De Sinjoor

• 7.0

• 7.3

Johan23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zonder reservering binnen gelopen maar na even kijken kon er nog een tafel geregeld worden.
Bediening goed; maaltijd werd vlot opgediend. Slibtongetjes en vispotje waren prima van smaak; alles geserveerd met frietjes, aardappel garnituur en wat groente.
Losse bijgeserveerde groentesalade was niet bijzonder en gewoon wat gesneden rauwkost met een sausje erover
Voor een vlotte maaltijd is dit een prima gelegenheid

Gegeten op 18 januari 2014

rapunzel1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

over het eten bij de Sinjoor zijn we te spreken...erg lekker en verzorgt!
De bediening en service is helaas niet zo goed. Je moet erg lang wachten voor er iemand komt vragen wat je wil drinken en wil je een tweede of derde drankje zul je moeite moeten doen om iemand aan te houden die dat dan voor je op komt nemen. We zijn al vaak bij dit restaurant geweest en het eten maar ook de service is altijd hetzelfde.

Gegeten op 4 december 2013

joep13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren zijn mijn vriendin en ik met zijn 2e gaan eten bij de Sinjoor in Breda. Omdat we er al een keer eerder zijn gaan eten wat ons enorm goed was bevallen waren we er gisteren dus weer heen geweest. Bij binnenkomst konden we kiezen waar we gingen zitten en konden dus een mooi plekje met zijn 2e aan het raam kiezen. De bediening was vriendelijk, en ons voorgerecht stond al 10 minuten na het bestellen op tafel! Dit kwam goed uit want we hadden allebei erg veel honger. Ik had een heerlijke carpaccio en mijn vriendin een garnalen cocktail. Een half uurtje na het ophalen van het voorgerecht kregen we ons hoofdgerecht. Mijn vriendin nam een matelot van vis, en ik nam de trio mixed grill. Alles was heerlijk en kregen het allemaal zelfs niet op. Ik heb ook liever te veel dan te weinig! Als laatste namen we met zijn 2e een crème brulee die ook voldeed aan zijn verwachtingen. Alles bij elkaar was het dus een geweldige avond en kijken we beide al weer uit om er weer te eten!

Gegeten op 12 december 2013

190630
  • Recensies in de laatste twee jaar

Spontaan en zonder reserving een avond uiteten bij de Sinjoor in Breda. Bij binnenkomst direct welkom geheten en naar een tafel geleidt. De eerste indruk is prima en het restaurant komt over als een echt familierestaurant, want doorgaans niet mijn eerste keus is. Direct een drankje besteld, maar dat duurde net iets te lang voordat we ook daadwerkelijk iets te drinken op tafel kregen.

Gekozen voor een simpel voorgerecht, vers gebakken brood met diverse smeerseltjes. Het brood was ook daadwerkelijk heerlijk vers afgebakken met diverse lekkere smeerseltjes. Als hoofdgerecht gekozen voor het wild menu, hert met rode port saus. Dit smaakte werkelijk super. Mijn tafelgenote had de spareribs en ook deze waren super mals en zacht.

Na het hoofdgerecht waren we nog in de stemming voor een dessert en een derde glas wijn, maar helaas duurde dit weer veel te lang. De service is erg vriendelijk, maar wellicht dat er deze avond simpelweg te weinig bediening rond liep. Na zeker een kwartier uiteindelijk een ober gesproken en direct om de rekening gevraagd.

Het decor van het reastaurant is mooi, maar de verlichting is iets te fel. Dit zorgt niet echt voor een intieme sfeer, maar lijkt me makkelijk te verhelpen.

Gegeten op 5 december 2013

Wout311
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, fondue chinoise, echt lekker! Op ons verzoek extra dun gesneden. Echt lekker! En we eten bijna elke maand wel in de Sinjoor, want KWALITEIT voor een redelijke prijs, in een fijne omgeving, met voldoende parkeergelegenheid vlakbij, een goede service met altijd een lach!

Gegeten op 12 november 2013

Marc uit Rotterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg druk en gezellig. De keuken moet een enorm tempo hebben, gezien het verloop door de avond heen. Op je bord was er in ieder geval de nodige haast te bespeuren. Sliptongetjes leken gebakken in verbrand vet, slakken die taai als kauwgom waren voorzien van een grote kwak saus. Kortom: qua eten is het matig. De sfeer is prima en samen met mijn vrienden was het een leuke avond. Echter niet door het eten.

Gegeten op 1 november 2013

Marcel_en_Nelleke
  • Recensies in de laatste twee jaar

als verrassing werden we hiermee naartoe genomen en was ik verbaasd om de signoor hier aan te treffen. Ik dacht dat deze alleen in tilburg bestond.

