a TripAdvisor company

foto's van Charelli in Breda - 1 foto's van Charelli in Breda - 2 foto's van Charelli in Breda - 3 foto's van Charelli in Breda - 4 foto's van Charelli in Breda - 5 foto's van Charelli in Breda - 6 foto's van Charelli in Breda - 7 foto's van Charelli in Breda - 8

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 522 40 39

Lizaproeft

Op een vrijdagavond samen met een vriendin hier gegeten. Er hangt een gezellige, ongedwongen sfeer. De kaart biedt voldoende variatie en we hebben lekker gegeten. Personeel zou iets alerter kunnen zijn. Het duurde net iets te lang voordat de eerste drankjes opgenomen werden en voordat ze vervolgens op tafel stonden. De bijgerechtjes voor bij het hoofdgerecht stonden helaas ook pas tien minuten later dan het hoofdgerecht op tafel. Daarentegen zijn ze wel heel vriendelijk dus dat maakt een hoop goed.

Gegeten op 3 april 2015

tessa78

Via online reservering

Heel lekkere klassieke high tea gehad in stylish, maar ook gezellige ambiance. Hebben wel 3 x zelf moeten zwaaien om nieuw theewater te krijgen. Het systeem dat als je het dekseltje van het theepotje deed je nieuw theewater wilde was goed bedacht, maar als na 20 minuten steeds nog niemand van de bediening dat heeft gezien werkt dat niet helemaal efficiënt :)

Gegeten op 9 mei 2015

bart221

Zondagavond zijn we met een gezelschap bij Charelli's gaan eten. Bij binnenkomst viel mij gelijk op dat er een warme/gezellige sfeer hangt. Het is een wat donkerder restaurant wat voor mij persoonlijk als positief werd ervaren. We werden vriendelijk ontvangen door een van de medewerkers en naar onze tafel gebracht. Als voorgerecht had ik gekozen voor de asperges, deze waren heerlijk bereid. Ook de tournedos als hoofdgerecht was helemaal top. Als nagerecht had ik gekozen voor een Spanish Coffee met huisgemaakte friandises. Ook deze waren stuk voor stuk heerlijk. Ook mijn tafelgenoten waren zeer te spreken over het eten dat zij geserveerd kregen. Charelli's is zeker een aanrader om een avondje lekker te tafelen en te genieten van de mooie wijnen die zij op de kaart hebben staan.

Gegeten op 19 april 2015

ellen186

Via online reservering

Een heerlijke Paas-lunch gehad met mijn ouders, in de zonnige tuin van Charelli's. De service was hartelijk, behulpzaam en goed. Echt een meerwaarde voor een leuke dag uit!

Gegeten op 5 april 2015

leslie7

Wij werden al onvriendelijk ontvangen en het personeel was ook niet zo vriendelijk tegen. Helaas mochten wij ook geen liedje zingen. Als we iets extra's bestelde kwam het te laat of niet . Het bijschenken van het drinken was erg traag. Erg jammer, want het lijkt een leuke gezellige tent.

Gegeten op 4 april 2015

merma84

Wij gaan regelmatig hier eten en het is werkelijk altijd goed. Afkomst van de ingrediënten is goed, deels biologisch en veel keuze voor de vegetarische gast. Een punt waar ons gezelschap waarde aan hecht. Zowel het restaurant als de stadstuin ademen een super sfeer uit. Bediening is altijd zeer goed. Een super adres in Breda.

Gegeten op 2 april 2015

lian4

Via online reservering

Het was ons eerste etentje bij Charelli en het is prima bevallen. Heerlijk eten, goede bediening en een gezellige ambiance.

Gegeten op 14 maart 2015

inge147

Via online reservering

Gezellige ambiance, ongedwongen sfeer, lekker eten. Goede bediening.
Menu genomen, dat was prima. Het restaurant ligt aan de rand van het centrum, dichtbij is een parkeergarage

Gegeten op 30 januari 2015

dennis140

Via online reservering

Het eten is prima, maar ook niet meer dan dat. De bediening vond ik ronduit slecht, je krijgt niet echt de indruk dat ze blij zijn dat je er komt eten. Verder meermaals te lang met een leeg glas gezeten.

Voor 120 euro voor 2 personen had ik toch beter eten en vooral betere service verwacht, jammer!

Gegeten op 28 januari 2015

Birgitte2

Via online reservering

Erg mooie tent, was er een paar keer eerder geweest en ze hebben een erg lekkere kaart. Wat ik een beetje jammer vond, is dat ik had aangegeven dat ik met mijn 87 jarige oma zou komen. De plek die ze voor ons gereserveerd hadden, was niet de meest handige plek voor een oudere dame. Verder was het allemaal prima!

Gegeten op 24 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Charelli in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Charelli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.