a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 076 521 69 05

thijs108

De rhodos schotel bevalt me het beste,of de mixed grill is ook erg goed.Vooral als je niet zoveel honger hebt is de mixed grill aan te bevelen.Ps de olijven zijn heerlijk heb er zelf in de winkel nooit lekkerder gevonden.De bediening is uitstekend,zelfs in noodsituaties reageren ze adequate.Een paar jaar geleden kreeg ik een hartritme stoornis,binnen de vijf minuten stond er een ambulance voor de deur.Chapeau.

Gegeten op 9 maart 2016

jorisrovers

Ik kom regelmatig bij deze Griek en ben elke keer erg enthousiast. Het eten en de bediening is helemaal prima. In de zomer kun je genieten in de tuin waarin je je echt in Griekenland waagt. We probeerden kort geleden een andere Griek maar dat doen we nooit meer.

Gegeten op 10 april 2016

Iris076

Afgelopen vrijdag met zijn drieën uit eten geweest bij Rhodos in Breda. Ik was hier nog nooit geweest, maar een vriendinnetje van mij was vol lof over dit restaurant. We bestelden tzatziki vooraf en gevulde champignons (gedeeld met 3) en als hoofdgerecht had ik moussaka. Ik had al langere tijd trek in moussaka, en deze voldeed aan mijn verwachtingen. De moussaka werd met tzatziki en rijst geserveerd. Mijn tafelgenoten kregen groenten als boontjes en paprika bij hun gerecht, dit miste ik wel een beetje bij mijn gerecht.
Echter niets te klagen, goed gegeten en we zaten goed vol (zoals het hoort bij de Griek). Het personeel mag iets accurater reageren op de gasten, maar verder niets te klagen. Goed gegeten voor een prima prijs.

Gegeten op 1 april 2016

Paulus53

kom al 20 jaar bij restaurant Rhodos en ga er de komende 20 jaar regelmatig eten. Hartelijke bediening, prima eten, altijd dezelfde goede kwaliteit. Ook met een grote groep ben je van harte welkom. Rhodos is en blijft een topper!

Gegeten op 29 januari 2016

Hans-Marion

Te lang niet bij Rhodos gegeten. Zoals altijd werden we hartelijk ontvangen. Ondanks dat we een erg drukke avond troffen, werd er alles aan gedaan om het ons toch aangenaam te maken. Wat ook opviel, was dat het restaurant erg netjes in sfeer was opgeknapt. Zag er gewoon erg netjes, sfeervol en in gepaste stijl uit.
Het eten was zoals altijd gewoon goed. Niets op aan te merken. We kozen voor de huiswijn, goede kwaliteit tegen een goede prijs.
De bediening is netjes, vriendelijk, attent en belangstellend. Er is niet echt een zakelijke verhouding tussen klant en bediening. Nee, het is de verhouding tussen gast en gastheer. En dit is wat Rhodos mede zo gezellig maakt en waardoor je er gewoon thuis bent. We hebben het afgelopen jaar heel veel op alle niveaus gegeten. Vaak zelfs excellent gegeten. Maar toch is Rhodos telkens een beetje thuiskomen.
Wij bevelen het in alle opzichten als Grieks restaurant zeker aan.

Gegeten op 30 december 2015

martijn323

Helaas geen aanrader. Stokbrood was randje gaar ook dat van de Griekse Brushetta variant. Vlees was droog en had een structuur van ingevroren- ontdooit-ingevroren-ontdooit. ls ik dat wl ga ik wel naar de supermarkt. Hoofd bediening of zo gaat lievervin discussiecdan de gast serieus te nemen hierin. Zelf geen troost koffie kon er van af. Jammer

