Sal do Mar R&R

• 8.6

• 8.1

Fracla
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt heerlijke tapas. Veel heerlijke huisgemaakte producten. Zeer originele menukaart. We zijn al bij veel tapasrestaurants geweest, maar deze was echt top. Hele fijne service. Vooral het huisgemaakte brood is heerlijk. En een dagtapa was een pompoentaartje met schapenkaas. Geweldig!!

Gegeten op 6 april 2014

luc13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fantastisch gegeten! We zijn vandaag 'toevallig' komen aanwaaien en moesten helaas na één ronde tapas + nagerecht al weer weg. Het stoofpotje met iberico varkensvlees was verrukkelijk, net als de vijgen met gorgonzola, overigens. Naast het 'reguliere tapas' aanbod staan er ook zeker verassende dingen op de kaart! Daarbij was het personeel buitengewoon vriendelijk! Wij gaan snel terug voor onze tweede ronde!

Gegeten op 27 maart 2014

l_consoli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Restaurant wordt beter en beter! Tapas zijn smaakexplosies, met een aantal pareltjes zoals de combinatie pata negra, manchego en peer of de zwaardvis. A la carte is ook prima en de wijnkeuze is beperkt maar precies afgestemd op het eten. Voeg hieraan toe een vriendelijke en professionele bediening en succes is gegarandeerd!

Gegeten op 8 maart 2014

patrick_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een weekende met het gezin in Rhenen, en zeer lekker gegeten. Bediening en uitstraling is uitstekend. Ook ons dochtertje van 6 heeft zich uitstekend vermaakt en gesmuld.
Aanrader is de serrano ham, de pirri pirri kip is wel pittig....maar heerlijk.

Gegeten op 28 februari 2014

RobbertS
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben lekker gegeten bij Sal do Mar in Rhenen na een dagje uit. Tapas zijn van goede en verse ingrediënten, lekker gekruid. Bediening was behulpzaam wat betreft het meedenken over de allergie van 1 van ons. Bediening mag wat sneller: toen we binnenkwamen waren er 3 mensen in de bediening, wij waren de 2e tafel. Toch duurde het bijna een kwartier voordat we wat te drinken konden bestellen. Na het bestellen kwamen de gerechten wel snel uit de keuken. Complimenten voor de huisgemaakte pepermunt!

Gegeten op 21 februari 2014

sokolski1954
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de vijfde keer bij Sal de Mar gegeten en we zouden er bijna voor naar Rhenen verhuizen, zo lekker en gezellig was het weer!
Met vijf personen drie rondes tapas genomen (plus nog een dessert) en alles was weer helemaal oké. Perfecte service, lekkere rode huiswijn (keus uit verschillende soorten!), gewoon kraanwater in plaats van veel te duur mineraalwater. Kortom: zonder meer een aanrader.

Gegeten op 19 februari 2014

annekebeuken
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alles is gewoon lekker, puur en af. Of het nu het brood, tomatensalade, koekje of olijfolie betreft, alles is heerlijk. Met 8 mensen verschillende gerechten gegeten, die zonder uitzondering allemaal tongstrelend waren. Wouw wat een feest om daar te eten met de fijne bediening, die rekening houdt met allerlei wensen.
De wandelgroep

Gegeten op 11 januari 2014

we1841
  • Recensies in de laatste twee jaar

de afgelopen tijd 2x hier gegeten naar volle tevredenheid. lekkere witte huiswijn met tapas verrassingsmenu. eten is eenvoudig en prima voor elkaar. bediening is vriendelijk en betrokken. de ruimte is gegeven de omstandigheden (winkelpand) sfeervol ingericht. minpuntje is de akoestiek. als het druk is een kakofonie van geluiden. gelukkig ben ik nog te jong voor een gehoorapparaat. Aanrader!

Gegeten op 14 december 2013

kees77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met onze kinderen een avondje tapas gedaan bij dit gezellige restaurant om het vakantiegevoel nog wat te verlengen. De geadviseerde vino verde was heerlijk en de tapas waren uitstekend. Het chorizoworstje op tafelfgrill is een aanrader. Het personeel was erg enthousiast, de service uitstekend, ook de drie personen in het gezelschap met koemelkallergie. We hadden dit bij de reservering niet aangegeven, dus helaas was er geen passend desert. Hiervoor werden we wel door het personeel zeer behulpzaam verwezen naar de italiaanse ijsbar iets verderop in het dorp. Prijs/kwaliteit uitstekend!

Gegeten op 1 september 2013

mugje07
  • Recensies in de laatste twee jaar

We zijn hier naartoe gegaan vanwege de hoge cijfers op Iens. Het restaurant was prima en het eten ook. We hebben het surprise menu van de chef genomen voor 26,50 pp. We kregen voor dit geld echt te weinig eten. Zowel het voor- as hoofdgerecht bestonden uit een paar kleine hapjes. Het was dat we friet erbij hadden genomen, anders waren we hongerig naar huis gegaan. Prijs-hoeveelheid dus onvoldoende.

Gegeten op 14 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Sal do Mar R&R in Rhenen

Schrijf hieronder je recensie over Sal do Mar R&R. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!