Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Boswachter Liesbosch

2. Frans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 076 521 27 36

Brenda1293

Recent hier gegeten ivm een bruiloft.
Een heerlijk viergangendiner gehad. Het eten is zeer goed, een combinatie van veel vis en eend.
Het personeel is zeer attent en loopt frequent rond.
De locatie is schitterend, heerlijk buiten in het zonnetje zitten dineren. Binnen is het mooi maar niet speciaal.
We hebben er goed van genoten.

Gegeten op 24 april 2014

patricia1982

Ietwat afgelegen in de bossen maar daardoor een schitterende locatie. We hebben hier op zaterdagmiddag genoten van een lekkere lunch op het terras. Vanwege het lekker weer kozen we zelf voor het terras. We hadden een hond bij. Eerdere bezoeken aan De Boswachter leren ook dat honden gewoon binnen welkom zijn. Wel zo prettig als je in het bos gewandeld hebt. De lunch was van goede kwaliteit. Uien en vissoep rijkelijk gevuld met verse ingrediënten. Alle broodjes en salades zijn uitnodigend omschreven op de kaart. Heerlijke salade boswachter met paté en serranoham. Lekkere verse stevige sla en niet van die verlepte slappe blaadjes. Enige minpuntje is dat ze geen Chardonnay hebben. In plaats hiervan schenken ze een Chablis. Ze maken waar wat op de kaart staat. Lunch is aan de prijzige kant maar dan heb je wel iets.

Gegeten op 29 maart 2014

Mevicky

Vandaag hier lekker van een high tea genoten met een groep van 8 personen. Goede service, zelfs apart suikervrij gebak geregeld voor mijn opa, en het theewater werd ook continue bijgevuld. Voor de rest perfecte lokatie zo dicht bij Breda maar toch heerlijk in het bos.

Gegeten op 1 september 2013

Connie en Johan

We hebben hier een brunchbuffet genoten met familie in een aparte ruimte. De aankomst is al geweldig, een jachthuis midden in het bos en perfect onderhouden, een groot terras met zowel schaduw- als zonneplekken. Ook binnen is de inrichting sfeervol en passend bij het jachthuis. Een ideale plek om een festiviteit te organiseren.
Het buffet werd keurig opgesteld. Eerst de koude ronde en later een buffet met warme gerechten, incl. bediening, met warm beenham ter plaatse afgesneden. De koude salades en vis waren van prima kwaliteit, behalve de zalm (smakeloos). De warme gerechten idem prima kwaliteit, verse ingredienten, maar ook hier was de vis minder. Volgens de bediening was het tongfilet, maar het leek meer op een visstick en smaakte ook niet naar tong. De bijpassende wijnen waren goed.
De service was een beetje formeel, maar het ontbrak ons aan niets. We hadden een vast aanspreekpunt, altijd in de buurt.

Gegeten op 2 juni 2013

kraaknochsmaak

In dit voormalige jachthuis bevind zich een gezellig familiebedrijf. Gezeten aan tafels met fraai linnen en zilveren bestek kom je thuis; zeker als (zoals in ons geval) ook nog eens de open haard aangestoken is. Het decor is dan ook prima en precies wat je verwacht van een jachthuis. Ook de bediening is netjes en plezierig formeel. Aanpassingen aan het gerecht werden zonder problemen uitgevoerd. Het eten was traditioneel, rijk en vol van smaak.De carpaccio van gerookte entrecote, Zwezerik, Risotto...allemaal gerechten waar je nog eens voor terug komt.

Gegeten op 2 februari 2013

LvandenB

Heerlijk diner gehad met ouders en broers. Heerlijk wildmenu en daarnaast oom een geweldige kaart. Alles was even lekker en de service was geweldig. Wij zijn er een paar keer in het najaar geweest , dus binnen gezeten, maar de ligging is prachtig midden in het bos.

Gegeten op 23 november 2012

sannedegroot

Op een winterse avond heerlijk wild gegeten met een bijbehorende, voortreffelijke wijn. Onze ober kon ons goed vertellen welke wijn bij iedere gang de beste keuze zou zijn en volgens mij had hij gelijk! De inrichting is stijlvol, het eten goed aangepast naar het seizoen (al is er ook voor de niet wild-liefhebbers voldoende keuze) en de wijn is, zoals gezegd, heerlijk.
Met vriendelijk en bekwaam personeel was dit een perfect avondje uit.

Gegeten op 29 november 2012

Elly0212

We zijn gaan eten bij dit restaurant via de restaurantweek.We waren er nog nooit geweest, hoewel we vlakbij wonen. We konden in het voorgestelde menu kiezen of we 3, 4 of 5 gangen wensten. Wij kozen voor 4 gangen. Vooraf een terrine van gamba, zalm, garnalen en paling en vervolgens een heldere bouillon. In het hoofdgerecht konden we kiezen tussen heilbot en tournedos van de runderhaas. Mijn tafelgenoot en ik kozen allebei voor de tournedos. Perfect gebakken met een heerlijke saus. Als dessert sloten we af met een diversiteit van kleine gerechtjes. Kortom prima gegeten en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 2 september 2012

Proever78043

Sfeervol restaurant op schitterende locatie, midden in het bos. Heerlijke terrine van vis met een saffraan dressing gegeten. Perfecte combinatie met het glas Chablis van Domaine Poullet. Goed wijnadvies in prettige ambiance. Een aanrader!

Gegeten op 5 september 2012

grizzlybeer

In het weekend bij de Boswachter gegeten met 40 personen. De ligging van het restaurant is prachtig, het ligt midden in het bos.
Het lijkt erop, dat dit restaurant moeite heeft om grote groepen te bedienen en het naar de zin te maken.
Het eten was redelijk. Een helder groentesoepje, droge kalfssucade met wat groenten en smakeloze frieten. Als toetje een bolletje vanilleijs met slagroom. Wat echter hinderlijk was, was de chagrijnige uitstraling van het merendeel van het personeel. Het leek alsof alles teveel was. Bij het serveren van het eten werd er niet bij verteld wat er op het bord lag, dat moest je maar per gang vragen. Het werd uitgeserveerd met een houding van: opeten en zo snel mogelijk wegwezen. Na twee drankjes werd de rekening per persoon al gepresenteerd, of je misschien nog een drankje willde bestellen werd niet gevraagd. Wij kregen duidelijk geen gevoel van Brabantse gastvrijheid.

Schrijf zelf een recensie over Boswachter Liesbosch in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Boswachter Liesbosch. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.