a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 076 521 69 05

MAAL

Zaterdagavond hebben wij... Makro Breda medewerkers en oud Makro Breda medewerkers heerlijk gegeten bij Rhodos. De gerechten waren heerlijk. Geen één minpunt. De bediening was correct en vriendelijk. De drankjes en het eten werd netjes optijd geserveerd. De inrichting was gezellig. Gewoon een hele goede sfeer. Rhodos ....chapeau!! Wij komen terug.

Gegeten op 18 april 2015

c.horsten

Zeker niet tevreden. Het duurde zeker een kwartier alvorens er drinken werd geserveerd.
Dit terwijl het helemaal niet druk was. We hebben ongeveer 10 kleine gerechtjes besteld en we hadden het idee dat ze bijna allemaal uit de magnetron kwamen. De giros was niet knapperig en we kregen 2 gamba`s met saus (2 kleine gamba`s) en daar zat niet eens een "bite in" vroegen ze toch nog € 8,50 voor.... We hebben dat ook netjes kenbaar gemaakt maar daar werd eigenlijk helemaal niks mee gedaan. Er werd alleen maar gezegd dat het niet zo was.. Aan klantenbinding doen ze daar zeer zeker niet.

Gegeten op 31 maart 2015

rgroen

Met 10 vrienden zonder te reserveren aangeklopt bij dit restaurant. Hoewel het restaurant al snel helemaal vol zat, maakte het restaurant toch plaats voor ons. Super service.

8 personen bestelde de Rhodos-schotel. Deze werd op 2 grote schalen geserveerd. Zo kon iedereen iets eten wat hij lekker vond. Het was ruim voldoende. De andere 2 personen hadden andere gerechten gekozen die ook zeer lekker waren.

Leuk restaurant in Griekse sferen. Bediening was vlot en vriendelijk.

Gegeten op 10 januari 2015

aidahuiz

Nadat onze favoriete Griek in Etten-leur was overgenomen door een andere eigenaar, zijn we gaan zoeken naar een andere lekkere Griek. Ik loop al heel lang langs dit restaurant en heb eindelijk eens besloten om er te gaan eten.

Ontvangst was prima, we waren met 3 personen en hadden niet gereserveerd, maar kregen meteen een plaatsje bij het raam.

Het viel me meteen op dat ik het decor in dit restaurant wat minder bijzonder vond dan in andere Griekse restaurants. Het is naar mijn mening wat 'goedkoper'.

Het eten was lekker. We bestelden voor-, hoofd- en nagerecht. Goede hoeveelheden, niet overdreven veel zoals vaak het geval is. Maar wel een bomvolle maag na alles. Heerlijke baklavas als toetje, wel jammer dat daar geen bolletje ijs bij zat, wat wel op de kaart stond? (baklavas zijn zeer zoet, dus verzadigen de mond snel)

De bediening was niet makkelijk om te roepen of om mee te praten. We hebben een aantal zeer slecht Nederlands sprekende mensen aan tafel gehad. Die niet leken te 'begrijpen' dat we om ijs vroegen. En eerlijk gezegd verstond ik ook helemaal niets van hen, dus hebben we het maar laten lopen.

Verder wel een gezellige avond gehad. We komen hier terug, maar alleen voor het eten.

Gegeten op 10 oktober 2014

robvanwees

Op advies van een collega gaan eten bij Rhodos. We waren een dagje uit in Breda en hadden al te lang geen Grieks meer gegeten. We waren vroeg dus konden gelukkig zonder reservering een tafel krijgen voor 5 personen, maar daar houdt het qua positieve ervaring wel mee op.

Bij het opnemen van de bestellingen vroeg de ober ons of 1 schaaltje tzatziki voldoende zou zijn. Deze vraag deed ons al vermoeden dat dit bijgerecht dat in de meeste Griekse restaurants standaard bij ieder gerecht wordt geserveerd hier apart op de rekening zou verschijnen.

Toen de gerechten werden uitgeserveerd bleek dat de ober een fout had gemaakt waardoor een van ons langer moest wachten op haar hoofdgerecht. Deze fout werd niet gecompenseerd door bijvoorbeeld een extra drankje of een gratis nagerecht aan te bieden, wat een kleine moeite was geweest en een blijk van goed gastheerschap.

Bij de hoofdgerechten kregen we met zijn vijven 1 schaaltje friet en 1 schaaltje met koolsla. De extra friet die we bestelden verscheen ook weer apart op de rekening, net als de al eerder genoemde tzatziki.

