a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 076 521 11 99

njen

Voor mijn vriend zijn verjaardag er gegeten. Slechte service en een serveerster die mij liep af te bekken nadat ik aangaf dat het eten echt niet eetbaar was. De spareribs waren zo droog echt niet normaal. Ook de garnalencocktail stelde weinig voor. Mijn vriend had uiensoep en spare ribs in een potje. Deze waren wel te doen maar niks bijzonders. Daarnaast wisten de serveersters niet het verschil tussen de twee cavas op het menu en na rondvragen bij collega's had ik nog steeds geen antwoord... veel te duur voor wat ze aanbieden... dit was een keer en nooit meer.

Gegeten op 22 januari 2015

elies-breda

Hartelijke ontvangst in een restaurant waar je je welkom voelt. Ook op een gewone maandagavond goed vol en gezellig rumoerig. Glas rode wijn en een lekker biertje waren er snel en het broodje met smeerseltjes eenvoudig maar prima.
Spare-ribs redelijk, wel eens beter gegeten en de biefstuk en kipfilet van de mixed-grill Sinjoor waren heerlijk, maar het hamburgertje en de lever waren nogal droog en iets te lang gebakken. Lekkere frieten, maar de warme groenten met taugé worden wel een beetje saai, vooral omdat die bij ieder gerecht hetzelfde zijn, dus zowel bij een visgerecht als bij gegrild vlees.
Aan de andere kant is dit misschien ook wel het succes van dit restaurant, dezelfde groenten, koolsla en sausjes.....je weet wat je gaat krijgen en daar is eigenlijk niks mis mee!

Gegeten op 15 december 2014

PNRed

Ik kom er al 40 jaar en bij 2 eigenaars, maar omdat het allemaal vers is en lekker en niet duur komen we graag terug. Alleen..... die koolsalade moet eens in de vernieuwing en de kleine hamburgertjes zijn verschrikkelijke gummiballen. Maar de rest: geweldig, altijd heerlijk. Aanbevolen.

Gegeten op 19 oktober 2014

rené119

Bij de Sinjoor in Breda de lekkerste lunch gegeten van afgelopen jaar !!!
De salade met gerookte zalm , steak met warme salade en pepersaus en achteraf een heerlijke ijscoupe . Alle producten vers en de groenten nog knapperig ! Wij hadden een grouponbon en betaalde dus nog géén E 7,= voor dit trio. Normaal is E 12,50 nog een absolute topprijs !!
Wij komen hier ZEKER terug en raden iedereen De Sinjoor aan. Hier word met Passie gewerkt.

Gegeten op 3 augustus 2014

Jessica2014

Kom al ruim 25 jaar minstens 1 x per jaar bij de Sinjoor. Maar de laatste keren, dat ik er geweest ben is de service en het eten helaas erg tegengevallen. De meloen was hard en smakeloos, de hamburger bij de mixed grill was droog en hard/ de biefstuk was medium rare ipv medium well ( ook toen deze was terug gestuurd, was het nog steeds geen medium well). De bediening liep steeds erg snel voorbij, was moeilijk om contact te krijgen. Ik kwam er vroeger graag, maar gezien de mindere kwaliteit van het eten en de onpersoonlijke bediening, zal ik wel twee keer nadenken, voordat ik weer terug ga.

Gegeten op 22 maart 2014

eveline30

Ik heb heerlijk gegeten bij De Sinjoor in Breda. Ik bestelde hier het "potje spareribs" omdat ik meestal spare ribs bestel in een restaurant. Ik was zeer aangenaam verrast door de combinatie van spare ribs met ketjapsaus. Dit smaakte erg lekker. Als toetje had ik een lekkere crème brulee. De bediening was vriendelijk en de prijs / kwaliteit verhouding klopt. Ik kom hier zeker terug!

Gegeten op 28 april 2014

dave37

Na een warm welkom van de gastheer een mooi tafeltje aan het raam gekregen.
Dit maal een heerlijke salade als voorgerecht genomen en spareribs als hoofdgerecht.
Om je vingers bij op te smullen!

