Brasserie IJssalon Marianne

• 7.1

• 7.1

fritsW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eens in het jaar gaan we met de caravan naar een Camping in Geulle . De boodschappen halen we in het plaatsje Bunde . Vaak als we langs IJssalon Marianne komen halen we daar een ijsje , met een toefje slagroom . Ze hebben voortreffelijk ijs . Je kan er ook iets eten . Het terras ligt aan een drukke weg .

Gegeten op 14 mei 2013

littlesins
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ijssalon Marianne lijkt er gelukkig op vooruit gegaan. De kwaliteit van het eten lijkt beter, de prijzen zijn redelijk en de openingstijden zijn nu wat ruimer als vroeger. Ook het decor is beter nu het koele seizoen voorbij is wanneer het restaurant meer lijkt op een autogarage dan een restaurant.

De service blijft een stoorfactor; de zoon blijft predikken hoe duur sommige banktransacties wel niet zijn voor het bedrijf maar jaagt met zijn eeuwige gepraat en onkunde tevens de klanten weg.

Maar het eten is dus beter, zelfs beter als andere restaurants in het dorp zoals de Kastanjeboom en Friends. Je kunt voor minder als 15 euro heel goed genieten van een hoofdgerecht en een biertje. Decor aan weg waar veel ongelukken gebeuren en ondeskundig personeel moet je dan wel voor lief nemen. Maar zeker de moeite waard na een fietstocht, voor een ijsje of een goedkope hap. Als restaurant zou ik andere alternatieven in de buurt overwegen.

Maar als je opties beperkt zijn, zoals de gasten van camping de geulle is het een betaalbaar adres.

Gegeten op 9 juli 2013

cornu

• Uitstekend

Een prima restaurant! De term "Brasserie" is eigenlijk wat gewoontjes gezien de culinaire kwaliteiten die wij mochten ervaren. Vriendelijke bediening.

Luuc

• Uitstekend

Kwam hier toevallig langsfietsen, verrassend goed en een leuke bediening. Aanrader.

etiene

• Uitstekend

we waren de Mergellandroute aan het rijden en kwamen we op dit adresje terecht. Lekker geeten, een spies van biefstuk die werd leuk geserveerd aan een haardstel. Het was nog niet zo warm, maar gelukkig hadden ze heaters buiten waardoor we toch een sigaretje konden roken. En als toetje natuurlijk een heerlijk ijsje.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie IJssalon Marianne in Bunde

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie IJssalon Marianne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!