Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Singaradja

1. Indonesisch

Singaradja

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 076 514 79 00

paulvanderburg

Ik kom al meer dan 15 jaar bij S. Zelfs in hun vorige vestiging, toen ze nog blij met je waren en hun best deden. Gisteren daar weer gegeten. Dramatisch slecht. Een gewone Rames Singaradja heeft 2 soorten vlees waarvan er een zo taai was dat we hem allemaal opzij hebben moeten schuiven. Gevraagd dit aan de keuken door te geven. Geen reactie. Niet verwonderlijk want de eigenaresse is super arrogant. Vooral zo doorgaan. Ik had gasten uitgenodigd, maar dan schaam je je. Kom er nooit meer.

Gegeten op 13 september 2014

ingetelkamp

Met vrienden hebben wij hier een avond doorgebracht. Naar onze mening is het leuk ingericht maar het is veel te donker in het restaurant. Buiten leuk terras aan achterkant. Ondanks het feit dat ik ruim van tevoren had gereserveerd en wij op het afgesproken tijdstip binnenkwamen, moesten we wachten op onze tafel. We kregen de indruk dat we blij mochten zijn dat we een tafel tot onze beschikking hadden. Helaas een tafel met twee banken die niet echt gerieflijk waren. Op mijn opmerking of er geen andere tafel was, kreeg ik een kort antwoord dat het druk was. We hebben zeker 20 minuten moeten wachten voordat we een drankje konden bestellen. We hadden de tafel gereserveerd om 20.00u en om 21.15 was onze bestelling nog niet doorgekomen, op een amuse na. Toen mijn man hier een opmerking over maakte, kregen we wederom te horen dat het druk was. Eten was erg lekker en ruim voldoende. Prijs-kwaliteit verhouding goed. Heel jammer van de bediening!

Gegeten op 22 augustus 2014

Kolen

Het eten is goed, maar de bediening is zeer matig, tot (eigenaresse) zelfs zeer arrogant. Je voelt je geen betalende gast!
Voor ons de laatste keer.
Piet

Gegeten op 1 maart 2014

Epicurist1007

Eten is prima maar maak niet de fout een rijsttafel voor een groep te bestellen want dan word je gewoon genept. Schaaltjes vlees en nasi zijn goed voor een holle kies met als gevolg dat je wel bij moet bestellen. Was al de zoveelste keer dat ik dit meemaakte. Raar want eenpersoonsgerechten zijn wel voldoende en de helft goedkoper!
Twee flessen water (op de rekening staat "div. koffie/fris"!) a 7 euro per fles vind ook redelijk aan de prijs.

Gegeten op 12 november 2013

kalkroel

Hier op vrijdagavond 31 mei 2013 om 19.30 gegeten. Ginnekenweg drukke straat. Veel cafeetjes en restaurants. Van een café aan de overzijde (vrijdagmiddagborrel?) kwamen af en toe wat mensen om te eten bij Singaradja, maar daar was geen plaats meer. Tent zat helemaal vol. Ook toen wij kwamen (wel gereserveerd) was er nog geen plaats maar dat werd netjes opgelost door ons tijdelijk een plaatsje aan de bar te geven. Al snel konden we naar onze tafel. Beetje donker restaurant, maar ik mag dat wel voor een indonesisch restaurant. Geen traditionele tent voor wat betreft de aankleding. Ik vind het leuk. We kozen voor de uitgebreide rijsttafel. Die kwam al vlot. We eten vaker indisch zodat de meeste gerechten ons wel bekend zijn. De jongedame vroeg ons of ze moest vertellen wat er allemaal in de bakjes zat en dat wilden we toch wel. Ze benoemde keurig alles in de bakjes. Goed! Eten smaakte ons prima. Droge witte wijn erbij, goed. Ook lekker nagerecht, ijs. Thee en koffie, met likeurtje toe. Het is ons goed bevallen. Klein minpuntje; al die kleine bakjes passen eigenlijk net niet op de rechauds. Dat kan wat beter. Verder niets dan lof. Wij gaan nog wel eens terug. Prijs weet ik niet, want werd mee uit genomen!