De menukaart is flink uitgebreid en bevat veel klassieke gerechten. Geen heel verrassende gerechten maar wel gewoon goed eten en wat betere smaken dan een standaard eetcafe.

Ikzelf had gekozen voor de salade met geitenkaas (warm/lauw kaasje met mosterd-honing dressing en spekjes). Mijn partner de gerookte ierse zalm Smakelijke keuzen.

Als hoofdgerecht had zij de tagliatelle met gerookte zalm en ik de steak gorgonzola. Mijn vlees was voor 80% goed klaar gemaakt en 20% had nog wel even kunnen hebben... Klein minpuntje in een verder prima gerecht.

Ik ging nog voor de lekkere aardbijen als toetje en ook het stel waar we mee op pad waren hadden nog een lekker nagerecht.

De hele zaak zat bomvol (op een zaterdag) en zonder reserveren kom je hier bijna niet binnen. Gewoon lekker eten, eetcafe achtige uitstraling, ok bediening, prijs is toch best stevig als je voor 3 gangen gaat. Leuk detail is dat je de keuken kan zien (afgescheiden door een raam met het restaurant).

Gegeten op 28 september 2013

merma84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij gaan hier regelmatig eten, een werkelijk begrip in Breda. Ik kwam er als klein kind en nu nog steeds. Het is gezellig zitten, de service is gewoon goed en het eten is van uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Voor ieder wat wils, specialiteiten zijn de grillgerechten en de mosselen (seizoen), beter kun je ze niet krijgen dan hier. Bij elk gerecht komen er diverse sausjes op tafel, eveneens bakjes sla en frietjes. Gewoon goed verzorgd. Wij gaan ook regelmatig door de week voor het ma/di/wo/do menu-tje voor 16,50 (3 gangen!). Een vaste stek!

Gegeten op 8 augustus 2013

AdEdith
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij gaan graag én vaak uit eten in Breda;. Ook de Sinjoor bezoeken wij regelmatig en is de bediening -juist in dit restaurant- altijd even vriendelijk en aardig. De bediening hier is voor ons een pluspunt ten opzichte van andere restaurants. En niet alleen de bediening is erg goed; ook wat de koks presteren is vakkundig en vooral erg lekker. Wij genieten altijd van het maandelijks wisselende keuzemenu; zo ook deze keer weer; heerlijk gegrilde runderbrochette voorzien van verse salade, een koolsalade en knapperige frietjes; ook het nagerecht en het voorgerecht mogen er altijd zijn. Het nagerecht is ‘de verassing van de chef’; een echt feestje met een moderne stijl. En een hele enkele keer staan de Belgische kaaskroketjes op het maandmenu, die zijn zo verschrikkelijk lekker, die mogen wat ons betreft veel vaker voorbij komen.

Gezien prijs/kwaliteit is dit maandmenu voor ons een echt ‘terugkom’ toppertje. Vandaar onze hele hoge en verdiende waardering. De gerechten zien er altijd goed verzorgd uit en hebben een moderne touch

Wat wij ook super vinden aan de Sinjoor is haar aandacht voor haar vaste klanten; eens per jaar ontvangen wij een persoonlijke uitnodiging voor het vriendenmenu met veel extra’s. De inrichting is warm en er hangt een gezellig sfeer, dus een echte aanrader

Gegeten op 16 april 2013

Kimmedims
  • Recensies in de laatste twee jaar

We gingen (ja, gingen, en niet gaan) hier graag eten. Het eten is over het algemeen prima en de bediening normaal gesproken erg vriendelijk. Dit keer niet. We bestelden twee speciaalbiertjes vooraf en omdat ik dorst had ook nog een glaasje water. Toen ik iets zei van de Spa blauw (ik wilde gewoon een klein glaasje kraanwater) kreeg ik te horen dat 'ze daar niet aan doen' en vervolgens werd chagrijnig gevraagd wat we wilden eten. Toen we vervolgens samen als voorgerecht de toast met vis wilden bestellen, om te delen (want dat is vaak heel veel en we wilden gewoon lekker wat peuzelen vooraf), werd er gesnauwd 'O, net als de Spa'! Als ik niet heel hongerig was geweest en het geen -5 was geweest buiten, waren we acuut naar buiten gelopen.
Hoe kun je je gasten zo behandelen? Dit heeft niets meer met gastvrijheid te maken.
Een collega van mijn man vertelde later die week doodleuk dat hij bij de wijn een karaf water had gekregen...
Jammer, maar wij komen daar niet meer. We voelden ons totaal niet welkom meer na die belachelijke actie.
(Het eten was verder wel goed overigens).

Gegeten op 12 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over De Sinjoor in Breda

Schrijf hieronder je recensie over De Sinjoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!