Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Charelli in Breda - 1

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 522 40 39

maria75

Via online reservering

Gasten van onze Bed and Breakfast'Lieu de Ruse' te Breda hadden bij ons een arrangement geboekt met een 4 gangen diner bij ' Charelli'. Onze gasten waren zeer te spreken over het eten, de inrichting van het restaurant en de Service.
Bij volgende arrangementen in onze B&B willen we graag het 4 gangen diner bij 'Charelli' laten doorgaan.

Gegeten op 30 augustus 2014

Teun_H

Via online reservering

Zaterdag gegeten bij Charelli. Eten op zich prima. Service ronduit slecht. Waarom? Omdat een door het personeel aangenomen jas "verdween". De eerste reactie van de manager luidde "U staat juridisch niet sterk!" - Bedankt man! Geen begrip, geen kopje koffie. Erger nog: bij vertrek bleken twee tafels op 1 rekening geboekt. Dit was eens maar nooit weer. Geen aanrader.

Gegeten op 30 augustus 2014

hans315

Erg goede keuken, wat dan ook zeer smakelijk was. Goede bediening die snel langs komen.
Geweldig interieur waar je je thuis voelt.

Gegeten op 7 maart 2014

inge1979

Vooral in de zomer is het heerlijk om naar Charelli's te gaan. In de tuin aan kun je dan heerlijk lang tafelen en naborrelen. Het eten is lekker, een gevarieerd aanbod. En de bediening is vrolijk, loopt graag een keer extra en denkt met je mee.

Gegeten op 2 juni 2014

KickinShrimps

Weer genoten van een (zakelijke) lunch, ditmaal in de achtertuin. Heerlijke plek, goede gerechten, vriendelijke bediening. Blijft voor mij een aanrader.

Gegeten op 12 juni 2014

Flow8

Charelli is een hippe tent waar je oké tot goed kunt eten. Trekt een beetje bekakt publiek. Keuken is meestal goed, sommige dingen zijn zeer goed. Mijn vis was ook wel goed, maar heb beter gegeten. Personeel is erg aardig en lief. Terras buiten is erg gezellig en een groot pluspunt.. Ze zijn open op maandag!!!

Gegeten op 19 mei 2014

schouten67

Mooie ruime zaak op een goede locatie. Ontvangst door de netjes geklede bediening
was prima. De huiswijn besteld en kregen daar ook een karaf water bij.
Voorgerechten, vissoep en makreel met pata negra waren goed op smaak en soep
goed op temperatuur.
Hoofdgerechten ook goed, zwaardvis en wilde zeebaars.
Alleen voor grote eters misschien wat karig.
Na nog een cafe Irlande en een cafe Charelli (prima) afgezakt naar de Mezz voor
een optreden van een tot nu toe onbekend bandje, de Inguana death cult.
Al met al een prima avond!!

Gegeten op 20 april 2014

Excelsior

Het 'nieuwe' Charelli is qua dinner skills een aangename verbetering. Ambiance gezellig en prestaties van de witte brigade beter geworden. Fijne uitgebreide kaart. Bediening en service immer goed hier. Lopen mensen rond die zowel spontaan, aardig en alert zijn, als kennis van zaken hebben, zoals de jongen met het rossige baardje met wie je prettig over de lekkere wijnen kunt praten. Kort en bondig; met 4 personen prima gegeten in een prettige omgeving.

Paar puntjes van aandacht om het wellicht nog leuker te maken. Ik blijf het zeggen, let op portionering. 'Te karig' is de trend in horecaland, maar een gevaarlijke trend..
De tent zit op zaterdag vrijwel altijd vol. Goed natuurlijk, maar let erop dat de wachttijden niet te lang worden.. Was nu (tussen voor en hoofd) eigenlijk wel wat aan de (te) lange kant.
Blijf op dit prijs/kwaliteitsniveau. Prima, maar hogere prijzen zou een disbalans opleveren.

Tot de volgende keer Charelli.

Gegeten op 15 maart 2014

kritische_proever

Dit is een restaurant waar ze het qua eten goed doen. Vooraf brood met boter en tapenade. Als voorgerecht had ik de sprotjes met inktvisjes en citroenmayonaise. Dit was erg lekker (grote portie ook). Hoofdgerecht tournedos met bearnaisesaus. Dit gerecht was goed verzorgd; tournedos was medium zoals ik had gevraagd, de bearnaise was duidelijk vers gemaakt met verse dragon, lekker romig en om het wat lichter te maken schuimig gemaakt. Je kreeg er een heel kannetje van, dat was een duidelijke plus. De frieten waren goed en smaakten vers (naar aardappel dus). Na de chocolade moelleux (cakeje met zachte kern). Deze was duidelijk ook vers gemaakt en erg lekker. Bij de thee krijg je wat zoetigheden, erg netjes verzorgd.
Er zijn twee minpuntjes: de prijs en de doorlooptijd. Wij moesten erg lang wachten, zowel op voor- als hoofdgerecht (je moet geen haast hebben). Zaak zat ook vol. De gerechten zijn duurder dan gemiddeld. Voor twee personen 3 gangen met karafje wijn waren wij over de 100 euro kwijt. Maar dit vonden wij het waard.

Gegeten op 21 februari 2014

lotte23

Sfeervol, door collega mee naar binnen gelokt. Was goede keuze. Broodje beetje klein.( grapje) Toilet is netjes., uitsmijter, met carpaccio en rucola prima combinatie.
Charelli uit het Turfschip.

Gegeten op 29 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Charelli in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Charelli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.