Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Bali in Breda - 1

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 076 521 32 06
  2. www.restaurantbali.com

arnolduijlenhoet

Mijn vrouw en ik aten de kleine rijsttafel. Wij kregen de indruk dat een groot aantal gerechten langdurig onderweg was geweest naar onze borden. De kwaliteit van het gebodene was pover. De bediening was ongeïnteresseerd. Wij moesten lang wachten op de door ons bestelde drankjes.

Gegeten op 11 september 2014

faniƫlla

De gerechten waren lekker. Alleen ik miste net dat beetje extra pittige van waar ze bekend om stonden. Omgeving is mooi en het is makkelijk bereikbaar. Laatste keer gegeten is alweer 4 jaar terug

Gegeten op 6 maart 2014

DBr

wij zijn afgelopen zondag met ons gezin gaan eten. Zoals altijd was de kwaliteit van de gerechten meer dan goed. Zeker een aanrader. Qua bediening en gastvrijheid was het een teleurstelling. We moesten lang wachten op drankjes, bestelling werd niet goed geserveerd, waardoor de bestelde wijn lang op zich liet wachten. De manier waarop gevraagd werd wat ik besteld had was verre van gastvrij. Bij binnekomst ook niet ontvangen of welkom geheten. Menukaarten werden op tafel gelegd zonder verdere toelichting. Uitserveren van drankjes was zeker niet netjes. Wij hadden bij het opgeven van de bestelling direct een extra supplement besteld van gebakken rijst, nasi koening en witte rijst. Dit duurde erg lang. Toen de serveerster het eindelijk bracht, kwam de ober ertussen en vroeg of dit wel van ons was een andere tafel had namelijk nog geen complete bestelling. De manier waarop was erg onbeleefd en wij voelde ons niet prettig. Helaas ontbrak ook de groet bij het weggaan. Men is erg productgericht, weinig oog voor de gasten.

Gegeten op 24 augustus 2014

Engeltje68

Zojuist terug van Restaurant Bali.
Ontvangst was onbeleefd, we werden naar onze tafel gewezen, dit ging gewoonweg onbeschoft!!
Het eten was koud en de grote rijsttafel vonden we tegenvallen, veel van hetzelfde!! Prijs kwaliteit verhouding slecht!!
Het nagerecht spekkoek met ijs, 2 minuscule stukjes, 1 bolletje ijs, gewoonweg belachelijk weinig.
Al bij al waardeloos voor hetgeen wat je krijgt.
Jammer!!
Bediening heeft het druk en heeft weinig tijd!!
Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 17 augustus 2014

AGB

Wij aten een zeer uitvoerige en gevarieerde 'grote rijsttafel'. 24 gerechtjes. Alle klassiekers kwamen langs.Gevarieerd van smaak, maar weinig pittig. Het geserveerde Bintang bier paste uitstekend bij het eten. De bediening was goed en vlot.
Het decor is prachtig in zijn overdaad. Je voelt je bij de Sultan te gast.
Zeer geschikt voor een avond uit.
AGB

Gegeten op 14 augustus 2014

caroline2503

Bijzondere ontvangst, die ons in eerste instantie wel erg amicaal voorkwam. Dat bleek onterecht: iedereen correct, vriendelijk en met een glimlach. De twee kleine rijsttafels met uitbreiding van sateh kambing (lam in dit geval) en nasi koening, was zeer smaakvol en vers. Hoewel Soeboer in Den Haag voor ons een absolute topper is voor Indonesisch eten, kunnen ze er hier in Breda ook wat van. Mijn familie eet hier al bijna 30 jaar regelmatig en ik heb hier zeker 15 jaar geleden voor het laatst gegeten, maar het was een feest van herkenning. Chapeau dat al zo lang dit niveau wordt gehandhaafd!

Gegeten op 30 juli 2014

Stokhof

Wij hadden al eerder hier gegeten en waren toen vriendelijk en persoonlijk bediend. Vandaag weer dit restaurant bezocht om verjaardag van zoon te vieren, maar qua bediening was het een grote teleurstelling. We werden dit keer afstandelijk en bijna onbeschoft bediend. We werden niet welkom geheten, mochten niet zelf een tafel uitzoeken en het ging er heel onpersoonlijk aan toe. Het leek wel alsof twee van de obers er helemaal geen zin in hadden en dit ons wilden laten voelen. Menukaarten werden op tafel gelegd in plaats van uitgedeeld, het opnemen van de bestelling ging uiterst kortaf, het uitserveren van de drankjes was niet professioneel. Als we niet al besteld hadden waren we direct weggegaan. Ook het uitserveren van de gerechten was uiterst onpersoonlijk. Ondanks dat een derde ober wel vriendelijk tegen ons deed voelden wij ons niet welkom en wij zijn maar zo snel mogelijk weer weggegaan. Jammer, door de bediening konden we niet genieten van het eten, dat op zich redelijk smakelijk was. Geen aanrader meer wat ons betreft, wij komen niet meer terug

Gegeten op 28 juli 2014

hansvana

de sfeer en décor in deze bredase klassieker is nog altijd prima. een tijdje geleden vonden we de keuken wat minder, maar die heeft zich bij ons gerevancheerd. nieuwe kleding, wat andere stijl, het klassieke is behouden maar je voelt dat er overdracht heeft plaatsgevonden. dat bleek volgens de bediening van vader op zoon te zijn. rijststafel was zoals vanouds, bijzonder goede smaken, goede porties, smakelijk smakelijk smakelijk. dat plus de sfeer maakt bali al 30 jaar een klassierker (of langer, maar daarvoor waren wij er nog niet). een must voor iedereen die van rijsttafel houdt

Gegeten op 25 maart 2014

lieshpv

We hebben met 4 personen een grote rijsttafel genomen. We constateerden dat er minder saté werd uitgeserveerd dan in het verleden. Er werd onvriendelijk gereageerd toen we dit aangaven en uiteindelijk werden een aantal stokjes extra uitgeserveerd (doch minder dan voorheen). De rijsttafel zelf bevatte ook meerdere dubbele gerechten waardoor we volgens ons een aantal vleesgerechten niet hebben ontvangen. Je kan je beter 2 grote rijsttafels bestellen en wat losse gerechten dan 4 grote rijsttafels. Ook ging het geheel erg snel. Wij zullen er niet snel meer terug gaan

Gegeten op 8 maart 2014

Alberto03

Onverwacht bij bij Bali langs gegaan, ook om te kijken naar de prijs/kwaliteitsverhouding. De hoeveelheden zijn toereikend, de prijs zeer acceptabel. Service en gastvrijheid wat afstandelijk. Jammer, dat veel gerechten baden in de saus, waardoor de originele smaken niet naar voren komen. Waarschijnlijk hoort dit bij dit type keuken

Gegeten op 31 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Bali in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.