a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 364 65 84

"Food is our passion"

In het gezellige Limburgse dorpje Bunde staan Marianne en Roy altijd voor je klaar. Door gebruik te maken van verse en zelfgemaakte producten zorgen ze iedere keer voor een unieke smaakbeleving. Ze maken hun eigen pasta met eerlijke producten en in alle sauzen maken ze gebruik van kruiden uit eigen kruidentuin. Bij de pastabar/ijssalon is er een open keuken, dus neem een kijkje in het kookproces!
Er starten ook 5 heerlijke wandelingen bij het restaurant van 8km tm 14 km door het bos, langs het kanaal en de Maas. Zowel lunchen en dineren is mogelijk hier!

luc42

Via online reservering

Met mijn vriendin en nog een koppel gaan dineren bij Marianne. We hadden allemaal een pasta en iedereen was lovend! Wat een kwaliteit eten voor een hele goede prijs!

Tot snel!

Gegeten op 8 juli 2016

secret

Met de Dinervouchers was er een speciaal menu met beperkte keuze, maar dat was totaal geen probleem. Heerlijk gegeten en royale porties. Als voorgerecht een salade, de één vegetarisch en de ander vissalade. Visueel leuk op elkaar afgestemd en toch anders. Lekker van smaak, vooral het cirkeltje met de pasta en groente. Als hoofdgerecht was er een flamkuchen, de toppingkeuze is zeer gevarieerd. De één koos geitenkaas en de ander salami. De topping was zeer royaal. De salami smaakvol, de geitenkaas was iets vlakker van smaak. De kaas combineert niet goed met de prei die ook in de basis zit. Moeilijke smaakcombi. Het dessert was fruit of ijs, zeer royaal, lekker en met slagroom.
De entourage is meer een gezellig eetcafé dan een klassiek restaurant. Het prijskaartje voor het menu is niet echt laag. Nu waren de menu's rond de dertig euro. De bediening was erg vriendelijk. Leuk terras buiten met houten meubelen. Het is goed ijs eten en biertjes drinken daar.

Gegeten op 31 mei 2016

hvondervoort

Via online reservering

Komend van het Bonnenfantenmuseum hebben we lekker gegeten in Bunde. Voor ons een eerste kennismaking. Met de esso vouchers hebben we heerlijk gegeten van een driegangen menu. de laatste gang hebben we ingeruild voor koffie! We waren door twee gangen reeds goed voorzien!.
Aardige bediening door de eigenaren. je bent echt gast en we komen terug voor de zelfgemaakte pasta's.

Gegeten op 22 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor jullie bezoek en we gaan zeker onze best doen om jullie van een van onze pasta's te laten genieten de volgende keer!

jvahsen

Via online reservering

Prima gegeten via Shell actie. Als hoofdgerecht waren geen pasta's mogelijk maar uitsluitend flammenkuchen...wel uitstekend van smaak zowel de Tonijn als de 3 Kazen variant.
Ook voor en nagerecht prima behalve het koekje bij het dessert wat muf smaakte.

Gegeten op 27 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

We hebben tijdens het samenstellen van ons actie menu gekozen voor de Flammkuchen, misschien de volgende keer wel weer een pastakeuze. Bedankt voor jullie bezoek en dat jullie een fijne avond hebben gehad. Ik heb de koekjes nagekeken en deze waren door het vochtige weer wat zachter geworden. We hopen jullie snel weer te begroeten

marianne771

Via online reservering

Na een dagje Maastricht, was dit een hele goede keuze om op de terugweg te gaan eten! Voorgerecht was uitzonderlijk lekker en royaal. De Flammkuchen was erg lekker en zeer royaal belegd met de Salami en het ijs toetje met verse vruchten, daarvoor alleen zou ik de reis weer naar het Zuiden ondernemen.
Daarbij een erg vriendelijke en hartelijke bediening. Een heel plezierige etenservaring.

Gegeten op 6 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Super leuk om dat te lezen! We hopen dat jullie een goede terug reis hebben gehad en we staan zeker weer voor jullie klaar als jullie het zuiden weer aandoen

elizabeth11

Een dorpje met no name, Bunde. Maar de pasta bij Pastalia was onvergetelijk lekker. De ontvangst hartelijk en persoonlijk. Pasta Funghi.Mmmmm!! Zalige verse spelt pasta . Ruikt goed, smaakt diep en lang. Echt iets om door te vertellen !

Gegeten op 30 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor je leuke reactie, we doen ons best om van ieder gerecht een smaaksensatie te maken met lekker verse en Home made gemaakte ingrediënten. Tot snel

sebastiaan1990

Via online reservering

Het eten was zeer goed was een salde van een soort Parma ham mooi opgemaakt en smaakte heerlijk ook het hoofdgerecht een soort panpizza met dunne bodum was voortreffelijk. Het personeel was vriendelijk en hebben we nadien nog even mee gepraat. Al met al een super avond gehad! Zeker een aanraarder!

Gegeten op 23 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Onze chef kreeg een glimlach bij het lezen van jullie reactie en kon zich geen beter compliment wensen! Bedankt voor jullie bezoek!

danique_rotensen

Via online reservering

Het voorgerecht was heerlijk, het hoofdgerecht was oké (flammkuchen met een zelf te kiezen topping). Verder was duidelijk geprobeerd het sfeervol te maken (met een overvloed aan action asecoires)

Gegeten op 9 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Bedankt voor jullie bezoek en hopen dat jullie een leuke avond hebben gehad! We hopen jullie snel weer eens te mogen ontvangen met lekker weer zodat jullie onder een van onze palmen kunnen genieten van een van onze andere gerechtjes:)

sjuulderks

Via online reservering

De bediening was echt heel erg vriendelijk. De gerechten smaakte prima, het was keurig verzorgd. Wanneer we in de buurt zijn gaan we nog eens.

Gegeten op 3 april 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Leuk dat jullie bij ons zijn komen eten en als jullie weer in de buurt zijn, zullen we jullie weer verwennen

hans17

Via online reservering

Been leuk restaurantje met speciale gerechten. De Flammkuchen vonden wij erg lekker.
De bediening was attent, niks in strakke pakken of zo
Zelfs ons hondje werd niet vergeten.

Gegeten op 2 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Pastalia by Marianne in Bunde

Schrijf hieronder je recensie over Pastalia by Marianne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.