a TripAdvisor company

foto's van Charelli in Breda - 1 foto's van Charelli in Breda - 2 foto's van Charelli in Breda - 3 foto's van Charelli in Breda - 4 foto's van Charelli in Breda - 5 foto's van Charelli in Breda - 6 foto's van Charelli in Breda - 7 foto's van Charelli in Breda - 8

1. Restaurant

1. 8,0 10 1 103

2. 7,5

3. 7,9

Foodie1977

Ik kwam hier voor een zakenlunch. Interieur doet een beetje donker aan, maar wel gezellig en stijlvol aangekleed. Vlotte, attente bediening. Ik bestelde de caesar salade, die prima was. Genoeg verse ingredienten, de kip goed mals, de spekjes heerlijk krokant. Kwam met voldoende brood en boter. Verse sappen en koffie zijn prima.

Gegeten op 17 mei 2016

lucas1

Op aanraden van mijn broer hebben we hier gelunched. We namen beide een salade (nicoise met gegrilde tonijn c.q. gebakken geitenkaas). Beide waren erg lekker, voor diner komen we zeker terug. We kregen er ook nog lekkerre broodjes bij. Jammer van de dame in de bediening. Ze had haar dag niet hoop ik maar, want als ze dit dagelijks doet dan gaat dat klanten kosten... Het duurde al erg lang voordat ze de bestelling kwam opnemen. Toen we de salades kregen zij ze dat ze de broodjes ging halen. Na 20 minuten te hebben gewacht ben ik ze zelf maar gaan halen en ook drankjes, misschien snapte ze niet dat de cappuccino vooraf niet bedoeld was als begeleider. De eigenaar heeft overigens op een nette en kordate manier de zaken rechtgezet.

Gegeten op 16 mei 2016

Alejandro-Carajillo

Via online reservering

De start verliep moeizaam. Twee weken geleden hadden we online gereserveerd met de vraag om een gezellig tafeltje. Bij binnenkomst kregen we een tafel in de hoek bij de deur. Jammer dat er geen rekening is gehouden met ons verzoek. Na wat aandringen kregen we uiteindelijk een andere tafel. Het eten was prima, net als de sfeer. Het is dat we verder geen haast hadden, maar het eten liet lang op zich wachten. De kwaliteit van het eten maakte dat overigens meer dan goed. Misschien een punt ter verbetering. Voer een vraag meteen uit wanneer je dat toezegt en laat een gast niet twee keer om borden of drank vragen.

Gegeten op 14 mei 2016

hester8

Via online reservering

Gisteren overheerlijk gegeten bij Charelli. De binnentuin was open, en dat was echt fantastisch! Het voelde een beetje alsof we op vakantie waren in Italië. Goede sfeer, lekker muziekje op de achtergrond, mooi gedekte tafeltjes. Wij hebben gekozen voor het 3-gangen keuzemenu. Ik had de carpaccio van bier met geitenkaas en pancetta: in één woord HEERLIJK! Als hoofdgerecht de twee biefstukjes. Ook hier flink van genoten. De desserts waren wel echt een kerst op de taart; vooral de panna cotta was om je vingers bij af te likken. Tot slot nog een lekker kopje cappuccino gehad, met daarbij een soesje en chocoladesaus. Super leuk detail! Wij hebben echt genoten en zouden hier zeker nogmaals terugkomen, vooral nu met het lekkere weer, zodat we weer in die mooie tuin kunnen zitten :-). Bediening was ook helemaal in orde. Beleefd, niet opdringerig en professioneel. Ik vind Charelli echt een meerwaarde in Breda!

Gegeten op 11 mei 2016

agnes1956

Via online reservering

Heerlijk geluncht met een vriendin in de tuin. De salades waren erg smaakvol en mooi gepresenteerd. De bediening was correct en vriendelijk. We hebben niet lang op onze gerechten hoeven wachten. De tuin is met de verschillende niveaus niet goed toegankelijk voor gasten met een lichamelijke beperking.

Gegeten op 6 mei 2016

ktoo

De ontvangst was tegen het botte af, ondanks reservering 'gezellig tafeltje naast de pilaar' gekregen terwijl er veel onbezette tafels waren. De bediening kwam tijdens onze zit niet helemaal scherp over, meerdere malen zelf moeten aangeven dat we wat van ze wilden. Het eten maakte veel goed, goede visgerechten.

Gegeten op 5 mei 2016

bibiche.van.esdonk

Via online reservering

High tea was erg lekker en goed verzorgd. Zeker voor herhaling vatbaar. Variatie was goed, hoeveelheid was ook goed. Ambiance was ook erg gezellig

Gegeten op 28 april 2016

manon128

Via online reservering

Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening ( dame met rood haar). Mijn digitale reservering was niet doorgekomen maar kreeg meteen een tafeltje aangewezen. De avond erna werd ik gebeld waar we bleven ..... kan gebeuren !

Gegeten op 21 april 2016

HelWie

Via online reservering

Het broodje pulled pork is een absolute aanrader! Het vlees wordt wekelijks een aantal keer vers bereid en overtreft de pulled pork van alle groot- en detailhandels.

Gegeten op 19 april 2016

Ron_V

Via online reservering

Gezellige sfeer en heerlijke gerechten. Rundersucade en masamancurry waren heerlijk. Alleen dessert (zelfgemaakte eclairs) had ik iets meer van verwacht. Voldoende aandacht van personeel als je iets nodig hebt.
Kortom we hebben een hele gezellige avond gehad en lekker gegeten.

Gegeten op 20 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Charelli in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Charelli. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.