a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 076 521 11 99

ingetelkamp

In het verleden zijn wij vaker bij de Sinjoor in Breda geweest om te fonduen met de kinderen. Onlangs hebben mijn dochter en ik hier weer eens gegeten.
De inrichting van het restaurant is gezellig, zeker in kerstsfeer. Ondanks dat wij niet gereserveerd hadden en het restaurant vrij vol zat, was dit geen probleem en werden wij begeleid naar een tafel.
Ik kan geen mening geven over specifieke gerechten omdat wij weer eens de fondue hebben geprobeerd. Vlees mals, voldoende sausjes, prima!
Bediening niet bijzonder vriendelijk, wel vlot. Prijs-kwaliteit verhouding meer dan goed. Prima adres om een avondje te fonduen.

Gegeten op 21 december 2015

PatvW

Voortreffelijke maaltijd in een prettige sfeer. De bediening valt met name op door vriendelijkheid en correctheid. Ondanks het feit dat het superdruk was in De Sinjoor werd alles binnen zeer redelijke tijd opgediend. Chapeau voor De Sinjoor! Aanrader!

Gegeten op 5 november 2015

dagoberg

Met 2 personen hier gegeten en gekozen voor het maandmenu. Was dit keer salade van reeham, varkenshaas of hertebiefstuk. Vlees was verder prima, alleen de garnituur kan echt niet meer. Was voor alle gerechten hetzelfde. Aziatiche roerbakinslag. Volgens de gastvrouw was iets anders niet mogelijk gezien de beperkte ruimte in de keuken? Maar bijv rode kool of spruitjes passen tOch echt veel beter bij een overigens goed hertebiefstukje. Na 20:00 uur zat de zaak bomvol, en begon men ook te fonduen. Dan moet je echt snel weg zijn want je komt als gerookte paling de zaak uit. Maar een kniesoor die daar op let want de zaak zat bomvol, dus wat maakt het uit.....

Gegeten op 24 oktober 2015

Rolands1964

Vakantie in Breda. Via Iens gekozen voor De Sinjoor. Niet gereserveerd gelukkig nog 1 tafel voor ons. Sfeervol ingericht. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Vooraf de garnalenkroketjes en runder carpaccio. beide erg smakelijk. Hoofdgerecht de prime rib/ribeye en de Noordzee sliptong. Een extra bord voor de kleine geen probleem. Wat groente voor hem en dan 1 sliptong. Geen probleem. Geserveerd dit alles met 2 rauwkost salades en voldoende keuze aan sausjes. In verband met het tijdstip niet gekozen voor een nagerecht. Het was er prima toeven. Wat vele al voor me hebben geschreven kan ik positief be-amen.

Gegeten op 24 oktober 2015

breda2

Geluncht in dit restaurant. Sfeervolle ambiance. Goed gegeten, eten was smaakvol. Lekkere wokgroenten. Bediening vriendelijk maar wel wat zakelijk. Drankjes aan de dure kant.

Gegeten op 22 augustus 2015

laurent9

Heerlijke varkenshaas gegeten. Champignonsaus was ook goed. Tafelgenote had ''jumbo'' mosselen, alleen waren ze vrij klein en was de helft al uit de schelp gevallen. Jammer! Warm appelgebak toe, maar was droog, weinig smaak. Service (eigenaresse) erg vriendelijk en goede, snelle bediening. Leuke ambiance en betaalbaar!

Gegeten op 29 juli 2015

bea17

Van een heerlijke ouderwetse fondue genoten met mijn familie. Écht ouderwets Sinjoor. Niets mis mee met een prima service en in een huiselijke ambiance.

Gegeten op 7 juli 2015

sylvia121

We hebben heerlijk gegeten bij de sinjoor. We hebben samen mijn 53ste verjaardag gevierd maar hier geen aandacht aan gegeven door ons. Het eten niks mis mee maar de bediening kan nog wel een lesje hebben. 2x kaasplateau besteld en het bestek werd echt neer gegooid. Mij is altijd geleerd in de horeca en als leermeester zal ik dat ook altijd leren aan mijn leerlingen dat dames altijd voor gaan. Dus niet eerst de man voorzien van drank of gerecht maar altijd eerst de vrouw. En waar is die gastvrije lach op het gezicht van de bediening. Beetje jammer van een leuke avond. Ik hoop ook dat de sinjoor hier wat mee gaat doen.

Met groet sylvia

Gegeten op 5 juli 2015

Paul Bosch van Drakestein

Vanavond uitstekend gegeten! Het menu van de maand voor E24,50, met lekkere geitenkaaskroketjes, perfecte dorade (en ook het vlees van mijn tafelgenoten was super!), en als toetje een verrassing van de chef. Gulle porties en veel garnituur. Huiswijn E3,50/glas. Al met al een prima pkv! Ondanks de volle zaak (zaterdagavond immers) een alerte en vriendelijke bediening. Een genot deze geoliede machine te zien werken! Een glas bier dat niet door hun schuld bijna omging werd spontaan vervangen
Enige minpunt: de herrie van de achtergrondmuziek. Maar het zal geen straf zijn hier nog een keer terug te komen

Gegeten op 30 mei 2015

Jolanda-uit-Breda

Rolstoelvriendelijk restaurant. Van te voren aangeven, dan legt men een oprijplaat klaar. Binnen wel wat krap. Toen wij het gingen eten was het erg druk, maar toch genoeg ruimte voor de rolstoeler onder ons. Toiletten zijn boven en ik weet niet of er beneden een rolstoeltoilet is.
Leuk art-deco achtig interieur, sfeervol en knus, ondanks dat er veel zitplaatsen zijn.

Bediening is vriendelijk en men geeft je alle tijd.

De keuze is beperkt, zowel voor het eten als voor de wijn.
Ditmaal het verjaardagsmenu gegeten, wat dit keer bijzonder lekker was. Zalmtartaartje en/of kaaskroketjes vooraf smaakten prima. Daarna zeeduivelfilet, goed bereid.
Ook de steak en de kip van onze tafelgenoten bleek prima bereid te zijn.
Nagerecht brownie, aardbei, ijs en slagroom, altijd lekker.

Gegeten op 7 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over De Sinjoor in Breda

Schrijf hieronder je recensie over De Sinjoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.