a TripAdvisor company

foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 1 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 2 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 3 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 4 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 5 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 6 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 7 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 8 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 9 foto's van Wolfslaar Restaurant in Breda - 10

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 076 560 80 00

Eten op hoog niveau

Gelegen in een oud koetshuis op Landgoed Wolfslaar. Het met een Michelinster bekroonde restaurant staat bekend om het gebruik van regionale inlvoeden en wijnen van zeer hoog niveau, waarbij chef Maarten Camps streeft naar perfectie. De onberispelijke bediening maakt het culinaire plaatje helemaal af.

jphnl

Via online reservering

Van een perfect 6-gangen diner genoten. Interessante en soms verrassende combinaties. O.a. prachtige bereiding van makreel, intensief smakelijk draadjesvlees en zwezerik. De kabeljauw was iets minder verrassend traditioneel bereid maar wel erg lekker met kreeftensaus. Heerlijk rabarbertoetje en kaasplankje. Bijpassende fles pinot gris deed het goed. Bij het draadjesvlees apart een glas gekoelde Bourgogne. Kortom een topdiner in toprestaurant. Voor 2 personen 200 euri kwijt en dat was het zeker waard.

Gegeten op 8 mei 2015

jantjewouw

Via online reservering

We zijn hier nu voor de derde keer te gast geweest
Iedere keer weer fantastisch. Geweldig eten en zeer kundige en vriendelijke bediening.
Komen zeker weer terug.

Gegeten op 4 mei 2015

martin185

Via online reservering

Subliem eten. Alle 7 gangen geprobeerd. Overtrof onze verwachtingen. Wijnarrangement een aanrader. Service vriendelijk en vakkundig.

Gegeten op 8 mei 2015

segersmarc

Via online reservering

Reeds meerdere malen gedineerd in restaurant Wolfslaar.
Steeds blijft de keuken mij verbazen.
Afwisselende gerechten welke niet alleen mooi ogen maar ook inzake smaken zeer hoog scoren.
Bediening zeer vlot en vriendelijk.

Gegeten op 9 mei 2015

bartvanlier

Via online reservering

In het kader van Iens dinerdagen bij wolfslaar gegeten. We hebben het menu uitgebreid naar 7 gerechten me het daarbij passende wijnarrangement.
de gerechten waren allen erg lekker, met als toppers de kabeljauw, het draadjesvlees met heerlijk morillesaus en daarna het Hollands kalf.
Goede uitleg ook van over de wijnen.
Het was een geslaagde avond.

GerryDavid

Misschien wel het enige restaurant met een ster waar je terecht met dinercheques. Wel leuk, want anders komen wij er niet zo snel.... Uitstekend gegeten op natuurlijk een prachtige locatie!

Gegeten op 14 april 2015

hanna17

Via online reservering

Heerlijk gegeten, een van de voorgerechten( met makreel) was niet voldoende ingekocht.
Dit werd overigens opgelost met een heerlijk stukje buikspek. Wel jammer als echte vis liefhebber. Het spek was vet en machtig.( maar ja het heet ook buikspek.)

Gegeten op 1 mei 2015

joke136

Via online reservering

Kwaliteit van eten en service is niet ter discussie, je krijgt/verdient niet zomaar een ster. Wij zouden een stuk prettiger gegeten hebben als er één of twee tafels minder in de beschikbare ruimte waren geplaatst.

Gegeten op 4 mei 2015

andre_tio

De gerechten van 6 gangen menu van Signature Dishes van de chef waren lekker, maar niet bijzonder. Eigenlijk was ik beetje teleurgesteld met zijn speciale gerechten.
Één van de amuse met ansjovis had rare smaak en één van de tussengerecht waren flauw van smaak. De twee nagerechten waren gewoontjes, hoofdgerecht was wel lekker en de broodjes waren ook goed.
Als ik ga vergelijken met een dag eerder bij andere sterrenrestaurant, daar waren erg lekker met wow gevoel en hier alleen gewoon lekker.
Qua presentatie ook anders, daar waren heel mooi gemaakt en veel enovatie en hier bij de oude stijl was gebleven. Alleen de prijs was hier 1,5 keer duurder ter vergelijken met andere sterrenrestaurant.
De bediening was aardig, maar ik was met gesloten deur bij aankomst. Na telefonisch werd de deur opengemaakt, dat was onwelkom gevoel. De inrichting was modern en sfeervol.

Heeswijk47

Via online reservering

Het voorgerecht met makreel was matig. Aangezien ik niet van makreel houd, kreeg ik zacht gegaarde buikspek. Een verrassing: ipv vis een vet stuk vlees. Was ik minder blij mee...
Daarna werd veel goed gemaakt:
Het tussengerecht (gestoomde kabeljauw met schuim van kreeftensaus) en de perfect bijpassende Chardonnay van wijnhuis Salentein uit Mendoza/Argentinië was perfect.
Het hoofdgerecht van kalfsvlees met een eveneens perfect bijpassende rode wijn uit Lazio/ Italie (Petit Verdot, Masseria Trajone) was ook prima.
De bediening is in dit restaurtant prima zoals je bij een restaurant met een Michelinster verwacht. We komen hier vaker en dat zal zo blijven.

Schrijf zelf een recensie over Wolfslaar Restaurant in Breda

Schrijf hieronder je recensie over Wolfslaar Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.