Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. We komen zeker terug!

Gegeten op 4 november 2012

NLeter

Een geweldig restaurant; het beschikt slechts over een klein aantal tafels. Het restuarant is gevestigd in een historisch gebouw maar van binnen simpel maar modern ingericht,
5 gangen verrassings menu is zeer gevarieerd. Zeer smakkelijk voorgerecht met diverse vishapjes prachtig opgemaakt en zeer smaakvol. Tussengerech ook van vis met verrassende ingredienten. Ook hoofdgerecht en nagerecht zeer smaakvol en verrassende combinaties van ingredienten. Het diner wordt vooraf gegaan door een amuse en ook bij de koffie wordt nog een hapje geserveerd
Bediening is vriendelijk en zeer deskundig een heeft uitgebreid de tijd voor de gasten. Dit restaurant is een bezoek meer dan waard.

Gegeten op 4 november 2012

Gareth Blackstock

Eten is prima in orde! Wild Zwijn vooraf was perfect, kalfshaas als hoofd ook goed - maar smaakte iets minder uitdagend (nu is na wild een kalfhaas natuurlijk altijd wat flauwer van smaak, maar er zat genoeg tijd en brood tussen om tot rust te komen).

Bediening goed, voorkomend en zoals ik het graag heb: zoveel mogelijk onzichtbaar, maar tegelijkertijd altijd in de buurt om te dienen of het glas bij te schenken. Chapeau!

Decor is op orde, maar redelijk kaal. Dat zal vermoedelijk een keuze van de uitbater zijn: een vlot restaurant met bovengemiddelde bediening en zeer goed eten. Een prima visie!

Gegeten op 28 september 2012

CvW

• Uitstekend

Vaak langs gereden; toch een keer naar binnen. Niet goedkoop maar prijs/kwaliteit is zeker in verhouding. Prima eten en een uitstekende bediening. Zeker de uitgebreide uitleg van het wijnarrengement bij het verrassingsmenu heb ik erg gewaardeerd. Al met al een prima etentje en zeker een aanrader.

janneke123

• Uitstekend

Super lekker gegeten afgelopen zaterdag. 4 gangen genomen en het was zeer smaakvol! Ga er zeker nog een keer eten. Top!

MERE

• Uitstekend

Op 2e kerstdag een heerlijk 5-gangen diner voorgeschoteld gekregen in Carpe Diem. Afwisselende smaken met onverwachte ingredienten; een echte aanrader.

tomenfamke

• Uitstekend

Restaurant ligt enigszins verscholen nabij de Maas. Eenmaal binnen wordt je verrast door de gemoedelijke sfeer, kleinschaligheid, correcte bediening en de verrassende menukaart. Met name het lamsvlees is hier aan te bevelen.

Proever62676

• Uitstekend

Weer een heerlijke avond bij Carpe Diem gehad.
Wat een verwennerij!
Carpe Diem heeft ons nog nooit teleurgesteld!

Proever78296

• Uitstekend

altijd een zeer smakelijke maaltijd, altijd een een fijne bediening en ook de rest is perfect. Te goed om waar te zijn

ton

• Uitstekend

Een hele korte recensie: PERFECT!!!!!! Dat was echt genieten!

Schrijf zelf een recensie over Carpe Diem in Cuijk

Schrijf hieronder je recensie over Carpe Diem. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.