Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Sinjoor

1. Restaurant
  2. BBQ/grill

De Sinjoor

1. Restaurant
  2. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 076 521 11 99

rené119

Bij de Sinjoor in Breda de lekkerste lunch gegeten van afgelopen jaar !!!
De salade met gerookte zalm , steak met warme salade en pepersaus en achteraf een heerlijke ijscoupe . Alle producten vers en de groenten nog knapperig ! Wij hadden een grouponbon en betaalde dus nog géén E 7,= voor dit trio. Normaal is E 12,50 nog een absolute topprijs !!
Wij komen hier ZEKER terug en raden iedereen De Sinjoor aan. Hier word met Passie gewerkt.

Gegeten op 3 augustus 2014

Jessica2014

Kom al ruim 25 jaar minstens 1 x per jaar bij de Sinjoor. Maar de laatste keren, dat ik er geweest ben is de service en het eten helaas erg tegengevallen. De meloen was hard en smakeloos, de hamburger bij de mixed grill was droog en hard/ de biefstuk was medium rare ipv medium well ( ook toen deze was terug gestuurd, was het nog steeds geen medium well). De bediening liep steeds erg snel voorbij, was moeilijk om contact te krijgen. Ik kwam er vroeger graag, maar gezien de mindere kwaliteit van het eten en de onpersoonlijke bediening, zal ik wel twee keer nadenken, voordat ik weer terug ga.

Gegeten op 22 maart 2014

eveline30

Ik heb heerlijk gegeten bij De Sinjoor in Breda. Ik bestelde hier het "potje spareribs" omdat ik meestal spare ribs bestel in een restaurant. Ik was zeer aangenaam verrast door de combinatie van spare ribs met ketjapsaus. Dit smaakte erg lekker. Als toetje had ik een lekkere crème brulee. De bediening was vriendelijk en de prijs / kwaliteit verhouding klopt. Ik kom hier zeker terug!

Gegeten op 28 april 2014

dave37

Na een warm welkom van de gastheer een mooi tafeltje aan het raam gekregen.
Dit maal een heerlijke salade als voorgerecht genomen en spareribs als hoofdgerecht.
Om je vingers bij op te smullen!

Gegeten op 19 april 2014

Arnaud_de_Klerk

Ter ere van de verjaardag van dochterlief zijn we met mijn schoonouders naar De Sinjoor gegaan. Inmiddels was het al weer een jaartje of 10 geleden dat we hier zijn geweest. We worden welkom geheten en naar onze tafels gebracht al waar wij onze drankkeuze door kunnen geven. Verder krijgen we de menukaarten (welke nogal wat aan elkaar plakte. De pagina's zijn geplastificeerd, dus maak ze eens schoon van binnen).
Als voorgerechten werden er uiensoep, carpaccio & een meloencocktail besteld. Dit kwam in een redelijk tempo op tafel en smaakte allemaal best o.k.
Als hoofdgerecht bestelde ik spareribs (grote portie a 18 euro) en mijn dochter spareribs (kindermenu a 7,75 euro). Ik kreeg om precies te zijn 11 ribs, mijn dochter 8. En dan te denken dat er ook nog een normale portie te bestellen is. Dit geeft wel aan dat er iets met de portionering niet echt helemaal klopt. Ik moet er wel bij aantekenen overigens dat de spareribs prima smaakten. Dit geldt ook voor het vispannetje van mijn vrouw en de mixed grills van de schoonouders. Wel viel op dat wat je ook besteld: Iedereen kreeg exact hetzelfde schaaltje salade en op het bord exact dezelfde gewokte groente. Ook dit smaakte overigens weer prima, maar het combineert niet altijd even goed.
We liepen verder wel tegen het probleem aan dat er duidelijk te weinig personeel aanwezig was. We hebben meerdere keren zelf maar achter het personeel aangelopen om drinken te kunnen bestellen (welke vervolgens lang op zich liet wachten) en om de rekening te krijgen.
Daarnaast kregen we bij het dessert slechts de helft van het aantel bestelde desserts. De rest was men even vergeten. Drie man is maar aan het half gesmolten ijs begonnen, terwijl de rest nog niets had.
Jammer... Het is niet dat het personeel lui was: integendeel: Ze werkten erg hard. Maar De Sinjoor moet in dit soort gevallen gewoon voldoende personeel inzetten, want voor mij is het een reden om niet meer terug te gaan.

