La bouche

• 7.9

• 7.9

Proever59372
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het Kerstdiner genuttigd maar vooral ook genoten in "Brasserie La Bouche" (het restaurant van Hotel "De Herbergh"). Natuurlijk is een Kerstdiner voor elke keuken het hoogtepunt van het jaar en geen graadmeter voor de rest van het jaar. En daarnaast ditmaal kennelijk ook de uitdaging van het jaar voor een (paar) jongedames op het gebied van schoenen- en kledingkeuze die niet alleen stemmig en gepast is maar ook nog eens handig moet zijn voor de bediening (dus zonder bijna van de hakken te vallen, tussen het serveren steeds aan een te kort rokje te moeten trekken of een blote rug toch ontsieren met BH-bandje. Niettemin was het Kerstdiner voortreffelijk en ook redelijk geprijsd. De stemming was gezellig, aangekleed en de kaart met 7 gangen was zorgvuldig en afwisselend samengesteld. Tempo was evenals de wijnkeuzen prima. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 25 december 2013

lisamila
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een zaterdagavond hier gegeten. We waren de eerste gasten en later op de avond werd het drukker. We kregen bij ons aperitief lekker stokbrood. De bediening was goed, vriendelijk en attent. De kok kwam later ook nog even langs. ik had een geitenkaassalade die heerlijk was, mijn man had een carpaccio die hij ook prima vond. Daarna een bavette en een tournedos. Salade en frietjes erbij. Heerlijk. Alles precies goed.
De inrichting is wel gezellig maar ook een beetje koel.
Leuke lampen aan de muur.
Bloemetje en kaarsje op de tafel.
Mijn partner had een ijswafel toe maar vond dit niet echt iets bijzonders.
Beiden nog een pittige espresso genomen met iets lekkers erbij.
Al met al een fijne avond gehad met prima verzorging.
Hier komen we binnenkort weer.

Gegeten op 14 september 2013

Chellebeek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier drie weken geleden met mijn vriend gegeten, eten was heerlijk je proeft dat de chef het met liefde berijdt. Personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Prettig dat we met dat mooie weer buiten op het terras konden zitten. Heb genoten van een heerlijke zomer avond!

Gegeten op 12 juli 2013

bas91965
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier gegeten. Voortreffelijk krabsoep, daarna lamsvlees met asperges en creme brulee voor toe: geflambeerd aan tafel! De bediening was goed en zeer vriendelijk. Al met al voor herhaling vatbaar, komen zeker terug.

Gegeten op 27 juni 2013

ndejager
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was (te) druk, wij werden achteraf geplaatst. Dit is niet gezellig. De amuse droop van het vet moest met de hand worden gegeten. Op ons commentaar werd gezegd, dat het toch gratis was. De ossenhaas met paddenstoelen, was niet medium met wel heel erg doorbakken, de paddenstoelen waren verbrand en de sla zag bruin.

Gegeten op 26 juni 2013

upper
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een overnachting gehad in het hotel. Van te voren al goede informatie via email ontvangen. Aanvullende vragen werden snel en correct gegeven.
Wat een leuk hotel en vriendelijk personeel. Zij weten hoe een gast dient te worden behandeld. Goede kamer.
Maar dan het diner. We hebben a la cart gegeten. Uitmuntend. Zelden zo'n lekkere carpaccio gehad. Ook hoofdgerecht (vlees) en nagerecht heerlijk.
Wat een romantische plek zo voor het raam.
Ontbijt ook prima geregeld en alweer een en al vriendelijkheid.
Top. Aanrader om daar je vakantie (op weg naar Schiphol) te beginnen.
Prima vervoer met gratis shuttle bus vanaf het - tegenover liggende - Novotel.

Gegeten op 8 oktober 2012

sebastians
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier twee keer de laatste tijd gelucht. Het eten is niet bijzonder. Salade van zwezerik. Mooi salade maar de zwezerik waren zoek. Daartegenover de salade van gamarineede tonijn was mooi, maar smakeloos. De sliptongetjes waren mooi gebakken maar te droog met pure die nergens naar smaakte. Bediening onervaren maar wel vriendelijk. Met zo'n mooie zaak verwacht ik een hogere kwaliteit van het eten.

henkuitkampen

• Goed

plezierig hotelrestaurant om aan de vooravond van het vertrek van Schiphol te eten.
Vriendelijke bediening, aardige kaart,, maar de kok moet wel proberen beter gebakken patat op tafel te zetten, want die patat leek nergens op, jammer, want verder was alles best lekker

roy4

• Redelijk

Redelijk geprijsd eten, goede sfeer. Al moet ik zeggen op een gegeven moment zat ik alleen met mijn partner in het restaurant en was er geen personeelslid te bekennen. Eten op zich lekker, kok is iets te scheutig met de knoflook, Aioli was gewoon ronduit bitter van de knoflook (of wellicht niet vers). De "dressing" op de carpaccio was ook rijkelijk voorzien van knoflook, hoewel dit niet storend was. De biefstuk was van matige kwaliteit (taai) met een cuisson die net iets te ver was (rare zat tegen medium aan en medium was bijna well done). De patat was ronduit verprutst, die was veel en veel te ver doogebakken, kon niet met een vork opgeprikt worden zonder uit elkaar te spatten. De side-salad was fris en goed op smaak. Het desser (chocolade taart met vanille ijs) was voortreffelijk!

W_F

• Matig

In het verleden (toen La Bouche nog de Hergerg heette) gingen we hier naar toe om echt lekker te eten.
Waar we in eerste instantie aangenaam verrast werden door de prijs van de gerechten bleek later dat dit ook zijn invloed had op de kwaliteit. Helaas kan de kwalitieit van La Bouche niet tippen aan de van de "oude" Herberg. De overige lokae reataurants hebben in dat opzicht weinig van La Bouche te duchten.

Schrijf zelf een recensie over La bouche in Badhoevedorp

Schrijf hieronder je recensie over La bouche. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!