a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 364 65 84

Limburgse gezelligheid

In het gezellige Limburgse dorpje Bunde staan Marianne, Mat en Roy altijd voor je klaar. Je komt hier voor de gezelligheid, klassieke eetcafé gerechten en uiteraard een ijsje toe. Het restaurant is goed bereikbaar met de auto en zelfs met de fiets.

tequila

Via online reservering

Het eten smaakte goed, de bediening was prima, we hebben een fijne avond gehad in dit kleine restaurant. De flamkuchen vooraf had een italiaanse topping, het vegetarische hoofdgerecht was smakelijk.

Gegeten op 7 november 2015

signora

Via online reservering

Het voorgerecht was verrassend en heerlijk. Het hoofdgerecht met biefstukspies en frites was ook lekker. Hoofdgerecht pasta met vis was heerlijk van smaak, maar er had wat meer vis in mogen zitten. Het dessert van vers fruit en ijs met amarettokoekjes smaakte naar meer.
De bediening was vriendelijk en correct.

Gegeten op 6 november 2015

annemietijssen

Via online reservering

Knus familierestaurant. Flammkuchen als voorgerecht belegd met vlees en vis, erg apart. Hoofdgerecht was een super lekkere pasta gevolgd door een lekker nagerecht. Bediening zeer vriendelijk en correct.

Gegeten op 6 november 2015

WilRinghs

Via online reservering

Het eten dat we kregen was goed en de bediening was vriendelijk en correct. Het voorgerecht was echter een giller. Een klein bordje tapasgerechten, dat ook nog met tweeën moest worden gedeeld. De prijs kwaliteit verhouding was dan ook volledig scheef. Voor het driegangen menu moesten we € 28,95 betalen, terwijl volgens de site van het restaurant een driegangen menu € 19,95 zou kosten. We voelden ons dan ook flink beetgenomen. Hier is dus duidelijk géén sprake van het 2de driegangen menu gratis. Men heeft de prijs op de speciaal voor deze deal (AH restaurantactie) samengestelde menukaart bewust opgedreven om hieraan flink te verdienen. Ik zou voor het gebodene ook nooit meer dan € 15,-- betalen. Gezien de wijze van handeling van de exploitanten zal ik hier dus nooit meer terugkomen en ook zeker niet aanbevelen bij anderen.

Gegeten op 30 oktober 2015

Restaurant - 4 maanden geleden
derwaa

Via online reservering

Wat een top restaurantje! Erg gezellig en sfeervol ingericht, heerlijk eten, zeer gastvrije bediening. Meer heb je niet nodig! Zeer zeker een adresje om terug te gaan! Complimenten!!

Gegeten op 28 oktober 2015

thgheuts

Via online reservering

Biefstuk aan spiesjes was helemaal niet mals, maar taai,daardoor vonden we de prijs voor dit menu nl. 28,95 euro veel te hoog. Men heeft dit willen goedmaken met twee espresso's. Bij de reservering hadden wij gevraagd om mosselen. In het restaurant kregen wij te horen dat de mosselen op waren, en werd ons een keuzemenu van 28,95 voorgelegd.Ondanks het gratis tweede menu was het voor ons een tegenvaller.

Gegeten op 31 oktober 2015

Restaurant - 4 maanden geleden

Geachte heer en mevrouw heuts, we willen u bedanken voor u bezoek! Maar u moet wel het hele verhaal vertellen als u een review schrijft! U gaf inderdaad aan mosselen te willen maar deze zaten Niet ons actie menu en dus niet te bestellen in combinatie met een spaarkaart die jullie wilden gebruiken! In ons menu zaten 3 pasta's ( vlees, vis en Vega) die we voor u omruilden tot biefstuk met frietjes, die jullie inderdaad niet lekker vonden ( ik heb ze geproefd en ze waren zeker niet taai maar dat zelfs daargelaten wilden we we jullie voor de 2e keer iets anders maken naar wat jullie maar wilde, maar gaven aan dat dit niet hoefde nadat we dit tot 3 keer toe aangaven! Daarop hebben we jullie een koffie aangeboden en jullie vonden dat prima! Ik vind het heel vervelend dat jullie niet tevreden naar huis gegaan maar we hebben alles geprobeerd om het jullie naar de zin te maken maar dat was volgens ons toch niet gelukt omdat jullie mosselen wilden die niet in ons actie menu zaten! We zien jullie graag nog eens terug en als u mosselen a la Carte zou willen eten kunt u deze telefonisch reserveren zodat we ervoor kunnen zorgen dat u keteltje stomend op u staat te wachten want op is op is op met onze producten die we zelf vers maken!

Proever in spe - 4 maanden geleden

De beoordeling wat mals is of taai, van de restaurateur, vind ik getuigen van weinig culinaire smaak.
Het keteltje stomende mosselen is na uw stukjes taaie bief niet meer voor ons nodig. Ook zullen wij nooit meer aan spaaracties voor een tweede gratis menu meer deelnemen.

csimon

Via online reservering

Overheerlijke pasta, met lekker gegrilde bief, complimenten!!
De service was meer dan goed, gezellige ambiance.
Kom hier zeker nog eens terug.

Gegeten op 28 oktober 2015

jolanda164

Via online reservering

Het was niet de eerste keer dat wij dit restaurant bezochten. De bediening was vriendelijk en het eten was overheerlijk en ook warm als je het geserveerd krijgt. Dit vind ik ook heel erg belangrijk. Koude pasta komt de smaak niet ten goede.

Gegeten op 25 oktober 2015

fbarendse

Nadat wij begin oktober via de AH-actie kennis gemaakt hadden met dit restaurant, zijn wij vorige week vrijdag nog eens terug gekeerd met 4 personen om a la carte te gaan eten. De reservering was telefonisch gegaan om een tafelwens te benadrukken en dat was dan ook geen enkel probleem.
Vriendelijke en nog iets persoonlijkere ontvangst.
Het eten was wederom prima verzorgd en keurig opgediend. Echt een pluimpje voor de keuken.
Ook de afwijkingen van het geboden 3-gangen menu werden zonder problemen en zonder bijbetaling gehonoreerd.Prijs/kwaliteit-verhouding was goed in evenwicht.
"Bij Marianne" kunnen we zeker aanbevelen !

Gegeten op 23 oktober 2015

paulablom61

Via online reservering

Het was geen grote ruimte maar dat maakte het wel intiem en huiselijk.
We hebben lekker gegeten met de A&H actie, maar komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 23 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Pastalia by Marianne in Bunde

Schrijf hieronder je recensie over Pastalia by Marianne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.