Gegeten op 28 april 2014

lars17

Ik ben inmiddels 25 jaar Bredanaar en ben al ik weet niet hoe vaak langs de Sinjoor gereden maar eten had ik er nog nooit gedaan. Eind maart dan toch maar eens een keer gaan proberen en dat is prima bevallen! Leuk restaurant met lekker eten. Super bijzonder is het niet maar voor leuk en lekker een hapje buiten de deur eten is dit prima te doen. De mixed grill was prima te doen. Dit drukke restaurant is wat mij betreft niet geschikt om rustig met z'n 2en te gaan eten maar wel erg leuk om met een groep te gaan eten.

Gegeten op 24 maart 2014

Johan23

Zonder reservering binnen gelopen maar na even kijken kon er nog een tafel geregeld worden.
Bediening goed; maaltijd werd vlot opgediend. Slibtongetjes en vispotje waren prima van smaak; alles geserveerd met frietjes, aardappel garnituur en wat groente.
Losse bijgeserveerde groentesalade was niet bijzonder en gewoon wat gesneden rauwkost met een sausje erover
Voor een vlotte maaltijd is dit een prima gelegenheid

Gegeten op 18 januari 2014

rapunzel1978

over het eten bij de Sinjoor zijn we te spreken...erg lekker en verzorgt!
De bediening en service is helaas niet zo goed. Je moet erg lang wachten voor er iemand komt vragen wat je wil drinken en wil je een tweede of derde drankje zul je moeite moeten doen om iemand aan te houden die dat dan voor je op komt nemen. We zijn al vaak bij dit restaurant geweest en het eten maar ook de service is altijd hetzelfde.

Gegeten op 4 december 2013

joep13

Gisteren zijn mijn vriendin en ik met zijn 2e gaan eten bij de Sinjoor in Breda. Omdat we er al een keer eerder zijn gaan eten wat ons enorm goed was bevallen waren we er gisteren dus weer heen geweest. Bij binnenkomst konden we kiezen waar we gingen zitten en konden dus een mooi plekje met zijn 2e aan het raam kiezen. De bediening was vriendelijk, en ons voorgerecht stond al 10 minuten na het bestellen op tafel! Dit kwam goed uit want we hadden allebei erg veel honger. Ik had een heerlijke carpaccio en mijn vriendin een garnalen cocktail. Een half uurtje na het ophalen van het voorgerecht kregen we ons hoofdgerecht. Mijn vriendin nam een matelot van vis, en ik nam de trio mixed grill. Alles was heerlijk en kregen het allemaal zelfs niet op. Ik heb ook liever te veel dan te weinig! Als laatste namen we met zijn 2e een crème brulee die ook voldeed aan zijn verwachtingen. Alles bij elkaar was het dus een geweldige avond en kijken we beide al weer uit om er weer te eten!

Gegeten op 12 december 2013

190630

Spontaan en zonder reserving een avond uiteten bij de Sinjoor in Breda. Bij binnenkomst direct welkom geheten en naar een tafel geleidt. De eerste indruk is prima en het restaurant komt over als een echt familierestaurant, want doorgaans niet mijn eerste keus is. Direct een drankje besteld, maar dat duurde net iets te lang voordat we ook daadwerkelijk iets te drinken op tafel kregen.

Gekozen voor een simpel voorgerecht, vers gebakken brood met diverse smeerseltjes. Het brood was ook daadwerkelijk heerlijk vers afgebakken met diverse lekkere smeerseltjes. Als hoofdgerecht gekozen voor het wild menu, hert met rode port saus. Dit smaakte werkelijk super. Mijn tafelgenote had de spareribs en ook deze waren super mals en zacht.

Na het hoofdgerecht waren we nog in de stemming voor een dessert en een derde glas wijn, maar helaas duurde dit weer veel te lang. De service is erg vriendelijk, maar wellicht dat er deze avond simpelweg te weinig bediening rond liep. Na zeker een kwartier uiteindelijk een ober gesproken en direct om de rekening gevraagd.

Het decor van het reastaurant is mooi, maar de verlichting is iets te fel. Dit zorgt niet echt voor een intieme sfeer, maar lijkt me makkelijk te verhelpen.

Gegeten op 5 december 2013

Schrijf zelf een recensie over De Sinjoor in Breda

Schrijf hieronder je recensie over De Sinjoor. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.