Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Captain Cook's

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0165 599669

SBogers

Via online reservering

Hier wezen eten met de spaaractie van AH. Eten was goed, we konden nog laat reserveren (20:45 uur). Bediening was heel vriendelijk. Vooral de antipasti vooraf was gevarieerd en leuk opgediend!

Gegeten op 28 augustus 2014

bas143

Via online reservering

We zijn afgelopen dinsdag op een regenachtige dag gaan eten. Ik was er nog nooit gaan eten.

Het voordeel is dat je kunt kiezen uit maandmenu's maar ook gewoon van de kaart(dan wordt het goedkoopste weggelaten). De sfeer was top, nette en vlotte bediening. Echt een aanrader om daar te eten.

Gegeten op 26 augustus 2014

dick60

Via online reservering

Kom regelmatig bij Captain Cook's en als vanouds heerlijk gegeten nu nog eens voordelig via de AH aanbieding. Ook het booken van deze actie ging heel makkelijk en op de dag zelf gedaan en geen restricties buiten het feit dat het een drie gangen diner moest zijn waar ik normaal voor twee gangen zou kiezen. Bediening zoals ik al eerdere had ervaren zeer vriendelijk en proffesioneel en er werd ook goed rekening gehouden met het feit dat wij een vrij strak tijdschema hadden. Top!

Gegeten op 26 augustus 2014

Hans-Roosendaal

We hebben afgelopen week met wat kennissen weer heerlijk gegeten bij Captain Cook's; ze hebben een schitterend terras tussen de Markten waar je in het zonnetje gezellig kunt relaxen. De bediening is altijd vriendelijk en de service vinden wij uitstekend !!. Na een paar uurtjes op het terras hebben we (het was nog wat te fris op het terras) boven in het restaurant lekker gegeten !

Gegeten op 2 mei 2014

Borage

Naar volle tevredenheid bezoeken we regelmatig Captain Cook's, meestal voor een drankje en heel af en toe voor een hapje. De bediening bestaat uit fijne mensen die correct en kundig serveren en alleen een praatje maken als hier behoefte aan is. Aan de achterzijde een lekker beschut terras om volop van het weer te genieten. Bij de menukaart wordt duidelijke uitleg gegeven in geval je niet helemaal snapt hoe het werkt, je komt dus absoluut niet voor verrassingen te staan bij het afrekenen. Minpunten: "GEEN", "en als we die al zouden hebben, dan zouden we dat nog niet hier aan de grote klok hangen maar eerst met de eigenaars zelf opnemen zodat ze zelf actie kunnen ondernemen", "wel zo eerlijk".
Kortom, een ideale plek om ontspannen te zitten.

Gegeten op 28 april 2014

richard777

Gezellig restaurant met leuke sfeer. Bediening is altijd zeer correct en vriendelijk. Eten is altijd van een goede kwaliteit, en wisselt ook dmv een maandmenu.
Zeer veel verschillende soorten bier, en ook hier een wisselmenu.
Aanrader!

Gegeten op 19 januari 2014

adebacker

Al een aantal keer hier gegeten, eigenlijk altijd op het terras. Door een goede ligging blijft het lang zonnig en dus aangenaam. Service is niet altijd optimaal, soms lang wachten op drankjes of voor- of nagerechten. Ook goed opletten wat je besteld, sommige dingen zoals saus zijn niet bij de prijs inbegrepen.

Gegeten op 28 juli 2013

wescom

Bij Captain's Cook kun je prima eten. Het is er altijd druk, maar de bediening blijft attent en alert. Wij hadden een tafeltje aan het raam met een leuk uitzicht op de Oude Markt van Roosendaal. Lekker gegeten en gaan dan zeker ook een keer terug !

Gegeten op 15 december 2012

brian2

Gisteren hier gegeten. Carpaccio die was te veel bedankt met kaas en pijnboompitten en sla te dik gesneden..niet lekker dan had ik een Tournedo medium besteld en die kwam medium rare en lauw tot koud geserveerd, de stroganoffsaus stelde ook niet veel voor. Wijnen die waren ook niet naar wens maar dat kan wel persoonlijk zijn maar nee voor.mij niet te drinken. Echt heel jammer. De hele avond last van diaree gehad ivm met de temp van het vlees denk ik. Hier gaan we dus niet meer eten.

Gegeten op 5 maart 2013

DickvanRavestein

Wij hebben hier met vrienden gegeten, kregen een prima ontvangst wat alleen opviel en dat is jammer is dat de open keuken nogal overheerste met zijn bakluchten.
Wij kozen het 4 gangen keuze munu en dat was een schot in de roos. Met het bij behoorende wijn arrangement, heerlijk gegeten.
vooraf een taartje van makreel met rettich komkommer en truffel marinade, heerlijk.Daarnade gebakken coquilles met bospaddenstoelen risotto en schuim van knolselderij om vervolgens getrakteerd te worden op gebakken hertenracks op groene kool met kastanjes en saus van rode port.
Als afsluiting hadden wij alle 4 een verschilled dessert die allemaal even lekker waren, waarbij de 20 jaar oude DOW port bij mijn wentelteefjes helemaal perfect was.
Enig verbeter puntje vonden wij alle vier, de messen zijn heel onpraktisch ze zien er mooi uit maar vallen steeds van je bord en houden onhandig vast.
Al met al een heel gezellige en lekkere avond met een prima service.

Gegeten op 16 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Captain Cook's in Roosendaal

Schrijf hieronder je recensie over Captain Cook's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.