a TripAdvisor company

2. Mediterraan
  3. Topper 2016
  1. Toon telefoonnummer 0317 613 000

Zonnige hapjes

Geniet van de lekkerste mediterrane hapjes en heerlijke wijnen in dit gezellige restaurant. De passie voor goed eten spat van je bord! Een heel fijne plek om te bezoeken met vrienden en familie voor een uitgebreid diner.

kees267

We hebben heerlijk gegeten gisteravond. We hebben ons laten verrassen en dat was een schot in de roos! Heerlijke hapjes, niet te veel en ook echt niet te weinig. We zijn zeer gastvrij ontvangen. Alles was tot in de puntjes verzorgd.
Hier komen we heel graag terug!
Kees en Marjon Baas

Gegeten op 26 juni 2016

JackJan

Toppers..! Zo'n plekje die je het liefst geheim wil houden, alleen voor jezelf.
Waar smaak, gastheerschap, liefde en lekker tafelen bij elkaar komen in een heerlijk informele maar toch tot in de puntjes verzorgde omgeving. We zijn er nu een aantal keer geweest en keer op keer weet het team ons te verrassen met de heerlijkste gerechten en persoonlijke aandacht..

Gegeten op 27 mei 2016

annette33

Wat een top bedrijf - de opleiding van de chef uit zich in alle gerechten. Verrassend, mooi bereid, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Wel ruim de tijd nemen -> tenminste dat was onze ervaring.
Wanneer beginnen jullie een dependance in Breda?

Gegeten op 30 april 2016

Quint72

Elke keer weer een gastvrij ontvangst. Al het personeel vertelt met passie en verstand van zaken over het gerecht maar ook over de wijnen.
Bediening meer dan prima en de wijnen en het eten, top!!
Uitstekende gastheer en keuken!
Elke keer weer positieve groei!
Goede prijs/kwaliteit.
Niets dan lof!

Gegeten op 30 april 2016

mvdb12

vanaf de buitenkant valt dit restaurant niet echt op, maar eenmaal binnen ondek je pas echt wat voor een pareltje dit is! Mooie industriele inrichting. Vriendelijke en deskundige 'bediening'. En bovenal ontzettend lekker eten en goede wijn. Wij hadden gekozen voor het verrassingsmenu en dit was een zeer goede keus. Een aantal lekkere en verrassende smaakcombinaties gehad. De passie straalt ook van de eigenaren af. Kortom een restaurant waar wij vaker gaan terugkomen.

Gegeten op 24 april 2016

ans_de_haas

Onlangs een paar keer met vrienden bij Sal do Mar gegeten. Beide keren werd ik erg blij van de kwaliteit, smaak en de presentatie van de gerechten. Je ziet dat er erg veel zorg aan besteed is om het heel mooi op je bord te krijgen. De chef kok heeft veel ervaring opgedaan in een sterrenrestaurant en dat merk je aan alles. Deze week was er een nieuwe kaart en ik was weer erg verrast door de geraffineerde combinaties. En leuk om de vele gerechtjes met elkaar te delen.
Zeer attente gastheer en fijne bediening.
Het is mijn favoriete restaurant en kom zeer zeker weer terug.

Gegeten op 16 april 2016

debadgasten

Na lange tijd weer eens gegeten bij Sal do Mar in Rhenen: wat een verrassing, wat een kwaliteit! Onder dezelfde naam was dit jarenlang een degelijk Portugees restaurant. De nieuwe eigenaren, twee jonge ondernemers hebben de naam behouden, wat een beetje misleidend is. De gerechten die we geserveerd kregen, waren niet speciaal Portugees, de wijnen gedeeltelijk wel. Maar de kwaliteit van de gerechten was TOP! Heerlijke kleine gerechten van een chat-kok die het vak o.a. bij Oud Sluijs heeft geleerd en nu met ontzettend veel liefde de heerlijkste dingen op tafel zette. Haar partner, die ons aan tafel hielp, vertelde met veel enthousiasme over de gerechten en over de heerlijke wijnen die hij erbij serveerde. De kwaliteit van dit restaurant moet van de daken geschreeuwd worden: dit is echt geweldig! Wat een aanwinst voor Rhenen, deze twee top-restaurateurs. Nu nog een nieuwe naam ...

Gegeten op 14 april 2016

marijejager

Onlangs bij Sal do Mar gegeten. Wat een aangename verrassing op een doordeweekse avond in Rhenen. We hebben ons laten verrassen door de kok. Allergieën en 'lust ik niet' werden meegenomen door de kok en we konden tijdens iedere gang doorgeven of we nog ruimte hadden. We zaten nergens aan vast en dit gaf een heel vrij gevoel. En het was heerlijk en van zeer hoog niveau. Mooie opmaak! En het bijpassende wijnarrangement completeerde de smaken. Een aanrader voor speciale gelegenheden maar voor de prijs eigenlijk ook voor een doordeweekse avond en geen zin om te koken. De service en bediening is prettig en iedereen heeft verstand van zaken voor een juist advies!

Gegeten op 14 april 2016

NicoletteSchouten

Onlangs heb ik met 15 collega's, ivm mijn jubileum, gegeten bij Sal do Mar. In overleg met Ralph, de eigenaar, besloten dat ik de keuze voor het eten (allemaal verschillende hapjes) aan hem en kok Zoe over zou laten. Dat bleek een uiterst goeie beslissing; we hebben genoten!! Ontvangst was fijn! Het eten was heel erg vers én sommige combinaties heel erg verrassend! Ook al mijn collega's waren, geen één uitgezonderd, heel erg enthousiast! Een absolute aanrader dus!

Gegeten op 13 maart 2016

AxdB

Eten bij Sal do Mar was een buitengewone verrassing! Hier kunnen ze echt koken. Heerlijke, kleine gerechten in tapasformaat. Heel origineel en gevarieerd. Geweldig mooie smaken in prachtige composities. En voor dat geld! Deze prijs-kwaliteit verhouding maak je zelden mee.

Gegeten op 13 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Sal do Mar R&R in Rhenen

Schrijf hieronder je recensie over Sal do Mar R&R. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.