a TripAdvisor company

Warung Melatie

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 010 425 74 64

martin36

De nr.: 1 saoto van Rotterdam, Mmmmmmmm. Zoals een andere klant al schreef de goelong goelong als toetje. Ook de Bakkeljauw is super. Helaas hebben ze (nog) geen bezorg service. Dat zou een uitkomst zeker voor ons zijn uit Alexanderpolder. Misschien moeten ze eens gaan praten met Thuisbezorg.nl.

Tot de volgende keer.

Gegeten op 18 juli 2015

Proever51957

Warung betekent eigenlijk "klein eethuisje" en zo kun je deze zaak ook zien, een familie bedrijfje. Het decor is inderdaad niet super maar ja het is ook geen echt restaurant. De service is redelijk, eet er bijna iedere week en de tafels zijn schoon.

De porties die geserveerd worden zijn zeer royaal. Zelf eet ik er altijd een saoto soep wat hun specialiteit is. De lekkere hete sambal en een grote kom rijst maken het geheel een goede maagvuller.

Er zijn twee zaken in Rotterdam waar je lekkere saoto kunt eten maar bij Melatie is altijd plaats om er rustig ervan te genieten.

Gegeten op 4 juli 2015

m & f

Zo, nou kan die wel weer even. Over het eten alleen goede dingen. Maar toch. Het (nieuwe) meisje zat ongeïnteresseerd te sms'en of what's appen terwijl ze de bestelling opnam. Resultaat: gado gado met long tong I.p.v. witte rijst. 1 broodje bakkeljouw i.p.v. broodje pom en dan ook nog geen sambal. Lieve Warung Melatie! eruit met zo'n ongeïnteresseerde medewerkster! Afzender twee zeer trouwe klanten.

Gegeten op 7 juni 2015

Ims-lovely

De lekkerste saoto van Rotterdam, het personeel is altijd vriendelijk en je wordt snel geholpen! en de goelong goelong altijd heerlijk als toetje! hmmmm later maar weer eens langshoppen

Gegeten op 28 mei 2015

RG77

We komen er al sinds de eind jaren 80. Ongetwijfeld de beste saotosoep, helaas is de smaak de laatste keren alles behalve constant. Van de afgelopen 4 keer dat we hebben afgehaald was smaakte de saoto nergens naar. Je kan zo de keuken in kijken en dat geeft een geruststelling want het ziet er doorgans netjes en schoon uit. Helaas ziet de decoratie van de zaak eruit alsof ze de afvalplaats van de Piekfijn hebben geraust echt ongelooflijk. Ze gebruiken oude witte tuinstoelen en restmaterialen als tafels. In de richels van de tafel zijn voedselresten te vinden. De bediening is middelmatig. Jammer van de inrichting en de service, kan zoveel beter, de eigenaar kan het vast niets schelen want het is er altijd wel druk.

Gegeten op 11 mei 2015

HappyCoupleforever

Dit is de eerste keer dat ik hier ben gaan eten. Wij hebben hier voor de afhaal gekozen en kregen de helft niet mee. Toen wij thuis aan kwamen hebben wij gebeld met het restaurant hoe dit kan. De eigenaar was zeer onvriendelijk en weigerde ons het geld terug te geven!

Gegeten op 11 december 2014

mahesh1

Tijdens een dagtocht naar Rotterdam,hebben we Saoto soup en Tjiauw min bij deze afhaalrestaurant afgehaald. Saoto soup was gewoon heel lekker.Tjiauw min in tegendeel kon wel wat pittiger zijn,was voor mij te flauw.
De service is goed en vriendelijk.
Decor is slecht.

Gegeten op 25 oktober 2014

Hansvandr

Afgelopen zondag langs melatie geweest voor een javaanse moksie en een soato (beste van NL) en het was zoals altijd weer heerlijk. De service was snel en vriendelijk zoals altijd en heb mijn buik wel goed gevuld. Porties zijn optimaal goed dus als je een keertje zin hebt in javaans/hindoestaans/indonesisch eten is Warung Melatie zeker een aanrader..!!

Gegeten op 20 juli 2014

robvanwees

Een paar maanden terug hadden we hier broodjes gekocht en vonden die lekker genoeg om nu eens de roti en de tjauw min te gaan proberen. (nog steeds op zoek naar de beste plek in Rotterdam om roti te halen).

De roti kipfilet was erg droog en de groente, bestaande uit kouseband en kool, was fantasie- en futloos. De aardappelen waren niet lekker gaargeprutteld in kerrie.

De tjauwmin was erg karig. Het was zoeken naar de schaarse stukjes slappe paksoi (hoort vers en knapperig te zijn) en dat was zo te zien ook de enige toevoeging. Verder was het kaal. Er werden 3 stukken geroosterde kip bij geserveerd. Geen varken en ook geen Fa Chong. Erg jammer.

De bediening was vriendelijk en de smaak van de gerechten was zeker niet slecht, maar de kwaliteit is voor mij niet goed genoeg om deze zaak nog eens te bezoeken.

Gegeten op 1 december 2012

Ivana

Bij Melatie verkopen ze de beste soto soep van Rotterdam. Het personeel is vriendelijk. Het decor is het decor van een afhaallocatie. Niet dat van een restaurant. Geen enkel probleem dus als je de soto soep afhaalt of je soep daar snel eet net zoals je een hamburger snel eet in een fast food restaurant. Geen locatie om even lekker rustig een hapje te eten.

Schrijf zelf een recensie over Warung Melatie in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Warung Melatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.