a TripAdvisor company

foto's van Bali in Breda - 1 foto's van Bali in Breda - 2 foto's van Bali in Breda - 3 foto's van Bali in Breda - 4

Bali

1. 7,2 10 1 41

2. 6,2

3. 7,5

ClaudineK

Altijd weer een top avond bij Bali. Ik ben al vaak naar Indonesië geweest en dit restaurant komt dichtbij het eten zoals ik daar heb geproefd en ik hoef er niet een eind voor te vliegen. De rijsttafel is een aanrader, want je kan gelijk alles proberen. Wel reserveren in het weekend, want het kan druk zijn.

Gegeten op 18 maart 2016

Rosalinda70

Wat een geweldige zaak. Karen geleden er eens geweest en ik was in de buurt ben er weer eens geweest. Eten (grote rijsttafel) was super veel en met veel variatie. Mooi muur met echte planten is gaaf trouwens :)

Ik ga er zeker nog eens heen.

Gegeten op 26 maart 2016

Mohr80

Met een groep van 10 personen hier gereserveerd. Nou dat ging prima hoor! We wilden eerst voor voor iedereen wat wils dus de keuze aan de ober ober gelaten. Die heeft ervoor gezorgd dat iedereen lekker kon smullen van allerlei Indonesische gerechten waar ik de namen niet allemaal meer van weet. Heb wel gevraagd wat het allemaal was en het werd ons allemaal uitgelegd. Maar ja het was zoveel :)

Super avond gehad. De kipsate was overigens super lekker. Wat een verschil met die smakeloze hompen kip saté uit de Chinees-Indische restaurants.

Hier kom ik zeker weer!

Gegeten op 18 maart 2016

KatelijnK

Ik kom al vele jaren in deze zaak en eet er elke keer met plezier. Voor 2 personen de kleine rijsttafel besteld en dat is echt ruim voldoende. Ik ben best een grote eter maar we kregen het niet eens op. Heb je over dan krijg je het gewoon in een bakje mee naar huis! Voor de mensen die klaagden dat ze te weinig hadden, je moet natuurlijk wel voor iedereen bestellen. Neem je een minder rijsttafels dan je aan personen hebt dan krijg je natuurlijk te weinig.

Smaak is zeer goed. We wilden alleen rundvlees ipv varken en dat is geen enkele probleem.

Gegeten op 13 maart 2016

Clarknijssen80

Tjonge jonge wat heb ik lekker gegeten. We hadden een grote rijsttafel genomen en kregen allerlei indonesische lekkernijen op tafel. Weet niet meer wat het allemaal was maar het was echt goed. Ik kom vaker bij Indonesische restaurants en dit is toch echt een van de betere.

Gegeten op 12 maart 2016

RochusRashid

Heerlijk babi guling gehad. Dat is niet makkelijk te maken en deze was echt goed. Ik ga zeker nog eens daarheen!

Vriendelijke ontvangst. Parkeren makkelijk met enkele parkeer plekken ervoor en een garage erachter. Zit vlakbij het centrum dus kan wel wat druk zijn.

Gegeten op 5 maart 2016

piethendriksen

Wederom erg lekker gegeten bij dit restaurant. De chef benadert de smaak van authentieke Indonesische gerechten en het is gewoon genieten. Sate Ayam was prima, met niet teveel pindasaus (in tegenstelling tot chinees/indische restaurants).

In tegenstelling tot wat sommige hier beweren, deze zaak is zeker niet overgenomen door een keten. De chef is al vele jaren dezelfde!

Gegeten op 29 februari 2016

a.brouwers1

Gisteravond, Valentijnsdag 14 februari, waren wij te gast bij Indonesisch restaurant Bali. Wij waren daar samen met goede kennissen van ons, die wij trakteerden op een etentje bij dit restaurant.
Wat een desillusie is dat geworden. We hebben zelden zo slecht gegeten. Het eten was onvoldoende, koud en niet gaar.
Bij het bestellen werd er geen toelichting gegeven op het bestellen van losse gerechten. Het voorgerecht voor een van onze gasten werd tegelijkertijd met het hoofdgerecht opgediend. Onduidelijk was wat door wie besteld was. De lamskoteletjes waren rauw, het eten was lauw van temperatuur en bij de rijsttafel ontbrak een gerecht. Daar hebben we 3 x om moeten vragen.
Bij de Dame Blanche werd pas na aandringen een apart kannetje met warme chocoladesaus geserveerd.
We hebben ons plaatsvervangend zitten schamen, dat wij onze gasten mee naar Bali genomen hadden.
Al met al zijn wij met een zeer ontevreden gevoel van tafel gegaan. Wij zijn enorm teleurgesteld. De kwaliteit van uw restaurant is zeer achteruit gegaan t.o.v. een aantal jaren geleden. Toen was bij Bali eten echt een feestje.
Voor die € 142,00 hadden we veel beter verwacht. De roos kon het niet meer goed maken.
Wij dienen hierbij een officiële klacht in.

Gegeten op 14 februari 2016

Hendrikus85

Eten was zeer goed en ondanks wat ik in andere recensies teruglas, was alles aanwezig. Daarnaast was het ook meer dan genoeg eten van goede kwaliteit. We werden snel en zeer vriendelijk geholpen.
De sfeer in het restaurant is prettig, en het ziet er mooi uit. Strak interieur, maar wel met Indonesische invloeden.
Zeker een aanrader!!

Gegeten op 4 februari 2016

QUINTIJN

Wederom een heerlijke grote rijsttafel gesteeld en tot ons genomen.
De zesde keer ditmaal, en tor nog toe ontbraken der steeds een paar gerechten vd beloofde 25. Soms 1, maar okmwel meerdere. Helaasmoesten mijn tafelheer en ik dan altijd vrij veel moeite doen om het huste Natal gerechtjes op tafel re krijgen.
Ditmaal spande men de kroon door met 5 minder gerechtjes te komen, Nadat ik dat vriendelijk had gemeld werd er slechts stoïcijns gezegd; Dit is het.
Verder lekker gegeten, wel teveelnsauasjes bij de gerechtjes, men zwom erin.. Mijn tafrwlheer durfde niets te zegen over 20% minder gerechtjes.

Volgende keet meld ik het wederom. Als men dan weer nalatig is, haal ik he percentuele bedrak eraf eb krijgt men zeker geen fooi.
Men mag ons dan een dessett of koffie van het huis geven.

Gegeten op 4 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over Bali in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.