Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Villa Nova in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 520 00 11

Eigentijds genieten

Van buiten klassiek van binnen heerlijk eigentijds. Geniet van alles wat lekker is: een heerlijk stoofpotje, het perfect gebakken visje en zalige zoetigheden. De menukaart is enorm divers! De vriendelijke en spontane bediening laat je helemaal thuis voelen waarbij er altijd ruimte is voor een praatje.

lilian22

Via online reservering

Weer prima gegeten. mijn voorgerecht (kreeftensoep) was wat aan de zoute kant maar verder alles weer top. En dat voor een leuk bedrag, afrekenen valt altijd mee bij Villa Nova!
Deze keer op een zaterdag en dat was naar mijn smaak toch wel druk. Aan de ander kant is ook dan de privacy wel gewaarborgd.

Proever64325

Via online reservering

Heel lekker gegeten, goede, attente, vriendelijke bediening !
Gezellige sfeer, heerlijke wijn. Komen zeker nog een keer terug als we in Breda zijn.

lauraracke

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij VillaNova. Prettige bediening en goede prijs-kwaliteit verhouding. Vooral de spareribs waren enorm mals, echt een aanrader.

merma84

Via online reservering

Op vrijdagavond met een gezelschap van 7 personen gaan eten. Vooraf de couscous, pesto-roomsoep en garnalenkroketjes besteld. Wat vermeld mag worden is dat er optioneel gekozen kan worden voor kleinere porties, dit zien wij te weinig in restaurants! Alles vers bereidt en heerlijk op smaak. Hoofdgerechten o.a. veggie potje van gekarameliseerde witlof met roquefort (heerlijk), fish and chips, en de kabeljauw. Alles was simpelweg heerlijk op smaak met een keurige prijs/kwaliteit verhouding. Er zaten meerdere grote groepen dus hoofdgerecht liet langer op zich wachten maar dat maakt niet uit want wij zaten gezellig. Het pand heeft mooie hoge plafonds en is vrij 'less is more' ingericht maar wel mijn smaak. Service was tevens goed. Leuk adres!

Gegeten op 3 oktober 2014

Thijsvenneman

Afgelopen zaterdag met de IENS Dinerdagen hier gegeteen. Het driegangemenu was heerlijk, met veel zorg bereid, en de service was top! Bovendien waren de wijnen verukkelijk, zowel de cava als de sauvignon blanc en de chardonnay. Wij gaan hier zeker vaker naartoe!

Gegeten op 27 september 2014

marlene4

Via online reservering

Op 5 september jl hebben wij met z'n 8-en bij Villa Nova gegeten vanwege het afstuderen van mijn zoon :-) We werden allervriendelijkst ontvangen. We werden voortreffelijk bedien. Het eten was voortreffelijk. Voor elk wat wils: ons gezelschap was van gemengde leeftijd en iedereen kon iets op de menukaart kiezen. Helemaal tevreden zijn wij na afloop huiswaarts gekeerd.

Gegeten op 5 september 2014

elies-breda

Via online reservering

We hadden de geitenkaassalade en de clubsandwich tijdens de lunch. Buiten op het terras met een lekker glas sauvignon blanc. Meteen ook een karaf kraanwater gekregen. De salade was heerlijk vers en lekker op smaak gebracht met de dressing en de geitenkaas was prima. Toch een beetje saai, met maar hier en daar een stukje walnoot en een beetje komkommer. De sandwich was erg uitgebreid en mooi gepresenteerd. Bediening prima, aardig en attent.

Gegeten op 15 augustus 2014

RoosRitzen

Via online reservering

Leuke, overzichtelijke kaart met veel variatie. Heerlijke vis- en vleesgerechten. Vlotte, informele bediening.
Fantastische avond gehad!

Gegeten op 12 augustus 2014

petergourmet

Vooral de sympathieke bediening valt in de smaak, spontaan en gastvrij. Ambiance niet bijzonder, niet het mooiste stuk van Breda ook (zaten op terras). Kreeftesoep aan de zoute kant, de huiswijn prima, hoofdgerechten zijn behoorlijk, nagerecht goed. prijzen niet flauw.

Gegeten op 11 juli 2014

SimonGoedvree

Gisterenavond bij Villa Nova gegeten, samen met mijn tafelgenoot voor het 3 gangen keuzemenu gekozen. Wij kozen voor de carpaccio, bavette en kaas/crème brulee. De carpaccio was lekker, genoeg kleine extra smaak makers die er bij geserveerd werden. Misschien een tikje te zoet naar mijn smaak. De bavette was lekker mals. Alleen de licht overheersende saus van paddestoelen deed de smaak van het vlees te weinig eer aan. Kaas en de crème brulee waren lekker en waren mooi opgemaakt (de carpaccio en bavette ook overigens) wij hebben ook genoten van de huiswijn die ons zeer goed mocht smaken. De inrichting is kleurrijk en uitgesproken. De service was goed, aardig en attent. Al met al hebben we lekker gegeten en genoten! Als laatste tip aan villa nova, de geplastificeerde menukaart vind ik persoonlijk een min puntje, maar verder zeker goed bezig. Gr s

Gegeten op 26 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Villa Nova in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Villa Nova. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.