a TripAdvisor company

2. Frans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 076 521 27 36

Een prachtige omgeving

Restaurant Boswachter Liesbosch beschikt over een waanzinnige locatie in het rustieke Liesbos. Geef je de voorkeur aan een tafeltje op het zonnige terras of geniet je gedurende de wintermaanden van de warmte bij de open haard? Alles is mogelijk! Hier worden huwelijksfeesten gehouden, maar tegelijkertijd is dit dé plek voor een romantisch diner-a-deux! Een heerlijke plek, waar je culinair in de watten wordt gelegd.

Redwizzard

We waren met zijn zessen en kozen voor 3 gangen lunch in het a la carte gedeelte van het restaurant. We kunnen kort zijn kwaliteit prima, verzorging prima versheid prima, service prima. Goed eten voor eerlijke prijs. Verwacht geen verrassende smaken, maar wel uitstekend eten. Interessante wijnkaart.

Orfevre

Heerlijk en uitgebreid nieuwjaarsdiner met vriendenclub in een mooie omgeving. De verzorgde locatie en vriendelijke bediening maakten het een waar feestje.

Gegeten op 5 januari 2016

ilonapiris

het ligt er prachtig, leuk om in de zomer buiten te eten. we hadden gekozen voor het restaurant, maar zal toch een volgende keer liever de bistro kiezen....gerechtjes zijn redelijk goed op smaak,, maar wat fantasieloos. Jammer dat de wijnen niet worden "uitgelegd" aan tafel .. De kleding van de bediening, bestek en onderborden e.d. doen je eerder denken in de jaren 80 te zijn..
Bistro ziet er wel wat moderner uit, maar ja Geheel blijft wat gedateerd.. naar mijn idee eet je net zo goed in de Bistro, voor een leuke prijs.

Gegeten op 4 oktober 2015

mame

Na een wandeling in het Liesbos op het terras gaan zitten in het heerlijke paaszonnetje. Dit hogere segment restaurant had ook enkele pannenkoeken op de kaart. Daar hebben we voor gekozen. Tweemaal spek en kaas. Door de drukte duurde het even voor de bestelling kwam. Een pannenkoek kaas spek en een spek alleen. Jammer. Foutje in de keuken, bonnetje verkeerd gelezen. Kan gebeuren. De tweede werd later alsnog gebracht met toegevoegde kaas (we waren maar vast aan de eerste begonnen). Maar deze werd daardoor toch niet zo lekker als de eerste die wel direct goed was omdat de kaas niet goed gesmolten was. Die eerste smaakte prima (minstens een 8).
De rivella was aan de dure kant, de andere drankjes waren normaal geprijsd. De omgeving van het terras is prachtig, dus het buitendecor scoort goed bij ons.

Een andere keer gaan we het binnenrestaurant eens uitproberen en zullen die ervaring hier ook delen.

Gegeten op 5 april 2015

fordelman

Weer heerlijk gegeten bij Restaurant "De Boswachter".
Dit keer à la carte en bij elk gerecht was een glas fantastisch lekkere wijn te bestellen.
Vooraf hadden we kalfszwezerik met jus van appel en Thaise paksoi. Heerlijk!
Als hoofdgerecht had ik tournedos van runderhaas, die smolt op de tong.
Als dessert kaasplankje en chocolademousse bavarois.
De entourage is de moeite waard. Het restaurant ligt midden in het bos en van binnen ziet het er erg gezellig uit.
De bediening was heel attent en vriendelijk.
We komen zeker weer terug

Gegeten op 24 februari 2015

Paul_s

Heerlijk gegeten met een jubileumfeest. Leuke afwisseling tussen buffet (voor en nagerecht) en hoofdgerecht en soep aan tafel. De kervel-paddestoelen soep was voortreffelijk en ook de andere gangen lieten weinig te wensen over.

Bediening deed erg zijn best om iedereen veelvuldig bij te schenken, soms op het opdringerige af, maar ze hadden beter de tijd tussen de gangen iets beter in de gaten kunnen houden, nu zat er wel veel tijd tussen soms.

Het decor binnen is niet heel uitgesproken, maar de omgeving is erg mooi.

Gegeten op 16 januari 2015

Henriette-Frencken

Met de medewerkers van DAB Pumps BV genoten van een kerstdiner. Erg mooie sfeervolle locatie. De bediening was goed en vriendelijk en het eten en de wijn heerlijk. Het uitserveren van de gangen verliep vlekkeloos ondanks de grote groep. Kortom een echte aanrader!

Gegeten op 12 december 2014

Brenda1293

Recent hier gegeten ivm een bruiloft.
Een heerlijk viergangendiner gehad. Het eten is zeer goed, een combinatie van veel vis en eend.
Het personeel is zeer attent en loopt frequent rond.
De locatie is schitterend, heerlijk buiten in het zonnetje zitten dineren. Binnen is het mooi maar niet speciaal.
We hebben er goed van genoten.

Gegeten op 24 april 2014

patricia1982

Ietwat afgelegen in de bossen maar daardoor een schitterende locatie. We hebben hier op zaterdagmiddag genoten van een lekkere lunch op het terras. Vanwege het lekker weer kozen we zelf voor het terras. We hadden een hond bij. Eerdere bezoeken aan De Boswachter leren ook dat honden gewoon binnen welkom zijn. Wel zo prettig als je in het bos gewandeld hebt. De lunch was van goede kwaliteit. Uien en vissoep rijkelijk gevuld met verse ingrediënten. Alle broodjes en salades zijn uitnodigend omschreven op de kaart. Heerlijke salade boswachter met paté en serranoham. Lekkere verse stevige sla en niet van die verlepte slappe blaadjes. Enige minpuntje is dat ze geen Chardonnay hebben. In plaats hiervan schenken ze een Chablis. Ze maken waar wat op de kaart staat. Lunch is aan de prijzige kant maar dan heb je wel iets.

Gegeten op 29 maart 2014

Mevicky

Vandaag hier lekker van een high tea genoten met een groep van 8 personen. Goede service, zelfs apart suikervrij gebak geregeld voor mijn opa, en het theewater werd ook continue bijgevuld. Voor de rest perfecte lokatie zo dicht bij Breda maar toch heerlijk in het bos.

Gegeten op 1 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Boswachter Liesbosch in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Boswachter Liesbosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.