a TripAdvisor company

Warung Melatie

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 010 425 74 64

angela147

Saoto is heerlijk, broodjes zijn ook echt goed ,maar lekkerste is de javaanse moksie, soulfood. Het decor heb ik een 5 gegeven, maar dat is niet belangrijk voor een afhaal, het eten doet t m.

Gegeten op 3 oktober 2015

Joana

Een simpel zaakje vlakbij Mathenesserplein waar de familie van Javaanse origine al 19 jaar in de keuken staat. Hun saoto (aanbevolen door hun) is erg lekker en mooi opgemaakt met kruiden. Je krijg een superhete droge rode sambal erbij, niet de gele madame Jeanette. Petjil salade ook geproefd, de daarbij behorende pindasaus is zoetig, dik met nootjes. Erg smakelijk. Prijzen zijn ook schappelijk, jammergenoeg kan je daar niet pinnen.

Gegeten op 11 november 2015

Ingridvanegmond

Het eten, broodjes met garnalen en kip kerrie, was lekker en de service snel en vriendelijk. Er hangt een ontspannen sfeer en de aankleding is voor een afhaal/ eethuisje heel behoorlijk. Er is een mooi schilderij op de balie en er staan planten en ook bloemen op tafel.

Gegeten op 24 oktober 2015

martin36

De nr.: 1 saoto van Rotterdam, Mmmmmmmm. Zoals een andere klant al schreef de goelong goelong als toetje. Ook de Bakkeljauw is super. Helaas hebben ze (nog) geen bezorg service. Dat zou een uitkomst zeker voor ons zijn uit Alexanderpolder. Misschien moeten ze eens gaan praten met Thuisbezorg.nl.

Tot de volgende keer.

Gegeten op 18 juli 2015

Proever51957

Warung betekent eigenlijk "klein eethuisje" en zo kun je deze zaak ook zien, een familie bedrijfje. Het decor is inderdaad niet super maar ja het is ook geen echt restaurant. De service is redelijk, eet er bijna iedere week en de tafels zijn schoon.

De porties die geserveerd worden zijn zeer royaal. Zelf eet ik er altijd een saoto soep wat hun specialiteit is. De lekkere hete sambal en een grote kom rijst maken het geheel een goede maagvuller.

Er zijn twee zaken in Rotterdam waar je lekkere saoto kunt eten maar bij Melatie is altijd plaats om er rustig ervan te genieten.

Gegeten op 4 juli 2015

m & f

Zo, nou kan die wel weer even. Over het eten alleen goede dingen. Maar toch. Het (nieuwe) meisje zat ongeïnteresseerd te sms'en of what's appen terwijl ze de bestelling opnam. Resultaat: gado gado met long tong I.p.v. witte rijst. 1 broodje bakkeljouw i.p.v. broodje pom en dan ook nog geen sambal. Lieve Warung Melatie! eruit met zo'n ongeïnteresseerde medewerkster! Afzender twee zeer trouwe klanten.

Gegeten op 7 juni 2015

Ims-lovely

De lekkerste saoto van Rotterdam, het personeel is altijd vriendelijk en je wordt snel geholpen! en de goelong goelong altijd heerlijk als toetje! hmmmm later maar weer eens langshoppen

Gegeten op 28 mei 2015

RG77

We komen er al sinds de eind jaren 80. Ongetwijfeld de beste saotosoep, helaas is de smaak de laatste keren alles behalve constant. Van de afgelopen 4 keer dat we hebben afgehaald was smaakte de saoto nergens naar. Je kan zo de keuken in kijken en dat geeft een geruststelling want het ziet er doorgans netjes en schoon uit. Helaas ziet de decoratie van de zaak eruit alsof ze de afvalplaats van de Piekfijn hebben geraust echt ongelooflijk. Ze gebruiken oude witte tuinstoelen en restmaterialen als tafels. In de richels van de tafel zijn voedselresten te vinden. De bediening is middelmatig. Jammer van de inrichting en de service, kan zoveel beter, de eigenaar kan het vast niets schelen want het is er altijd wel druk.

Gegeten op 11 mei 2015

HappyCoupleforever

Dit is de eerste keer dat ik hier ben gaan eten. Wij hebben hier voor de afhaal gekozen en kregen de helft niet mee. Toen wij thuis aan kwamen hebben wij gebeld met het restaurant hoe dit kan. De eigenaar was zeer onvriendelijk en weigerde ons het geld terug te geven!

Gegeten op 11 december 2014

mahesh1

Tijdens een dagtocht naar Rotterdam,hebben we Saoto soup en Tjiauw min bij deze afhaalrestaurant afgehaald. Saoto soup was gewoon heel lekker.Tjiauw min in tegendeel kon wel wat pittiger zijn,was voor mij te flauw.
De service is goed en vriendelijk.
Decor is slecht.

Gegeten op 25 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Warung Melatie in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Warung Melatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.