Captain Cook's

• 7.5

• 7.5

richard777
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant met leuke sfeer. Bediening is altijd zeer correct en vriendelijk. Eten is altijd van een goede kwaliteit, en wisselt ook dmv een maandmenu.
Zeer veel verschillende soorten bier, en ook hier een wisselmenu.
Aanrader!

Gegeten op 19 januari 2014

adebacker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Al een aantal keer hier gegeten, eigenlijk altijd op het terras. Door een goede ligging blijft het lang zonnig en dus aangenaam. Service is niet altijd optimaal, soms lang wachten op drankjes of voor- of nagerechten. Ook goed opletten wat je besteld, sommige dingen zoals saus zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Gegeten op 28 juli 2013

wescom
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Captain's Cook kun je prima eten. Het is er altijd druk, maar de bediening blijft attent en alert. Wij hadden een tafeltje aan het raam met een leuk uitzicht op de Oude Markt van Roosendaal. Lekker gegeten en gaan dan zeker ook een keer terug !

Gegeten op 15 december 2012

brian2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren hier gegeten. Carpaccio die was te veel bedankt met kaas en pijnboompitten en sla te dik gesneden..niet lekker dan had ik een Tournedo medium besteld en die kwam medium rare en lauw tot koud geserveerd, de stroganoffsaus stelde ook niet veel voor. Wijnen die waren ook niet naar wens maar dat kan wel persoonlijk zijn maar nee voor.mij niet te drinken. Echt heel jammer. De hele avond last van diaree gehad ivm met de temp van het vlees denk ik. Hier gaan we dus niet meer eten.

Gegeten op 5 maart 2013

DickvanRavestein
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier met vrienden gegeten, kregen een prima ontvangst wat alleen opviel en dat is jammer is dat de open keuken nogal overheerste met zijn bakluchten.
Wij kozen het 4 gangen keuze munu en dat was een schot in de roos. Met het bij behoorende wijn arrangement, heerlijk gegeten.
vooraf een taartje van makreel met rettich komkommer en truffel marinade, heerlijk.Daarnade gebakken coquilles met bospaddenstoelen risotto en schuim van knolselderij om vervolgens getrakteerd te worden op gebakken hertenracks op groene kool met kastanjes en saus van rode port.
Als afsluiting hadden wij alle 4 een verschilled dessert die allemaal even lekker waren, waarbij de 20 jaar oude DOW port bij mijn wentelteefjes helemaal perfect was.
Enig verbeter puntje vonden wij alle vier, de messen zijn heel onpraktisch ze zien er mooi uit maar vallen steeds van je bord en houden onhandig vast.
Al met al een heel gezellige en lekkere avond met een prima service.

Gegeten op 16 februari 2013

ann2

• Matig

Gisteren thee met warme apfelstrudel gegeten bij captain Cook . Thee was er binnen vijf minuten. Helaas half uur op gebak moeten wachten. Tussentijd navraag gedaan, keuken was ermee bezig. Toen het gebak arriveerde was ons drinken inmiddels op. Nieuwe theebestelling arriveerde 10 minuten later, nadat gebak op was. Aangezien alles zo was uitgelopen laatste thee niet volledig kunnen opdrinken ivm tijdnood. Zeer matige ervaring voor 20 euro.

inge-braat

• Goed

ga er graag lunchen, diner is er ook lekker, maar je moet veel apart bestellen en betalen, maar die sla-dressing is er heerlijk! Ik lik mijn bordje leeg! Voor de lunch zijn de sandwiches een aanrader!!

Joycevkaam

• Uitstekend

klasse: mooie zaak, fijne relaxte sfeer, attente en vriendelijke bediening.
Laatst hebben we voor het eerst van de tapas gegeten met een lekker flesje wijn erbij, kregen we hierbij nog een fles bronwater.
We komen regelmatig dineren en lunchen, maar de tapas zijn ook zeker de moeite waard.
Captain Cook's blijft 1 van mijn favorieten.

Bertus-Francis

• Slecht

Slechte ervaring: zogenaamd vegetarische salade met champions bleek verre van dat: gebakken in inmiddels zwartgeblakerde vleesrestanten. Uitermate goor, daarbij was men blijkbaar uitgeschoten met de dressing; de salade had veel weg van slasoep. Kopje koffie van het huis en de salade hoefde niet betaald te worden, maar één tip: als je liever geen vegetariërs in de tent hebt, hang een bordje op de deur dat ze niet welkom zijn, maar zet geen vegetarische gerechten op de kaart die het niet zijn. Anders even de definitie van vegetarisch erop na slaan. Zo getuigt het van weinig respect voor je gasten, mij niet meer gezien daar. Geldt overigens bij navraag in m'n omgeving voor meer mensen. Jammer, gemiste kans want terras en locatie is prettig.

Likkepotje

• Slecht

De kwaliteit van het eten is prima, de bediening is echter erg slecht en onvriendelijk. Nadat we aankwamen meldden we ons netjes bij het personeel om te vragen of er nog een tafeltje voor 2 vrij was (ipv zomaar ergens neer te ploffen). Het personeel wees naar een tafeltje achteraan, maar toen we daar heen wilde lopen (bediening had zich weer weggedraaid), gingen 2 andere mensen daar zitten, die zich niet eerst gemeld hadden. We zijn toen weer naar de ober gegaan die zei zich terwijl met ons praatte alleen achteloos zei 'daar kan ik niets aan doen, jammer dan) en zich alweer wegdraaide. Omdat het terras op dat moment vol was, zijn we naar binnen gegaan, waar we de enige klanten waren. Het restaurant heeft 2 kaarten met allerlei tijden (bv salades tot 19.00 uur, sate etc tot 17.00 uur en vanaf die tijd vanaf een andere dinerkaart). Binnen bleek dat we niet van twee kaarten konden combineren terwijl ik vis wilde en mijn tafelgenoot salade. Twee meter verderop (op terras) kon het wel, maar het personeel wilde zogenaamd het overzicht niet verliezen (nb we waren de enige gasten). We zijn maar weggegaan, en toen kwam buiten net een tafeltje vrij. We hebben rond kwart voor zeven de eerste ober buiten geroepen met de vraag of we konden bestellen (omdat de salade maar tot zeven uur besteld kon worden), continu werd gezegd dat ze eraan kwamen, maar ze gingen allerlei mensen om ons heen helpen die pas later riepen. Uiteindelijk kwam er net voor zeven iemand, die wat treuzelde, de kerkklok sloeg zeven en toen zei hij direct dat hij het in zijn pda niet meer aan kon slaan. We hebben de sterke indruk dat ze zo lang hebben gewacht om zo van de duurdere dinerkaart iets te kunnen verkopen. Ook ontbrak bv bij het uiteindelijke eten een simpel bordje voor de visgraten. Bij het tafeltje naast ons was de bediening overigens nog erger, die zijn naar 4x naar de kaart vragen weggegaan. Er loopt enorm veel personeel rond, maar de ene mag alleen drinken brengen, de ander eten, de ander is voor afruimen etc, waardoor er chaos ontstaat.

Schrijf zelf een recensie over Captain Cook's in Roosendaal

Schrijf hieronder je recensie over Captain Cook's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!