Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Charelli in Breda - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 522 40 39

hlanglere

Via online reservering

Erg leuk restaurant. Leuke inrichting en sfeer. Bediening was vriendelijk en behulpzaam, maar net iets te druk waardoor we ze te weinig aan tafel zagen en lang moesten wachten op de kaart en een mogelijkheid om te bestellen.
Het eten was erg goed, voorgerecht was geweldig, hoofdgerecht viel daarna ietsje tegen doordat de vis net iets te ver was doorgebakken (nu waren we in erg kritisch gezelschap en moet ik zeggen dat hij beter was dan dat je vaak ziet) Andere hoofdgerechten waren wel weer helemaal goed en niks op aan te merken.

Wij hebben een topavond gehad en komen zeker nog een keer terug. Ik kan dit restaurant zeker aanbevelen!

Gegeten op 20 december 2014

karel39

Wij hadden geboekt voor 5, maar kwamen met 6 (nogmaals sorry), terwijl het toch al druk was. Niettemin werden we hartelijk ontvangen, kregen we een fijne plek en werden we vlot bediend. Mijn vega salade met paddestoelen en pompoen was heerlijk en mijn hoofdgerecht hazerugfilet was geweldig. Mijn vrouw ging voor de sashimi, waarvan de zalm goddelijk was, maar de tonijn niet helemaal vers leek. Als hoofdgerecht koos ze de zeewolf, maar die bleek op. Zo werd het roodbaars en die was lekker maar een beetje droog. Ook de anderen hebben prima gegeten. Na de koffie, prettig vergezeld van koekjes en chocola, bleek de rekening verrassend laag, mede doordat het water gratis was. Het was onze 2e keer bij Charelli en weer geslaagd.

Gegeten op 13 december 2014

mirjojo

Via online reservering

Verrassend lekker deze lunch. Jaren niet meer in Charelli geweest, maar nu met wat collega's nog eens binnen gelopen. Een aanrader! We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 2 december 2014

Els S

We waren met een stel vriendinnen die elkaar al lang niet had gezien. De bediening ging daar goed mee om. Bij ons schoot het bestellen niet op en zij kwamen dan later nog weer even terug.
Vooraf gezamelijk 2 plankjes met wild. Zag er mooi uit en was ook erg lekker. Daarna hadden we verschillende hoofdgerechten waaronder eend en hert met een heel lekkere wijn erbij. Ook dat zag er weer netjes verzorgd uit. Iedereen vond haar gerecht lekker. Toe: koffie de luxe. Leuke tractaties.
De sfeer was ongedwongen. We zaten heel lekker en de bediening liet ons ook, dat was prettig. Toilet was goed.

Gegeten op 8 november 2014

bartgraaf1

Via online reservering

Het eten was weer heerlijk, Vooraf gegrilde coquille st Jacques met eendenlever mouse en als hoofd een (300gr) Rib-eye, beide perfect bereid. Echte aanrader!

Gegeten op 27 november 2014

EvdM

Allemaal zeer positieve reacties, maar ik vond het allemaal maar matig. Het eten was het allemaal net niet. Zo had ik een salade met wilde paddenstoelen vooraf, maar de dressing leek uitgeschoten. Veel te veel, niet in balans. Als hoofdgerecht had ik tonijn van de gril, die erg kaal werd geserveerd. Ze begeleidende sausjes vond ik veel te krachtig voor bij de tonijn.

De service was matig. Erg slecht op elkaar afgestemd en daardoor storend. Hadden we net drinken besteld, kwam de volgende dame om te vragen of we nog wat wilde drinken. Niet één keer, maar tot vijf keer toe.

Jammer, want goedkoop is het niet.

Gegeten op 26 november 2014

margot10

Via online reservering

Eten en ambiance is uitstekend bij Charelli. Ze hadden het wel erg druk in de bediening waardoor het soms lang duurde voordat ze met bestelling kwamen. (met name drankjes en de rekening...) maar zekers voor herhaling vatbaar.... ze ondervinden volgens mij weinig last van de crisis!

Gegeten op 22 november 2014

qxionfly

Vanmiddag een High Tea gereserveerd voor drie personen. Bij binnenkomst moesten we ons melden, er was geen ontvangst, waarna de gereserveerde tafel werd aangewezen. De entourage doet no nonsens en eetcafe-achtig aan. Vrij snel werd een pot heet water gebracht, een doos met meerdere theesorten stond reeds op tafel. De suiker was men vergeten, na verzoek werd dit vlot gebracht. Na enige tijd werd de High Tea Tower gebracht met uitleg wat er zoal werd opgediend. Hartigheid en zoetigheid was in voldoende mate aanwezig. Het hartige brood kwam waarschijnlijk direct uit de koeling en voelde te koud aan de tanden. Wat warm moest zijn was goed bereidt. De bediening werd in mijn beleving voornamelijk door jongeren, vermoedelijk studenten, verzorgd. Men anticipeerde snel op onze wensen. Ik onbeerde een persoonlijke klantbenadering, wellicht door een tekort aan ervaring. Resumerend: acceptabel, eenvoudig, voldoende en betaalbaar.

Gegeten op 15 november 2014

Prinsenvolk

Via online reservering

Goed bezet, goed gegeten en goede bediening. Eigenlijk gewoon goed.
Menuprijs is prima. Afzonderlijk en met name de voorgerechten zijn prijzig.

Gegeten op 9 november 2014

HansBiezemans

Via online reservering

Informele sfeer. Prima prijs-kwaliteit-verhouding. Goed voor een avondje tafelen in klein of groter gezelschap. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 4 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Charelli in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Charelli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.