Warung Melatie

• 7.6

• 6.5

robvanwees
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar maanden terug hadden we hier broodjes gekocht en vonden die lekker genoeg om nu eens de roti en de tjauw min te gaan proberen. (nog steeds op zoek naar de beste plek in Rotterdam om roti te halen).

De roti kipfilet was erg droog en de groente, bestaande uit kouseband en kool, was fantasie- en futloos. De aardappelen waren niet lekker gaargeprutteld in kerrie.

De tjauwmin was erg karig. Het was zoeken naar de schaarse stukjes slappe paksoi (hoort vers en knapperig te zijn) en dat was zo te zien ook de enige toevoeging. Verder was het kaal. Er werden 3 stukken geroosterde kip bij geserveerd. Geen varken en ook geen Fa Chong. Erg jammer.

De bediening was vriendelijk en de smaak van de gerechten was zeker niet slecht, maar de kwaliteit is voor mij niet goed genoeg om deze zaak nog eens te bezoeken.

Gegeten op 1 december 2012

Ivana
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Melatie verkopen ze de beste soto soep van Rotterdam. Het personeel is vriendelijk. Het decor is het decor van een afhaallocatie. Niet dat van een restaurant. Geen enkel probleem dus als je de soto soep afhaalt of je soep daar snel eet net zoals je een hamburger snel eet in een fast food restaurant. Geen locatie om even lekker rustig een hapje te eten.

awakati
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima Javaanse gerechten. De beste saoto soep in Rotterdam en de Javaanse moksie is ook zeker een aanrader. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Viet_Nam_pho

• Goed

De saoto is gewoon goed, zoals het moet zijn. Baka bana (banaan dus) is tevens prima. Andere gerechten heb ik er nog niet geproefd.

salvestro

• Uitstekend

we halen hier vaak en zijn nooit teleurgesteld.
ook voor vegetariers kleine maar fijne keuze.
de bami is wereldklasse, telo knapperig, pitjel smaakvol en lekker pittig, moksie metie super. kortom: hier eten halen is een lekkere zaak!

JohnRock

• Uitstekend

Heerlijk surinaams eten. De saoto soep is echt de lekkerste in Nederland. Aanrader als men in de buurt is. ik als vaste klant haal altijd mijn surtinaams javaans eten hier.

editht

• Matig

2 weken geleden op zondag een aantal gerechten gehaald op basis van IENS recencies zou het goed moeten zijn. Eenmaal thuis bleek de bestelling onvolledig en de pom met rijst die ik had besteld had nauwelijks pom en heel veel rijst. Het overige eten was winig smaakvol.Uitermate teleurstellend!

djedje

• Goed

De soto soep is de beste die ik ooit gegeten heb. Ook de roti's zijn aan te raden.

rogierr

• Goed

Goede saoto soep, een reden om hier heen te gaan.

lekker makkelijk

• Slecht

Aantal keer geweest heerlijk eten afgehaald!
Totdat we op een zondagavond het volgende afhaalden; twee Telo Bakkeljauw, een Broodje Garnalen en een Broodje Bakkeljauw.
In het Broodje Garnalen(waar helaas veel minder smaak aan zat dan gebruikelijk) zat een stukje ijzerdraad van 1,5 cm en de twee Telo waren slap, vet, dus niet goed gebakken.
Gebeld met een mevrouw in de keuken die vertelde dat ze wist dat de olie niet heet genoeg was toen ze de Telo er in deed(!) en het ijzerdraadje zal wel in het broodje hebben gezeten, 'mensen klagen wel vaker dat er iets in zit zoals een steentje of een haar'. We kunnen alleen ons geld terugkrijgen voor de Telo als we ze meteen terug komen brengen. Nadat we uitgelegd hebben dat we op het punt staan om weg te gaan en geen tijd meer hebben om helemaal terug te komen worden we kortaf afgewimpeld. Toch maar even snel teruggebeld en om de eigenaar gevraagd. Ook deze weet inmiddels dat de Telo in te koude olie is gegooid, toch eist hij dat we terug komen met deze Telo, een andere manier van compensatie is niet mogelijk.(we haalden daar elke zondag eten).
Dus onze mening; na een onomstotelijk gegronde klacht zeer klant-onvriendelijk te woord gestaan. Wij kunnen er met onze pet niet bij dat mensen zo met hun vaste klanten omgaan terwijl zowel de keuken als directie weet en toegeeft dat de fout bij hun ligt. 'Volgende week krijgt u gratis twee Telo' en excuses is alles waar we op gehoopt hadden, echter moeten wij nu helaas met een rot gevoel op zoek naar een ander afhaalrestaurant.

Schrijf zelf een recensie over Warung Melatie in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Warung Melatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!