Gegeten op 19 april 2014

Arnaud_de_Klerk

Ter ere van de verjaardag van dochterlief zijn we met mijn schoonouders naar De Sinjoor gegaan. Inmiddels was het al weer een jaartje of 10 geleden dat we hier zijn geweest. We worden welkom geheten en naar onze tafels gebracht al waar wij onze drankkeuze door kunnen geven. Verder krijgen we de menukaarten (welke nogal wat aan elkaar plakte. De pagina's zijn geplastificeerd, dus maak ze eens schoon van binnen).
Als voorgerechten werden er uiensoep, carpaccio & een meloencocktail besteld. Dit kwam in een redelijk tempo op tafel en smaakte allemaal best o.k.
Als hoofdgerecht bestelde ik spareribs (grote portie a 18 euro) en mijn dochter spareribs (kindermenu a 7,75 euro). Ik kreeg om precies te zijn 11 ribs, mijn dochter 8. En dan te denken dat er ook nog een normale portie te bestellen is. Dit geeft wel aan dat er iets met de portionering niet echt helemaal klopt. Ik moet er wel bij aantekenen overigens dat de spareribs prima smaakten. Dit geldt ook voor het vispannetje van mijn vrouw en de mixed grills van de schoonouders. Wel viel op dat wat je ook besteld: Iedereen kreeg exact hetzelfde schaaltje salade en op het bord exact dezelfde gewokte groente. Ook dit smaakte overigens weer prima, maar het combineert niet altijd even goed.
We liepen verder wel tegen het probleem aan dat er duidelijk te weinig personeel aanwezig was. We hebben meerdere keren zelf maar achter het personeel aangelopen om drinken te kunnen bestellen (welke vervolgens lang op zich liet wachten) en om de rekening te krijgen.
Daarnaast kregen we bij het dessert slechts de helft van het aantel bestelde desserts. De rest was men even vergeten. Drie man is maar aan het half gesmolten ijs begonnen, terwijl de rest nog niets had.
Jammer... Het is niet dat het personeel lui was: integendeel: Ze werkten erg hard. Maar De Sinjoor moet in dit soort gevallen gewoon voldoende personeel inzetten, want voor mij is het een reden om niet meer terug te gaan.

Gegeten op 28 april 2014

Restaurant - 29 april 2014

Wij danken u voor de kritiek .De Sinjoor had de drukte vandaag ,maandag 28 april, onderschat. Ook uw opbouwende kritiek nemen wij mee in ons overleg.
Voor ons wat dit overmacht, onze excuses.

Meesterproever - 29 april 2014

Ook wij waren redelijk verbaasd over hoe druk het was op een maandagavond. Wat ik mij wel afvraag is of u de verhoudingen uit kan leggen wat betreft de spareribs. Want 1 volledige rib met 8 ribs voor het kindermenu en 11 losse ribs voor het grote sparerib menu vind ik een erg scheve verhouding.

lars17

Ik ben inmiddels 25 jaar Bredanaar en ben al ik weet niet hoe vaak langs de Sinjoor gereden maar eten had ik er nog nooit gedaan. Eind maart dan toch maar eens een keer gaan proberen en dat is prima bevallen! Leuk restaurant met lekker eten. Super bijzonder is het niet maar voor leuk en lekker een hapje buiten de deur eten is dit prima te doen. De mixed grill was prima te doen. Dit drukke restaurant is wat mij betreft niet geschikt om rustig met z'n 2en te gaan eten maar wel erg leuk om met een groep te gaan eten.

Gegeten op 24 maart 2014

NLeter

Zonder reservering binnen gelopen maar na even kijken kon er nog een tafel geregeld worden.
Bediening goed; maaltijd werd vlot opgediend. Slibtongetjes en vispotje waren prima van smaak; alles geserveerd met frietjes, aardappel garnituur en wat groente.
Losse bijgeserveerde groentesalade was niet bijzonder en gewoon wat gesneden rauwkost met een sausje erover
Voor een vlotte maaltijd is dit een prima gelegenheid

Gegeten op 18 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Sinjoor in Breda

Schrijf hieronder je recensie over De Sinjoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.