Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Alfonso's

3. 23% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 020 625 94 26
  2. www.alfonsosrestaurant.com

Amsterdam3003

Ik heb hier van de week heerlijk gegeten met een vriendin van mij. We hadden allebei fajitas besteld, die kan ik iedereen aanraden. Ook de strawberry margaritas waren erg lekker. De bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

mark14

Gisteravond hebben we met een groepje vrienden het begin van de lente gevierd in Amsterdam. Begin van de avond hebben we bij Alfonso's gegeten. Nu zijn onze ervaringen met Mexicaanse restaurants wat wisselend. Maar bij Alfonso's is het eten gewoon lekker. We hebben geen voorgerecht of dessert genomen, alleen een hoofdgerecht. Op tafel kwam voor 8 personen fajita's met kip, rundvlees en entrecote. Kip en rundvlees erg smakelijk, maar de entrecote viel tegen. Het vlees was wat aan de taaie kant en was in stukken gesneden. Als je een entrecote in 1 stuk op je bord krijgt, kan je het vetrandje wegsnijden. Dit vlees was inclusief het vet in stukken gesneden en daardoor minder smakelijk. De manager begreep ons en zonder discussie werd de entrecote vervangen door het prima rundvlees. Met zeer vriendelijke dames in de bediening, een aardige huiswijn (zowel wit als rood) en voor de liefhebbers de bekende Mexicaanse bieren uit de fles was dit een prima avond.

Gegeten op 22 maart 2014

melis1

Ik eet hier eens in de zoveel tijd. Ik heb verschillende mensen meegenomen en iedereen was altijd blij verrast! Ik neem eigenlijk altijd hetzelfde: enchelada's. Het is altijd erg lekker en snel klaar. De porties zijn naar mijn mening perfect, ik ga nooit met honger naar huis.

Gegeten op 30 januari 2014

RobbertS

Na jaren weer eens bij Alfonso's in de Utrechtsestraat geweest, heerlijk gegeten, prima service.
We wilden eerst boven zitten met een groep maar werden proactief gebeld door de manager om een andere / beter plek te regelen. Kon niet kiezen dus de Combinacion genomen. Volgende keer ga ik voor de fajitas, opgediend als sizzler en heerlijke grill smaak.
Verbeterpunten: lichte rioollucht op de 1e, meer tacos bij de dip (of minder dip :-)).

Gegeten op 30 november 2013

SanneVa

Dit was de derde keer dat ik ging eten bij Alfonso's. De taco's met gehakt waren erg lekker, de porties zijn groot waardoor een voorgerecht niet nodig was.
Mijn tafelgenoot had de enchiladas, ook erg lekker. Bediening is snel en erg vriendelijk, locatie van het restaurant is perfect. Kortom, wij gaan ook een vierde keer weer terug.

Gegeten op 29 november 2013

Anna152

Onlangs hier gegeten. Ontvangst was hartelijk en nadat ons gezelschap compleet was werden we naar een tafel gebracht. Een mindere plek in het restaurant op zijn zachts uitgedrukt: we zaten naast een verhoging en zaten op ooghoogte met de schoenen van de buren. Niet heel fris! Bediening was heel druk in de weer maar in ieder geval niet met de gasten en de service. Echt heel belabberd! Eten was oké (nacho's en Mexicaanse caesar salade). Ik denk dat wij vooral pech hadden met de plek in het restaurant maar de bediening was echt een dooddoener! Niet nog een keer want er zijn echt veel betere Mexicaanse restaurants in de stad te vinden.

hanatje

Hier laatst gegeten met wat vrienden. De bediening was erg hartelijk en welkom naar ons toe waardoor je je gelijk welkom voelde. Het eten was ook lekker. Hoewel ik de taco's had besteld, en die waren niet zo bijzonder, waren de fajita's wel erg lekker (ik mocht mee eten van de rest) en 'sizzelt' het fijn. Het toppunt was wel het dessert. Ik had een chocoladetaart met vanilleijs genomen en die waren goddelijk! Heerlijke zachte chocoladetaart en devanilleijs was precies romig. Ik zou zeker terugkomen en dan vooral voor het toetje en de fajita's.

Gegeten op 30 oktober 2013

Chili

Het adres voor overheerlijk Mexicaans eten. Een zeer uitgebreide kaart met als topper de fajitas cordero – heerlijke lam in pittige pepers, precies goed gebakken – krijgt een tien! Enchilada met gehakt en met rundvlees ook goed te verorberen. Vooraf de mix van voorgerechten – voor ieder wat wils – met onder meer lekker vettige chorizo’s. .
Hier ook verkrijgbaar lekkere cocktails, we genoten de tequila sunrise en de mojito.
Het is hier lekker druk, een combinatie van toeristen uit binnen- en buitenland en vaker terugkerende gasten die dit speciale adres eerder ontdekt hebben. Alerte en attente jonge dames in de bediening. Speciale vermelding voor het herentoilet op de 2e verdieping: met veel ramen. Als het buiten donker is, heb je de bijzondere ervaring dat je “te kijk staat”. Maar dat is hoegenaamd niet zo.

Gegeten op 19 oktober 2013

Erich Schlemmer

Gegeten op 22 oktober 2013

Marleen1972

Gisterenavond zijn mijn gezin en ik hier wezen eten op aanbeveling van een vriendin.
Van haar hoorden we dat de bediening erg attent was, het eten erg vullend én goed voorbereid en dat de cocktails om te genieten waren.
Algauw konden we van haar mening ook onze mening maken.
Erg goede en rappe bediening (erg lieve dames die daadwerkelijk om onze voldoening bekommeren)! Het eten is erg lekker, voornamelijk de fajita's de Angosto en tortillagerechten!
Bij de fajita's krijg je een aantal tortilla's bij en verschillende sausjes, ook vast rijst (wat ik nooit eerder bij een ander Mexicaans restaurant heb gekregen).
De prijs kwaliteit is erg goed, zeker voor alle bijgerechten die je er bij krijgt.
Ook het pand vond ik er typisch Amsterdams uitzien, wat natuurlijk een extra goede sfeer geeft!
Zeker voor herhaling vatbaar en misschien wel ons maandelijks vast restaurantje!

Gegeten op 28 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Alfonso's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Alfonso's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.