Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 560 80 00

Eten op hoog niveau

Gelegen in een oud koetshuis op Landgoed Wolfslaar. Het met een Michelinster bekroonde restaurant staat bekend om het gebruik van regionale inlvoeden en wijnen van zeer hoog niveau, waarbij chef Maarten Camps streeft naar perfectie. De onberispelijke bediening maakt het culinaire plaatje helemaal af.

Maidenofmay

Afgelopen zaterdag weer een heerlijke avond gehad bij de Wolfslaar. We konden nog lekker buiten zitten. Huisaperitief was deze keer met huisgemaakte Limoncello, heerlijk fris. Daarna een prachtig 7 gangen signatuur menu, met als uitschieters het kloostervarken met langoustine, de hollandse nieuwe met komkommer en de kwartel. Wat een smaken, en alles perfect bereid. Uitstekend wijnarrangement, royaal geschonken. Omdat we de amuse en de aperitiefhapjes deze keer wat minder vonden en de cheesecake van brie in het dessert van ons niet gehoeven had deze keer een 9 voor het eten en geen 10. Bediening perfect, chef kwam zelf ook nog even aan tafel, dat waarderen we zeer. Al met al een topavond gehad, waarvoor we wel flink in de buidel moesten tasten.

Gegeten op 26 juli 2014

jacquelineakkerma

Afgelopen zaterdag superlekker gegeten! Ondanks dat we al jaren in Breda wonen waren we nog nooit eerder bij Wolfslaar geweest. Nu was mijn verjaardag een mooie aanleiding om eens te reserveren. We hebben gekozen voor het signature menu van Maarten Camps met een bijbehorend wijnarrangement. Omdat we twee zoete desserts iets teveel van het goede vonden, gekozen voor 6 gangen. Het was heerlijk. Het leek wel of elke gang nog lekkerder was dan de vorige. Dat samen met heerlijke wijnen die bij elke gang geserveerd werden, voorzien van een uitgebreide (nieuwsgierigmakende) uitleg. Bij het dessert werd ik verrast door een bordje waarop met chocoladeletters Van Harte Gefeliciteerd stond. Zo attent. Tel daar nog bij het heerlijke weer en het feit dat we lekker buiten op het terras konden eten en je raadt het al: het was een superavond! Wij komen zeker terug!!! Bedankt!

Gegeten op 19 juli 2014

jeannette26

Het restaurant ligt mooi in een parkachtige omgeving. Binnen ademt het een zeer aangename sfeer uit. Je kunt hier zowel beneden als boven een tafel reserveren. Ze weten hun gasten alle aandacht te geven. Wij hebben gekozen voor een 3-gangen all-in menu. De welkomstapéritif bestond uit een cava met limoenlikeur met daarbij verschillende heerlijke amuses. Het was geen enkel probleem om voor ieder van ons een ander voorgerecht te maken. Mijn voorgerecht bestond uit schol en kreeft met fijne groentjes en een zachte saus, zalig. Het kalfsvlees van het hoofdgerecht was omgeven door wederom de fijnste hapjes van groente. Het dessert was ook al weer erg mooi opgemaakt met rood fruit. Bij elke gang de perfecte wijn. De dessertwijn was erg bijzonder een je proefde daarin ook weer het rode fruit. Koffie naar wens met verschillende kleine zoetigheden als afsluiter.

Gegeten op 28 juni 2014

MoniqueNLA

In één woord te omschrijven: perfect! Allereerst een hartelijke ontvangst in een smaakvol ingericht koetshuis. We hebben genoten van hun 3-gangendiner met bijpassend wijnarrangement. De smaken waren zo goed op elkaar afgestemd: complimenten. Ook de bediening was hartelijk & correct, niet te stijfjes: helemaal goed. Wij zijn aangenaam verrast en gaan hier zeker vaker naartoe.

