Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Toon telefoonnummer 043 364 65 84

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 364 65 84

riet3

Gegeten met de spaarkaart van AH. Verrassend lekker voorgerecht gecombineerd met sorbet ijs. Hoofd gerecht biefstuk lekker maar na zo'n verrassend voor gerecht een beetje saai, daar en tegen was het dessert weer super lekker.
Bij Brasserie Marianne is het lekker vertoeven.

Gegeten op 5 september 2014

Liezette

Bij toeval onderweg van Duitsland naar Utrecht daar terecht gekomen. We wilden niet aan de snelweg eten, dus zomaar een eetgelegenheid in een dorpje net voorbij Maastricht gegoogled. Wat een aangename verrassing! Heerlijk gegeten, lokale specialiteit zuurvlees is een aanrader en ook de saté van de haas is top! Keuze van desserts in overvloed, niet alleen ijs. Zeer behulpzame en vriendelijke bediening. Ruim terras met terrasverwarming, de omheining met kleurrijke plantjes ziet er verzorgd uit. Binnen ook knus ingericht met voorwerpen uit grootmoeders tijd.

Gegeten op 12 augustus 2014

pascal38

We gaan vaker spontaan daar wat eten en eten is altijd super!!!Nog nooit iets slechts gehad en mocht er onverhoopt toch wat zijn dan wordt het meteen opgelost.

Gegeten op 3 augustus 2014

ine12

Wij hebben heerlijk buiten gegeten was goed alles prima als puntje zou ik overwegen de uien voor de uiensop fijner / kleiner te snijden tot de volgende keer Gr Tonnie en Ine .

Gegeten op 4 mei 2014

fritsW

Eens in het jaar gaan we met de caravan naar een Camping in Geulle . De boodschappen halen we in het plaatsje Bunde . Vaak als we langs IJssalon Marianne komen halen we daar een ijsje , met een toefje slagroom . Ze hebben voortreffelijk ijs . Je kan er ook iets eten . Het terras ligt aan een drukke weg .

Gegeten op 14 mei 2013

littlesins

Ijssalon Marianne lijkt er gelukkig op vooruit gegaan. De kwaliteit van het eten lijkt beter, de prijzen zijn redelijk en de openingstijden zijn nu wat ruimer als vroeger. Ook het decor is beter nu het koele seizoen voorbij is wanneer het restaurant meer lijkt op een autogarage dan een restaurant.

De service blijft een stoorfactor; de zoon blijft predikken hoe duur sommige banktransacties wel niet zijn voor het bedrijf maar jaagt met zijn eeuwige gepraat en onkunde tevens de klanten weg.

Maar het eten is dus beter, zelfs beter als andere restaurants in het dorp zoals de Kastanjeboom en Friends. Je kunt voor minder als 15 euro heel goed genieten van een hoofdgerecht en een biertje. Decor aan weg waar veel ongelukken gebeuren en ondeskundig personeel moet je dan wel voor lief nemen. Maar zeker de moeite waard na een fietstocht, voor een ijsje of een goedkope hap. Als restaurant zou ik andere alternatieven in de buurt overwegen.

Maar als je opties beperkt zijn, zoals de gasten van camping de geulle is het een betaalbaar adres.

Gegeten op 9 juli 2013

cornu

• Uitstekend

Een prima restaurant! De term "Brasserie" is eigenlijk wat gewoontjes gezien de culinaire kwaliteiten die wij mochten ervaren. Vriendelijke bediening.

Luuc

• Uitstekend

Kwam hier toevallig langsfietsen, verrassend goed en een leuke bediening. Aanrader.

etiene

• Uitstekend

we waren de Mergellandroute aan het rijden en kwamen we op dit adresje terecht. Lekker geeten, een spies van biefstuk die werd leuk geserveerd aan een haardstel. Het was nog niet zo warm, maar gelukkig hadden ze heaters buiten waardoor we toch een sigaretje konden roken. En als toetje natuurlijk een heerlijk ijsje.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie IJssalon Marianne in Bunde

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie IJssalon Marianne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.