De Parel

• 7.7

• 7.7

danny2903
  • Recensies in de laatste twee jaar

heerlijk altijd met mijn lekkerste smaken millenium, bosvruchten en gewoon lekker. echt een aanrader! ook het personeel is heel vriendelijk en netjes. complimenten.

Gegeten op 21 december 2013

carmond
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het ijs is nog steeds een aanrader, zeker de pistache, aarbeien en millenium. Ik ben geen coupe eter, maar wel een naar eigen smaak gekozen coupe, geen enkel probleem voor Frank en zijn garde. Ik deel de mening niet dat het personeel alleen vriendelijk is voor eigen volk. Wij komer al jaren vanuit Almere om ijs te eten bij de Parel en ik bemerk een vriendelijk woord voor allen.
Ook de vele campinggasten krijgen de nodige aandacht.
Hoop dat Frank weer eens meedoet met de gouden ijsspatel, want ijs maken met goede smaken en basisproducten kan ie.

Gegeten op 19 oktober 2012

wortelwortel
  • Recensies in de laatste twee jaar

IJs van De Parel is lekker, maar niet uitmuntend. Bosvruchtenijs was zelfs wat waterig en chocolade niet bijzonder.De nominatie voor ijssalon van het jaar is wat mij betreft verrassend te noemen.
Het personeel is alleen vriendelijk tegen volk uit eigen dorp.
Nee, voor ijs van De Parel rij ik niet om.

Cajo

• Uitstekend

Heerlijk ijs, we hebben een coupe genomen ijs is behoorlijk machtig maar erg lekker. We kome ndus snelk een keertje terug om andere smaken te proeven. Wat me wel opviel is dat veel bakken bijna leeg waren . Is dat omdat er heel veel verkocht is vandaag of omdat de zaak op zondag gesloten is ?? maar ja er was nog genoeg te kiezen

carmond

• Uitstekend

Zeer goed ijs, de eigenaar maakt wel eens iets nieuws, lavendel ijs! een aanrader. Zijn vernieuwde Pistache en cocos zijn voortreffelijk. Overal in Nederland bezoeken wij ijssalons, maar De Parel steekt er met vlag en wimpel boven uit! Blijkt ook wel uit de drukte in winkel.
Prijs/kwaliteit: goed
Glaasje water erbij is geen moeite, ook het enthousiasme van personeel straalt goede zaak uit.
Ga zo door en doe weer eens mee aan de gouden ijsspatel, die zal De Parel zeker een keer winnen!

Proever37177

• Uitstekend

We waren een weekendje in Putten en via IENS deze ijssalon ontdekt. Fantastisch...31 soorten vers zelfgemaakt ijs. Salon heeft ook prijzen gewonnen en terecht. s\'Middags een aantal smaken geprobeerd en s\'avonds een half uurtje voor sluitingstijd (22.00 uur) weer. Jammer dat ze op zondag gesloten zijn. Echt een aanrader.

Proever2833

• Uitstekend

Eén van de beste ijswinkels van Nederland. En waar in Gelderland kan je een hele echte espresso krijgen? (wel naar vragen anders laten ze hem doorlopen) De Kerkstraat is verder een zeer deprimerend stuk winkelstraat. Net als heel Putten een woestijn is van inferieure winkelketens. Schande! Maar gelukkig is daar nog de Parel!!!!! Hoera!

Proever34517

• Uitstekend

Heerlijk ijs! Zeker een aanrader. Je bent snel aan de beurt ook al is het erg druk.

Schrijf zelf een recensie over De Parel in Putten

Schrijf hieronder je recensie over De Parel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!