Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bali in Breda - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

bediening slecht, grote rijsttafel bestelt, niet alle gerechten gekregen, bij vrahen hierna nadat alles was afgeruimd, onbeleefd behandeld onze klacht werd in twijfel genomen er was geen controle meer mogelijk met andere woorden wij liegen?! na lang soebatten werd er maar 3 van de 5 grote rijsttafels in rekening gebracht. Geen aanrader dus!

Gegeten op 20 december 2014

guido34

Heerlijk eten, verschrikkelijke service. Geen opvang aan de deur. Vragen uiteindelijk of je gereserveerd hebt maar zetten je vervolgens niet aan een tafel en verdwijnen weer 10 minuten lang. Ondertussen stonden er 12 man te wachten om ontvangen te worden. Serveren vervolgens de rijsttafel, maar vergeten een bord aan de gasten te geven. 't is dat we in zicht van de bar zaten anders konden we zelf lopen om drinken te bestellen.

Gegeten op 28 november 2014

mies6

Heerlijke rijsttafel! Echt perfect. Alle gerechtjes zijn lekker en vers. Parkeren in de buurt is iets moeilijker maar dat mag de pret niet drukken.

Gegeten op 22 augustus 2014

edwin5

In het mooie en sfeervolle decor van Restaurant Bali in Breda een grote rijsttafel besteld met vooraf kroepoek met satésaus. Hierna werd al redelijk snel het hoofdgerecht opgediend. Vele bakjes met eten werden geserveerd op de warmhouders. Het eten smaakte lekker maar ik miste wel de krachtige smaak van het eten met kruiden en specerijen, zoals we die uit Indonesië kennen (en van andere eethuisjes/toko's hier in Nederland). Voor ons was het een beetje vlak qua smaak en niet erg spannend te noemen (ook al hadden we de 'pittige' variant gekozen). De bediening was verder vriendelijk en attent.

Gegeten op 18 september 2014

arnolduijlenhoet

Mijn vrouw en ik aten de kleine rijsttafel. Wij kregen de indruk dat een groot aantal gerechten langdurig onderweg was geweest naar onze borden. De kwaliteit van het gebodene was pover. De bediening was ongeïnteresseerd. Wij moesten lang wachten op de door ons bestelde drankjes.

Gegeten op 11 september 2014

faniƫlla

De gerechten waren lekker. Alleen ik miste net dat beetje extra pittige van waar ze bekend om stonden. Omgeving is mooi en het is makkelijk bereikbaar. Laatste keer gegeten is alweer 4 jaar terug

Gegeten op 6 maart 2014

DBr

wij zijn afgelopen zondag met ons gezin gaan eten. Zoals altijd was de kwaliteit van de gerechten meer dan goed. Zeker een aanrader. Qua bediening en gastvrijheid was het een teleurstelling. We moesten lang wachten op drankjes, bestelling werd niet goed geserveerd, waardoor de bestelde wijn lang op zich liet wachten. De manier waarop gevraagd werd wat ik besteld had was verre van gastvrij. Bij binnekomst ook niet ontvangen of welkom geheten. Menukaarten werden op tafel gelegd zonder verdere toelichting. Uitserveren van drankjes was zeker niet netjes. Wij hadden bij het opgeven van de bestelling direct een extra supplement besteld van gebakken rijst, nasi koening en witte rijst. Dit duurde erg lang. Toen de serveerster het eindelijk bracht, kwam de ober ertussen en vroeg of dit wel van ons was een andere tafel had namelijk nog geen complete bestelling. De manier waarop was erg onbeleefd en wij voelde ons niet prettig. Helaas ontbrak ook de groet bij het weggaan. Men is erg productgericht, weinig oog voor de gasten.

Gegeten op 24 augustus 2014

Engeltje68

Zojuist terug van Restaurant Bali.
Ontvangst was onbeleefd, we werden naar onze tafel gewezen, dit ging gewoonweg onbeschoft!!
Het eten was koud en de grote rijsttafel vonden we tegenvallen, veel van hetzelfde!! Prijs kwaliteit verhouding slecht!!
Het nagerecht spekkoek met ijs, 2 minuscule stukjes, 1 bolletje ijs, gewoonweg belachelijk weinig.
Al bij al waardeloos voor hetgeen wat je krijgt.
Jammer!!
Bediening heeft het druk en heeft weinig tijd!!
Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 augustus 2014

AGB

Wij aten een zeer uitvoerige en gevarieerde 'grote rijsttafel'. 24 gerechtjes. Alle klassiekers kwamen langs.Gevarieerd van smaak, maar weinig pittig. Het geserveerde Bintang bier paste uitstekend bij het eten. De bediening was goed en vlot.
Het decor is prachtig in zijn overdaad. Je voelt je bij de Sultan te gast.
Zeer geschikt voor een avond uit.
AGB

Gegeten op 14 augustus 2014

caroline2503

Bijzondere ontvangst, die ons in eerste instantie wel erg amicaal voorkwam. Dat bleek onterecht: iedereen correct, vriendelijk en met een glimlach. De twee kleine rijsttafels met uitbreiding van sateh kambing (lam in dit geval) en nasi koening, was zeer smaakvol en vers. Hoewel Soeboer in Den Haag voor ons een absolute topper is voor Indonesisch eten, kunnen ze er hier in Breda ook wat van. Mijn familie eet hier al bijna 30 jaar regelmatig en ik heb hier zeker 15 jaar geleden voor het laatst gegeten, maar het was een feest van herkenning. Chapeau dat al zo lang dit niveau wordt gehandhaafd!

Gegeten op 30 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Bali in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.