• foto's van Villa Nova in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 00 11

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

noortjeb

Op een zaterdagavond even ontspannen uiteten en voor de eerste keer naar Villa Nova. Zeer vriendelijk ontvangst door het personeel. Vooraf hadden we sashimi van tonijn en carpaccio, beide gerechten waren mooi opgemaakt en erg smaakvol. Als hoofdgerecht aten we het vispannetje en de waguy burger. De burger was rijkelijk belegd met spek, kaas, tomaat, sla en augurk en het vlees erg mals. Het vispannetje was goed gebalanceerd qua smaak geserveerd met een groene salade. Porties goed, niet te groot en niet te klein, met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Enige puntje van aandacht, was de hoeveelheid olijfolie op de tagliatelle bij de vis, was beetje veel waardoor het wat lastig eten was. Als dessert een heerlijk stevig kopje koffie en een tarte tatin met peer. Lekker zachte peer in een heerlijke caramel. Al met al een super ontspannen avond met lekker eten, zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 januari 2015

Kospot

Via online reservering

Bediening zeer attent! Eten: kleine porties, maar beslist genoeg, als je het menu neemt. Zowel het stoof- als vispotje waren bijzonder goed. Het brood vooraf was een traktatie! Het creme brulee toetje precies goed: krokant, zachte vulling en heerlijke combinatie met het ijs. Een aanrader. Prijs viel mee!

Gegeten op 10 januari 2015

victor20

Via online reservering

We hadden iets te vieren, en daarvoor op een zondagavond een tafeltje voor 4 gereserveerd (op aanraden van een klant van mij) bij Villa Nova in Breda. We hadden alle 4 verschillende gerechten, maar alles was met veel zorg, en met oog voor kwaliteit en smaak bereid. Maar ook de goede service, met oog voor detail en met keer op keer een perfecte timing gaf ons alle rust om heerlijk bij te kletsen en te dineren zoals het hoort als je uit eten gaat. De ambiance is modern maar wel rustig op de achtergrond, net als de muziek. Wat mij, en mijn gasten betreft, was dit een geweldige ervaring met een voor ons totaal nieuw restaurant.

Gegeten op 7 december 2014

rakusters

Via online reservering

Gewoon goed eten met leuke spontane bediening. Het restaurant is niet heel groot waardoor je wat kort op elkaar zit. Niet dat je het verhaal van je buren kunt volgen, maar het is daardoor wat rumoerig.

Gegeten op 28 november 2014

lilian22

Via online reservering

Weer prima gegeten. mijn voorgerecht (kreeftensoep) was wat aan de zoute kant maar verder alles weer top. En dat voor een leuk bedrag, afrekenen valt altijd mee bij Villa Nova!
Deze keer op een zaterdag en dat was naar mijn smaak toch wel druk. Aan de ander kant is ook dan de privacy wel gewaarborgd.

Proever64325

Via online reservering

Heel lekker gegeten, goede, attente, vriendelijke bediening !
Gezellige sfeer, heerlijke wijn. Komen zeker nog een keer terug als we in Breda zijn.

lauraracke

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij VillaNova. Prettige bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding. Vooral de spareribs waren enorm mals, echt een aanrader.

merma84

Via online reservering

Op vrijdagavond met een gezelschap van 7 personen gaan eten. Vooraf de couscous, pesto-roomsoep en garnalenkroketjes besteld. Wat vermeld mag worden is dat er optioneel gekozen kan worden voor kleinere porties, dit zien wij te weinig in restaurants! Alles vers bereidt en heerlijk op smaak. Hoofdgerechten o.a. veggie potje van gekarameliseerde witlof met roquefort (heerlijk), fish and chips, en de kabeljauw. Alles was simpelweg heerlijk op smaak met een keurige prijs/kwaliteit verhouding. Er zaten meerdere grote groepen dus hoofdgerecht liet langer op zich wachten maar dat maakt niet uit want wij zaten gezellig. Het pand heeft mooie hoge plafonds en is vrij 'less is more' ingericht maar wel mijn smaak. Service was tevens goed. Leuk adres!

Gegeten op 3 oktober 2014

Thijsvenneman

Afgelopen zaterdag met de IENS Dinerdagen hier gegeteen. Het driegangemenu was heerlijk, met veel zorg bereid, en de service was top! Bovendien waren de wijnen verukkelijk, zowel de cava als de sauvignon blanc en de chardonnay. Wij gaan hier zeker vaker naartoe!

Gegeten op 27 september 2014

marlene4

Via online reservering

Op 5 september jl hebben wij met z'n 8-en bij Villa Nova gegeten vanwege het afstuderen van mijn zoon :-) We werden allervriendelijkst ontvangen. We werden voortreffelijk bedien. Het eten was voortreffelijk. Voor elk wat wils: ons gezelschap was van gemengde leeftijd en iedereen kon iets op de menukaart kiezen. Helemaal tevreden zijn wij na afloop huiswaarts gekeerd.

Gegeten op 5 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Villa Nova in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Villa Nova. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.