Gegeten op 17 oktober 2015

Restaurant - 8 maanden geleden

Geachte gast , u vertelde mij dat de bediening en de bereiding perfect was maar dat het vlees toch wat droog was , u bord met tournedos had u voor 100% helemaal opgegeten , van u vrouw was een hele kleine stukje van over en u had het gevoel dat het vlees bevroren geweest was . Ik heb u verteld dat wij absoluut geen bevroren vlees kopen en dat u in de koeling en vriezer mocht vrij kijken en als iets tegen kwam dat u iedere dag met 10 man gratis kan eten maar u geloofde mij of wilde misschien dat niet doen , nu ga je achteraf dat schrijven , het voelt als een mes in je rug zo iets , of moest ik u een koffie aanbieden om u tevreden te stellen. Wij doen ons best en meer kunnen wij niet doen. Wij staan 100% achter ons vlees kwaliteit en houden zo. Dank je wel nogmaals. Yannis Papadopoulos

Proever in spe - 8 maanden geleden

Ik stuur geen eten terug. Dat maakt de avond er niet beter op. U vat kritiek op als een mes in de rug. Alweer neemt u uw gast niet serieus. U bent gewoon niet gediend van kritiek en dat is de uiteindelijke oorzaak dat ik uw restaurant als matig beoordeel. Door niet te luisteren zult u ook niet verbeteren

Restaurant - 8 maanden geleden

Naar u zal ik zeker niet luisteren , en ik kan best tegen kritiek , anders had ik geen 30 jaar volgehouden . U vertelde mij dat u ook in de horeca zit , ben benieuwd waar ?

Jolanda-uit-Breda

Rolstoeltoegankelijk restaurant, ruim opgezet met verschillende hoekjes.
Men schenkt gewoon gratis kraanwater, naast je drankje. Zo hoort het!

Hier gegeten tijdens de Tranen van van Cooth. Gekozen voor de thrakiotiko, lekkere kalfsvleesschotel met diverse groenten en Griekse schapenkaas. Flinke porties.

Het was niet druk in het restaurant, maar toch duurde het lang voor onze bestelling werd opgenomen. Er liep genoeg personeel rond, dus dit is een verbeterpuntje.
Mijn tafelgenote vond haar wijn niet lekker en wilde deze ruilen voor een andere. Hier moest 3 keer om gevraagd worden. Jammer.

De bediening is gastvrij en beleefd.

Gegeten op 29 augustus 2015

dimitri12

Smaakvol ingericht grieks restaurant met authentieke griekse elementen. Op een donderdagavond (koopavond) gegeten in een bomvolle zaak. Bediening en snelheid was goed ondanks de drukte. Voorgerechten zijn goed uitgevoerd en hebben smaak. Als hoofdgerecht een vleesschotel voor twee genomen. Ik proefde typische griekse kruiden (kan over het algemeen wat meer) en het was vooral veel. Prijs kwaliteit is dik in orde. Een terugkom restaurant.

Gegeten op 9 juli 2015

MeisjeNijmegen

Goede Griek (waar er veel slechte bestaan). Wij kozen voor een verrassingsschotel met verschillende mezedes. Kregen deze zowel koud, als voorgerecht, als warm (hoofdgerecht), met een nagerecht naar keuze (we namen baklava). Daarbij werd ons een lekkere Griekse rode wijn aanbevolen. De mezedes smaakten precies zoals in Griekenland: eenvoudig, maar goed. De baklava was veel beter dan hoe deze normaal vaak in Nederland wordt geserveerd. Verder is het restaurant voor een Griek niet goedkoop, maar de kwaliteit van het eten is het wel waard. Wel een minpuntje dat niet iedereen van de bediening Nederlands sprak.

Gegeten op 13 juni 2015

MAAL

Zaterdagavond hebben wij... Makro Breda medewerkers en oud Makro Breda medewerkers heerlijk gegeten bij Rhodos. De gerechten waren heerlijk. Geen één minpunt. De bediening was correct en vriendelijk. De drankjes en het eten werd netjes optijd geserveerd. De inrichting was gezellig. Gewoon een hele goede sfeer. Rhodos ....chapeau!! Wij komen terug.

Gegeten op 18 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Rhodos in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Rhodos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.