Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 659 26 00

jochem1

Via online reservering

de bediening was erg leuk. we aten hier met de ah bonnen. er was een ander drie gangen menu voor deze actie. eten was prima verzorgd.

Gegeten op 27 oktober 2014

Chellebeek

Heb hier afgelopen vrijdag gegeten voor de verjaardag van mijn vriend.
Heel verassend was de totaal vernieuwde kaart, heb hier al vaker getegn maar ze hebben nu een menukrant, leuk om te lezen met allemaal weetjes over leveranciers ed. Voor het voorgerecht hebben wij gekozen voor shared diner een etagere van voorgerechten welke echt niet zuinig was lekker en leuk met elkaar te delen!
Als hoofdgerecht had ik slibtongetjes en mijn vriend een ossenhaas. Prima, niets mis mee. Afgesloten met een kopje koffie.
Zo als altijd zeker weer!

Gegeten op 17 oktober 2014

Beehrtje

Heerlijk gegeten en de 50ste verjaardag van mijn vriendin gevierd. Gezellig met zijn zessen aan een ronde tafel genoten van het AH/Iens menu. Het diner was super! Zowel de zalm & ossenhaas carpaccio als de tomaten/paprika soep waren een mooie start. Daarna een super mals stukje vlees en als dessert kaas of chocola met ijs. Alles even lekker en smaakvol. Het duurde soms even, maar de verrassend lekkere gerechten maakte dat al snel weer goed.
Toch ook een echt minpunt. Het werd steeds warmer in het restaurant. Na het dessert was het stik heet! De latte macchiato hebben dus thuis gemaakt.

Gegeten op 16 oktober 2014

boerke77

Ter gelegenheid van een verjaardag heerlijk gegeten bij La Bouche. Vooraf garnalen kroketten en krabsoep en als hoofdgerecht entrecote van de grill en kip van de de green egg. Helemaal goed. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 10 oktober 2014

leoniehartman

Via online reservering

Wij aten hier via de AH actie. Konden gewoon uit het 3gangen menu kiezen. Heerlijk gegeten. Porties zijn niet heel groot, maar dat is ook veel beter voor een mens. Aardig personeel, helemaal goed.

Gegeten op 9 oktober 2014

rob247

Via online reservering

Eten was goed, bediening ook vriendelijk maar tijd tussen de gerechten te lang. Ook lang moeten wachten met de afrekening.
Ambiance was prima.

Gegeten op 7 oktober 2014

vera36

Via online reservering

we hebben heerlijk gegeten van het maand keuzemenu,
goed verzorgd eten goed warm en vriendelijke bediening.
wat wil een mens nog meer.aanrader,
vera

Gegeten op 3 oktober 2014

drdjrnl

OK , met de AH bon voor de afwisseling eens dit gekozen qua 'even eten'. Recensies alhier waren positief over het eten en ik herinner me het als nette hut. Maar... de bediening is alleraardigst maar bijna onzichtbaar. En maakt slordige fouten en vergeet van alles. Daarom duurde het ook lang om een gewoon 3-gangen menutje te nuttigen. Te lange pauzes, te weinig aandacht, slordig.
en het is nog steeds een echt hotel restaurantje - geen kleur/geur/smaak - wel schoon.
Eten zelf was keurig - de Carpaccio (zowel die vis als de vlees versie) prima en lekker, de bavette prima rose gebakken (niet gevraagd hoe je hm wilt hebben) en het nagerecht ook prima. Dus qua eten is het niet slecht maar de pret is weg als je de bediening meerekent. Trouwens, afrekenen gebeurde helemaal niet... dus maar naar voren gelopen en cash betaald om er nog enigszins wat gang in te krijgen. Rare bon trouwens - je kunt moeilijk de menuutjes in prijs herkennen omdat ze alles separaat benoemen en dan weer ergens een korting noteren.
Dus jammer - leuke poging maar niet OK

Gegeten op 2 oktober 2014

Ronald_Vliegenthart

Via online reservering

prima eten! wel wat foutjes in de bediening (verkeerde gerecht gegeven), maar die werden met een leuke draai goedgemaakt.

Gegeten op 20 september 2014

carolinevanderlinden

Via online reservering

Wij hebben voor het eerst bij La Bouche gegeten via de IENS/AH actie. Dat was een ware verrassing. Ontvangst was prima, bediening zeer vriendelijk, en het eten prijs/kwaliteitsverhouding heel goed.

Het drie gangen menu had voor elk gerecht 2 opties. Wij kozen voor de Carpaccio vooraf. Heel mals, truffel mayonaise gelukkig niet te overheersend, enkel de gesnipperde rode ui vonden wij er niet bij passen. We misten ook de parmezaan.

Het hoofdgerecht dat wij bestelden was de steak (bavet). Werkelijk om te zuigen zo mals met heerlijke saus en frieten. Minpunt waren de groenten. En dan qua hoeveelheid. Een minischaaltje sla voor z'n drieën en op ieder bord een klein rolletje sperziebonen met een plakje spek eromheen.

Het nagerecht hielden wij voor gezien. We bestelden koffie en de etagere met lekkers ( voor 2 personen, maar zeer royaal).

Een prima avond.

Gegeten op 19 september 2014

Schrijf zelf een recensie over La bouche in Badhoevedorp

Schrijf hieronder je recensie over La bouche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.