a TripAdvisor company

2. 7,5

3. 7,9

Hari2

Via online reservering

Ik had een tafel gevraagd in de binnentuin en er stond idd een mooie tafel onder de grote boom voor ons klaar. Wij moesten zelf vragen om de kaart en kozen alle drie voor het menu. als voorgerecht hadden mijn zoon en ik de vissoep en mijn schoondochter de carpaccio. Daarna alle drie hetzelfde hoofdgerecht, nl ribeye van kalfsvlees. Als toetje ook gelijke keuze, nl citroencrumble met hangop. Het eten was van uitstekende kwaliteit en ook de Spaanse Rioja was lekker vol van smaak. Helaas duurde de tijd tussen de gangen naar onze mening te lang ondanks dat er redelijk wat personeel rond liep. Waren overigens wel vriendelijk.
Toch reden om nog eens terug te gaan naar Charelli.

Gegeten op 18 augustus 2016

nvaneekelen

Via online reservering

Wederom heerlijk gegeten; sfeer is en blijft prima in dit restaurant. Samen met het vriendelijke personeel van Charelli blijft dit voor mij het meest favoriete restaurant van Breda en omstreken.

Gegeten op 21 augustus 2016

petervandertuin

Via online reservering

Lekker diner in mooie zomerse tuin. Heerlijk gegeten, goede bediening en een mooie ambiance. De coquilles waren echt tongstrelend!!

Gegeten op 18 augustus 2016

D_de_ceuster

Via online reservering

Voor mijn moeder haar verjaardag hier gaan eten. Het was gelukkig lekker weer, waardoor we lekker in de tuin konden zitten.

Het eten was heerlijk en voldoende. Daarnaast was de bediening ook nog vriendelijk. Kortom een aanrader.

Gegeten op 6 augustus 2016

dennis274

Via online reservering

Wij zijn vrijdag 5 aug 2016 met 4p gaan eten bij Charelli. We moesten zelf na lang wachten vragen of we iets te drinken konden bestellen en later op de avond steeds weer moeten vragen of we nog wat te drinken mochten bestellen. We zaten heerlijk buiten in de tuin en dat ziet er heel sfeervol uit. Toen het frisser werd, moesten we zelf vragen of ze misschien dekentjes hadden. Die hadden ze en dat was erg prettig. Zo konden we buiten blijven zitten.
Het eten was echt heerlijk! Service mag wat meer alert zijn. Als mensen gezellig zitten te praten betekent dat niet dat ze geen drinken wensen.

Gegeten op 5 augustus 2016

Theo_T

Via online reservering

Heerlijke lunch in de tuin- alsof je op vakantie bent. De club Charelli sandwich met speltbrood was vers en goed klaargemaakt, bediening vriendelijk en professioneel.

Gegeten op 20 juli 2016

stephanbosman

Via online reservering

Wij hadden 3 gangenmenu, vooraf tartaar van zalm, was goed. Als hoofdgerecht Pasta met Kip, lekker maar machtig en beetje veel. Het toetje van Hangop met crumble was perfect. Bediening was netjes.

Gegeten op 14 juli 2016

esther449

Via online reservering

Attente bediening, prima eten, geweldige locatie, goed parkeren. En......op maandag geopend! Het was prachtig weer, en dan is het genieten in hun stadstuin!

Gegeten op 11 juli 2016

yvonne412

Gisteren bij Charelli gegeten, met 12 personen. Omdat we met "een grote groep" waren helaas alleen keuze uit menukaart. Bestelde geitenkaas salade, kreeg carpaccio rode biet met 7 kruimels geitenkaas. Heb hier wat van gezegd antwoord was Dit is de geitenkaas salade. Hoofdgerecht was Pasta met kip. Jammer was ook slecht enorme berg pasta heel weinig kip. Geen nagerecht.
Bediening liet veel te wensen over. Charelli kan niet omgaan met groepen van meer dan 4 personen.

Gegeten op 7 juli 2016

s.teeuwen17

Via online reservering

voor-, hoofd- en nagerecht waren heerlijk. De bediening was top! Leuke ambiance voor een gezellig avondje uit met vrienden!

Gegeten op 2 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over Charelli in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Charelli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.