a TripAdvisor company

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

SheWolf78

Sinds hier een nieuwe eigenaar in zit komen we hier weer regelmatig eten. De nieuwe eigenaar heeft voorheen in Geldrop een restaurant gehad "Paradijs" meteen langs de snelweg.
Wij zijn dan ook super eten gewend en te verwend qua Chinees eten. Toen we hoorden dat de eigenaar naar Budel kwam zijn we uiteraard meteen eten gaan halen. Het smaakt weer als van ouds. Ook het nieuwe concept "All you can eat" is geweldig en super lekker. Ook al wordt het niet voor je neus klaar gemaakt, je kan toch kiezen voor de Tepan Yaki gerechten. Die overigens echt weer heerlijk smaken. Ook de service is netjes en uiterst vriendelijk! Ook niet geheel onbelangrijk.
Echt een aanrader als je van lekker eten en goede service houdt. Daarentegen zijn de prijzen ook leuk.
Het liefst gaan we elke week daar eten, maar dat laat de beurs niet toe. Afhalen doen we wel geregeld. Hebben nu ook Wok to Go, ook een aanrader!

Gegeten op 30 augustus 2014

MADpalace

• Redelijk

• Redelijk

De Babi Ketjap is hier een aanrader! Bestel echter nooit Babi Pangang want die wordt hier met een witte saus geleverd. Deze smaakt verre van wat ik gewend ben van de rode sauzen van andere chinese restaurants.

Verder is het een net restaurant met leuk aquarium, waar je nog behoorlijk kunt eten ook.

Schrijf zelf een recensie over Mei King in Budel

Schrijf hieronder je recensie over Mei King. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.