• foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 1

Toon telefoonnummer 076 560 80 00

• 8.8 10 46

• 8.5

• 8.4

Wolfslaar Restaurant doet mee!

Reserveer nu!

Eten op hoog niveau

Gelegen in een oud koetshuis op Landgoed Wolfslaar. Het met een Michelinster bekroonde restaurant staat bekend om het gebruik van regionale inlvoeden en wijnen van zeer hoog niveau, waarbij chef Maarten Camps streeft naar perfectie. De onberispelijke bediening maakt het culinaire plaatje helemaal af.

rvdijck
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten (7 gangen Menu signature Maarten Camps) was echt voortreffelijk. Van de amuses tot en met de Macadamia & gezouten karamel. Mooie plaatjes, heerlijke smaken en lekkere bijpassende wijnen. Als ik toch wat kritiek mag geven, dan valt het op dat de akoestiek wat te wensen over laat in de enorm mooie pand. Door het ontbreken van gordijnen, is het wat rumoerig. Zeker als er een grotere groep binnen zit. Maar op de hele avond is dat een zeer klein puntje. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 12 april 2014

Vermeiren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke lunch gehad op een van de mooiste plekjes van Breda.
Heerlijk wanneer gewoon alles lijkt te kloppen, complimenten!

Gegeten op 20 maart 2014

Karelverlinden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi, klassiek en heerlijk eten. Vorige maand met de restaurantweek met mijn vriendin bij Wolfslaar gegeten en dat is ons goed bevallen. Mooie gerechten, goede bediening die de wensen van de gast goed aanvoelt en vanuit waar wij zaten een leuk uitzicht op de bar en de keuken. Wolfslaar, bedankt voor een heerlijke avond!

Gegeten op 20 maart 2014

lilian22
  • Recensies in de laatste twee jaar

In verband met de restaurantweek een vast menu, aanpassingen waren mogelijk geweest maar zeker niet nodig. Het was allemaal heerlijk en weer veel verrassende ingrediënten en combinaties. Gecombineerd met de fantastische, ongedwongen ambiance weer een topavond. Zeker toen in het dessert heel attent een felicitatie voor ons koperen huwelijk verwerkt bleek.

Gegeten op 21 maart 2014

merma84
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk genoten tijdens de restaurantweek bij Restaurant Wolfslaar. 3-gangen vismenu (skrei en dorade) met bijpassende wijnen, het jonge maar uitermate correcte team had veel verstand van hetgeen wat men serveerde en heeft ons 2 een leuke avond bezorgd. Ambiance is natuurlijk ongekend bij Wolfslaar, sinds de verbouwing in 2011 is het echt een van de mooiste restaurants die ik ken. Wij komen hier nog zeker een keer terug buiten de restaurantweek om.

Gegeten op 10 maart 2014

Oos65
  • Recensies in de laatste twee jaar

1ste kersdag met familie hier gegeten. Locatie en decor heel sfeervol en het (vaste) menu en bijbehorend wijnarrangement waren heerlijk. Bediening was aardig, maar had het duidelijk (te) druk.

Gegeten op 25 december 2013

germainevanderlist
  • Recensies in de laatste twee jaar

zakelijk gegeten bij dit statige restaurant. Mooie klassieke keuken, de kwaliteit zit hier in de basis goed in. Klassiek maar mist af en toe een spannend accent. Bediening is prima voor elkaar, omdat wij zakelijk veel te bespreken hadden was de service discreet doch attent.
Ik verwacht niet dat ik hier prive ga eten maar zakelijk kom ik hier zeker terug.

Gegeten op 3 januari 2014

CeesSnoeren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag een lunch. Eerst 4 top amuses. Gemarineerde kabeljauw ++, drie bereidingen van kalf (tong, de zachtste sukade ooit en een mooi stukje haas) vergezeld door een zalige truffelrisotto en een gevarieerd chocoladedessert. Met een naamgrap knipoog van Remco Campert naar chef Maarten Camps: Vurrukkulluk! Kwalitatief en genereus wijnarrangement van de liefste sommelier van Nederland Lennart Lonterman.

Gegeten op 30 januari 2014

arnaud1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op 18 januari zijn mijn vrouw en ik naar Wolfslaar geweest voor het diner. De ontvangst was vriendelijk en hartelijk. We werden naar boven geleid waar we plaats mochten nemen op de 1e verdieping. Als eerste kregen we een 2-tal kleine amuses welke de toon zette voor de rest van de avond.
Als voorgerecht heb ik de beter leven kalf, welke bestond uit een langzaam gegaarde kalfsstaart met aardpeer, peterselie, wintertruffel en merg. Geweldige smaken en heerlijk zacht vlees.
Mijn vrouw is begonnen met de 2 x krab, bestaand uit Noordzee krab / Barentszee krab gelakt / piment d’Espilette / venkel / struikselderij / verjus.
Als tussen gerecht ben ik aan de bloedworst met appel gegaan, terwijl mijn vrouw heeft gekozen voor de heilbot, waarbij ze aangaf dat dit het lekkerste visgerecht is welke ze ooit gegeten heeft. Eigenlijk was dit trouwens een hoofdgerecht, maar op ons verzoek is het geproportioneerd als een tussengerecht.
Als hoofdgerecht zijn we beide voor de Black Angus Rund gegaan, welke bestond uit een staartstuk, op lage temperatuur gegaard met zilverui, zwarte knoflook & sjalot. Hier zat ook een mayonaise met Engelse mosterd bij.
Als dessert heb ik gekozen voor een soufflé met granité van limoenblad, rode peper een krokantje & mango, tewijl mijn vrouw voor de chocolade met Kumquats is gegaan. Allebei heerlijke desserts.
Verder wil ik ook nog even de volgende amuses vermelden die echt de moeite waard waren: Het 5-spices eis en de kastanje soep. Deze waren echt grandioos.
Verder zijn we plezierig geholpen door een zwarte brigade welke prima op elkaar is ingespeeld. Natuurlijk beleefd, maar wel op een losse, plezierige vriendelijke toon. Ook het pand welke op een mooi landgoed ligt heeft een zeer prettige sfeer!
Was dan alles perfect? Nou... niet 100%... Het toilet op de eerste verdieping heeft een raar gepositioneerd raam, waardoor je maar beter even kan gaan zitten. Maar ook dan kan je nog buiten mensen zien lopen en kunnen zij je gewoon aankijken. Een folie op het raam zou hier welkom zijn.
Ook de kabelboel van de WiFi en de muziek installatie op de 1e verdieping was nogal rommelig: Dit kan een stuk netter weggewerkt worden.
Maar eerlijk gezegd: Dit zijn kleine details. We hebben gisteren genoten van zowel het eten, als het decor & personeel.

Gegeten op 18 januari 2014

Pietmass
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de eerste keer bij Wolfslaar gegeten. Leuke moderne inrichting. We hebben een 4 gangendiner gepakt met bijbehorend (Bob-)wijnarrangement. Het eten zag er mooi uit en was heerlijk. De bediening was keurig maar niet stijf. Bijpassend wijnarrangement was lekker en leuk was dat er bij het dessert een sherry geschonken werd; drink je niet elke dag. Kortom, een topavond!

Gegeten op 11 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Wolfslaar Restaurant in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Wolfslaar Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!