a TripAdvisor company

foto's van Bali in Breda - 1 foto's van Bali in Breda - 2 foto's van Bali in Breda - 3 foto's van Bali in Breda - 4

Bali

1. Indonesisch

Bali

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 076 521 32 06
  2. www.restaurantbali.com

pieter-75

We hebben hier met 4 personen gegeten en kregen een ronde tafel wat erg prettig is. We hadden 4 grote rijsttafels besteld en die waren ook echt groot. We kregen niet alles op. Kwaliteit van het eten is goed en traditioneel bereid. Bediening was ook erg vriendelijk.

Gegeten op 23 juni 2016

c.huisman

Voor de eerste keer bij Bali gegeten, waarom heb ik dat niet eerder gedaan? Eten van goede kwaliteit en gevarieerd. Bediening is prettig, geeft je een welkom gevoel.

Gegeten op 9 juni 2016

bloppie

Zonder overleg met mij bestelde mijn gastheer de grote rijsttafel voor twee personen. Ik ben zeker geen liefhebber van een rijsttafel, heel veel schaaltjes maar vaak met zo goed als niets gevuld, voor veel geld. De schaaltjes kwamen inderdaad in grote getale, onder andere witte rijst en nasi koening, maar mijn gastheer wilde ook wat bami goreng. Prompt werd de witte rijst mee terug genomen en na enge tijd kwam er een klein schaaltje bami. Ondertussen moesten wij samen het doen met een pietluttig klein schaaltje nasi koening. Onbegrijpelijk dat Bali zo moeilijk doet over zulke goedkope bijgerechten. De twee dagings waren lekker, evenals de garnalen, voor de rest nogal wat groentegerechtjes met pindasaus. Ik blijf erbij dat de gerechtjes te klein van portie zijn, want je gaat je maag vullen met gerechtjes die niet zo bijzonder zijn.
Mijn gastvrouw dacht een bordje nasi rames te bestellen, maar dit bleek een piepkleine rijsttafel te zijn, dus weer meer van hetzelfde. De ober had natuurlijk hierop moeten wijzen en een betere suggestie moeten geven.
Mijn advies, bestel in plaats van een rijsttafel, 4 hoofdgerechten, voor hetzelfde geld als de rijsttafel en vaag aan het eind van de maaltijd een doggybag, heb je de andere dag weer een prima Indische hap.

Gegeten op 1 juni 2016

ClaudineK

Altijd weer een top avond bij Bali. Ik ben al vaak naar Indonesië geweest en dit restaurant komt dichtbij het eten zoals ik daar heb geproefd en ik hoef er niet een eind voor te vliegen. De rijsttafel is een aanrader, want je kan gelijk alles proberen. Wel reserveren in het weekend, want het kan druk zijn.

Gegeten op 18 maart 2016

Rosalinda70

Wat een geweldige zaak. Karen geleden er eens geweest en ik was in de buurt ben er weer eens geweest. Eten (grote rijsttafel) was super veel en met veel variatie. Mooi muur met echte planten is gaaf trouwens :)

Ik ga er zeker nog eens heen.

Gegeten op 26 maart 2016

Mohr80

Met een groep van 10 personen hier gereserveerd. Nou dat ging prima hoor! We wilden eerst voor voor iedereen wat wils dus de keuze aan de ober ober gelaten. Die heeft ervoor gezorgd dat iedereen lekker kon smullen van allerlei Indonesische gerechten waar ik de namen niet allemaal meer van weet. Heb wel gevraagd wat het allemaal was en het werd ons allemaal uitgelegd. Maar ja het was zoveel :)

Super avond gehad. De kipsate was overigens super lekker. Wat een verschil met die smakeloze hompen kip saté uit de Chinees-Indische restaurants.

Hier kom ik zeker weer!

Gegeten op 18 maart 2016

KatelijnK

Ik kom al vele jaren in deze zaak en eet er elke keer met plezier. Voor 2 personen de kleine rijsttafel besteld en dat is echt ruim voldoende. Ik ben best een grote eter maar we kregen het niet eens op. Heb je over dan krijg je het gewoon in een bakje mee naar huis! Voor de mensen die klaagden dat ze te weinig hadden, je moet natuurlijk wel voor iedereen bestellen. Neem je een minder rijsttafels dan je aan personen hebt dan krijg je natuurlijk te weinig.

Smaak is zeer goed. We wilden alleen rundvlees ipv varken en dat is geen enkele probleem.

Gegeten op 13 maart 2016

Clarknijssen80

Tjonge jonge wat heb ik lekker gegeten. We hadden een grote rijsttafel genomen en kregen allerlei indonesische lekkernijen op tafel. Weet niet meer wat het allemaal was maar het was echt goed. Ik kom vaker bij Indonesische restaurants en dit is toch echt een van de betere.

Gegeten op 12 maart 2016

RochusRashid

Heerlijk babi guling gehad. Dat is niet makkelijk te maken en deze was echt goed. Ik ga zeker nog eens daarheen!

Vriendelijke ontvangst. Parkeren makkelijk met enkele parkeer plekken ervoor en een garage erachter. Zit vlakbij het centrum dus kan wel wat druk zijn.

Gegeten op 5 maart 2016

piethendriksen

Wederom erg lekker gegeten bij dit restaurant. De chef benadert de smaak van authentieke Indonesische gerechten en het is gewoon genieten. Sate Ayam was prima, met niet teveel pindasaus (in tegenstelling tot chinees/indische restaurants).

In tegenstelling tot wat sommige hier beweren, deze zaak is zeker niet overgenomen door een keten. De chef is al vele jaren dezelfde!

Gegeten op 29 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Bali in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Bali. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.