a TripAdvisor company

1. 7,7 10 1 14

2. 7,7

3. 7,2

FamVisser

Het buffet in het restaurant is overweldigend, zoveel keus en dat voor een lage prijs. Heerlijke koude en warme voorgerechten en een uitgebreid sushi buffet. Zowel Japanse, Thaise als Chinese gerechten en alles vers bereid. Erg aardige en behulpzame bediening. Op de Teppanyaki plaat kun je vis en vleesgerechten a la minute laten bereiden. Die zijn heel erg lekker. Voor de kinderen is er ook heel veel keuze naast Oosterse gerechten ook frietjes en frikandel. De kinderen vermaken zich prima in een aparte speelruimte waar onze dochter van 5 ook nog eens heel leuk geschminkt is. Kortom: echt een aanrader

Gegeten op 24 april 2016

simonederoij

Op een zondagmiddag per toeval hier terechtgekomen. Het concept is,, all you can eat,, en daar zijn mijn partner en ik dol op. Op de parkeerplaats is voldoende ruimte en het aantal parkeerplaatsen geeft al aan hoe groot Bouvigne paradijs is. Een hartelijk ontvangst bij binnenkomst en gelijk naar een tafeltje gebracht. Aan het tafeltje werd uitgelegd hoe het Dinchmenu werkt. Hierna konden we aanvallen en na een eerste verkenningsrondje konden we onze borden vullen. De sushi zag er fantastisch, de sashimi smolt op mijn tong. Hierna alles geprobeerd maar er waren maar enkele dingen die ik echt lekker vond. Het vlees van de grill was niet mals en had een vreemde textuur. Het dessert is zeer uitgebreid en vooral de citroenmousse was heerlijk. Wij zullen hier niet snel terugkeren maar dit ligt misschien meer aan ons dan aan het restaurant zelf. Het personeel is erg vriendelijk en de tafel werd snel leeggeruimd. Prijs kwaliteit is voldoende, maar voor een culinaire belevenis hoef je hier niet te zijn.

Gegeten op 10 april 2016

emg1

kom hier vaak ..... kleine opmerking .... de tomatensoep(heerlijk) is lauw ondanks dat de stoom uit de ketel komt .... en ik zou bij het nagerecht lepels met gaten neerleggen bij het fruit met sap ... ik wil niet elke keer sap op mijn bord. voor de rest zeer lekker eten een aanrader .

Gegeten op 17 maart 2016

YvonnevD

Op een zaterdagavond daar gegeten met 3 personen. ik had een glutenvrij-dieet en vroeg of ze tips hadden wat ik veilig kon eten. Ze kwamen met een lijst aan (ook voor andere diëten, bv lactosevrij-dieet) waarop precies aangegeven stond in welke gerechten wel, niet en sporen van gluten zaten. Ook gaf ze daar nog persoonlijk uitleg bij. Ze had ook één kok bij de bakplaat opdracht gegeven deze schoon te maken voor mij en rekening te houden met mijn dieet. Tussendoor kwam ze nog informeren of het allemaal goed was en ook achteraf vroeg ze nog of ik nog geen reactie had. Terwijl het restaurant echt helemaal vol zat hebben ze toch tijd en moeite genomen om mij speciaal te behandelen, erg fijn.
Ze willen het nog wel gaan veranderen, zodat bij ieder gerecht (op een bordje) aangegeven wordt voor welke diëten het geschikt is. Top!
Yvonne

Gegeten op 5 maart 2016

jack37

Volop keuze in de gerechten in het buffet Alken met hun eigen smaak en structuur. Ook lekker zijn de tongetjes van de bakplaat, vraag er zeker boter en knoflook bij! Smakelijk eten in een drukke sfeer en gedateerde inrichting. Doordat je van tafel moet om je eten te halen is het gezelliger met een groepje dan met z'n tweeën.

Gegeten op 22 december 2015

Jay21x

Restaurant waar je zelf moet lopen voor je eten,eten was lekker en veel keuze. Dingen werden niet altijd even snel bijgevuld. Bediening moesten we er elke keer bijroepen al we iets te drnken wilden, ze waren hier niet allert op. Daarnaast werden de borden soms snel opgehaald, lees de laatste hap lag nog op je vork en soms had je n stapel met borden eronder. Restaurant was erg vol en loopruimte was beperkt

Gegeten op 20 december 2015

Snij53

Wij komen vaker bij Bouvigne paradijs eten ,maar nu wat het weer een tijdje geleden.
Ik heb heerlijk gegeten, zeker afgezet tegen de menu prijs voor all you can eat.
Alleen het buffet met voorgerechten al vind ik voortreffelijk met zalm, makreel, garnalen ,allerlei salades. Je moet je inhouden om nog te kunnen genieten van het warme buffet.
Ik persoonlijk vind het warm buffet prima : natuurlijk is de kwaliteit wat minder als iets lang au bain marie staat , maar in dit restaurant is alles steeds goed warm en wordt alles uitstekend bijgevuld . Verder kun je op de bakplaat van alles laten bakken , allemaal heerlijk en met zorg bereid.
Naast dit alles nog sushi , friet voor de kinderen etc.
Tot slot een groot toetjes buffet: er is van alles , en ook hier steeds voldoende aangevuld .
Ik vind dit restaurant zeer goed tov de vele anderen die dit all you can eat concept hanteren .
Wij komen zeker weer

Gegeten op 9 november 2015

chantalbot

Het eten is niet slecht, maar ook weer niet super. De restaurants boeten toch in voor de kwaliteit, zodra ze en Chinees, en tepan yaki en sushi gaan verzorgen. Concentreer meer op een specialiteit. Echter voor weinig geld kun je verder wel lekker en veel eten, maar ik ga toch veel liever voor kwaliteit. Voor grote gezelschappen kan je hier verder goed terecht.

Gegeten op 12 september 2015

breda2

Voor een enorm scherpe prijs is de kwaliteit prima te noemen. Ook de drankjes zijn goed betaalbaar. Enorme keuze aan voor- hoofd- en nagerechten. De zaak is erg groot maar dat is niet storend. De tafels staan redelijk ver uit elkaar zodat je toch de nodige privacy hebt. Het eten is smaakvol en wordt goed bijgevuld. Keuze uit allerlei oosterse gerechten en hapjes. Voor de kleintjes is er friet, frikandelletjes, etc. Evenals een speelhoek. Je mag iedere keer een schoon bord pakken. Op de bakplaat maakt men vers o.a. biefstuk, varkenshaas, gamba's, zalm, etc klaar. Het enige wat ik niet zo netjes vond is dat, als het niet zo druk is, de vis en het vlees op dezelfde plaat en met hetzelfde bestek klaargemaakt wordt. Bediening is erg vriendelijk. Groot voordeel is ook de grote gratis parkeerplaats voor de deur. En nogmaals, de prijs is heel erg scherp.

Gegeten op 1 september 2015

eldeedi

Het was lang geleden dat we hier geweest waren en het viel ons positief mee. Het is niet zo'n "eetfabriek" als we verwachtten. Er waren zelfs linnen tafelkleden en servetten. De bediening was heel netjes gekleed en uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het eten was vers en heel smakelijk. Het aantal gerechten is overvloedig. Overal staan keurige bordjes bij met wat het is. Je mag blijven zitten zolang je wilt, maar als je even snel wilt eten kun je hier ook prima terecht. Bij de rekening zit een i-pad waarop je kunt aangeven hoe het je bevallen is en wat er verbeterd kan worden.
Voor 16.95 euro heb je hier een fantastische maaltijd!

Gegeten op 9 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over Bouvigne Paradijs in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bouvigne Paradijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.