a TripAdvisor company

1. 6,9 10 1 14

2. 5,5

3. 5,7

casabao

Ondanks reservering ruim een uur moeten wachten op de bestelde rijsttafel (mensen die na ons kwamen waren toen alweer bijna klaar met het hoofdgerecht). Een bord met aangekoekt etensrestje van vorige klant, waxinelichtjes van het warmhoudplaatje doofden al voor de maaltijd geserveerd werd, gedeeltelijk lauwe gerechten, geklungel met het uitserveren koffie...
Een mevrouw (in haar eentje klaarblijkelijk verantwoordelijk voor alle tafels), liep zich de benen uit het lijf en had duidelijk geen overzicht meer op het inmiddels bomvolle restaurant. Een aardige jongeman 'deed de drankjes' maar daar bleek ook geen duidelijk systeem in te zitten. Kortom, jammer! Het eten was op zich heel smakelijk (maar lauw). Met wat meer personeel zou ook aandacht aan de gasten besteed kunnen worden, toch een niet onbelangrijk ingrediënt voor een avondje uit eten! Afijn we hebben gegeten, we hebben er om kunnen lachen…maar terugkeren doen we er niet meer.

Gegeten op 30 januari 2016

hans431

We gaan regelmatig een bordje Ramas Singaradja (met nasi) eten. €16,50 is een prima prijs voor een complete en smakelijke maaltijd. Biertje (flesje) is met 4 euro aan de prijs maar ze moeten ergens wat op verdienen dus heb daar niet echt problemen mee. Bediening is snel, correct en vriendelijk. Fooi gaat naar de eigenaar dus gewoon pinnen.

Gegeten op 24 januari 2016

joepie1

Lang op alles moeten wachten, bediening was zeer slecht. Eten was goed.Ober liet glas water vallen naast de tafel, nam het kapotte glas mee, maar het water en de scherven liet hij gewoon liggen.Tafels worden niet afgeruimd. Bestek was niet schoon.

Gegeten op 3 januari 2016

does

Was in het verleden goed is helaas niets meer van over
Niet schoon, niet lekker
Als je uit eten gaat wil je toch een goede omgeving die helder is en dat je goed eten krijgt en waar voor je geld
Van al deze punten is er geen een waar dit restaurant aan voldoet

Gegeten op 23 oktober 2015

MirrekeR

Vanavond samen met mijn man in dit restaurant gegeten, niet gereserveerd dus mochten even wachten tot er een tafel klaar was gemaakt, naar mijn idee was er even snel met een doekje half over de tafel gegaan(de kringen van de glazen van de vorige gasten nog zichtbaar) .
Wij zijn niet de moeilijkste, dus prima, 2 glazen wijn besteld en de uitgebreide reisttafel voor 2 personen, de wijn kwam vrij snel, op de maaltijd wel lang moeten wachten, eerst werden de warmhoud platen op tafel gezet, ik vond ze er niet fris uit zien, maar goed, wij zijn niet de moeilijkste , er werden wat bijgerechten geserveerd, warm en koud met uitleg daarbij, jammer dat we nog geen borden en bestek hadden, toen dat werd gebracht even met mijn servet het bestek gepoetst, ook dit was niet echt schoon, toen alle gerechten met uitleg op tafel stonden en de serveerster ons smakelijk eten had gewenst, haar aandacht proberen te trekken om nogmaals 2 wijntjes te bestellen. Om ons heen veel lege tafels, waar de borden etc nog steeds stonden te wachten om te worden opgeruimd. Het eten was oke, maar niet wat we gewend zijn van dit (afhaal)restaurant.
Na het eten gelijk de rekening gevraagd, we werden er niet op gewezen dat bij onze rijsttafel ook nog koffie inbegrepen was? Wel werd ons verzocht om naar de bar te komen en onze rekening per pin te voldoen, toen wij echter aangaven contant te willen betalen, werd er gezegt, de buurt is niet meer zoals t geweest is, dus graag per pin betalen. Jammer, wij gaan hier niet meer terug komen.

