Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Don Qui-John

1. Restaurant
  2. Frans

Don Qui-John

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 076 514 76 69

saskiacuisine

Gisterenavond samen met partner bij Don Qui John gegeten. Setting is nog steeds goed. Aankleding is mooi en tafeltjes staan goede afstand van elkaar. Amuse was prima, net als het voorgerecht (zeebaars) en hoofdgerecht (zeewolf). Het nagerecht (chocolade dessert) was ook erg lekker maar misschien qua smaak wat eenzijdig. Waren er dan nog kritiekpunten? Ja. Bediening bleef wat te stijf en paste zich niet aan aan de betreffende gast. Extra frietjes en mayonaise werden in eerste instantie vergeten en moesten we tweemaal bestellen. Al met al een goed restaurant en zeker een van de betere eetlocaties in omgeving Breda.

Gegeten op 16 november 2014

ekmbeukers

Hier voor het eerst gegeten met een zeer originele dinerbon voor dit restaurant. De eigen omschrijving op hun site geeft precies weer, wat het is: een gezellig eetcafe qua stijl/aankleding, maar met gerechten, die qua prijs maar ook qua kwaliteit recht zouden doen aan de betiteling goed restaurant. Het was er afgeladen druk en met veel vriendelijk en bedrijvig personeel. Zowel voorrechten als hoofdgerechten prachtig opgediend en geweldig qua smaak. Een eetgelegenheid om niet te vergeten. En ook nog eens gelegen aan een schilderachtig historisch pleintje, wat een sfeer! Zou reeds iets van 15 jaar bestaan.

Gegeten op 20 september 2014

paul214

Prima prijs/kwaliteit, vlotte bediening, in 1,5 uur 3 gangen, en bovengemiddelde kwaliteit gebruikte producten. Een aanrader

Gegeten op 9 september 2014

gerardgielen

Zeer fijne bediening, open, spontaan, vlot; past perfect bij de ambiance van het restaurant. Het eten was heerlijk. Wij hebben in het Happy People-menu mogen genieten van heerlijke verse vis en een prachtige gevarieerd nagerecht met ijs. De 2 leuke kunstborden van Happy People kregen wij cadeau!

Gegeten op 17 september 2014

WilmaPatje

Gisteren met mijn man hier samen voor het eerst gegeten en het is zeker voor herhaling vatbaar. Goede uitleg van extra gerechten, aandacht en interesse voor de klant...kortom...een gezellig avondje uit met heerlijk eten. Vooral Tamberly willen we bedanken; wat ben jij goed met je werk bezig, complimenten.....en tot snel.

Gegeten op 22 juni 2014

1950

Met vrienden hier gegeten en wederom zeer aangenaam verrast. We werden zeer gastvrij ontvangen, de bediening is vriendelijk, professioneel en zorgzaam. Het eten was een feest voor ogen, neus en mond. Het voorgerecht met diverse asperge-gerechtjes was zeer verrassend. De Livar-ham in combinatie met asperges was verrukkelijk. Ook de vis was van een uitstekende kwaliteit. We genoten met een zachte, Brabantse en grote G!

Gegeten op 3 mei 2014

B.Lat.

Voor het eerst in vier jaar weer gegeten bij Don Qui-John. Weer een mooie avond gehad. Hele vriendelijke en correcte bediening en perfecte tournedos gegeten. Bovendien makkelijk (en gratis) parkeren. Helemaal top!

Gegeten op 16 mei 2014

marjoleindevroed

Met 5 meiden geserveerd voor de high wine. Wij voelde ons allereerst meer dan welkom nadat wij via de mail gereseveerd hadden. Wij voelde ons een zeer gewaardeerde klant nadat wij enthousiast bevestigd werden. Met volle zin kwamen wij aan in Breda en werden warm ontvangen. Heerlijke wijn, super eten. Prijs kwaliteit verhouding was meer dan geweldig. Wat een super personeel, dat er oprecht een top avond voor hun klant van wil maken. De kleine dingen maken het in deze gelegenheid compleet. Wij komen zeker terug.

rapunzel1978

De high tea is erg lekker. Ik vind het persoonlijk alleen jammer dat je dicht op andere gasten zit. Er was een grote groep met dames en ons gezelschap van 4 kon elkaar niet verstaan.

Gegeten op 22 juni 2013

PNRed

Don Qui John is vooral na de grote verbouwing van ?2008 een plek geworden waar je in alle rust heerlijk kan eten. De bediening is haast perfect, iedereen is reuze aardig. Snelle bediening, mooie presentatie, heerlijke gerechten. Maar dat succes vertaalt zich helaas in de prijzen want die prijzen van de gerechten en de dranken blijven maar doorstijgen. De huiswijnen, nu 21,50 per fles (bij AH gemiddeld 6,75), karafje mineraalwater 5 euro. De Cava Renaixenza 30 euro. Dat is echt slikken. Wat eerst een échte 'brasserie' was waar je zó kon binnenvallen voor een gezellige hap, begint nu op een top-restaurant te lijken voor speciale gelegenheden.

Gegeten op 29 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Don Qui-John in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Don Qui-John. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.