Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Warung Melatie

1. Indonesisch

Warung Melatie

1. Indonesisch
  1. Toon telefoonnummer 010 425 74 64

Hansvandr

Afgelopen zondag langs melatie geweest voor een javaanse moksie en een soato (beste van NL) en het was zoals altijd weer heerlijk. De service was snel en vriendelijk zoals altijd en heb mijn buik wel goed gevuld. Porties zijn optimaal goed dus als je een keertje zin hebt in javaans/hindoestaans/indonesisch eten is Warung Melatie zeker een aanrader..!!

Gegeten op 20 juli 2014

robvanwees

Een paar maanden terug hadden we hier broodjes gekocht en vonden die lekker genoeg om nu eens de roti en de tjauw min te gaan proberen. (nog steeds op zoek naar de beste plek in Rotterdam om roti te halen).

De roti kipfilet was erg droog en de groente, bestaande uit kouseband en kool, was fantasie- en futloos. De aardappelen waren niet lekker gaargeprutteld in kerrie.

De tjauwmin was erg karig. Het was zoeken naar de schaarse stukjes slappe paksoi (hoort vers en knapperig te zijn) en dat was zo te zien ook de enige toevoeging. Verder was het kaal. Er werden 3 stukken geroosterde kip bij geserveerd. Geen varken en ook geen Fa Chong. Erg jammer.

De bediening was vriendelijk en de smaak van de gerechten was zeker niet slecht, maar de kwaliteit is voor mij niet goed genoeg om deze zaak nog eens te bezoeken.

Gegeten op 1 december 2012

Ivana

Bij Melatie verkopen ze de beste soto soep van Rotterdam. Het personeel is vriendelijk. Het decor is het decor van een afhaallocatie. Niet dat van een restaurant. Geen enkel probleem dus als je de soto soep afhaalt of je soep daar snel eet net zoals je een hamburger snel eet in een fast food restaurant. Geen locatie om even lekker rustig een hapje te eten.

awakati

Prima Javaanse gerechten. De beste saoto soep in Rotterdam en de Javaanse moksie is ook zeker een aanrader. Het personeel is ook erg vriendelijk en behulpzaam.

Viet_Nam_pho

• Goed

De saoto is gewoon goed, zoals het moet zijn. Baka bana (banaan dus) is tevens prima. Andere gerechten heb ik er nog niet geproefd.

salvestro

• Uitstekend

we halen hier vaak en zijn nooit teleurgesteld.
ook voor vegetariers kleine maar fijne keuze.
de bami is wereldklasse, telo knapperig, pitjel smaakvol en lekker pittig, moksie metie super. kortom: hier eten halen is een lekkere zaak!

JohnRock

• Uitstekend

Heerlijk surinaams eten. De saoto soep is echt de lekkerste in Nederland. Aanrader als men in de buurt is. ik als vaste klant haal altijd mijn surtinaams javaans eten hier.

editht

• Matig

• Matig

2 weken geleden op zondag een aantal gerechten gehaald op basis van IENS recencies zou het goed moeten zijn. Eenmaal thuis bleek de bestelling onvolledig en de pom met rijst die ik had besteld had nauwelijks pom en heel veel rijst. Het overige eten was winig smaakvol.Uitermate teleurstellend!

djedje

• Goed

De soto soep is de beste die ik ooit gegeten heb. Ook de roti's zijn aan te raden.

rogierr

• Goed

Goede saoto soep, een reden om hier heen te gaan.

Schrijf zelf een recensie over Warung Melatie in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Warung Melatie. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.