a TripAdvisor company

foto's van La bouche in Badhoevedorp - 1 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 2 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 3 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 4 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 5 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 6 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 7 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 8 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 9 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 10 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 11 foto's van La bouche in Badhoevedorp - 12

1. Brasserie

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 659 26 00

Franse gerechten met Hollandse flair

Brasserie La Bouche is een van de best bewaarde geheimen van Badhoevedorp. Hier worden gerechten met uiterste zorg en precisie gepresenteerd. In de bereiding proef je Hollandse flair gecombineerd met Franse haute cuisine. En om het multiculturele plaatje compleet te maken, zijn ook de Ierse vleesspecialiteiten van de grill een dikke aanrader. Of je nou komt voor een zakenlunch of uitgebreid familiediner, tongstrelende gerechten zijn gegarandeerd!

willegen

Via online reservering

Heerlijk eten.Netjes geklede tafels.Gezellige sfeer.Vriendelijke en attente bediening. Prima avond gehad. Komen graag nog een keer.

Gegeten op 17 juli 2016

flavioamsterdam

We hebben voortreffelijk hier vanavond gegeten.
Het personeel was professioneel, correct en vriendelijk!
De 3 gangen Menu was goed van smaak, vers en gevarieerd. Bovendien ben je weg
van de drukte in Amsterdam, kortom heel goed en een aanrader!

Gegeten op 15 juli 2016

boerke77

Lekker gegeten, vooral de Chateau Briand en de garnalen kroketjes, de bediening was vriendelijk en had goede uitleg over de gerechten. Makkelijk parkeren was ook een pre.

Gegeten op 7 juli 2016

bala.paramanathan

Via online reservering

Gisteren gegeten bij La Bouche met z’n vieren. Het eten was wel OK maar niets bijzonders. De omgeving was prettig. Toen ik gisteren avond thuis kwam ontdekte ik dat de restaurant rekening niet klopte – ik heb veel meer betaald dan ik moest. Vandaag weer naar het restaurant toe. Ze hebben de rekening gecheckd en ik had wel gelijk. Excuus aangeboden en ik heb mijn geld terug gekregen met excuus en een slappe “smoes” dat de gerechten niet goed aangeslagen zijn in de kas. We hebben de standaard maand menu genomen. Als de smoes wel klopt dan heeft iedereen die de maand menu heeft genomen meer betaald dan het nodig was. Al met al een goeden reden om niet terug te keren.

Gegeten op 31 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste heer, mevrouw,

Wij betreuren het te lezen dat u suggereert dat wij de boel opzettelijk verkeerd in rekening brengen.
Op 31 mei zijn wij gestart met het nieuwe aktiemenu. Een dag eerder dan gepland.
Op die dag worden ook alle gerechten en prijzen in de kassa ingevoerd.
Bij het invoeren van de prijs van de soep een fout gemaakt. En helaas heeft u
daardoor het verkeerde bedrag op de rekening gekregen.
Nadat wij u meerdere keren excuses hebben aangeboden en uiteraard het teveel betaalde hebben geretourneerd is natuurlijk ook onmiddelijk de juiste prijs in ons kassasysteem gezet.
Hetgeen u is verteld klopt dus wel degelijk en daarom betreuren wij uw reaktie.

maartje39

Via online reservering

Gezellige sfeer , aardige bediening. Menu was gevarieerd en smaakte prima. Prima restaurants voor meerdere generaties. Ook goed bereikbaar.

Gegeten op 24 mei 2016

55gerard

Na wat discussie of ik wel of niet gereserveerd had, en zo ja bij la bouche of la bocca, uiteindelijk plaatsgenomen in de brasserie.
Als voorgerecht salade met warme geitenkaas, honing en noten genomen. De salade zag er wat verlept en donker uit. De geitenkaas was niet echt bijzonder, hetgeen het gerecht wel erg gewoontjes maakte. Als hoofdgerecht kozen we chateaubriand met ui en bearnaisesaus. De saus kwam zo uit een pakje en was niet lekker. De chateaubriand was goed. Dessert veilig gekozen in de vorm van ijs. Al met al hadden we hier gezien de recensies op Iens hogere verwachtingen van. Bij het afrekenen vonden we het totaalbedrag niet in verhouding met de kwaliteit van het gebodene.
Redelijk restaurant, te duur, en goed voor een eenmalig bezoekje van onze kant.

Gegeten op 1 mei 2016

aquasi

fijn restaurant.
bediening vriendelijk en gastvrij.
wij gaan hier regelmatig dineren.
redelijke prijs. mooie ligging doet ook mee uiteraard met de iensdagen

Gegeten op 6 februari 2016

TioTheDutch

Via online reservering

Lekker eten en goede service. We hebben met 4 personen (zakelijk) gegeten bij La Bouche. Prima sfeer in het restaurant dat via het hotel te bereiken is.

Gegeten op 14 april 2016

Heede

Via online reservering

We kregen een fijn tafeltje en direct wat te drinken. Echter daarna bijna een kwartier gewacht op de vriendelijke dame die ons de menukaart bracht. (Ze waren druk met het verplaatsen van tafels). Een kleine kaart....dus de keuze was snel gemaakt. Hoofdgerecht 1 vegetarisch, 1 vis, 1 vleessoort. Dessert heerlijk, evenals mijn voorgerecht. Heerlijke huiswijn! Vrij prijzig maar goed eten, met zorg bereid. Wel keek ik tegen een slordig gemaakt enorm schilderij aan wat het Rokin in Amsterdam moest voorstellen. Het water was tot aan de deur gestegen! Geen warmte of de sfeer, die zo kenmerkend is voor deze stad. Jammer!

Gegeten op 6 april 2016

patrickpaternotte

Via online reservering

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.Als voorgerecht de etagere,een proeverij van kleine gerechten voor 2 personen was zeer goed.Uitstekende menukaart.Goede bediening.

Gegeten op 1 april 2016

Schrijf zelf een recensie over La bouche in Badhoevedorp

Schrijf hieronder je recensie over La bouche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.