Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Rhodos

1. Restaurant
  2. Grieks

Rhodos

1. Restaurant
  2. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 076 521 69 05

elies-breda

Altijd weer een hele vriendelijke ontvangst met een glimlach, een praatje en natuurlijk een glaasje ouzo. Lekker buiten op het terras kunnen eten. Heerlijke visschotel met daarbij de bekende koolsla, frietjes en de lekkere rijst. Er werd gevraagd of ik er misschien tsaziki extra bij zou willen. Aangezien mijn partner het 3 gangen keuzemenu had besteld en ik zelf geen voorgerecht nam, leek het me heel fijn om het alvast wat eerder op tafel te krijgen tegelijk met de soep van het menu. Dat kon helaas niet. Een klein minpuntje op een voor de rest heerlijke avond. Komen hier graag terug.

Gegeten op 31 juli 2014

tamara39

Al jaren vaste klant bij Rhodos, vanaf kinds af aan al mee met m'n ouders en bij vertrek altijd standaard een lollie of snoepje. 10 mei daar gegeten, was als vanouds. Lekker eten en vriendelijk personeel. Vandaag wilden wij komen eten voor een speciale gelegenheid. Er werd ons verteld dat er geen reservering aangenomen kon worden vandaag. Het hele verhaal uitgelegd maar geen begrip of coulance, ook niet voor de vaste gast die daar al 20 jaar komt. Vandaag alleen geopend voor de mensen die vanaf het Jazzfestival na het nuttigen van 20 alcoholische drankjes even friet met souflaki willen komen eten. Klantvriendelijk? Nee. Voor ons geen Rhodos meer.

Gegeten op 10 mei 2014

Justice4u

Eten bij 'de Griek' lijkt over het algemeen altijd hetzelfde: veel vlees, weinig oog voor detail. Hoewel het vlees bij Rhodos wat smaak betreft best goed is, heb ik soms het idee dat ze er snel vanaf moeten. Maar, de bediening en de inrichting van het restaurant zijn beide prima. Ik ga er ook graag naar toe. Wel is reserveren, voor welke dag dan ook, een aanrader. Het is uitgesproken druk. En met de standaard Ouzo als welkomstdrankje zeg ik tegen Rhodos: JAMAS!

Gegeten op 9 maart 2014

Fabio46

groot grieks restaurant, er is veel keus op de menukaart en - niet gangbaar voor een griek - ze bieden ook 3-gangen menu's aan. Dat is voor ons te veel! De Bekri Meze is geweldig hier. Bediening is heel vriendelijk en zeer vlot. Ze hebben hier wel verschillende plekjes, in het midden en achterin lijkt me niet zo gezellig. Maar dat is persoonlijk. Het is wel wat koud in dit restaurant. Wat wel jammer is dat je tzatziki niet bij het hoofdgerecht zit maar dat je dit apart dient te bestellen (en te betalen).

Gegeten op 7 januari 2014

Ricka

Erg lekker gegeten en erg vriendelijk personeel.
Je hebt rustig de kans om bij te praten met collega's zonder het gevoel te hebben dat je te dicht op een ander zit. Ik had zelf de kipfilet menu besteld en er is zelfs de mogelijkheid om geen rijst en alleen maar friet te hebben of andersom (waar mijn compagnon voor koos).
Lekker gekoelde ouzo bij binnenkomst, het eten en het drinken is snel op tafel (ondanks de drukte).
Als ik in Breda zou wonen, zou ik hier vaker terugkomen.

Gegeten op 6 maart 2014

Mevicky

Wel de betere Griek in Breda naar mijn mening. Verschillende vleesgerechten besteld met de groep en alle gerechten prima, al vond ik de toevoeging van gekookte sperziebonen met tomaat eerder een minpuntje dan een pluspuntje op je bord. Prima service en ook prijzen vallen reuze mee. En het decor, tsja voor een griek is het al wat hipper dan normaal.

Gegeten op 23 februari 2014

simone23

Ik ben net terug van dit restaurant. Jammer dat als je kritiek hebt je niet als klant wordt behandeld. het vlees is top van kwaliteit maar de hoeveelheid is minimaal. Sla is erg erg matig,a ls je daar wat van zegt geeft de ober aan dat dit vermeld staat op de menukaart. Koolsla
mixed grill gemengde schotel bestaande uit ossenhaas, kipfilet, lamshaas, kalfsfilet € 23,75 dit staat er op! en geen koolsla! dus kijk het nog even na zou ik zeggen. Eten is goed kwaliteit is goed maar hoeveelheid belabberd, ik zeg eerlijk ik had nog honger. Ze gaven ook aan dat mensen het juist veel vinden. Vreemd is dat als je dan om je heenkijkt alle borden leeg zijn wat je normaal in een griek niet ziet.
Nee domper, personeel die niet tegen kritiek kan, heel jammer nooit meer!

Gegeten op 26 januari 2014

rapunzel1978

De beste griek in breda vind ons gezin! Het eten is echt super lekker. Wij gaan regelmatig naar dit restaurant! De bediening is er vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 23 november 2013

eten1744

Voor mij is dit echt een top griek! Ik heb hier de beste vegetarische moussaka gegeten. Alles vers en de smaken goed op elkaar afgestemd.

Gegeten op 19 juni 2013

LekkerBreda

Rhodos biedt een zeer constante, goede kwaliteit. De bediening is altijd uiterst vriendelijk en snel, de gerechten zijn goed van smaak en het 3-gangen menu biedt veel keuze en mooie gerechten voor een zeer schappelijke prijs. De kaart biedt de standaard gerechten, maar ook zeker wat "luxere" opties. De gegrilde octopus (reeds in meerdere recencies geroemd) is absoluut het wachten en de prijs waard. De inrichting is wellicht wat gedateerd en iets te typisch Grieks, maar dat geeft het ook weer wel een zekere charme.

Gegeten op 24 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Rhodos in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Rhodos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.