Rhodos

• 7.9

• 7.3

Justice4u
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij 'de Griek' lijkt over het algemeen altijd hetzelfde: veel vlees, weinig oog voor detail. Hoewel het vlees bij Rhodos wat smaak betreft best goed is, heb ik soms het idee dat ze er snel vanaf moeten. Maar, de bediening en de inrichting van het restaurant zijn beide prima. Ik ga er ook graag naar toe. Wel is reserveren, voor welke dag dan ook, een aanrader. Het is uitgesproken druk. En met de standaard Ouzo als welkomstdrankje zeg ik tegen Rhodos: JAMAS!

Gegeten op 9 maart 2014

Fabio46
  • Recensies in de laatste twee jaar

groot grieks restaurant, er is veel keus op de menukaart en - niet gangbaar voor een griek - ze bieden ook 3-gangen menu's aan. Dat is voor ons te veel! De Bekri Meze is geweldig hier. Bediening is heel vriendelijk en zeer vlot. Ze hebben hier wel verschillende plekjes, in het midden en achterin lijkt me niet zo gezellig. Maar dat is persoonlijk. Het is wel wat koud in dit restaurant. Wat wel jammer is dat je tzatziki niet bij het hoofdgerecht zit maar dat je dit apart dient te bestellen (en te betalen).

Gegeten op 7 januari 2014

Ricka
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg lekker gegeten en erg vriendelijk personeel.
Je hebt rustig de kans om bij te praten met collega's zonder het gevoel te hebben dat je te dicht op een ander zit. Ik had zelf de kipfilet menu besteld en er is zelfs de mogelijkheid om geen rijst en alleen maar friet te hebben of andersom (waar mijn compagnon voor koos).
Lekker gekoelde ouzo bij binnenkomst, het eten en het drinken is snel op tafel (ondanks de drukte).
Als ik in Breda zou wonen, zou ik hier vaker terugkomen.

Gegeten op 6 maart 2014

Mevicky
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wel de betere Griek in Breda naar mijn mening. Verschillende vleesgerechten besteld met de groep en alle gerechten prima, al vond ik de toevoeging van gekookte sperziebonen met tomaat eerder een minpuntje dan een pluspuntje op je bord. Prima service en ook prijzen vallen reuze mee. En het decor, tsja voor een griek is het al wat hipper dan normaal.

Gegeten op 23 februari 2014

simone23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben net terug van dit restaurant. Jammer dat als je kritiek hebt je niet als klant wordt behandeld. het vlees is top van kwaliteit maar de hoeveelheid is minimaal. Sla is erg erg matig,a ls je daar wat van zegt geeft de ober aan dat dit vermeld staat op de menukaart. Koolsla
mixed grill gemengde schotel bestaande uit ossenhaas, kipfilet, lamshaas, kalfsfilet € 23,75 dit staat er op! en geen koolsla! dus kijk het nog even na zou ik zeggen. Eten is goed kwaliteit is goed maar hoeveelheid belabberd, ik zeg eerlijk ik had nog honger. Ze gaven ook aan dat mensen het juist veel vinden. Vreemd is dat als je dan om je heenkijkt alle borden leeg zijn wat je normaal in een griek niet ziet.
Nee domper, personeel die niet tegen kritiek kan, heel jammer nooit meer!

Gegeten op 26 januari 2014

rapunzel1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

De beste griek in breda vind ons gezin! Het eten is echt super lekker. Wij gaan regelmatig naar dit restaurant! De bediening is er vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 23 november 2013

eten1744
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor mij is dit echt een top griek! Ik heb hier de beste vegetarische moussaka gegeten. Alles vers en de smaken goed op elkaar afgestemd.

Gegeten op 19 juni 2013

LekkerBreda
  • Recensies in de laatste twee jaar

Rhodos biedt een zeer constante, goede kwaliteit. De bediening is altijd uiterst vriendelijk en snel, de gerechten zijn goed van smaak en het 3-gangen menu biedt veel keuze en mooie gerechten voor een zeer schappelijke prijs. De kaart biedt de standaard gerechten, maar ook zeker wat "luxere" opties. De gegrilde octopus (reeds in meerdere recencies geroemd) is absoluut het wachten en de prijs waard. De inrichting is wellicht wat gedateerd en iets te typisch Grieks, maar dat geeft het ook weer wel een zekere charme.

Gegeten op 24 januari 2013

Hans-Marion
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na hier al talloze malen te zijn gaan eten eindelijk eens een recensie geplaatst. Janis en zijn manschappen verdienen dit. Gewoon altijd gezellig, even kletsen bij het ontvangst en soms ook nog tijdens de bediening. Geeft echt het gevoel een gewaardeerde gast te zijn. Denk je bij Grieks-eten al snel aan massaproductie in een massale vreetschuur, hier is het anders. De enthourage is door de indeling vrij rustig en intiem. Echt een restaurant. Dan het eten... gewoon prima. Het is ver bovengemiddeld goed, erg verzorgd en prima van smaak. Verschillende gerechten zijn beter dan ik ze ooit in Griekenland heb gegeten. Kortom een aanrader. Ook aan te bevelen, bij goed weer, te eten in de achtertuin. Je waant je in Griekenland zelf. Doen!

Gegeten op 24 oktober 2012

PVG67
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs weer met een groepje vrienden hier gegeten, en ik ben elke keer weer verbaast hoe goed deze Griek eigenlijk is. Ik bedoel, hij lijkt heel standaard, maar het eten is subtieler en beter dan je zou verwachten. De gavros (gebakken ansjovis) en de ochtapodi scharas (vers gegrilde octopus) zijn zelfs beter dan ik ooit in Griekenland heb gegeten (en dat wil wat zeggen). Uiterst vriendelijke en sympathieke bediening ook. Ik baal ervan dat ik de laatste keer te weinig fooi heb achter gelaten, maar dat maak ik binnenkort wel goed….

Gegeten op 21 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Rhodos in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Rhodos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!