a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 076 521 11 99

StevaGo

Niet teveel tijd, wel lekkere trek, dus tussen afspraken in naar de Sinjoor, prettige en attente bediening, lekker druk op de maandagavond, complimenten daarvoor.
Een drankje, eenmaal de matelote en eenmaal de pasta met gerookte zalm, gewoon lekker, goede hoeveelheid, jammer van de sla en de rauwkost, die hadden zeker qua smaak veel frisser gemogen.

Gegeten op 18 april 2016

geja2

Wat een leuk restaurant. Snelle bediening. Faire prijs kwaliteit verhouding. Eten was prima. Veel sausjes bij de gerechten, dat vond ik erg fijn. Rauwkost hadden iets mee gemogen. Prima patat, geen goedkope troep.
kortom, we gaan zeker nog een keer.

Gegeten op 2 april 2016

Iris076

Gisteren het MaDiWoDo-menuutje gegeten bij de Sinjoor. Als voorgerecht aspergesoep met zalmsnippers, als hoofdgerecht potje gesmoorde spareribs met frietjes en toe een koffie en likeur van de maand (witte chocoladelikeur). Lekker gegeten voor deze prijs en een prima service. Klein puntje meer voor de Sinjoor zelf i.v.m. wassen; bij de spareribs krijg je wel netjes vochtige doekjes om je handen weer af te doen, maar je hebt verder alleen een stoffen witte servet. Omdat de gesmoorde spareribs in een heerlijke saus zitten, maakt dit het wel lastig om deze servet enigszins schoon te houden (ik vergeet natuurlijk altijd die vochtige doekjes voor het eten al open te maken). Vond het een beetje lullig de servet zó besmeurd weer mee te moeten geven haha. Maar het heeft heerlijk gesmaakt, zoals altijd bij De Sinjoor!

Gegeten op 13 april 2016

phlipperemmerswaal

Lekker gegeten in een drukke gezellige zaak, leuke gerechten en vooral de mosterdsoep was heerlijk. Leuke huiswijnen ook.

Gegeten op 26 februari 2016

frans244

Afgelopen zondag om 17.15 als eerste gasten bij de Sinjoor, om half zeven helemaal vol. We namen het menu van €16,50 en hadden daar weinig spijt van: lekkere zalmflensjes, iets te dikke mosterdsoep; goede moot kabeljauw en lekkere steak met frietjes en goede garnering. Prima toetje en goede koffie na.
Bediening attent!

Gegeten op 13 maart 2016

ingetelkamp

In het verleden zijn wij vaker bij de Sinjoor in Breda geweest om te fonduen met de kinderen. Onlangs hebben mijn dochter en ik hier weer eens gegeten.
De inrichting van het restaurant is gezellig, zeker in kerstsfeer. Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden en het restaurant vrij vol zat, was dit geen probleem en werden wij begeleid naar een tafel.
Ik kan geen mening geven over specifieke gerechten omdat wij weer eens de fondue hebben geprobeerd. Vlees mals, voldoende sausjes, prima!
Bediening niet bijzonder vriendelijk, wel vlot. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan goed. Prima adres om een avondje te fonduen.

Gegeten op 21 december 2015

PatvW

Voortreffelijke maaltijd in een prettige sfeer. De bediening valt met name op door vriendelijkheid en correctheid. Ondanks het feit dat het superdruk was in De Sinjoor werd alles binnen zeer redelijke tijd opgediend. Chapeau voor De Sinjoor! Aanrader!

Gegeten op 5 november 2015

dagoberg

Met 2 personen hier gegeten en gekozen voor het maandmenu. Was dit keer salade van reeham, varkenshaas of hertebiefstuk. Vlees was verder prima, alleen de garnituur kan echt niet meer. Was voor alle gerechten hetzelfde. Aziatiche roerbakinslag. Volgens de gastvrouw was iets anders niet mogelijk gezien de beperkte ruimte in de keuken? Maar bijv rode kool of spruitjes passen tOch echt veel beter bij een overigens goed hertebiefstukje. Na 20:00 uur zat de zaak bomvol, en begon men ook te fonduen. Dan moet je echt snel weg zijn want je komt als gerookte paling de zaak uit. Maar een kniesoor die daar op let want de zaak zat bomvol, dus wat maakt het uit.....

Gegeten op 24 oktober 2015

Rolands1964

Vakantie in Breda. Via Iens gekozen voor De Sinjoor. Niet gereserveerd gelukkig nog 1 tafel voor ons. Sfeervol ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooraf de garnalenkroketjes en runder carpaccio. beide erg smakelijk. Hoofdgerecht de prime rib/ribeye en de Noordzee sliptong. Een extra bord voor de kleine geen probleem. Wat groente voor hem en dan 1 sliptong. Geen probleem. Geserveerd dit alles met 2 rauwkost salades en voldoende keuze aan sausjes. In verband met het tijdstip niet gekozen voor een nagerecht. Het was er prima toeven. Wat vele al voor me hebben geschreven kan ik positief be-amen.

Gegeten op 24 oktober 2015

breda2

Geluncht in dit restaurant. Sfeervolle ambiance. Goed gegeten, eten was smaakvol. Lekkere wokgroenten. Bediening vriendelijk maar wel wat zakelijk. Drankjes aan de dure kant.

Gegeten op 22 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over De Sinjoor in Breda

Schrijf hieronder je recensie over De Sinjoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.