Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Captain Cook's

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0165 599669

Weyts

Via online reservering

Hartelijk ontvangst, de bediening was erg vriendelijk en gastvrij. Het eten was lekker, voldeed aan mijn verwachtingen. Persoonlijk had ik het prettiger gevonden om de tafel na iedere gang sneller af te ruimen. (We zaten nadat iedereen zijn gang al op had ongeveer 20 a 25 minuten te wachten voordat deze werd afgeruimd) Maar zeker voor herhaling vatbaar, heerlijk gegegten!

Gegeten op 14 september 2014

randy11

Via online reservering

Omdat het mooi weer was werd op het buitenterras gegeten; dit was voor de bediening geen probleem.
De ontvangst was zeer correct.
Over de bediening geen kwaad woord. Niet opdringerig, de gast werd alle vrijheid gegeven. De bediening was zeer attent, waardoor geen onnodige wachttijden tussen de gangen. Bestellingen werden snel gebracht.
Het eten was goed verzorgd en goed bereid. Ook goed van smaak.
Captain Cook in Roosendaal is zeker een aanrader. Wij gaan zeker nog eens terug.

Gegeten op 13 september 2014

mary-anne

Via online reservering

Bij de ceasar salade vond ik de kip erg flauw, weinig smaak aan. De saté schotel vond ik ook tegenvallen, beetje simpel gerecht wat je thuis in elkaar flanst als je weinig tijd hebt.
De service was helemaal perfect. Boven was het ook gezellig ingericht, alleen jammer dat je verblindt werd door de lichten van de kermis en ook kwam de muziek boven de sfeermuziek uit. Niks aan te doen, gewoon niet meer gaan als het kermis is.

Gegeten op 6 september 2014

Via online reservering

We zijn daar met 4 personen wezen eten (2 kaarten). Het was 3 jaar geleden dat we daar hebben gegeten, toen was het minder. Nu was het vrijwel perfect. Andere kaart (ook dat). Geweldig gegeten, erg vriendelijke ontvangst en personeel. Op de rekening van € 190 (3 gangen diners met alles erop en eraan) kregen we uiteindelijk € 72 korting. Heel schappelijk, prima avondje geweest.

Gegeten op 7 september 2014

bert92

afgelopen vrijdag 5 sep hier gegeten.de zaak ziet goed uit qua aankleding
prima gastheersschap, mijn vrouw die mobiliteitsbeperkt is, werd uitstekend geholpen met haar rollator.
het eten : prima verzorgd wat betreft aankleding en uitserveren, voor-en-nagerecht prima(!)
een puntje van kritiek het duo kalf/ossehaas kon de toets der kritiek niet doorstaan.
hoewel zichtbaar rose gebakken (zoals gewenst) niet goed te snijden en te eten, veel te taai voor mij een raadsel.ook leken de messen nogal bot.
bert bierings

Gegeten op 5 september 2014

pannee1

Via online reservering

Vooropgesteld de bediening is altijd super, we hebben met 5 personen heerlijk gegeten en gezellig buiten gezeten. de dag soep was zeer goed.

Gegeten op 4 september 2014

SBogers

Via online reservering

Hier wezen eten met de spaaractie van AH. Eten was goed, we konden nog laat reserveren (20:45 uur). Bediening was heel vriendelijk. Vooral de antipasti vooraf was gevarieerd en leuk opgediend!

Gegeten op 28 augustus 2014

bas143

Via online reservering

We zijn afgelopen dinsdag op een regenachtige dag gaan eten. Ik was er nog nooit gaan eten.

Het voordeel is dat je kunt kiezen uit maandmenu's maar ook gewoon van de kaart(dan wordt het goedkoopste weggelaten). De sfeer was top, nette en vlotte bediening. Echt een aanrader om daar te eten.

Gegeten op 26 augustus 2014

dick60

Via online reservering

Kom regelmatig bij Captain Cook's en als vanouds heerlijk gegeten nu nog eens voordelig via de AH aanbieding. Ook het booken van deze actie ging heel makkelijk en op de dag zelf gedaan en geen restricties buiten het feit dat het een drie gangen diner moest zijn waar ik normaal voor twee gangen zou kiezen. Bediening zoals ik al eerdere had ervaren zeer vriendelijk en proffesioneel en er werd ook goed rekening gehouden met het feit dat wij een vrij strak tijdschema hadden. Top!

Gegeten op 26 augustus 2014

Hans-Roosendaal

We hebben afgelopen week met wat kennissen weer heerlijk gegeten bij Captain Cook's; ze hebben een schitterend terras tussen de Markten waar je in het zonnetje gezellig kunt relaxen. De bediening is altijd vriendelijk en de service vinden wij uitstekend !!. Na een paar uurtjes op het terras hebben we (het was nog wat te fris op het terras) boven in het restaurant lekker gegeten !

Gegeten op 2 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Captain Cook's in Roosendaal

Schrijf hieronder je recensie over Captain Cook's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.