Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Wijnlokaal Mulliner's

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Alfaman

Gisteren met vier man geweest. Eerst even wijn gedronken met wat tapas. Smaakte goed. Gevraagd of we ook konden eten. De eigenaar gaf te kennen dat dat kon. We namen wat tapas vooraf (mosselen, escargots, lamsworstjes en kipspiesje) en een fles Barolo. Weinig mis mee, maar de bediening was erg chagrijnig. Ik ben hier vaker geweest, vanaf 1996. Altijd leuke sfeer en leuke wijnen, maar je krijgt eigenlijk nooit een welkom gevoel. Als hoofgerecht namen we allemaal kaasfondue en weer een flesje Barolo met ten slotte nog een drankje achteraf. We kregen extra brood toen bleek dat het op raakte. Prima. De rekening net iets boven de 200 e. Ik had het bedrag gepind. Niemand van ons had blijkbaar nog wat kleingeld in de portemonnee voor fooi. We konden nog wat muntgeld neerleggen. 80 cent. jammer dan volgende keer beter...
De chagrijnige eigenaar liet weten dat het een belediging was en dat we niet meer langs hoefden te komen. Ongelooflijk. Hij beledigde hier ons mee. Geven we ruim 200 euro uit en word je zo behandeld. Voor alles dat je meer krijgt op de rekening is toch mooi meegenomen. En voor zo een bediening is de fooi nog te hoog. De bediening is niet vriendelijk en je voelt je daardoor niet op je gemak. Dit was inderdaad de laatste keer dat ik hier langs ben geweest. Erg jammer. (een 2 voor de bediening ivm brood).

Gegeten op 7 december 2013

Peterverduin

• Redelijk

• Redelijk

Proever22576

• Uitstekend

Heerlijke wijnen, met als absolute topper een witte uit Portugal. Iets fruitig door muscat. Kaasfondue met blauwe kaas of truffel, het is moeilijk kiezen. Tapas zijn prima en bediening top!

Sannie020

• Uitstekend

Gisteravond met vrienden hier heerlijk gegeten. Wij wilden ieder een verschillende soort kaasfondue, wat geen enkel probleem was. De kaasfondue was heerlijk, de chocoladefondue zo mogelijk nog lekkerder! Voor herhaling vatbaar

Maudy

• Uitstekend

Als je bij Mulliner's binnen stapt én een tafel bemachtigt, weet je dat je de hele avond de tijd krijgt om te kunnen genieten van de heerlijk wijnen, porten en kazen. Vervolgens glijdt de tijd voorbij en besluit je over te gaan op de overheerlijke kaasfondue en enkele tapa's gerechten. Het geheel sluit je dan af met een chocoladefondue die niet te weerstaan is. Je rekent af, bedenkt dat je veel waar voor je geld hebt gekregen en bemerkt vervolgens dat de tijd, niet zoals je dacht even stil stond, maar voorbij gevlogen is.
Kortom: dé plek in Amsterdam om te onthaasten en bourgondisch te genieten!!

MERE

• Goed

Afgelopen vrijdag met 4 personen gegeten. Op een goede bodem te leggen voor de kaasfondue zijn we begonnen met tapas. Zowel de serranoham, de garnalenkroketjes, de chorizo als de gehaktballetjes smaakten prima. En ook over de kaasfondue waren we erg te spreken. Met name de bospaddestoelen en de blauwe kaas vielen erg in de smaak!

Vanja

• Goed

Van een \'wijnlokaal\' verwacht je net iets bijzonderder wijnen, maar degene die ze hebben, smaken erg goed bij de tapas. Geweldig dat vlak bij het (gruwelijk drukke) Leidseplein zo\'n oase van rust is. Een zeer charmant etablissement.

Laura Musch

• Uitstekend

Wat een aanrader! Heerlijke kaasfondue (lekkerder dan bij Bern!), goede tapas en perfecte wijnen. De bediening is vlot en leuk, ik kom zeker nog eens terug!

Proever27326

• Uitstekend

Telkens als ik hier ben, besef ik niet dat ik middenin Amsterdam zit.. Zo knus, gezellig, lief, leuke zeer vriendelijke bediening, niemand heeft haast, al blijf je uren zitten, prima!
Hebben laatst weer gekaasfondued en afgelopen vrijdag ook raclette geprobeerd, beetje tapas er bij, flesje rood en ik ben gelukkig.
Prijs / kwaliteit = top.
TIP: wél reserveren....

Proever38475

• Uitstekend

Wat een aardige plek! Wij hebben een enig sfeervol avondje gehad, bediening attent en vlot, de kaasfondue was heerlijk en de ambiance was goed. Wij wonen al tien jaar in de buurt, maar tot onze grote spijt nooit eerder dit lieve tentje aangedaan. Vanaf nu komt daar verandering in!

Schrijf zelf een recensie over Wijnlokaal Mulliner's in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Wijnlokaal Mulliner's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.