Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Bouvigne

1. Restaurant
  2. Chinees-Indisch

Bouvigne

1. Restaurant
  2. Chinees-Indisch
  1. Toon telefoonnummer 076 560 06 00

ErwinHo

De kwaliteit is niet altijd even constand, maar altijd wel prima voor de prijs die je moet betalen, de foe yong hai vind ik hier nooit lekker, het ei is vaak blauw, en smaakt wat aangebrand. Het vlees van de teppan is wel erg lekker. De sfeer is prima, maar wel vaak extreem druk.

Gegeten op 2 mei 2014

jl51

Met een groep hier gegeten van het buffet. Je kan hier beneden en boven zitten. Het eten is allemaal klaar, alleen staan er twee koks om vlees/vis te bereiden op de teppan.
Het is duidelijk een restaurant dat rekent op grote groepen. Alleen het parkeren van de bussen is een probleem.
Het eten is redelijk maar niet bijzonder. Wel aardig wat keuze. Jammer dat er geen wok is en dat je na een maaltijd hier al je kleding in de was moet doen en zelf onder de douche moet, want de afzuiginstallatie is duidelijk niet best.
De vieze borden werden aldoor netjes weggehaald en het serveren van de drankjes ging ook prima.

Gegeten op 24 mei 2014

rapunzel1978

Het eten bij Bouvigne paradijs is lekker maar niet geweldig...met name de toetjes die zoals alle gangen in buffetvorm zijn, zijn beperkt en zien er nadat er meerdere mensen het buffet langsgelopen zijn niet zo fraai meer uit. Persoonlijk vind ik de satè wel de lekkerste uit de regio.

Gegeten op 14 september 2013

chantalbot

Het eten is niet slecht, maar ook weer niet super. De restaurants boeten toch in voor de kwaliteit, zodra ze en Chinees, en tepan yaki en sushi gaan verzorgen. Concentreer meer op een specialiteit. Echter voor weinig geld kun je verder wel lekker en veel eten, maar ik ga toch veel liever voor kwaliteit. Voor grote gezelschappen kan je hier verder goed terecht.

Gegeten op 12 september 2013

s131709

Welkomst was prima. Ook de aankleding was niet eens zo slecht voor een 'all you can eat'. Maarhet eten vond ik wat minder. Het ligt allemaal in bakken kant en klaar en wordt warm gehouden. En dat komt de kwaliteit niet ten goede. Het zou veel lekkerder zijn als je zelf de ingredienten kunt kiezen en vers kunt laten wokken met een saus naar keuze. Ook de sushi is niet om over naar huis te schrijven. Maar ja, wat kun je voor € 16,- verwachten?

Gegeten op 26 september 2013

bendeblok

• Matig

• Matig

Groot restaurant wat volgens zeggen oosterse specialiteiten levert in buffet vorm maar alles smaakt het zelfde of is smakeloos bv de nassi er is wel genoeg en het restaurant valt voor mij onder de groep veel eten voor weinig geld,en is wel geschikt voor grote groepen.

Yolan

• Goed

Mijn familie komt gemiddeld 2x per jaar hier eten, ongeveer 20 personen, waarvan de helft kinderen. Vooral kinderen vinden het fantastisch om zelf eten te kiezen. Er is veel keuze en variatie, ook voor volwassenen. Zalm en ossenhaas wordt vers gebakken.
Het is goed betaalbaar, prima prijs-kwaliteit verhouding. Wel heel massaal en daar moet je tegen kunnen. Niet geschikt voor een intiem etentje.

willem0180

• Goed

goed Aziatische restaurant er is veel keuze, je kan alles zelf samen stellen, lekkere voorgerechten. mooi aan het mastbos gelegen. wel jammer zijn de vele zalen maar dat is wel nodig want altijd als ik er ben zit het bijna helemaal vol. vooral leuk met een grote groep.

_M_M_

• Slecht

• Slecht

Groot, ongezellig, ontklantvriendelijk buffetrestaurant waar je smakeloos eten kan verwachten. De serveersters kunnen wel een cursus 'beschaafd Nederlands' krijgen en een lachje zou ook fijn zijn. Het eten is smakeloos, 13-in-een-dozijn en voornamelijk is het motto: schransen maar. Ik ga er echt nooit, maar dan ook nooit meer heen.

Schrijf zelf een recensie over Bouvigne in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bouvigne. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.