Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Captain Cook's

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0165 599669

Lotteenilse1

Via online reservering

Dit was de tweede keer dat we met de actie van Albert Heijn bij Captain Cook's hebben gegeten maar deze keer viel het toch echt wel een beetje tegen. Niet zozeer het eten want dat was perfect maar de plek waar we zaten, de "frituurlucht" waarin we zaten en de akoestiek van de ruimte waarin we zaten. We werden boven naar de achterkant van het restaurant geleid naar een tweepersoons tafeltje dat voor mijn gevoel "ergens in het midden waar nog een gaatje was" was weggezet. Wat ons meteen op viel was dat er een hele indringende frituur-geur hing en dat was eigenlijk niet zo heel gek want we zaten recht tegen de open keuken aan te kijken waar de frituurapparatuur stond. En ik vind een open keuken normaal gesproken erg leuk om naar te kijken maar nu zaten we tegen het gedeelte aan te kijken waar het zeer "rommelig" oogde. Bovendien ontnam de frituurlucht bij mij eigenlijk toch wel de eetlust en bleef deze lucht de hele avond hangen met als gevolg dat onze kleding, haren e.d. toen we het restaurant verlieten ook echt naar frituurlucht roken. Persoonlijk vind ik dat niet fris. Het was ook erg druk, wat natuurlijk goed is voor de business maar het was zéér rumoerig zeg maar gewoon lawaaierig in het deze ruimte van het restaurant door al die mensen die echt hun stem moesten verheffen om een beetje met elkaar te communiceren, we moesten echt voorover buigen en stem verheffen om elkaar te kunnen verstaan. Vind ik persoonlijk ook niet echt prettig als je samen gaat uit eten. Op het eten valt echt niks aan te merken dat was heerlijk en werd leuk gepresenteerd. Ook de bediening was super. De volgende keer vraag ik echter wel of we weer aan de voorzijde van het restaurant mogen zitten. Dáár is het namelijk wel zeer prettig toeven!

Gegeten op 25 oktober 2014

mariovp

Via online reservering

Voor het eerst via AH actie hier gegeten. En dat is uitstekend bevallen! Leuke ambiance en een prima en vriendelijke bediening; erg attent. Exclusief gegeten en mooi opgemaakte couverts.

Joyce54

Via online reservering

Heerlijk gegegeten zeer vriendelijke bediening .
Beneden is de bar waar je nog lekker kunt naborrelen .
Buiten is een terras.
De sfeer is er erg gezellig .
Op het menukaart stonden ook de wijnen en het bier wat goed bij het menu past.
Een echte aanrader.

eric117

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. Goed dat wij geen grote eters zijn en meer voor culinair gaan, want de porties zijn niet heel groot. Wij hadden er genoeg aan en hebben er van genoten. Het restaurant ziet er mooi en netjes uit en de tafels zijn gedekt met mooi bestek en linnen servetten. Toiletten waren schoon en netjes. Bediening was ook erg vriendelijk.

Peereboom

Via online reservering

De voorgerechten waren goed m.n. de oesters waren uitstekend. De hoofdgerechten waren goed alleen de ossenhaas was van minder kwaliteit. Het bedienend personeel was vriendelijk alleen bij het hoofdgerecht waren ze de groente vergeten te serveren. Tijdens het eten kwamen ze alsnog de groente brengen. Bij aankomst was de reservering bekend maar men had de locatie veranderd. Wij hadden voor binnen gereserveerd maar bij aankomst bleek dat zij alles op het buitenterras hadden gedekt. Dit was niet goed gecommuniceerd.

Gegeten op 18 oktober 2014

Molengraaf

Via online reservering

We hebben een heerlijke zeebaars gegeten, waarbij heel goed rekening werd gehouden met het feit dat een van ons geen mosselen mag. De service was prima. Heel attent en voorkomend.
Een plek om graag een keer terug naar toe te gaan.

Gegeten op 17 oktober 2014

lian6

Via online reservering

we hadden een trio van garnaal als voorgerecht, zeewolf als hoofdgerecht en tarte tartin als nagerecht. de service was goed. een verzoek voor gewoon water was geen probleem. gezellige ambiance. zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 16 oktober 2014

MJ67

Via online reservering

Eten bij Captains Cook is een ware belevenis en een écht uitje. Een gastvrij gevoel "omarmt" je al bij binnenkomst. Eenmaal netjes naar je tafel gebracht voel je jezelf al snel op je gemak. De bediening heb als heel correct en prettig ervaren. Als vooraf had ik een salade met geitenkaas in een krokant korstje, walnoten, bietjes....om je vingers bij af te likken. Een echte aanrader. Ook m'n hoofd- en nagerecht waren heerlijk! Captains Cook is zeker een restaurant waar ik vaker heen wil. Wij zijn met 6 vrienden gegaan en ieder van ons was even enthousiast. Bedankt voor een gezellige avond uit!!

Gegeten op 11 oktober 2014

nickdeweerty

Via online reservering

Geweldig restaurant, goeie service, goed eten. Ik vond eigenlijk alles wel lekker. Het leukste is om 3 gangen met verschillende ingrediënten te nemen. Ik had bijv garnalen als voorgerecht, rund als hoofdgerecht en kaas als nagerecht, met bijpassende wijn. Let wel dat dit restaurant voor speciale gelegenheden is en niet zomaar effe. Maar dit is een blijvertje waar ik zeker meer naar toe wil gaan.

Gegeten op 9 oktober 2014

Wilmavangastel

Via online reservering

we hebben heerlijk gegeten, het eten was erg goed het werd op een leuke manier opgediend waardoor het er prachtig uit zag, de bediening was prima, heel vriendelijk erg behulpzaam. de tijd dat we gereserveerd hadden was om zeven uur voortaan wat eerder omdat we vrij laat klaar waren met het eten.

Gegeten op 5 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Captain Cook's in Roosendaal

Schrijf hieronder je recensie over Captain Cook's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.