Gegeten op 27 september 2015

linda212

Ik vond het eten en de bediening gewoon geweldig, een heerlijke rijsttafel op je vingers af te likken, lekkere wijn en uiterst gezellige sfeer, en de eigenaresse was zeer aardig, wij komen zeker terug en raden dit aan iedereen aan die een lekker wil eten

Gegeten op 16 augustus 2015

margriet61

Wij waren gisteravond bij Singaradja. Buurman Merijn, en Buurvrouw Margriet. Wij hadden een rijstafel besteld. Wat was dat heerlijk, Ik bleef opscheppen. Het was super!! De bediening is vriendelijk. En vooral de eigenaresse, was gezellig!! Wat hebben wij gelachen!! Ze zei, jullie zijn de gezelligste en leuke klanten in mijn restaurant. Top!!! Wij komen zekers nog een keer terug!!

Gegeten op 14 augustus 2015

lia52

Vandaag met mijn man op onze trouwdag naar Singaradja om weer te gaan genieten van een heerlijke rijsttafel Helaas is het een grote blamage geworden! Mijn man wilde graag een biertje drinken, maar de uiterst correcte bediende kwam de boodschap brengen dat het fust leeg was. Toen mijn man zei dat een flesje bier ook goed was, werd er verteld dat er ook geen flesjes bier meer waren! Van armoede heeft hij een cola besteld. Ik kreeg mijn bestelde glas rosé wel, maar een tweede glas konden ze ook niet uitserveren: de rosé was op!!!! Na ons kwamen mensen die wel bier kregen en de eigenaresse die we bij het afrekenen aanspraken over dit soort zaken vertelde zonder gene dat dat klopte, want de bediendes waren gauw naar de supermarkt gestuurd voor bier, Ze vertelde er ook zonder schaamte bij dat die mensen dat bier ook geweigerd hadden omdat het niet koel genoeg was!!! In eerste instantie wilde ze de (arme) jongens de schuld geven. Dit was een blamage eerste klas en dit is ook meteen de allerlaatste keer na 40 jaar dat ik daar nog ga eten!!

Gegeten op 8 juli 2015

GdR

We werden gastvrij ontvangen. Het restaurant was daarbij slecht verlicht en gaf daardoor een minder plezierige indruk. We werden gastvrij geholpen gedurende de maaltijd. We kregen een aperitiefje vooraf. De maaltijd die we hadden gekozen was een voor gerecht bestaande uit uit garnalen-sate stokjes en een loempia het hoofdgerecht was een rijst tafel bestaande uit een groot aantal gerechten die in kleine schaaltjes werden geserveerd. De gerechten die warm waren werden op warm houdt platen geplaatst. Alles werd bij het opdienen door de serveerster op correcte wijze uitgelegd. De maaltijd was dan ook heerlijk!!!
Het indonesisch restaurant is dan ook een echte aanrader daar naast het lekkere eten de prijskwaliteit voor dit eten goed is.
Jammer van de donkere uitstraling in de zaak zelf.

Gegeten op 22 februari 2015

pspoor

Het eten kon er net mee door. De moeder van mijn Indische zwager kookt beter. Een matig half glaasje witte wijn voor € 4,00 vind ik dik betaald, om nog maar te zwijgen over de € 4,00 voor een Jupiler Malt van 25 cl. ( op de rekening stond overigens Dommelsch Malt). Na onze vraag om de desertkaart kregen we te horen dat er alleen maar cheesecake was. Even later kwam er een andere serveerster vragen of we nog een nagerecht wensten. Bij haar was het ineens mogelijk om ook spekkoek met ijs te bestellen. We hebben het maar bij de, bij de rijsttafel inbegrepen, koffie gehouden. Al met al: zeer amateuristische bediening in een ruimte waarin je nauwelijks kunt zien wat je eet. Door de nauwelijks licht gevende lampen kun je ook je overbuurman/vrouw niet zien.
Niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 27 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Singaradja in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Singaradja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.