a TripAdvisor company

foto's van De Ysbreeker in Amsterdam - 1 foto's van De Ysbreeker in Amsterdam - 2 foto's van De Ysbreeker in Amsterdam - 3 foto's van De Ysbreeker in Amsterdam - 4

1. Brasserie

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 468 18 08

Heerlijke plek aan de Amstel!

Er kan veel in De Ysbreeker. Ontbijten of een koffie meenemen aan onze espressobar, werken aan je laptop met wifi-verbinding of uitgebreid lunchen of dineren, alles kan en met ieder gezelschap. Neem een plekje buiten op hun soms zonnige terras aan de Amstel dat soms juist hét terras voor schaduw is. Alle kranten spellen aan de leestafel. Van de vroege middag tot laat in de avond is De Ysbreeker een plek om een overheerlijke burger te eten of te genieten van verse oesters!

irene_pruim

Via online reservering

Wij werden bediend door Susanna en vonden dit zo'n spontane en attente service! Top! Heel erg bedankt voor de fijne avond!

Gegeten op 19 juli 2016

bart162

Via online reservering

Adequate bediening, snelle service, prima eten, fraaie ambiance voor een zomeravond op het terras. De steak tartare had wat mij betreft op meer traditionele wijze bereid mogen zijn.

Gegeten op 19 juli 2016

Ulbrich

Via online reservering

De Simmentaler Ribeye was veel te stevig en daardoor niet lekker, wel rood maar een Ribeye hoort mals te zijn!. De tonijn was veel te doorbakken, terwijl er wel degelijk om rosé gevraagd was! Verder geen reactie, van u krijgt een kopje koffie van osn! Het was helaas teleurstellend en om de hoek heb je Loetje, waar je ALTIJD een goede biefstuf geserveerd krijgt.
Jammer

Gegeten op 16 juli 2016

paulusvreeswijk

Via online reservering

Geen culinair gelul. Met vrienden een no nonsense burgertje gegeten op het ontspanne terras aan de Amstel. Prima Pils van de tap en geen storende berg groente op je bord. Prima avond!

Gegeten op 14 juli 2016

info762

Via online reservering

we werden bediend door een wat arrogante student/garcon, die het niet zinvol achtte ons tafeltje droog te maken, aangezien het toch zo weer zou gaan regenen. na aandringen deed hij dit alsnog. even later brak de zon door, maar dat deed er natuurlijk niet eens toe.

Gegeten op 9 juli 2016

Mel-Anne

Via online reservering

Het eten viel erg tegen. Prijs kwaliteit niet oke. Wij aten rib eye. Het vlees was erg vet, niet erg mals. De salade stelde niets voor, een paar blaadjes van mixt sla-soorten. Geen garnering, geen vinaigrette. Tip: besteed hier iets meer aandacht aan.

Gegeten op 7 juli 2016

tastyservice

Het was weer genieten!
Rib-Eye en Burger gedeeld op het terras van de Ysbreeker.
Uitstekende en attente service verleend. Het was fantastisch weer en het terras zat helemaal vol. Helemaal niet lang hoeven wachten op eten of drankjes. Een gezellige sfeer op een top locatie met fantastisch uitzicht. Het eten was goed bereid. Zowel de burger als Rib-Eye goed van smaak en lekker mals. Nogmaals bedankt dat we onze telefoon even mochten opladen. Eerste keer maar zeker niet de laatste. Al met al een top tent!

Gegeten op 4 juli 2016

pvdor

Via online reservering

Wij vonden het eten erg goed. De bediening was zeer behulpzaam, legde goed uit wat alles op de kaart inhoud en humor was ook aanwezig. De sfeervolle zaak gaf ons aanleiding om later dit jaar een borrel te organiseren in de Ysbreeker. Ook hiervoor kregen wij een duidelijke en vooral flexibele mogelijkheid aangeboden. Voor die tijd gaan wij er zeker nog en keer eten.

Gegeten op 2 juli 2016

AAAM

Dinsdagavond 28 juni met een groep van 12 mensen gegeten bij de Ysbreker. Met wat schuifwerk werd een late reservering nog mogelijk gemaakt. Fijn!
Goed en erg aardig personeel. Bestellen met een grote groep is altijd even een dingetje: iets erbij, iets eraf, kan dit met dat of zonder zus, maar alles kon en werd geduldig opgenomen.
De Ysbreker kan goed groepen aan. Eenmaal besteld staat alles vlot op tafel en worden de gerechten voor iedereen tegelijk uitgeserveerd en kan iedereen gelijk beginnen met eten.
En de plek aan de Amstel (we aten buiten) is natuurlijk top!
Al met al een een hele fijne avond gehad.
En o ja, niet onbelangrijk: echt heerlijk gegeten!
Aanrader!

Gegeten op 28 juni 2016

PinoPiono

Via online reservering

Voorafgaand aan bezoek Carré bij Ysbreeker gegeten. Helaas geen weer voor het terras. Gekozen voor de Plateau du chef; heerlijke schaal met vis. Niet heel veel, wel vers en lekker! Achteraf hadden we toch een voorgerechtje (bijv. Oesters) moeten nemen.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 30 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over De Ysbreeker in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Ysbreeker. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.