Gegeten op 31 mei 2013

Flodje

Wederom erg slecht, personeel weet niet wat er op de kaart staat laat staan wat er in het gerecht zit. Je moet steeds vragen om iets wat men vergeet. Personeel loopt steeds als een kip zonder kop rond ( en met lege handen) Voor het oudere personeel ( familie) hoeft het ook allemaal niet zo nodig, een groet vooraf en een bedankje achteraf kan er niet eens af.
En dan het eten: kaart is nog altijd het zelfde, de nasi nog steeds muf, veel te kleine porties en de smaak weinig Indonesisch.
We waren uitgenodigd door vrienden, maar zelfs die uitnodiging om te gaan eten bij Singaradja laat ik voortaan graag voorbij gaan

Gegeten op 26 april 2013

jonghi125

Vanavond hier gegeten met franse gasten: uitstekend in alle opzichten ! Vlotte en vriendelijke bediening (professioneel: de bedienjuffrouw nam de bestelling zonder iets te noteren op), snel en goed geserveerd (goed hete borden), en van uitstekende kwaliteit. We hebben er alweer zo'n 2 jaar geleden gegeten, ook met franse gasten, en het was ook nu weer prima. Ga zo door, Singaradja blijft dus een aanrader in Breda voor wie goed indisch wil eten - en voor een alleszins redelijke prijs !

Gegeten op 9 februari 2013

CurlyBean

Heb hier een keer gegeten en vorige week afgehaald. De keer dat ik ging eten vond ik de service wat minder. Ze hadden wat foutjes gemaakt in de bestelling en waren niet zo gediend van dingen veranderen aan combi schotels. Ook duurde het heel lang voordat ze kwamen vragen of we nog koffie of thee wilde na de maaltijd.
Qua smaak was het wel lekker eten. Niet echt veel alleen. We misten een aantal dingen op de kaart die we wel verwachte bij een Indonesisch restaurant. Hoewel ze hier wel lemper hebben.
Binnen vind ik het toch een beetje donker (misschien de reden waarom ze niet zien dat we al 20 minuten klaar waren met alles...). Het decor is op zich wel mooi maar als je naar het toilet gaat stoot je jezelf gegarandeerd ergens aan. Iets meer licht zou beter zijn.
Met het afhalen afgelopen vrijdag was het eten heerlijk. En dit keer wel voldoende. 8,50 voor een Sate schotel...heerlijk. Deden nu niet moeilijk over het vervangen van de soort sate in de schotel. En erg snel met het klaarmaken van het eten. Blijkbaar kan je hier het beste afhalen. Voor afhalen kom ik hier waarschijnlijk wel terug...maar niet meer om in het restaurant te eten.

Gegeten op 19 oktober 2012

anjam

Alweer even geleden maar zoals wij gewend waren, is het eten nog steeds uitstekend en zeker authentiek. Ook de bediening was indanks dat het restaurant vol zat prima in orde. Het aangeboden hapje vooraf was bijzonder smaakvol. Ik mis alleen een indonesch dessert op de kaart welke er beslist thuis hoort!!

Gegeten op 28 september 2012

vincent20

Eten is prima te eten, helaas erg verwesterd en niet authentiek Indonesisch. Bij de klassieke gerechten zoals Rendang, Saté Ayam en Nasi Koening ontbraken toch de kruidige smaken die je bij deze gerechten zou verwachten. Personeel was langzaam en onverschillig. Tijdens binnenkomst en vertrek niet gegroet en nadat de tafel was afgeruimd is niemand meer langs geweest voor eventueel koffie of desert. Uiteindelijk zijn we zelf maar opgestaan om de rekening te vragen. Voor een echte Indonesische maaltijd zou ik toch aanraden naar een Indische toko of Indisch eethuis te gaan.

Schrijf zelf een recensie over Singaradja in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Singaradja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.