Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 560 80 00

Eten op hoog niveau

Gelegen in een oud koetshuis op Landgoed Wolfslaar. Het met een Michelinster bekroonde restaurant staat bekend om het gebruik van regionale inlvoeden en wijnen van zeer hoog niveau, waarbij chef Maarten Camps streeft naar perfectie. De onberispelijke bediening maakt het culinaire plaatje helemaal af.

edwin5

Een fijne avond gehad bij restaurant Wolfslaar met heerlijk verrassende gerechten, mooie wijnen (voor een schappelijke prijs), vriendelijke/deskundige bediening en een passende ambiance. Ook BOB-wijnarrangementen zijn beschikbaar. Enige opmerking was de geringe hoeveelheid hertenvlees bij het hoofdgerecht.

Gegeten op 28 november 2014

Liliannu

Vriendelijke bediening maar eten was matig. Schofilet als hoofdgerecht in je menu verwacht je niet bij een sterrenzaa en was ook nog veel te zout. Mijn hoofdmenu bestond uit 2 kleine stukjes hertenvlees. Lekker klaargemaakt maar erg weinig. Dessert was een zesje. Weinig smaak. De wijnen waren lekker.
We hadden er meer van verwacht en wij raden de Wolfslaar niet aan. Genoeg andere leuke zaken in Breda in omgeving waar je voor minder geld beter eet.

Gegeten op 22 november 2014

eldeedi

Via online reservering

Eerlijk gezegd viel het ons een beetje tegen. Het eten van mijn partner was prima. Ikzelf had een vegetarisch menu en daar werd helemaal niets ter vervanging van vlees en vis aangeboden, geen eitje, geen stukje kaas, geen nootje. Ook over het wijnarrangement zijn we niet laaiend enthousiast. Vooral de mierzoete bel dessertwijn was erg zwaar bij het toetje. De wijnen werden ongeveer 10/15 minuten voor het opdienen van het bijpassende gerecht ingeschonken. Tja, daar kun je dan als nieuwsgierige gast niet vanaf blijven, dus die glazen waren al half leeg als het eten kwam.
Waar we erg van schrokken was de kleding van het personeel. De heren hadden keurig nette jasjes aan, maar hun eigen pantalon, zodat de een in een knalrode broek rondliep en de ander in een uitgelubberde afgewassen spijkerbroek. De gastvrouw zat in een mouwloos zomerjurkje gepropt en verder liepen er nog twee jonge obers rond in een nette sloof. Het geheel oogde nogal rommelig.
We werden op een dusdanige ingestudeerde en onnatuurlijke manier welkom geheten dat we ons meteen ongemakkelijk voelden. Dat bleef de hele avond zo: onecht vriendelijk.
De inrichting is heel mooi en de stoelen zijn gemakkelijk. Het zag er verder schoon uit.
Het was 13 jaar geleden dat we in dit restaurant gegeten hadden en ik vrees dat het nu minstens weer zo lang zal duren tot ons volgende bezoek.

Gegeten op 4 oktober 2014

pieterdj

Restaurant Wolfslaar heeft ons heerlijke gerechten geserveerd. Waarvan we de Helvoirtse eend werkelijk heerlijk vonden. De bediening is er uitermate vriendelijk. Het restaurant en ambiance op de eerste verdieping (de vloer beweegt daar) vinden we minder dan het restaurant gedeelte op de begane grond.

Gegeten op 4 oktober 2014

Mar76

Bijzonder slechte prijs/kwaliteit verhouding. Service vriendelijk, maar de uitgebreide uitleg ook wel als storend ervaren. Gerechten waren lekker maar niet ultiem.
In het eerste half uur werd ons 3 broodjes aangeboden. Verwacht je niet bij een tent als Wolfslaar! Hadden daar waarschijnlijk onze honger mee moeten stillen. Helaas ben ik geen brood fan. Porties waren echt heel klein. Voelde me zeer onprettig door het lange wachten (wat normaal niet erg is als je gezellig aan het tafelen bent) en de minieme porties, deed mijn suikerspiegel waarschijnlijk geen goed. Nog nooit meegemaakt dat je €150 aftikt met z'n tweeën en met honger de deur uitloopt. Dit was de eerste en de laatste keer! Een absolute afrader.

Gegeten op 26 september 2014

Theke

Via online reservering

Eerste kennismaking via de actieweek.
Voor ons hadden ze het interieur mooi klassiek mogen houden: een RVS trap in een oud landhuis is alleen voor architecten mooi. De wat schoolse opstelling van de tafeltjes geeft onvoldoende privacy.
Het eten is erg lekker, gevarieerd en voor een actieprijs zeer uitgebreid maar (daardoor?) soms wat erg klein van formaat.
De bediening bestaat uit een aantal jongere mannen, zeer vriendelijk, zeer deskundig en zeer ijverig maar wat minder persoonlijk.
We zijn niets tekort gekomen maar de "klik" was er niet helemaal.

Gegeten op 2 oktober 2014

RuudM

Heerlijk 5 gangen diner met heerlijke coquilles als voorgerecht. Hoofdgerecht van tamme eend was uitzonderlijk. Naast het heerlijke eten is ook de bediening helemaal top, meer dan voldoende uitleg en men stelde alles in staat de gasten het naar de zin te maken. Aanrader!

Gegeten op 1 oktober 2014

nienke27

Via online reservering

Het was echt genieten bij Landgoed Wolfslaar. De prijs is perfect in verhouding met de heerlijk bereiden gerechten en amuses en de geweldige service. Ook heel leuk dat je de keuken kan inkijken. Ik zou alleen niet zo snel in een spijkerbroek bij dit restaurant eten.

Gegeten op 19 september 2014

Leodie

Eigenlijk was gewoon vrijwel alles tot in de puntjes voor elkaar. Heerlijk gegeten, goed genoten. Enige wat ik zelf 'miste', was een gevoel van... Noem het openheid/toegankelijkheid. De sfeer doet toch een tikkeltje informeler aan dan ik zelf het liefst heb. Uiteraard is het een sterrenrestaurant, dus dat mag ook best. Maar het luxe huiskamergevoel wat ik in Rijsoord bij een sterrenrestaurant gehad heb, vond ik net iets prettiger/warmer. Verder dus piekfijn in orde. Chapeau.

Gegeten op 12 maart 2014

Maidenofmay

Afgelopen zaterdag weer een heerlijke avond gehad bij de Wolfslaar. We konden nog lekker buiten zitten. Huisaperitief was deze keer met huisgemaakte Limoncello, heerlijk fris. Daarna een prachtig 7 gangen signatuur menu, met als uitschieters het kloostervarken met langoustine, de hollandse nieuwe met komkommer en de kwartel. Wat een smaken, en alles perfect bereid. Uitstekend wijnarrangement, royaal geschonken. Omdat we de amuse en de aperitiefhapjes deze keer wat minder vonden en de cheesecake van brie in het dessert van ons niet gehoeven had deze keer een 9 voor het eten en geen 10. Bediening perfect, chef kwam zelf ook nog even aan tafel, dat waarderen we zeer. Al met al een topavond gehad, waarvoor we wel flink in de buidel moesten tasten.

Gegeten op 26 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Wolfslaar Restaurant in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Wolfslaar Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.