Gegeten op 14 mei 2014

jafeest

Wij hebben gekozen voor het vijf gangen menu en het bijpassende wijn arrangement. De gestoomde heilbot vonden wij heel erg lekker, de spinazie die daar bij geserveerd werd was heel bijzonder. Het eten was verder heel goed, de grootte van de gerechten precies goed.
De wijnen waren uitstekend uitgekozen bij de verschillende gerechten en werden goed toegelicht.
De service was uitmuntend niet te stijf, maar ook niet te informeel. Toen men zag dat ik in een rolstoel zat werd ons gelijk een tafel beneden aangeboden. Erg aardig, ik had dit nl. niet vermeld bij de reservering en men kan ook op de eerste verdieping een tafel toegewezen krijgen. Er is een invalide toilet

Gegeten op 16 mei 2014

Maidenofmay

Vandaag weer eens geluncht bij de Wolfslaar. Waar we de voorgaande keren altijd nog wat aan te merken hadden, was het deze keer helemaal perfect! We konden heerlijk buiten zitten in het zonnetje en de bediening was zeer attent. We kozen voor het signatuurmenu van 4 gangen, met de mededeling dat we uiterlijk om half 3 weg moesten en ook nog koffie wilden drinken. Dat kwam tot op de minuut goed uit! En dan dat heerlijke eten, alles in royale porties: tartaar van kalf, tongschar, verschillende bereidingen van lam en een dessert van macademia. Het geheel werd begeleid door erg lekkere wijnen die met veel enthousiasme werden toegelicht. Het kon werkelijk niet beter vandaag!

Gegeten op 5 mei 2014

danielalfrink

Aanleiding voor het tweede bezoek aan Wolfslaar was de restaurantweek en om eerlijk te zijn de aantrekkelijke prijs voor een 3-gangendiner. Maar na een wat ingestudeerd welkom heten, besloten we aan tafel al snel voor 5-gangen te gaan. Je komt hier namelijk voor de kook- en smaakkunst en daarmee een avond uit.
Op het moment van dit schrijven weet ik de exacte spijscombinaties niet eens meer, maar stuk voor stuk verrassend en heerlijk van smaak. Opvallend was met name het bijpassende, goed toegelicht wijnarrangement. Zeer verschillende, zeer betaalbare wijnen, uitstekend in combinatie met de gerechten. Zeker een aanrader dus!
Normaal ga ik bij een uitgebreid diner nooit voor een dessert. Nu wel, maar dat had ik niet moeten doen. De vele zoetigheid maakt dat je alsnog een te vol gevoel krijgt, eigen schuld overigens.
Een fijne avond uit in een nette omgeving. Verwacht zeker geen futuristisch pand en of stijve bediening, het blijft wel gewoon Brabant, maar wel met een zeer verfijnde smaak!

Gegeten op 11 maart 2014

rvdijck

Het eten (7 gangen Menu signature Maarten Camps) was echt voortreffelijk. Van de amuses tot en met de Macadamia & gezouten karamel. Mooie plaatjes, heerlijke smaken en lekkere bijpassende wijnen. Als ik toch wat kritiek mag geven, dan valt het op dat de akoestiek wat te wensen over laat in de enorm mooie pand. Door het ontbreken van gordijnen, is het wat rumoerig. Zeker als er een grotere groep binnen zit. Maar op de hele avond is dat een zeer klein puntje. We komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 12 april 2014

Vermeiren

Heerlijke lunch gehad op een van de mooiste plekjes van Breda.
Heerlijk wanneer gewoon alles lijkt te kloppen, complimenten!

Gegeten op 20 maart 2014

Karelverlinden

Mooi, klassiek en heerlijk eten. Vorige maand met de restaurantweek met mijn vriendin bij Wolfslaar gegeten en dat is ons goed bevallen. Mooie gerechten, goede bediening die de wensen van de gast goed aanvoelt en vanuit waar wij zaten een leuk uitzicht op de bar en de keuken. Wolfslaar, bedankt voor een heerlijke avond!

Gegeten op 20 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Wolfslaar Restaurant in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Wolfslaar Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.