De kwaliteit van het vlees was zeker goed, maar de hoeveelheden durf ik rustig nogal klein te noemen.

Dit restaurant heeft ons niet weg laten gaan met een joepie-gevoel en dat lijkt me wel de bedoeling als je ergens hebt gegeten. Voor ons is Rhodos geen plek om nog eens terug te keren.

Gegeten op 3 september 2014

elies-breda

Altijd weer een hele vriendelijke ontvangst met een glimlach, een praatje en natuurlijk een glaasje ouzo. Lekker buiten op het terras kunnen eten. Heerlijke visschotel met daarbij de bekende koolsla, frietjes en de lekkere rijst. Er werd gevraagd of ik er misschien tsaziki extra bij zou willen. Aangezien mijn partner het 3 gangen keuzemenu had besteld en ik zelf geen voorgerecht nam, leek het me heel fijn om het alvast wat eerder op tafel te krijgen tegelijk met de soep van het menu. Dat kon helaas niet. Een klein minpuntje op een voor de rest heerlijke avond. Komen hier graag terug.

Gegeten op 31 juli 2014

tamara39

Al jaren vaste klant bij Rhodos, vanaf kinds af aan al mee met m'n ouders en bij vertrek altijd standaard een lollie of snoepje. 10 mei daar gegeten, was als vanouds. Lekker eten en vriendelijk personeel. Vandaag wilden wij komen eten voor een speciale gelegenheid. Er werd ons verteld dat er geen reservering aangenomen kon worden vandaag. Het hele verhaal uitgelegd maar geen begrip of coulance, ook niet voor de vaste gast die daar al 20 jaar komt. Vandaag alleen geopend voor de mensen die vanaf het Jazzfestival na het nuttigen van 20 alcoholische drankjes even friet met souflaki willen komen eten. Klantvriendelijk? Nee. Voor ons geen Rhodos meer.

Gegeten op 10 mei 2014

Restaurant - 1 juni 2014

Geachte gast, juist u als vaste gast had kunnen weten dat wij al jaren op koningsdag,Hemelvaartsdag en Jazz zaterdag geen reserveringen aan nemen omdat door de drukte altijd uitloopt ,als wij reserveringen hadden nemen dan waren wij al vol geboekt een maand geleden .Dank u wel en hoop tot ziens .

Proever in spe - 1 juni 2014

Bedankt voor de reactie. Blijkbaar kennen jullie je vaste gasten dus niet. Omdat ik nog niet eerder op een feestdag heb willen komen eten bij Rhodos wordt gezegd dat ik dan geen vaste gast zal zijn? Ik zal Rhodos in ieder geval niet meer aanbevelen bij anderen.

Justice4u

Eten bij 'de Griek' lijkt over het algemeen altijd hetzelfde: veel vlees, weinig oog voor detail. Hoewel het vlees bij Rhodos wat smaak betreft best goed is, heb ik soms het idee dat ze er snel vanaf moeten. Maar, de bediening en de inrichting van het restaurant zijn beide prima. Ik ga er ook graag naar toe. Wel is reserveren, voor welke dag dan ook, een aanrader. Het is uitgesproken druk. En met de standaard Ouzo als welkomstdrankje zeg ik tegen Rhodos: JAMAS!

Gegeten op 9 maart 2014

Fabio46

groot grieks restaurant, er is veel keus op de menukaart en - niet gangbaar voor een griek - ze bieden ook 3-gangen menu's aan. Dat is voor ons te veel! De Bekri Meze is geweldig hier. Bediening is heel vriendelijk en zeer vlot. Ze hebben hier wel verschillende plekjes, in het midden en achterin lijkt me niet zo gezellig. Maar dat is persoonlijk. Het is wel wat koud in dit restaurant. Wat wel jammer is dat je tzatziki niet bij het hoofdgerecht zit maar dat je dit apart dient te bestellen (en te betalen).

Gegeten op 7 januari 2014

Ricka

Erg lekker gegeten en erg vriendelijk personeel.
Je hebt rustig de kans om bij te praten met collega's zonder het gevoel te hebben dat je te dicht op een ander zit. Ik had zelf de kipfilet menu besteld en er is zelfs de mogelijkheid om geen rijst en alleen maar friet te hebben of andersom (waar mijn compagnon voor koos).
Lekker gekoelde ouzo bij binnenkomst, het eten en het drinken is snel op tafel (ondanks de drukte).
Als ik in Breda zou wonen, zou ik hier vaker terugkomen.

Gegeten op 6 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Rhodos in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Rhodos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.