Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0317 613 000

aimeelustalles

De gemengde tapas (voor de groep) waren heel verrassend. Geen cliché -hapjes, maar goed bereide gerechtjes en heerlijke smakencombinaties. Ook lekker wat ruimte voor vis, naast het vlees en de groenten.
De bediening komt regelmatig vragen of je nog iets te drinken zou willen, wat prettig is. Bovendien was de hoeveelheid eten precies mooi.

Gegeten op 27 september 2014

Henabo

Via online reservering

Tapas en spareribs gegeten. Alles was heerlijk. Gezellige sfeer, restaurant zo goed als vol.
Aanrader. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 16 augustus 2014

Erichar

We hadden als voorgerecht wisselende tapas met o.a. wilde olijven, gehaktballetjes in yoghurt, schapenkaas, kip piri piri en inktvisringen. Dit was echt heerlijk! Als hoofdgerecht erg malse spareribs. De spareribs waren echt heerlijk. Nagerecht gekozen voor een zelfgemaakt chocoladetaartje met frambozenijs, een echte aanrader! De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam.

Gegeten op 12 juli 2014

MADERN

Wij eten regelmatig bij sal do mar in Rhenen. Echt een super restaurant. Wij eten altijd tapas. Elk tapas gerecht is met zorg klaar gemaakt en dat proef je!!! Voor iedereen is er wel wat lekker bij. Een aanrader om te gaan eten. Wij blijven er voorlopig lekker eten

Gegeten op 16 mei 2014

kees98

Gisteren aangeschoven bij Sal do Mar. Dank zij ijverig plakken op de kaart van de grootgrutter gunden we ons een culinair uitstapje. Het interieur doet mediterraan aan: bruine tegels op de vloer, blauwe accenten en witte kleedjes op de tafels. Je moet naar buiten kijken en de Rhenese winkelstraat zien om te weten dat je niet in Portugal bent. We wisten dat er tapas op de kaart staan, wat ons altijd licht schrikachtig maakt: tapas staat in onze ervaring soms voor alles-en-nog-wat door elkaar zodat je duizelig het pand verlaat en de volgende dag de resten chorizo en knoflook nog tussen je tanden vandaan moet peuteren. Niet alhier dus!, daarover later. Naast de tapas vermeldt de kaart ook reguliere voor- hoofd- en nagerechten, en een kleine maar goed gekozen wijnselectie. Wij kozen een tapasselectie vooraf, en vis in tomaten als hoofd. Blije surprise! Er verschenen heerlijke hapjes, waaronder inktvis. Soms lijken deze op gefrituurde afsluitringen met purschuimresten eromheen, maar deze waren superzacht en mooi krokant gebakken. Salade met kikkererwt en verse groene kruiden, gehaktballetjes in yoghurt, alles even goed, vers en smaakvol geassembleerd. De aanbevolen wijn klopte er helemaal bij. Daarna kwamen diverse visstukjes voorbij, zwemmend in de tomatensaus, vergezeld van prima rijst, patat en groente. Daarna kozen we voor een citroen en chocoladessert, mijn chocola was een stevige calorieenbom dus een goede impuls om na een rondje fietsen, zwemmen en sportschool weer snel bij Sal do mar terug te komen.

Gegeten op 15 mei 2014

robin61

We hebben heerlijk gegeten in een prima, huiselijke sfeer. We voelden ons echt op ons gemak.
Erg leuk, vriendelijk, net, betrokken , gastvrij personeel. Goede bediening.
Hebben Tapas (voorgerecht) en Portugees gegeten: hoofdgerecht bacalhau (aanrader!) en dessert een Portugees roomtaartje (ook aanrader).
Dit alles met voortreffelijke rode/witte wijn.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Al met al echt een gezellige, geslaagde avond.
Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 10 mei 2014

niels57

- Lekkere Tapas (écht lekker)
- Uitstekende bediening, aardige gast die veel over zijn eten én Portugal weet
- Het restaurant ziet er prima uit. Leuk aangekleed met veel houten meubels en accessoires.
- Goed bier (Super Bock uit Portugal)

Gegeten op 30 april 2014

Fracla

Echt heerlijke tapas. Veel heerlijke huisgemaakte producten. Zeer originele menukaart. We zijn al bij veel tapasrestaurants geweest, maar deze was echt top. Hele fijne service. Vooral het huisgemaakte brood is heerlijk. En een dagtapa was een pompoentaartje met schapenkaas. Geweldig!!

Gegeten op 6 april 2014

luc13

Fantastisch gegeten! We zijn vandaag 'toevallig' komen aanwaaien en moesten helaas na één ronde tapas + nagerecht al weer weg. Het stoofpotje met iberico varkensvlees was verrukkelijk, net als de vijgen met gorgonzola, overigens. Naast het 'reguliere tapas' aanbod staan er ook zeker verassende dingen op de kaart! Daarbij was het personeel buitengewoon vriendelijk! Wij gaan snel terug voor onze tweede ronde!

Gegeten op 27 maart 2014

l_consoli

Restaurant wordt beter en beter! Tapas zijn smaakexplosies, met een aantal pareltjes zoals de combinatie pata negra, manchego en peer of de zwaardvis. A la carte is ook prima en de wijnkeuze is beperkt maar precies afgestemd op het eten. Voeg hieraan toe een vriendelijke en professionele bediening en succes is gegarandeerd!

Gegeten op 8 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Sal do Mar R&R in Rhenen

Schrijf hieronder je recensie over Sal do Mar R&R. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.